Kan je het ondertussen op het hoofdondwerp wél winnen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Man je maakt jezelf volkomen belachelijk door te beweren dat er moslims in onze regering zitten. Vervolgens denk je dat de Tweede Kamer bestuurt en dan kom je met een beschuldiging aan mijn adres.
Als ik jouw was zou ik gewoon op logout klikken. Dat is wel het beste want dat jij niet serieus te nemen bent is duidelijk.
ik snap waarom ze me discrimineerde en neerbuigent over me deden, als je ziet wat de blanken HUN hebben aangedaan.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:30 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dus je werd gediscrimineerd door negers en bent daarom kwaad op blanken.
Vervoeg eens een werkwoord.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:30 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ey cool, een vermakelijk "lach hier domme mensen uit die hun domme gedrag niet doorhebben"-topic.
Maar als je vader het kan, waarom die negers niet? Het is toch net zo erg als je vader word gediscrimineerd als wanneer negers worden gediscrimineerd. Het enige verschil is dat je vader (toen hij het eenmaal gemaakt had) niet de ogen van de andere gediscrimineerde blanken uitstak en ze gierig maakte met zn succes.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:28 schreef Jett het volgende:
[..]
ja ik zit hier en HOE. man je wil niet weten wat mijn vader heeft moeten doen om hier te komen en de baan te hebben die hij nu heeft
oja hoe zeg je dat ookal weer?
don't judge a book by it's cover
Hey, dat heb ik nu altijd bij jou.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:30 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ey cool, een vermakelijk "lach hier domme mensen uit die hun domme gedrag niet doorhebben"-topic.
You have got to be kiddin' me.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:31 schreef Jett het volgende:
[..]
ik snap waarom ze me discrimineerde en neerbuigent over me deden, als je ziet wat de blanken HUN hebben aangedaan.
begrip voor de situatie hebben dus.
Dat Afrika niet geplunderd is blijkt ondermeer uit het feit dat Afrika zelf nog rijk is aan grondstoffen. Je bent niet echt goed geïnformeerd hè?quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:23 schreef Jett het volgende:
[..]
oja het is hun schuld, dat eerst Afrika word geplunderd ze mee worden genomen gebruikt worden als slaven, geen geld geen studie hebben dus geen baan, en dat ze dus automatisch in een vicieuze cirkel komen
Die zal ik even aangokken, international?quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:33 schreef ASSpirine het volgende:
Waarom moest je vader in godsnaam over heel de wereld gaan om uiteindeljik in Nederland neer te strijken voor een job?
ik ben hier volgend jaar weer weg hoor, don;'t you worryquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:33 schreef ASSpirine het volgende:
Waarom moest je vader in godsnaam over heel de wereld gaan om uiteindeljik in Nederland neer te strijken voor een job?
Dus, dat was redelijke discriminatie. 'Een 12-jarig blank meisje is schuldig aan onze situatie'.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:31 schreef Jett het volgende:
[..]
ik snap waarom ze me discrimineerde en neerbuigent over me deden, als je ziet wat de blanken HUN hebben aangedaan.
Nee. Een andere mening hebben staat niet gelijk aan het beter weten. Jij zegt de waarheid in pacht te hebben met je beweringen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:26 schreef Jett het volgende:
als je het niet eens bent met mij, dan weet je het toch blijkbaar allemaal beter?
Dus daarom denk je dat te kunnen spiegelen aan het lot van zwarten in bijv. de VS?quote:dus waar slaat dit op Pretendeer ik dat? Ik ben het alleen niet eens met jouw visie op de wereld.
enzoals ik al zei, ja ik weet hoe het voelt om gediscrimineerd te worden en zeker hoe het is om in de minderheid van de bevolking te zijn als enige blanken in een zwarte wijk
Ooit van Zimbabwe en Mugabe gehoord?quote:en wanneer zijn blanken dan onderdrukt als ik jou vragen mag?
Vandaar dat Yildiz zo voor je opkomt, die wilt dit jaar nog neukenquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:35 schreef Jett het volgende:
[..]
ik ben hier volgend jaar weer weg hoor, don;'t you worry
en nu ben ik ook echt weg me hondjes uitlaten
Het lijkt me niet een kwestie van winnen of verliezen. Het is een verschil van mening/inzicht.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:31 schreef Yildiz het volgende:
Kan je het ondertussen op het hoofdondwerp wél winnen?
Laatste vraag, kunnen we het nog over de uitspraak van Kanye West hebben over George Bush, en daarmee het beleid over GW Bush, of gaan we maar weer kijken naar wat voor een puinzooi Afrika is, en daarmee de rest van de wereld het goed doet, en dat je daar dus niet op mag zeiken?quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nee. Een andere mening hebben staat niet gelijk aan het beter weten. Jij zegt de waarheid in pacht te hebben met je beweringen.
[..]
Dus daarom denk je dat te kunnen spiegelen aan het lot van zwarten in bijv. de VS?
[..]
Ooit van Zimbabwe en Mugabe gehoord?
Jij moet het altijd winnen op versprekingen van degene die je tegen je hebt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het lijkt me niet een kwestie van winnen of verliezen. Het is een verschil van mening/inzicht.
Maar jij hebt duidelijk gewonnen op het gebied van domheid.
Met mij hebben ze niet te maken gehad. Ik ben blank.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:31 schreef Jett het volgende:
Kanye west overdrijft gewoon naar mijn meningquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:37 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Laatste vraag, kunnen we het nog over de uitspraak van Kanye West hebben over George Bush, en daarmee het beleid over GW Bush, of gaan we maar weer kijken naar wat voor een puinzooi Afrika is, en daarmee de rest van de wereld het goed doet, en dat je daar dus niet op mag zeiken?
Zeggen dat er moslims in de regering zitten en dat de Tweede Kamer bestuurt vind ik geen versprekingen hoor.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:39 schreef Yildiz het volgende:
Jij moet het altijd winnen op versprekingen van degene die je tegen je hebt.
Ik vraag me af wat je doet als je rechter bent.
Nou Yildiz, waar was u donderdagavond 4 juli 1994? Weet u niet meer!?
TBS!
Omdat u gister een ruit ingegooid zou hebben!
P.s., maak jij het deel 2?![]()
![]()
Haha, het werd pas echt offtopic toen Kanye West werd verdedigd door o.a. jou omdat de blanken altijd zo vervelend deden. Dit gaat niet over het beleid van G. Bush. Het gaat over de slachtofferrol van Kanye West.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:37 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Laatste vraag, kunnen we het nog over de uitspraak van Kanye West hebben over George Bush, en daarmee het beleid over GW Bush, of gaan we maar weer kijken naar wat voor een puinzooi Afrika is, en daarmee de rest van de wereld het goed doet, en dat je daar dus niet op mag zeiken?
Het bevatten van mijn denkwijze is niet voor iedereen weggelegt schatquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hey, dat heb ik nu altijd bij jou.![]()
Als iemand zich niet als slachtoffer mag gedragen is hij het zelf wel.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:42 schreef Overlast het volgende:
[..]
Haha, het werd pas echt offtopic toen Kanye West werd verdedigd door o.a. jou omdat de blanken altijd zo vervelend deden. Dit gaat niet over het beleid van G. Bush. Het gaat over de slachtofferrol van Kanye West.
Kayne West? Is dat zo'n MTV-cribs neger die overal dvd-spelers in laat monteren en zo veel voor 'the black community' doet?quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:42 schreef Overlast het volgende:
[..]
Haha, het werd pas echt offtopic toen Kanye West werd verdedigd door o.a. jou omdat de blanken altijd zo vervelend deden. Dit gaat niet over het beleid van G. Bush. Het gaat over de slachtofferrol van Kanye West.
Precies wat ik eerder als zei:quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:44 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Kayne West? Is dat zo'n MTV-cribs neger die overal dvd-spelers in laat monteren en zo veel voor 'the black community' doet?![]()
Ik denk dat je in de war bent met iemand anders ofzoquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:44 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Kayne West? Is dat zo'n MTV-cribs neger die overal dvd-spelers in laat monteren en zo veel voor 'the black community' doet?![]()
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:46 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met iemand anders ofzo
Als "zijn volk" (want zo hoor je het uit te spreken als je solidair bent met je "broeders" en "zussen") zogenaamd benadeeld is komt die tevoorschijn, maar in het dagelijkse leven zal die er niks om geven.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:44 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:42 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Het bevatten van mijn denkwijze is niet voor iedereen weggelegD schat
Ik denk dat dat een beetje de aard van het beestje is, en ook ietwat politiek is.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:41 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Kanye west overdrijft gewoon naar mijn mening
Ik vind het verbazingwekkend dat schoolbussen 2 dagen later bij het stadium zijn om wat mensen weg te halen (zag er vandaag beelden van), dan de journalisten. Of Bush dat bewust doet, of hij er niks aan kan doen, maar het gewoon het logge bureaucratische systeem is (de burgemeester klaagde daar ook al over, over allerlei verzoeken door de juiste personen die ingediend zouden moeten worden.) Lijkt mij nou niet handig dat je moet wachten op een officieel verzoek voordat je je eigen volk gaat helpen.quote:Bush haat zwarten omdat hij traag in actie kwam?
Ik heb in de kranten gelezen dat deze orkaan met kracht 5 (de hoogse) op een schaal van Simpson&nogiemand (sorry MrX, ik ben dom, haal mij hierop onderuit) de kust zou bereiken.quote:Heel dit Katrina-gedoe is gewoon zwaar onderschat geweest, daar wordt nu voor geboet.
De reddingsacties, wat bestaat uit enkele schoolbussen, waren letterlijk dagen later dan de militaire trucks om de orde te bewaken. Ik vind dat een zeer ernstige zaak van handelen.quote:De reddingsacties zijn dus te laat begonnen, maakt het hem daarom een racist?
Amen. Kayne West creëert een behoefte, een droom, een illusie die maar wat graag kansarme jongens uit de ghetto aan willen grijpen. Godverdomme rap eens over verantwoordelijkheid, intelligentie, school, toekomst, visie en geluk en zorg dat je achterban de creativiteit krijgt om iets ten positieve te veranderen. Zolang hij dat niet doet is Kayne West echt wel de laatste die zijn bek open moet trekken.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:46 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Precies wat ik eerder als zei:
Kanye werkt zelf in zo'n kantoorpand. Vanuit zijn visie is het helemaal krom, want hij draait 'zijn eigen mensen' ook nog een poot uit door ze die cd's te laten kopen. Sterker nog hij verheerlijkt het pimpen met dure horloges, auto's en vrouwen. Als dat niet hypocriet is dan snap ik het ook niet meer. Mensen zoals hij zijn de aanleiding dat er uberhaupt geroofd wordt. Why the fuck moet iemand 10 paar air force ones roven tewijl alles overstroomt?->Omdat hij gierig word gemaakt door al die rappers in de videoclips. Big Pimpin heet dat geloof ik.
Precies. Bill Cosby spreekt de zwarte gemeenschap daarom ook aan op haar eigen gedrag. Het verheerlijken van geweld, vrouwen onderdrukking en drugs door rappers is natuurlijk geen constructieve bijdrage voor arme zwarten in de VS.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:46 schreef Cracka-ass het volgende:
Precies wat ik eerder als zei:
Kanye werkt zelf in zo'n kantoorpand. Vanuit zijn visie is het helemaal krom, want hij draait 'zijn eigen mensen' ook nog een poot uit door ze die cd's te laten kopen. Sterker nog hij verheerlijkt het pimpen met dure horloges, auto's en vrouwen. Als dat niet hypocriet is dan snap ik het ook niet meer. Mensen zoals hij zijn de aanleiding dat er uberhaupt geroofd wordt. Why the fuck moet iemand 10 paar air force ones roven tewijl alles overstroomt?->Omdat hij gierig word gemaakt door al die rappers in de videoclips. Big Pimpin heet dat geloof ik.
Tuurlijk niet, er is maar 1 persoon waar Kayne West om geeft, en dat is: Kayne West.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:47 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Als "zijn volk" (want zo hoor je het uit te spreken als je solidair bent met je "broeders" en "zussen") zogenaamd benadeeld is komt die tevoorschijn, maar in het dagelijkse leven zal die er niks om geven.
Je maakt me niet wijs dat die ook maar iets doet voor de arme zwarten ergens in amerika.
Mjah, dit begint beetje als een publiciteits-stunt te lijken...
Het zijn anders de blanke maatschappijen die dat verheerlijken stimulerenquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Precies. Bill Cosby spreekt de zwarte gemeenschap daarom ook aan op haar eigen gedrag. Het verheerlijken van geweld, vrouwen onderdrukking en drugs door rappers is natuurlijk geen constructieve bijdrage voor arme zwarten in de VS.
En dan je album: College Dropout noemen. En trots roepen dat je leraren nu wel even laat zien wie er veel geld verdient.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Precies. Bill Cosby spreekt de zwarte gemeenschap daarom ook aan op haar eigen gedrag. Het verheerlijken van geweld, vrouwen onderdrukking en drugs door rappers is natuurlijk geen constructieve bijdrage voor arme zwarten in de VS.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:50 schreef Posdnous het volgende:
Mwa, ben ook geen fan van Kanye, maar hij is toch niet echt alleen maar bling bling, maar heeft ook echt wel zinnige dingen te zeggen.
Who the fuck is Kayne West? Heb er echt nog nooit van gehoord, hou de TMF en MTV clips niet bij.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:50 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, er is maar 1 persoon waar Kayne West om geeft, en dat is: Kayne West.![]()
Denk niet dat iemand heeft kunnen weten dat de gevolgen van Katrina zo catastrofaal waren.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:48 schreef Yildiz het volgende:
Fijn, een on-topic post. Bedankt
[..]
Ik denk dat dat een beetje de aard van het beestje is, en ook ietwat politiek is.
Daar is de zin, om even voorbeelden te volgen, "hoog inzetten, en genoegen nemen met minder" wel van toepassing, denk ik.
[..]
Ik vind het verbazingwekkend dat schoolbussen 2 dagen later bij het stadium zijn om wat mensen weg te halen (zag er vandaag beelden van), dan de journalisten. Of Bush dat bewust doet, of hij er niks aan kan doen, maar het gewoon het logge bureaucratische systeem is (de burgemeester klaagde daar ook al over, over allerlei verzoeken door de juiste personen die ingediend zouden moeten worden.) Lijkt mij nou niet handig dat je moet wachten op een officieel verzoek voordat je je eigen volk gaat helpen.
[..]
Ik heb in de kranten gelezen dat deze orkaan met kracht 5 (de hoogse) op een schaal van Simpson&nogiemand (sorry MrX, ik ben dom, haal mij hierop onderuit) de kust zou bereiken.
Medestudenten gingen naar huis, om 3 uur 's middags de grote ramp te zien, die live uitegezonden werd. Ik walgde van die sensatie. Maar uiteindelijk, gelukkig, was het maar een schaal 2.
De kracht is dus overschat, maar het gevolg is naar mijn idee, wat jij zegt, wél onderschat.
[..]
De reddingsacties, wat bestaat uit enkele schoolbussen, waren letterlijk dagen later dan de militaire trucks om de orde te bewaken. Ik vind dat een zeer ernstige zaak van handelen.
Tuurlijk, anders gaan diie negers weer zeiken dat ze onderdrukt worden.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:50 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Het zijn anders de blanke maatschappijen die dat verheerlijken stimuleren.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:50 schreef Posdnous het volgende:
Mwa, ben ook geen fan van Kanye, maar hij is toch niet echt alleen maar bling bling, maar heeft ook echt wel zinnige dingen te zeggen.
Nu heb ik echt alles meegemaakt...quote:Nou ja, Kanye West is een slechte rapper, maar bepaald geen voorbeeld voor aspirant-criminelen.
ja maar marokkanen zijn ook schorem natuurlijkquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:41 schreef Yildiz het volgende:
verder klopt dat wel, dat nog steeds blanke mensen het daar niet helemaal hebben met negers...
net zoals wij met marokkanen, eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |