pffffquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:49 schreef hermandeperman het volgende:
Volgens mij mis ik wat avatars enzo
Ik had ook 58 %quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:50 schreef Mukie het volgende:
hehehe
Ik zie morgen de uitkomsten wel van de test
Slaap lekker heren
tis hier ook grijs jaquote:Op zaterdag 3 september 2005 09:53 schreef BaraCuda het volgende:
Mogguh.
Ik dacht dat het mooi weer zou wordenvoorlopig zal de zon nog wel even bezig zijn om door die dikke laag mist te branden
nu eerst een diesel hebbenquote:Op zaterdag 3 september 2005 09:58 schreef Ballebek het volgende:
Goed nieuws! http://www.nu.nl/news/584603/34/Biodiesel_accijnsvrij.html
Voor de dieselrijders dan...
Dat is waarschijnlijk omdat jij anal en prostitute aangevinkt hebt...quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:01 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk omdat jij anal en prostitute aangevinkt hebt...
Nee dat kloptquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Een diesel wil je helemaal niet hebben
Want? Trek anders even een autoblad uit het rek en vergelijk de cijfers van sommige auto's als diesel en benzinequote:Op zaterdag 3 september 2005 10:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Een diesel wil je helemaal niet hebben
Ja als je naar nieuwe auto's gaat kijken die niemand kan betalenquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:08 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Want? Trek anders even een autoblad uit het rek en vergelijk de cijfers van sommige auto's als diesel en benzine
Valt best wel mee... Ik rij sowieso liever een diesel, ik rij nooit van 0 - 100 sprints maar op de snelweg trek ik de meeste bakken er dik uit van 50 => 120 bijv.quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja als je naar nieuwe auto's gaat kijken die niemand kan betalenDe gemiddelde diesel is gewoon boring. Als je 150+ pk wil met diesel kun je de bank vragen om mee te betalen
Tja als ik veel km's moet maken dan ga ik ook gewoon weer diesel rijden, maar omdat ik nu alleen in het weekend mijn eigen auto rij kan ik die T5 veroorlovenquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:14 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Valt best wel mee... Ik rij sowieso liever een diesel, ik rij nooit van 0 - 100 sprints maar op de snelweg trek ik de meeste bakken er dik uit van 50 => 120 bijv.
Alleen die kutbak heeft sinds donderdag kuren; peugeot heeft een of ander 6 programma's systeem in het motormanagent en volgens mij is ie blijven hangen dit x![]()
Veel plezierquote:Op zaterdag 3 september 2005 09:57 schreef BoJo het volgende:
genoeg gekletst, ik ga douchen en de onderdelen halen voor mien JEEP![]()
![]()
plan gewijzigd naar eerst ff ontbijten ook, want me pa wou per se mee onderdelen halenquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
Veel plezier
Ik ga ook na mn ontbijtje
Maar wat is het idee nou? Die peugeot voor het dagelijkse gebruik en die jeep voor de gein of gaat de jeep eruit?quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
plan gewijzigd naar eerst ff ontbijten ook, want me pa wou per se mee onderdelen halen![]()
![]()
Gisteren mijn P volgegooid, 60 euroquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:42 schreef Oom_Agent het volgende:
damn, net mijn S volgegooid........... 120 euroMaar kan er wel weer 600 km mee rijden
![]()
Gezellig tochquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
plan gewijzigd naar eerst ff ontbijten ook, want me pa wou per se mee onderdelen halen![]()
![]()
Ja dat is beter, ik ga ook maar een klein autootje aanschaffen, want dit schiet niet opquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:44 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Gisteren mijn P volgegooid, 60 euroMaar kan er wel weer 900 km mee rijden
Is geen klein autotje hoor, Dieselpowahquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:53 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Ja dat is beter, ik ga ook maar een klein autootje aanschaffen, want dit schiet niet op![]()
Nou zo'n ramp vind ik het ook weer niet, ik rijd alleen voor mijn plezier in de SEL. Anders pak ik mijn dieselpowah A3.quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:55 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Zeker voor een paar tientjes gekocht die S niet nadenkend over het verbruik... (zoals ik er wel meer ken).
Met die bonen die nu in het apparaat zitten is het niet zo scherp. Ik vind espresso altijd al lekker, maar nu helemaalquote:
Niet normaal ehquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:18 schreef Ballebek het volgende:
Benzine alweer duurder, litertje euro: Fl 3,33 !!!
Like d'oh.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:19 schreef Ballebek het volgende:
Oh ja, kamperbak S600...
De kebabsnijah hie tegenovah heb ur ook 1quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Like d'oh.
Ik zei al tegen Sjoewe gisteravond dat hij hem niet mocht openen maar hij wilde perse (en ik quote) "de droom voor iedere kebabsnijder" als SC maken.
In Duitsland tanken scheelt nu wel weer.......vanmiddag maar weer even de grens over en gelijk wat drank inslaan. Met die temperaturen die er deze week aan zitten te komen maar een lekker tuinfeestje houdenquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:18 schreef Ballebek het volgende:
Benzine alweer duurder, litertje euro: Fl 3,33 !!!
Ajaaah mán, in Uterreg hebbe hun aalemoal ok zo'n dikke s-kláásse mán.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:24 schreef Ballebek het volgende:
[..]
De kebabsnijah hie tegenovah heb ur ook 1
Shell Express is idd het beste alternatief.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:31 schreef Ballebek het volgende:
Ik tank heel vaak in Baarn; 8,9 cent korting per liter bij de Shell Express.
Mijn Jeep gaat eruit en tot die tijd rij ik in m'n 205 voor woon/werk verkeer en af en toe in het weekend in de Jeep tot ie weg is. Maar hij moet wel goed lopen anders raak ik hem zeker niet kwijtquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar wat is het idee nou? Die peugeot voor het dagelijkse gebruik en die jeep voor de gein of gaat de jeep eruit?
Lekker dan, straks krijg je van die taferelen dat de benzine zo duur is dat het uit je benzine tank gejat gaat worden.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:38 schreef Oom_Agent het volgende:
Door orkaan Katrina is de olieprijs nog sterker gestegen. En er is weer een nieuwe orkaan in ontwikkeling die richting Amerika trekt.![]()
[afbeelding]
Ja precies, ik zet de SEL maar ver weg in de garage. Nu maar hopen dat de diesel niet duurder wordt, anders kan de Audi er naast.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
Lekker dan, straks krijg je van die taferelen dat de benzine zo duur is dat het uit je benzine tank gejat gaat worden.![]()
Ik heb het meegemaakt in Servie toen tijdens de oorlog dat ze embargo's en geboycot werden van alle kanten. Werd benzine in cola flessen langs de kant van de weg verkocht. Maar ook gewoon uit je benzine tank gejat, soms zelfs zo brutaal dat ze hem aan de onderkant lek steken snachts. (bij m'n oom gebeurd).quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:49 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Ja precies, ik zet de SEL maar ver weg in de garage. Nu maar hopen dat de diesel niet duurder wordt, anders kan de Audi er naast.
Gebeurt in zoveel landen in het oostblok; zelfs in polen kon je het langs de kant van de weg kopen naast de paddestoelen en zelfgestookte drank.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik heb het meegemaakt in Servie toen tijdens de oorlog dat ze embargo's en geboycot werden van alle kanten. Werd benzine in cola flessen langs de kant van de weg verkocht. Maar ook gewoon uit je benzine tank gejat, soms zelfs zo brutaal dat ze hem aan de onderkant lek steken snachts. (bij m'n oom gebeurd).
* BoJo ook blij is met een garage![]()
Kan nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ey man![]()
Hoe kom jij morgen naar de meet eigenlijk![]()
Tssssquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kan niet
Ik moet oefenen met m'n band en een verjaardag attenderen
![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:55 schreef Ballebek het volgende:
Komt me vrouwtje net terug; lange haar is eraf is nu best wel kort...
Bah
Echt waar, ik heb ook al tegen mijn vriendin gezegd, als je drastisch gaat veranderen, ookal zijn we getrouwd en 3 kinderen; dan gooi ik je de deur uitquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Waarom flikken vrouwen zulk soort dingen
Zoiets van ik heb nu een relatie laat ik het eens lekker kortwieken zodat ik smorgen geen uur hoef te kammen
Staat maar bij weinig vrouwen mooi in mijn ogen kort haar
Ik tank gewoon niet meer ik pleur er gewoon water in. Hij blijft ook rijden dus best een goede uitvinding al zeg ik het zelf.quote:
ik heb dat ding toch niet meer nodig het aankomende halfjaar dus ik laat hem lekker staan en rij 1x per week een rondje om in conditie te houdenquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik tank gewoon niet meer ik pleur er gewoon water in. Hij blijft ook rijden dus best een goede uitvinding al zeg ik het zelf.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:17 schreef BoJo het volgende:
Mijn Jeep doet het weer goed, de 6 in lijn snort weer als een zonnetje![]()
* BoJo zeer blij is.
Feliquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:17 schreef BoJo het volgende:
Mijn Jeep doet het weer goed, de 6 in lijn snort weer als een zonnetje![]()
* BoJo zeer blij is.
En je hebt hem net vol audio getieft toch?quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:19 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik heb dat ding toch niet meer nodig het aankomende halfjaar dus ik laat hem lekker staan en rij 1x per week een rondje om in conditie te houden
quote:
Ohja, eeh CD's liggen nog in de Jeep (hoop ikquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Felidat wordt gebak morgen
![]()
Trouwens, vergeet je niet en paar dingen mee te nemen morgen(cd's enzo)
Hehehequote:Op zaterdag 3 september 2005 15:27 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
Was uiteindelijk de verdelerkap dus niet zo lekker meer. Maar ook de nieuwe bougies 4 van de 6 waren slecht afgestelt. (we hadden ze nl zo uit het doosje erin gedraait zonder te kijken)
Was wel humor, ik zag tijdens het sleutelen dat m'n koelvloeistof wat laag stond dus ging ik ff met de 205 bij tankstation halen. Stonden ze bij mij net boven met een verkeerscontrole, dus stoppen en gingen ze van alles checken dus ik later met die Jeep voor de testrit, kon ik weer stoppen![]()
![]()
Dat gezicht van die agente toen ze me weer zag maar dan in m'n Jeep![]()
Als het kanquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ohja, eeh CD's liggen nog in de Jeep (hoop ik) enne moest je die remblokken nog hebben?
jahquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En je hebt hem net vol audio getieft toch?
Accu zit nog vol van vorige week -check-quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als het kan(had je het intructie boekje nog ergens?
) en laad de accu van je camera ff op
![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
Accu zit nog vol van vorige week -check-
Blokken in plastic tas gooit -check-
boekje zoeken gaat
Bougies er gewoon intyfenquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:27 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
Was uiteindelijk de verdelerkap dus niet zo lekker meer. Maar ook de nieuwe bougies 4 van de 6 waren slecht afgestelt. (we hadden ze nl zo uit het doosje erin gedraait zonder te kijken)
Was wel humor, ik zag tijdens het sleutelen dat m'n koelvloeistof wat laag stond dus ging ik ff met de 205 bij tankstation halen. Stonden ze bij mij net boven met een verkeerscontrole, dus stoppen en gingen ze van alles checken dus ik later met die Jeep voor de testrit, kon ik weer stoppen![]()
![]()
Dat gezicht van die agente toen ze me weer zag maar dan in m'n Jeep![]()
Mjah bij 2 zat er zelfs helemaal geen ruimte tussenquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bougies er gewoon intyfen
quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
Mjah bij 2 zat er zelfs helemaal geen ruimte tussen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan vind je het raar dat hij niet lekker loopt
Wat lijkt het me toch heerlijk om zo alles uit te kunnen bestedenquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Paps schuld ik heb die dingen alleen uitgepakt en aangereikt![]()
Als de pagina's vastgeplakt zitten mag je em houdenquote:
Jezelf de schuld geven is not done he !quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat lijkt het me toch heerlijk om zo alles uit te kunnen besteden
En het voornaamste: Altijd anderen de schuld te kunnen geven
oke, alles ligt klaar naast m'n Jeep sleutels en autopapieren om alsnog vergeten te worden morgenochtendquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als de pagina's vastgeplakt zitten mag je em houden
ik hoef em niet terug
Nu snap ik waarom je mij de remmen lief doenquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
Jezelf de schuld geven is not done he !![]()
![]()
Dat zou me niet verbazen neequote:Op zaterdag 3 september 2005 15:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
oke, alles ligt klaar naast m'n Jeep sleutels en autopapieren om alsnog vergeten te worden morgenochtend![]()
![]()
We've got a Sherlock in tha housequote:Op zaterdag 3 september 2005 15:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom je mij de remmen lief doenje wist zeker dat het goed gebeurde (ik moest met die auto mee) en mocht dat niet t geval zijn, dan kon je mij de schuld geven.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
Jezelf de schuld geven is not done he !![]()
![]()
moet ik je bellen om 9u?quote:
Je bedoelt ik had bij Peu en m'n Pa eerst de tongen eruit moeten rukken?quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je moet gewoon de schuld geven aan iets wat niet kan praten
moet je voorstellen hoe snel hij wakker was in de vakantiequote:Op zaterdag 3 september 2005 15:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ben je net wakker, heb je die vent aan de lijn![]()
![]()
ja verschrikkelijk en ik kon niet eens siesta's houdenquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
moet je voorstellen hoe snel hij wakker was in de vakantie![]()
Ik moet er niet aan denkenquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
moet je voorstellen hoe snel hij wakker was in de vakantie![]()
Ik ben gewend de hele dag door te werken, hitte of nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja verschrikkelijk en ik kon niet eens siesta's houden![]()
Wie nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben gewend de hele dag door te werken, hitte of niet![]()
ik hier ook maar je moet je kunnen aanpassen aan elke situatie.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben gewend de hele dag door te werken, hitte of niet![]()
Ik vind het ook idd veelste vroeg.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:06 schreef Ballebek het volgende:
Mark en ik komen morgen pas om een uur of 11 hoor...
Pleur op, veel te vroeg 10u
Whehehe kinderliedjes met gitaarquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:10 schreef Ballebek het volgende:
En waarom hoor ik het concert van D-Rect hier in huis terwijl het 5km verderop is?
Kutzooi ...
ja maar jij gaat op vakantie, ik vind om 10u voor een forum meeting wel erg vroeg.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:10 schreef hermandeperman het volgende:
Dan zit ik al 2 uur in de auto, stelletje mietjes
Als ik heel erg pech had gehad had ik er nog deel van uitgemaakt ook; heb heel lang met die lui gepoold op zaterdagavond enquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehe kinderliedjes met gitaar
Dan pas? Om 10u waren Bo en ik al bijna door onze eerst tank brandstof en Duitsland heenquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:10 schreef hermandeperman het volgende:
Dan zit ik al 2 uur in de auto, stelletje mietjes
Maak er twaalf van. Het is weekend jaquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja maar jij gaat op vakantie, ik vind om 10u voor een forum meeting wel erg vroeg.![]()
Ik ga heul niet op vakantie.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja maar jij gaat op vakantie, ik vind om 10u voor een forum meeting wel erg vroeg.![]()
Jij was te lelijk?quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:13 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Als ik heel erg pech had gehad had ik er nog deel van uitgemaakt ook; heb heel lang met die lui gepoold op zaterdagavond en
Jullie moesten dan ook meer dan 800kmquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan pas? Om 10u waren Bo en ik al bijna door onze eerst tank brandstof en Duitsland heen
naah overdrijven is ook een vak. 11u lijkt me prima.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:14 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Maak er twaalf van. Het is weekend ja
Anders kan ik ook geen Mc Donalds ontbijt meer nemen, das waar.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
naah overdrijven is ook een vak. 11u lijkt me prima.![]()
Maar aan de andere kant, met ze alle aan het eind wat gaan vreten vond ik de vorige keer ook wel een strak plan![]()
Valt het op?quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:23 schreef hermandeperman het volgende:
Gaat iedereen nu ineens later komen ofzo?
Ben je al begonnen Peu?quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
met een net gestart eigen bedrijf is dat niet te doen ("ja laat maar eens cijfers zien van de afgelopen 5 jaar") plus dat mijn auto 12jaar oud is.
Zo snel ben je Huggie toch niet zat?quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:33 schreef BoJo het volgende:
Ik vind 10u echt te vroeg, moet ik om 8:30 al van huis richting Hugo en dan vanuit Hugo naar Apeldoorn.![]()
En dan zijn we elkaar en het concours om 13u al helemaal zat.
Nee, maar ik rij nu ook al veel, voorbereidingen enzo, plus dat ik al een opdracht heb en dus eigenlijk al wel begonnen ben met het uitvoeren, maar de zaak zelf staat per 1 oktober geplant.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:34 schreef hermandeperman het volgende:
Even een crosspost:
[..]
Ben je al begonnen Peu?
Wat wordt je? BV? Eenmanszaak?quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, maar ik rij nu ook al veel, voorbereidingen enzo, plus dat ik al een opdracht heb en dus eigenlijk al wel begonnen ben met het uitvoeren, maar de zaak zelf staat per 1 oktober geplant.
voor een BV heb je 18mille nodigquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat wordt je? BV? Eenmanszaak?
Huggie niet hoorquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zo snel ben je Huggie toch niet zat?![]()
Dat dacht ik alquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
voor een BV heb je 18mille nodighet wordt een eenmanszaak dus
![]()
Zwarte handjes, zwarte veeg op mn gezicht, maaaaaaaar de lampen en de gril zitten erin.quote:
quote:
Dat zal wel meevallenquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:52 schreef Mukie het volgende:
[..]je liet me blozen
@ bojo, las dat je jeep nu weer helemaal back on track is?
vergis je niet, ik bloos snel hoorquote:
Show that!quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
vergis je niet, ik bloos snel hoor
quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
Zwarte handjes, zwarte veeg op mn gezicht, maaaaaaaar de lampen en de gril zitten erin.
De APK kan alleen door de week tot 5u
Maar daar komt ie nu glasrijk doorheen.
Leuk als je dan bij Heuts komt voor zeep om die zwarte handjes weer normaal te toveren en ze alleen grote bakken hebbenMaar ik mocht wel "even mee naar achteren"
Handjes gewassen, radio's bekeken en ff overlegd wat het meest handig is
Ja de 6 in lijn klinkt weer helemaal zuiver en loopt als een zonnetjequote:Op zaterdag 3 september 2005 16:52 schreef Mukie het volgende:
[..]je liet me blozen
@ bojo, las dat je jeep nu weer helemaal back on track is?
Net zei je tegen mij nog wat andersquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik wil nu al m'n Jeep verkocht hebben en een andere leuke auto kopen![]()
je weet toch dat ik niet weet wat ik wil, toch?quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Net zei je tegen mij nog wat anders![]()
Nou de vader van een vriendin van me kan misschien aan de mr2 komen die ik zo graag wil hebbenquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:16 schreef hermandeperman het volgende:
Dat kan ik me voorstellen
Wat gaat het worden?
Ben je een vrouw?quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
je weet toch dat ik niet weet wat ik wil, toch?![]()
Zeker met dit weerquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:17 schreef BoJo het volgende:
[..]mooi
[..]
Ja de 6 in lijn klinkt weer helemaal zuiver en loopt als een zonnetje![]()
Met zwart leer van ongeveer 8 a 10 jaar oud?quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nou de vader van een vriendin van me kan misschien aan de mr2 komen die ik zo graag wil hebben
En anders wordt het een crx-projectje, die ik ga opmotsen en verkopen tot ik de mr2 idd kan betalen
MR2 is wel echt een geweldige auto jaquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nou de vader van een vriendin van me kan misschien aan de mr2 komen die ik zo graag wil hebben
En anders wordt het een crx-projectje, die ik ga opmotsen en verkopen tot ik de mr2 idd kan betalen
kan je beter door sparen voor de MR2quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik haat de CRXquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Crx is niet mijn favoriet
jouw Ferrari oogkleppen zijn naar binnen toe omgeklapt vandaar.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:36 schreef ook_gek het volgende:
ik ben niet zo een fan van een CRX moet ik zeggen
Stro rumquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:41 schreef hermandeperman het volgende:
Bier!
quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:43 schreef Ballebek het volgende:
Alcoholvrij![]()
Ben geheelonthouder geworden sinds 1 sept.
hoezo dat danquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:43 schreef Ballebek het volgende:
Alcoholvrij![]()
Ben geheelonthouder geworden sinds 1 sept.
Die ik wil welquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kan je beter door sparen voor de MR2
Maar die zijn toch niet zo gek duur of wel?
Zeker sympathieke gozer ja, als je uit net zoon achterbuurt als hem komt...quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vind hij Alexxxx zo'n sympathiek ventje en wil hij graag op hem lijken
duh ik wil ook een standaard uitvoering, beetje uitbouwen en wat klooien aan de motor en hij is weg. Je moet het als handelswaar zienquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:40 schreef ThaFreak het volgende:
crx is alleen lijp als die standaard is, beetje verlaagt en strakke velgen!
oke oke een bescheiden uitlaat en motorisch aanpakken is ook okay.....
de rest![]()
ik heb nu mn kluskleren aanquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja als ik bij jou onder je rokje mag kijken mag je ook bij mij![]()
Als je toch geld gaat uitgeven koop dan de truboquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:48 schreef Mukie het volgende:
[..]
Die ik wil wel
Liefste de luxe uitvoering met leren bekleding en niet veel km's
dus wat je zegt is "ik word oud" ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:48 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Zeker sympathieke gozer ja, als je uit net zoon achterbuurt als hem komt...
Maar is een x gezonder gaan leven ipv elke dag lam enzo
92 versie met de vierkanten lampen achterquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:25 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Met zwart leer van ongeveer 8 a 10 jaar oud?
Then you are my![]()
![]()
![]()
Was je elke dag lam dan?quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:48 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Zeker sympathieke gozer ja, als je uit net zoon achterbuurt als hem komt...
Maar is een x gezonder gaan leven ipv elke dag lam enzo
+ wat daarboven staat natuurlijk dan is het me dream bitchquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je toch geld gaat uitgeven koop dan de trubo
dan weet je dat ie afgeragt isquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je toch geld gaat uitgeven koop dan de trubo
wodka en heb al bijna mn bob geregeldquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:41 schreef hermandeperman het volgende:
Bier!
Wanneer gaan wij stappen. * ook_gek is gek op wodkaquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
wodka en heb al bijna mn bob geregeld
Coffeeshop ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
dan weet je dat ie afgeragt is![]()
Doe het liever zelf, kan ik dr meteen wat van leren en evt later gebruiken als kennis voor mn shop
woonplaats leegquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij stappen. * ook_gek is gek op wodka
Tuningshop, gespecialiseerd in Aziatische auto'squote:
Scheveningenquote:
quote:
quote:Aziatische auto's![]()
Babi Pangang hier maken al doen jaquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:05 schreef PeuRac het volgende:
ik moet gaan eten, maar ik weet niet wat![]()
Jij mag dan ook wel langskomen met een niet-Aziatische auto hoorquote:
Dan heul ver wegquote:
ik ga liever naar H&S Corse, gespecialiseerd in Alfa en vooral de 155quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
Jij mag dan ook wel langskomen met een niet-Aziatische auto hoor
We doen niet uitsluitend maar 1 deel van de markt.
Dus ik mag dan ook mijn supra bij jou naar binnen schuiven?quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
Jij mag dan ook wel langskomen met een niet-Aziatische auto hoor
We doen niet uitsluitend maar 1 deel van de markt.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ga liever naar H&S Corse, gespecialiseerd in Alfa en vooral de 155
Ey uuh je ging die Ferrari 512TR kopen he niks geen supraquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:19 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Dus ik mag dan ook mijn supra bij jou naar binnen schuiven?
In de garage dan jaquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:19 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Dus ik mag dan ook mijn supra bij jou naar binnen schuiven?
die laat ik idd liever over aan anderenquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ga liever naar H&S Corse, gespecialiseerd in Alfa en vooral de 155
Wachttijd = minimaal 2maanden ofsoquote:
ik heb het geprobeerd, maar het lukt nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:23 schreef BoJo het volgende:
Teeering, Mukie je mag je rug weleens wassen!!
quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ey uuh je ging die Ferrari 512TR kopen he niks geen supra![]()
Mijn supra komt ook niet uit Japan, echt Hollands...quote:
ja ik begreep hem ff nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:25 schreef Ballebek het volgende:
[..]
[..]
Mijn supra komt ook niet uit Japan, echt Hollands...
moet je over gespoten worden dan?quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:24 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik heb het geprobeerd, maar het lukt niet
je mag wel inkleuren hoor
ze heeft vroeger heel veel kouwgom met plak plaatjes gegeten en die op haar rug geplakt. Toen ze onder de zonnenbank ging is ze vergete dat die plaatjes er nog zaten en toen is het ingebrandquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:23 schreef BoJo het volgende:
Teeering, Mukie je mag je rug weleens wassen!!
yepquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm dan kan ik met mijn Jap wel bij Mukie terecht natuurlijk..
foto'squote:Op zaterdag 3 september 2005 18:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm dan kan ik met mijn Jap wel bij Mukie terecht natuurlijk..
beledig die smurfen niet jaquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ze heeft vroeger heel veel kouwgom met plak plaatjes gegeten en die op haar rug geplakt. Toen ze onder de zonnenbank ging is ze vergete dat die plaatjes er nog zaten en toen is het ingebrand![]()
En ze heeft een stripverhaal op haar rug
hmm ik kan alleen foto's laten zien van de verkoop advertentie.. zit wel 1 lelijke deuk in de motorkap, en ws wat parkeerschades van deuren, of baldadige jongeren in de zijpanelen..quote:
neuh, heb je dan wat teveel over ofzo?quote:
lamaziendanquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
hmm ik kan alleen foto's laten zien van de verkoop advertentie.. zit wel 1 lelijke deuk in de motorkap, en ws wat parkeerschades van deuren, of baldadige jongeren in de zijpanelen..
parkeerschades?quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
hmm ik kan alleen foto's laten zien van de verkoop advertentie.. zit wel 1 lelijke deuk in de motorkap, en ws wat parkeerschades van deuren, of baldadige jongeren in de zijpanelen..
als jij een stripverhaal hebt dan wil ik de praat/gedachte ballonnetjes er wel op maken hoorquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
neuh, heb je dan wat teveel over ofzo?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
als jij een stripverhaal hebt dan wil ik de praat/gedachte ballonnetjes er wel op maken hoor![]()
![]()
Mijn Happy meal trouma komt naar boven met elke keer het poppetje dubbel hebbenquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
beledig die smurfen niet ja![]()
weet je wle hoe lang ik heb moeten zoeken om ze allemaal bij elkaar te krijgen? Ik kreeg steeds dubbele.
eerste indruk: ouwelullenbakquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
dit is iig 1 van de betere foto's..
[afbeelding]
best een knappe bakquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[afbeelding]
en wat voor sport doet ze danquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:34 schreef PeuRac het volgende:
ik moet van mn vriendin as vrijdag met haar team mee trainen
*herkentquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mijn Happy meal trouma komt naar boven met elke keer het poppetje dubbel hebben![]()
Dat was het al bij je eerste comment eropquote:
Hockey en ik heb de team foto gezienquote:
oh.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat was het al bij je eerste comment erop
Andere Velgen was ik al van plan jah.. Maar momenteel krijg ik neiteens die wieldoppen los omdat die kregen vastzitten bij de wielmoeren... Alleen Japanners verzinnen zoiets zeker..quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:34 schreef BazzoS het volgende:
[..]
eerste indruk: ouwelullenbak
tweede indruk: best leuke kleur, andere velgjes maken het stukken beter
Civicjequote:Op zaterdag 3 september 2005 18:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[afbeelding]
slopen die handelquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Andere Velgen was ik al van plan jah.. Maar momenteel krijg ik neiteens die wieldoppen los omdat die kregen vastzitten bij de wielmoeren... Alleen Japanners verzinnen zoiets zeker..
korfbal?quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:34 schreef PeuRac het volgende:
ik moet van mn vriendin as vrijdag met haar team mee trainen
Ben tegelijk CSI Miami aant kijkenquote:
je hebt vast een hamer en een schroevendraaier toch?quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Andere Velgen was ik al van plan jah.. Maar momenteel krijg ik neiteens die wieldoppen los omdat die kregen vastzitten bij de wielmoeren... Alleen Japanners verzinnen zoiets zeker..
ja, nog niet gerefreshed voordat ik posttequote:Op zaterdag 3 september 2005 18:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Spuit 11.. Hockey zei ie daarstraks
ja, tot morgenquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:58 schreef BoJo het volgende:
Ik ben weg, Huge-O als je dit nog leest ik ben morgen rond 10:00 bij jou zoals afgesproken.
Mensen die naar de meet gaan tot morgen![]()
geen zin inquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:47 schreef BazzoS het volgende:
http://members.home.nl/thafreak2/ptameet/aanmeldingen.html
TF even updaten?
als jullie huis goedkoop was bij aanschaf weet je nu de reden.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:05 schreef PeuRac het volgende:
tering wat ik nu in onze tuin zag![]()
GELE bramen![]()
![]()
![]()
Weet je wat ik in heel het huis vind?quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:05 schreef PeuRac het volgende:
GELE bramen![]()
![]()
![]()
zeker weten dat het bramen waren?quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:05 schreef PeuRac het volgende:
GELE bramen![]()
![]()
![]()
HIj zal wel in een dronke bui er over heen gezeken hebben of zoquote:
leukquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:29 schreef hermandeperman het volgende:
Ik moet m'n tas inpakken voro Frankrijk
Lees terug: Studiereisquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:40 schreef Mukie het volgende:
[..]
leuk
ga je op vakantie of voor werk?
Ik ga op "studiereis"quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:40 schreef Mukie het volgende:
[..]
leuk
ga je op vakantie of voor werk?
ook student wilt zijnquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ga op "studiereis"
In 2 weken een paar colleges volgen en verder met studenten van over de hele wereld ouwehoeren en biere
Dan had je iig geen taalfout gemaaktquote:
Look who's talkingquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan had je iig geen taalfout gemaakt
Nee garpjeMaar ja, ik kan me ook ergere dingen bedenken
Duidelijkquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:58 schreef BoJo het volgende:
Ik ben weg, Huge-O als je dit nog leest ik ben morgen rond 10:00 bij jou zoals afgesproken.
Mensen die naar de meet gaan tot morgen![]()
Dag lekkertje van mequote:Op zaterdag 3 september 2005 20:08 schreef hermandeperman het volgende:
Daaaaaaaag lieve mensen, tot over 2 weken
draf knippen, ontsmetten en pleister drop spuitenquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:31 schreef BaraCuda het volgende:
Godverju een grote auto hebben heeft meerdere nadelen:
-duur in wegenbelasting
-zuipt over het algemeen
-doet er een eeuw over om hem te wassen
Heel me arm doet pijn van het poetsenEn daarbij is bij mijn middelvinger de nagel omgeklapt enzo
Zeer bloederig!
wat is dr dan te doen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:46 schreef Ballebek het volgende:
Jezus, staat echt HARD daar op het Malieveld, lijkt wel of Kane hier in de woonkamer staat!
nou ja, bij de buren...
ut was de eerste hit nlquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet van mijn kant, zelfs niet als grootste communistenbakkenliefhebber van PTA
jurkjesquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:52 schreef Mukie het volgende:
Zwart zusterjurkje met een lange rits voor en hakken, klinkt dat ok of TE voor een avondje stappen?
En ja ik ben een meisje, maar wil een guys opinion
mits van latex of leer OK, katoen is uit den boze. Spandex is op hetr randje OKquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:52 schreef Mukie het volgende:
Zwart zusterjurkje met een lange rits voor en hakken, klinkt dat ok of TE voor een avondje stappen?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:52 schreef Mukie het volgende:
Tis voor het uitgaan johquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
WTF is er ineens met de PTA SC aan de hand??![]()
Hoe laat moest ik je ookalweer ophalen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:52 schreef Mukie het volgende:
bitchquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:08 schreef hermandeperman het volgende:
Daaaaaaaag lieve mensen, tot over 2 weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |