pffffquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:49 schreef hermandeperman het volgende:
Volgens mij mis ik wat avatars enzo
Ik had ook 58 %quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:50 schreef Mukie het volgende:
hehehe
Ik zie morgen de uitkomsten wel van de test
Slaap lekker heren
tis hier ook grijs jaquote:Op zaterdag 3 september 2005 09:53 schreef BaraCuda het volgende:
Mogguh.
Ik dacht dat het mooi weer zou wordenvoorlopig zal de zon nog wel even bezig zijn om door die dikke laag mist te branden
nu eerst een diesel hebbenquote:Op zaterdag 3 september 2005 09:58 schreef Ballebek het volgende:
Goed nieuws! http://www.nu.nl/news/584603/34/Biodiesel_accijnsvrij.html
Voor de dieselrijders dan...
Dat is waarschijnlijk omdat jij anal en prostitute aangevinkt hebt...quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:01 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk omdat jij anal en prostitute aangevinkt hebt...
Nee dat kloptquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Een diesel wil je helemaal niet hebben
Want? Trek anders even een autoblad uit het rek en vergelijk de cijfers van sommige auto's als diesel en benzinequote:Op zaterdag 3 september 2005 10:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Een diesel wil je helemaal niet hebben
Ja als je naar nieuwe auto's gaat kijken die niemand kan betalenquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:08 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Want? Trek anders even een autoblad uit het rek en vergelijk de cijfers van sommige auto's als diesel en benzine
Valt best wel mee... Ik rij sowieso liever een diesel, ik rij nooit van 0 - 100 sprints maar op de snelweg trek ik de meeste bakken er dik uit van 50 => 120 bijv.quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja als je naar nieuwe auto's gaat kijken die niemand kan betalenDe gemiddelde diesel is gewoon boring. Als je 150+ pk wil met diesel kun je de bank vragen om mee te betalen
Tja als ik veel km's moet maken dan ga ik ook gewoon weer diesel rijden, maar omdat ik nu alleen in het weekend mijn eigen auto rij kan ik die T5 veroorlovenquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:14 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Valt best wel mee... Ik rij sowieso liever een diesel, ik rij nooit van 0 - 100 sprints maar op de snelweg trek ik de meeste bakken er dik uit van 50 => 120 bijv.
Alleen die kutbak heeft sinds donderdag kuren; peugeot heeft een of ander 6 programma's systeem in het motormanagent en volgens mij is ie blijven hangen dit x![]()
Veel plezierquote:Op zaterdag 3 september 2005 09:57 schreef BoJo het volgende:
genoeg gekletst, ik ga douchen en de onderdelen halen voor mien JEEP![]()
![]()
plan gewijzigd naar eerst ff ontbijten ook, want me pa wou per se mee onderdelen halenquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
Veel plezier
Ik ga ook na mn ontbijtje
Maar wat is het idee nou? Die peugeot voor het dagelijkse gebruik en die jeep voor de gein of gaat de jeep eruit?quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
plan gewijzigd naar eerst ff ontbijten ook, want me pa wou per se mee onderdelen halen![]()
![]()
Gisteren mijn P volgegooid, 60 euroquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:42 schreef Oom_Agent het volgende:
damn, net mijn S volgegooid........... 120 euroMaar kan er wel weer 600 km mee rijden
![]()
Gezellig tochquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
plan gewijzigd naar eerst ff ontbijten ook, want me pa wou per se mee onderdelen halen![]()
![]()
Ja dat is beter, ik ga ook maar een klein autootje aanschaffen, want dit schiet niet opquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:44 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Gisteren mijn P volgegooid, 60 euroMaar kan er wel weer 900 km mee rijden
Is geen klein autotje hoor, Dieselpowahquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:53 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Ja dat is beter, ik ga ook maar een klein autootje aanschaffen, want dit schiet niet op![]()
Nou zo'n ramp vind ik het ook weer niet, ik rijd alleen voor mijn plezier in de SEL. Anders pak ik mijn dieselpowah A3.quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:55 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Zeker voor een paar tientjes gekocht die S niet nadenkend over het verbruik... (zoals ik er wel meer ken).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |