quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan vind je het raar dat hij niet lekker loopt
Wat lijkt het me toch heerlijk om zo alles uit te kunnen bestedenquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Paps schuld ik heb die dingen alleen uitgepakt en aangereikt![]()
Als de pagina's vastgeplakt zitten mag je em houdenquote:
Jezelf de schuld geven is not done he !quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat lijkt het me toch heerlijk om zo alles uit te kunnen besteden
En het voornaamste: Altijd anderen de schuld te kunnen geven
oke, alles ligt klaar naast m'n Jeep sleutels en autopapieren om alsnog vergeten te worden morgenochtendquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als de pagina's vastgeplakt zitten mag je em houden
ik hoef em niet terug
Nu snap ik waarom je mij de remmen lief doenquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
Jezelf de schuld geven is not done he !![]()
![]()
Dat zou me niet verbazen neequote:Op zaterdag 3 september 2005 15:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
oke, alles ligt klaar naast m'n Jeep sleutels en autopapieren om alsnog vergeten te worden morgenochtend![]()
![]()
We've got a Sherlock in tha housequote:Op zaterdag 3 september 2005 15:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom je mij de remmen lief doenje wist zeker dat het goed gebeurde (ik moest met die auto mee) en mocht dat niet t geval zijn, dan kon je mij de schuld geven.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
Jezelf de schuld geven is not done he !![]()
![]()
moet ik je bellen om 9u?quote:
Je bedoelt ik had bij Peu en m'n Pa eerst de tongen eruit moeten rukken?quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je moet gewoon de schuld geven aan iets wat niet kan praten
moet je voorstellen hoe snel hij wakker was in de vakantiequote:Op zaterdag 3 september 2005 15:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ben je net wakker, heb je die vent aan de lijn![]()
![]()
ja verschrikkelijk en ik kon niet eens siesta's houdenquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
moet je voorstellen hoe snel hij wakker was in de vakantie![]()
Ik moet er niet aan denkenquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
moet je voorstellen hoe snel hij wakker was in de vakantie![]()
Ik ben gewend de hele dag door te werken, hitte of nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja verschrikkelijk en ik kon niet eens siesta's houden![]()
Wie nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben gewend de hele dag door te werken, hitte of niet![]()
ik hier ook maar je moet je kunnen aanpassen aan elke situatie.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben gewend de hele dag door te werken, hitte of niet![]()
Ik vind het ook idd veelste vroeg.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:06 schreef Ballebek het volgende:
Mark en ik komen morgen pas om een uur of 11 hoor...
Pleur op, veel te vroeg 10u
Whehehe kinderliedjes met gitaarquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:10 schreef Ballebek het volgende:
En waarom hoor ik het concert van D-Rect hier in huis terwijl het 5km verderop is?
Kutzooi ...
ja maar jij gaat op vakantie, ik vind om 10u voor een forum meeting wel erg vroeg.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:10 schreef hermandeperman het volgende:
Dan zit ik al 2 uur in de auto, stelletje mietjes
Als ik heel erg pech had gehad had ik er nog deel van uitgemaakt ook; heb heel lang met die lui gepoold op zaterdagavond enquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehe kinderliedjes met gitaar
Dan pas? Om 10u waren Bo en ik al bijna door onze eerst tank brandstof en Duitsland heenquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:10 schreef hermandeperman het volgende:
Dan zit ik al 2 uur in de auto, stelletje mietjes
Maak er twaalf van. Het is weekend jaquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja maar jij gaat op vakantie, ik vind om 10u voor een forum meeting wel erg vroeg.![]()
Ik ga heul niet op vakantie.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja maar jij gaat op vakantie, ik vind om 10u voor een forum meeting wel erg vroeg.![]()
Jij was te lelijk?quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:13 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Als ik heel erg pech had gehad had ik er nog deel van uitgemaakt ook; heb heel lang met die lui gepoold op zaterdagavond en
Jullie moesten dan ook meer dan 800kmquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan pas? Om 10u waren Bo en ik al bijna door onze eerst tank brandstof en Duitsland heen
naah overdrijven is ook een vak. 11u lijkt me prima.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:14 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Maak er twaalf van. Het is weekend ja
Anders kan ik ook geen Mc Donalds ontbijt meer nemen, das waar.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
naah overdrijven is ook een vak. 11u lijkt me prima.![]()
Maar aan de andere kant, met ze alle aan het eind wat gaan vreten vond ik de vorige keer ook wel een strak plan![]()
Valt het op?quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:23 schreef hermandeperman het volgende:
Gaat iedereen nu ineens later komen ofzo?
Ben je al begonnen Peu?quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
met een net gestart eigen bedrijf is dat niet te doen ("ja laat maar eens cijfers zien van de afgelopen 5 jaar") plus dat mijn auto 12jaar oud is.
Zo snel ben je Huggie toch niet zat?quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:33 schreef BoJo het volgende:
Ik vind 10u echt te vroeg, moet ik om 8:30 al van huis richting Hugo en dan vanuit Hugo naar Apeldoorn.![]()
En dan zijn we elkaar en het concours om 13u al helemaal zat.
Nee, maar ik rij nu ook al veel, voorbereidingen enzo, plus dat ik al een opdracht heb en dus eigenlijk al wel begonnen ben met het uitvoeren, maar de zaak zelf staat per 1 oktober geplant.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:34 schreef hermandeperman het volgende:
Even een crosspost:
[..]
Ben je al begonnen Peu?
Wat wordt je? BV? Eenmanszaak?quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, maar ik rij nu ook al veel, voorbereidingen enzo, plus dat ik al een opdracht heb en dus eigenlijk al wel begonnen ben met het uitvoeren, maar de zaak zelf staat per 1 oktober geplant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |