abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30228225
Benzineprijzen met 3,6 cent omhoog

Je vraagt je verdomme af waarom je nog een 1e, 2e, 3e en 4e versnelling hebt. Durf ze amper meer te gebruiken anders ben je zo failliet
De status 'bagger-user' voorbij
pi_30228581
De literprijs van bier is nog minder
pi_30228583
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:52 schreef Sterke_Yerke het volgende:
De literprijs van bier is nog minder
!
pi_30228658
Wie gaat er mee de snelwegen blokkeren maandag morgen Laat ze dat 'kwartje van kok' er maar afhalen, dan wordt de benzine tenminste weer betaalbaar
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_30228712
Moet iemand een Delta HF kopen toevallig? Ik ga een fiat panda 700cc kopen.....een dieseltje
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_30228800
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:59 schreef vosss het volgende:
Moet iemand een Delta HF kopen toevallig? Ik ga een fiat panda 700cc kopen.....een dieseltje
De prijzen van alle benzine sluprende grote auto's zijn vlink gedaald en die van de kleine diesels?lpg auto's juist flink gestegen.
pi_30229019
We moeten hier iets tegen doen? Kunnen we niet met z'n allen aan het plunderen gaan a la new orleans maar dan bij tank stations.!!
Godverdomme kutoverheid denkt alleen maar aan de centen ipv. het milieu anders zouden we nu al op milieuvriendelijke brandstoffen rijden die ook bijna niks kosten
pi_30229055
6 jaar terug was benzine in Noorwegen een stuk duurder dan hier! Nu is het hier duurder.... Noorwegen is een heel stuk rijker, en alles is daar duur... Oftewel: accijns is hier veel harder gestegen

Waar blijft het referendum? ANWB kan als belangenorganisatie makkelijk 50000 handtekeningen ophalen, klein artikel in hun blad zou genoeg zijn! Maar dat doen ze niet... Waarom niet? Dat vraag ik me af! Iets zegt me dat ze er belang bij hebben zoals het nu is

Referendum:
Benzineaccijns afschaffen?
-ja
-nee

Uitslag lijkt me duidelijk!
censuur :O
pi_30229061
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 14:13 schreef AciD_Nightmare het volgende:
We moeten hier iets tegen doen? Kunnen we niet met z'n allen aan het plunderen gaan a la new orleans maar dan bij tank stations.!!
Godverdomme kutoverheid denkt alleen maar aan de centen ipv. het milieu anders zouden we nu al op milieuvriendelijke brandstoffen rijden die ook bijna niks kosten
Als we allemaal tegelijkertijd plunderen wil ik wel mee doen. Jat ik gelijk wat stroopwafels mee, want die zijn duur, maar zo lekker
  zaterdag 3 september 2005 @ 14:16:45 #10
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_30229089
quote:
Ehhh zoals?? biobrandstof kost MEER energie om te produceren dan het oplevert!
  zaterdag 3 september 2005 @ 14:17:27 #11
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_30229106
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 14:04 schreef PeuRac het volgende:

[..]

De prijzen van alle benzine sluprende grote auto's zijn vlink gedaald en die van de kleine diesels?lpg auto's juist flink gestegen.
vlink? Teveel zitten proggen?
  zaterdag 3 september 2005 @ 14:37:21 #12
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_30229591
Ik zag op CNN een "figuur" dat vertelde dat hij verwacht dat over 5 jaar de prijzen van een vat olie richting de 20 usd gezakt zijn. Hij vertelde dat er veel nieuwe gebieden ontdekt worden waar olie gewonnen kan worden.

Laat ik het maar hopen.
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
pi_30229777
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:59 schreef vosss het volgende:
10 euro!
pi_30229838
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 14:15 schreef RemcoDelft het volgende:
6 jaar terug was benzine in Noorwegen een stuk duurder dan hier! Nu is het hier duurder.... Noorwegen is een heel stuk rijker, en alles is daar duur... Oftewel: accijns is hier veel harder gestegen

Waar blijft het referendum? ANWB kan als belangenorganisatie makkelijk 50000 handtekeningen ophalen, klein artikel in hun blad zou genoeg zijn! Maar dat doen ze niet... Waarom niet? Dat vraag ik me af! Iets zegt me dat ze er belang bij hebben zoals het nu is

Referendum:
Benzineaccijns afschaffen?
-ja
-nee

Uitslag lijkt me duidelijk!
he ja, ooit aan gedacht dat als je de accijns enz op benzine afschaft dat ze een tekort aan geld krijgen daarzo in den haag, dat moet dan dus weer op een andere manier gecompenseerd worden.

maar toch ben ik het er mee eens dat de benzine echt achterlijk duur is geworden. Tank godver voor 165 gulden een tank vol
  zaterdag 3 september 2005 @ 15:06:31 #15
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_30230346
Hmmm, als ze de accijns omlaag gooien en de benzine goedkoper wordt, gaan de mensen weer meer met de auto en nemen dus meer benzine af dus mee accijns.

Zelfde geld voor alcohol en sigaretten!
and made it rain upward
pi_30230389
Wat een gezeik telkens over de benzineprijzen.

Er is toch een duidelijke reden waarom het momenteel even duur is.
  zaterdag 3 september 2005 @ 15:09:46 #17
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_30230427
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 15:08 schreef SCH het volgende:

Ja, als de problemen daar straks verholpen zijn zullen de prijzen ook weer netjes dalen, zo naief
and made it rain upward
pi_30230443
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 15:08 schreef SCH het volgende:

Ne die is er niet, reserves zat maar die worden niet aangesproken om deze tijdelijke ramp te overbruggen.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_30230459
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 15:09 schreef Sjabba het volgende:

[..]

Ja, als de problemen daar straks verholpen zijn zullen de prijzen ook weer netjes dalen, zo naief
Niet naief maar realistisch, jij denkt dat ze op dit prijsniveau blijven?
  zaterdag 3 september 2005 @ 15:12:36 #20
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_30230476
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 15:10 schreef longinus het volgende:

[..]

Ne die is er niet, reserves zat maar die worden niet aangesproken om deze tijdelijke ramp te overbruggen.
Nee die worden pas als echt alle olie op is en de wereld bijna vergaat en die gaan dan tegen de de hoogste prijzen per vat olie ooit weg dus totaal zinloos.
and made it rain upward
pi_30230482
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 15:10 schreef longinus het volgende:

[..]

Nee, ook daar zijn goede redenen voor.

Zo'n ramp is het toch ook weer niet zeg. Die benzine lijkt wel heilig zo langzamerhand, nergens zoveel gezeur over als over de prijs van benzine. Het blijft een luxeproduct hoor, je hoeft het niet te gebruiken.
  zaterdag 3 september 2005 @ 15:14:06 #22
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_30230509
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 15:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Niet naief maar realistisch, jij denkt dat ze op dit prijsniveau blijven?
Misschien, hangt een beetje af van wat ik eerder schreef over nieuwe gebieden waar olie geboord kan worden. Maar over het algemeen stijgen ze vaak nav een hogere olieprijs, maar als die wat daalt loopt het niet paralel aan de benzineprijs, zo is het de laatste tijd hier ook zo opgelopen.
and made it rain upward
pi_30230549
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 15:14 schreef Sjabba het volgende:

[..]

Misschien, hangt een beetje af van wat ik eerder schreef over nieuwe gebieden waar olie geboord kan worden. Maar over het algemeen stijgen ze vaak nav een hogere olieprijs, maar als die wat daalt loopt het niet paralel aan de benzineprijs, zo is het de laatste tijd hier ook zo opgelopen.
Dat is dan nog geen ramp vind ik maar het blijft koffiedik kijken. Maak je je ook zo druk over de prijs van je wasmiddel of de bokkepootjes?
  zaterdag 3 september 2005 @ 15:26:21 #24
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_30230783
quote:
Maak je je ook zo druk over de prijs van je wasmiddel of de bokkepootjes?
Als je voor 300 euro per maand wasmiddel zou gebruiken wel...
pi_30230810
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 15:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is dan nog geen ramp vind ik maar het blijft koffiedik kijken. Maak je je ook zo druk over de prijs van je wasmiddel of de bokkepootjes?
Jij rijdt zeker geen 500-800km in de week

ik had gewoon meteen al een diesel moeten kopen, ipv te denken dat ik wel wat geld over heb om lekker benzine te kunnen rijden
pi_30230961
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 15:27 schreef PeuRac het volgende:

[..]

ik had gewoon meteen al een diesel moeten kopen, ipv te denken dat ik wel wat geld over heb om lekker benzine te kunnen rijden
als je zoveel rijdt, kan je dan geen tankpas krijgen oid ?
pi_30231293
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 15:33 schreef Repeat het volgende:

[..]

als je zoveel rijdt, kan je dan geen tankpas krijgen oid ?
met een net gestart eigen bedrijf is dat niet te doen ("ja laat maar eens cijfers zien van de afgelopen 5 jaar" ) plus dat mijn auto 12jaar oud is.
pi_30233957
Gister ging ik even met mn BMW tanken...... 80 euro
Vandaag toch maar mijn vaders diesel gepakt
pi_30234591
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 14:04 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Flink gedaald?

Ik mik er Super 98 plus in en ik die is net zo hard mee omhoog gegaan als de rest hoor!

Bovendien met een zuinige auto merk je die paar cent niet omdat je toch maar 1 keer in de 2 weken aan de pomp staat.
Met een slurper zoals de mijne sta je 2x in de week aan de pomp en dat is dan alleen woon/werkverkeer.

Dan is het voor mij zeker meer duurder in verhouding dan voor een zuinig autootje hoor

Niet dat ik er minder om rij; ik bedoel...ik vind autorijden leuk en al kost het 3 euro de liter dan doe ik het nog. Vergelijk het een beetje met roken. Dat vind ik lekker en al kost het 15 euro per pakje dan rook ik ook gewoon netzo veel als nu
vosss is de naam,
pi_30235029
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 17:48 schreef vosss het volgende:

[..]

Flink gedaald?

Ik mik er Super 98 plus in en ik die is net zo hard mee omhoog gegaan als de rest hoor!

Bovendien met een zuinige auto merk je die paar cent niet omdat je toch maar 1 keer in de 2 weken aan de pomp staat.
Met een slurper zoals de mijne sta je 2x in de week aan de pomp en dat is dan alleen woon/werkverkeer.

Dan is het voor mij zeker meer duurder in verhouding dan voor een zuinig autootje hoor

Niet dat ik er minder om rij; ik bedoel...ik vind autorijden leuk en al kost het 3 euro de liter dan doe ik het nog. Vergelijk het een beetje met roken. Dat vind ik lekker en al kost het 15 euro per pakje dan rook ik ook gewoon netzo veel als nu
ik had het over de aanschafprijs van gebruikte auto's
pi_30235273
Het is inderdaad niet leuk meer
pi_30236027
En nu moet mij toch eens een ding uitgelegd worden. Waarom halen ze in de * naam de olie uit Irak, terwijl het ook bij ons in de Noordzee te vinden is? Duurdoenerij dus?
  zaterdag 3 september 2005 @ 18:47:29 #33
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_30236359
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 18:33 schreef mistermaniac het volgende:
En nu moet mij toch eens een ding uitgelegd worden. Waarom halen ze in de * naam de olie uit Irak, terwijl het ook bij ons in de Noordzee te vinden is? Duurdoenerij dus?
Omdat we hier de boel schoon willen houden natuurlijk..
and made it rain upward
pi_30237687
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 17:48 schreef vosss het volgende:

[..]

Flink gedaald?

ach, we gooien er hier ook al 140e per week in, en das nog een relatief zuinige auto
pi_30237854
Als ik flink mn best doe haalt ie 1 op 2
vosss is de naam,
pi_30237939
Je rijdt een Leopard oid ?
pi_30237959
Ik heb bijna 1 op 4 gehaald in de file
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_30242170
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:44 schreef Repeat het volgende:
Je rijdt een Leopard oid ?
Lancia Delta HPE HF Turbo for teh win

Dat gaat wel hard als je daar een beetje mee gaat trappen
pi_30242198
en een turbo rijden en bij 2500 rpm schakelen os hetzelfde als een wijf zonder tieten neuken

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2005 22:03:38 ]
pi_30242290
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 22:02 schreef Fwnk het volgende:

[..]

Lancia Delta HPE HF Turbo for teh win

Dat gaat wel hard als je daar een beetje mee gaat trappen
en dat loopt 1op2? zit je dan nog steeds rond de 190 pk ofzo? Of is dat intens getuned? Want 1 op 2 is anders wel heel veel...
pi_30242727
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 15:26 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Als je voor 300 euro per maand wasmiddel zou gebruiken wel...
Dan doe je dat toch niet?
pi_30242756
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 15:27 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Nee zeg, ben je gek - lijkt me ook een beetje idioot.
  zaterdag 3 september 2005 @ 22:59:21 #43
35464 Don_Tom
Leave the gun.Take the cannoli
pi_30243843
1,515?? Heb vandaag fokking 1,549 betaald voor euro95!!
Trouwauto nodig?
Nordschleife 2006: 250 laps, 2007: 62,5 laps
BMW M3 Nurburgring project
pi_30246938
hier kost de euro nog 1,495 ofzo bij het duurste tankstation (shell) en bij de total hier kost het iets van 1,489 en daar krijg ik dan nog 6 cent korting op... wat absoluut niet wil zeggen dat het niet veel te duur is kutland
Hopeloos benzine verslaafd
pi_30247139
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 22:21 schreef SCH het volgende:
Dan doe je dat toch niet?
Simplisten-antwoord...
pi_30247175
quote:
Op zondag 4 september 2005 00:44 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Simplisten-antwoord...
Waarom?
pi_30247279
quote:
Op zondag 4 september 2005 00:46 schreef SCH het volgende:
Waarom?
't is een Wilderiaans antwoord.
Probleem signaleren (mensen rijden teveel KM's met de auto) en daar een 'oplossing' voor verzinnen die niet reëel is.
Openbaar vervoer is namelijk géén vervanging voor een auto.
Verhuizen is ook niet voor iedereen een optie.
pi_30247340
quote:
Op zondag 4 september 2005 00:50 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

't is een Wilderiaans antwoord.
Probleem signaleren (mensen rijden teveel KM's met de auto) en daar een 'oplossing' voor verzinnen die niet reëel is.
Openbaar vervoer is namelijk géén vervanging voor een auto.
Verhuizen is ook niet voor iedereen een optie.
Wat heerlijk om een keer verweten te krijgen een Wilderiaans antwoord te geven.

Ik zeg het niet zo absoluut als jij het stelt maar mensen die zo klagen over het autogebruik zouden toch wat meer naar alternatieven kunnen kijken. Leg mij maar eens uit waaorm je in godsnaam tussen de 500 en 800 kilometer per week zou moeten rijden.
pi_30248444
Leven we niet in een democratie? Je weet wel, zo'n samenlevings-verband waar het volk schijnbaar ook wat te zeggen heeft

Of nee wacht, dat heette anders, iets waarmee de verkeerde mensen een hoop macht kregen
pi_30248496
Ik moest gewoon allebei m'n autos tanken zaterdag, toen ik met de eerste kwam schrok ik me de tyfus want ik had al 2 weken niet getankt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')