quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:52 schreef Sterke_Yerke het volgende:
De literprijs van bier is nog minder
De prijzen van alle benzine sluprende grote auto's zijn vlink gedaald en die van de kleine diesels?lpg auto's juist flink gestegen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:59 schreef vosss het volgende:
Moet iemand een Delta HF kopen toevallig? Ik ga een fiat panda 700cc kopen.....een dieseltje
Als we allemaal tegelijkertijd plunderen wil ik wel mee doen. Jat ik gelijk wat stroopwafels mee, want die zijn duur, maar zo lekkerquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:13 schreef AciD_Nightmare het volgende:
We moeten hier iets tegen doen? Kunnen we niet met z'n allen aan het plunderen gaan a la new orleans maar dan bij tank stations.!!
Godverdomme kutoverheid denkt alleen maar aan de centen ipv. het milieu anders zouden we nu al op milieuvriendelijke brandstoffen rijden die ook bijna niks kosten
Ehhh zoals?? biobrandstof kost MEER energie om te produceren dan het oplevert!quote:Godverdomme kutoverheid denkt alleen maar aan de centen ipv. het milieu anders zouden we nu al op milieuvriendelijke brandstoffen rijden die ook bijna niks kosten
vlink? Teveel zitten proggen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De prijzen van alle benzine sluprende grote auto's zijn vlink gedaald en die van de kleine diesels?lpg auto's juist flink gestegen.
10 euro!quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:59 schreef vosss het volgende:
Moet iemand een Delta HF kopen toevallig? Ik ga een fiat panda 700cc kopen.....een dieseltje
he ja, ooit aan gedacht dat als je de accijns enz op benzine afschaft dat ze een tekort aan geld krijgen daarzo in den haag, dat moet dan dus weer op een andere manier gecompenseerd worden.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:15 schreef RemcoDelft het volgende:
6 jaar terug was benzine in Noorwegen een stuk duurder dan hier! Nu is het hier duurder.... Noorwegen is een heel stuk rijker, en alles is daar duur... Oftewel: accijns is hier veel harder gestegen
Waar blijft het referendum? ANWB kan als belangenorganisatie makkelijk 50000 handtekeningen ophalen, klein artikel in hun blad zou genoeg zijn! Maar dat doen ze niet... Waarom niet? Dat vraag ik me af! Iets zegt me dat ze er belang bij hebben zoals het nu is
Referendum:
Benzineaccijns afschaffen?
-ja
-nee
Uitslag lijkt me duidelijk!
Ja, als de problemen daar straks verholpen zijn zullen de prijzen ook weer netjes dalen, zo naiefquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:08 schreef SCH het volgende:
Wat een gezeik telkens over de benzineprijzen.
Er is toch een duidelijke reden waarom het momenteel even duur is.
Ne die is er niet, reserves zat maar die worden niet aangesproken om deze tijdelijke ramp te overbruggen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:08 schreef SCH het volgende:
Wat een gezeik telkens over de benzineprijzen.
Er is toch een duidelijke reden waarom het momenteel even duur is.
Niet naief maar realistisch, jij denkt dat ze op dit prijsniveau blijven?quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:09 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Ja, als de problemen daar straks verholpen zijn zullen de prijzen ook weer netjes dalen, zo naief![]()
Nee die worden pas als echt alle olie op is en de wereld bijna vergaat en die gaan dan tegen de de hoogste prijzen per vat olie ooit weg dus totaal zinloos.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:10 schreef longinus het volgende:
[..]
Ne die is er niet, reserves zat maar die worden niet aangesproken om deze tijdelijke ramp te overbruggen.
Nee, ook daar zijn goede redenen voor.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:10 schreef longinus het volgende:
[..]
Ne die is er niet, reserves zat maar die worden niet aangesproken om deze tijdelijke ramp te overbruggen.
Misschien, hangt een beetje af van wat ik eerder schreef over nieuwe gebieden waar olie geboord kan worden. Maar over het algemeen stijgen ze vaak nav een hogere olieprijs, maar als die wat daalt loopt het niet paralel aan de benzineprijs, zo is het de laatste tijd hier ook zo opgelopen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet naief maar realistisch, jij denkt dat ze op dit prijsniveau blijven?
Dat is dan nog geen ramp vind ik maar het blijft koffiedik kijken. Maak je je ook zo druk over de prijs van je wasmiddel of de bokkepootjes?quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:14 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Misschien, hangt een beetje af van wat ik eerder schreef over nieuwe gebieden waar olie geboord kan worden. Maar over het algemeen stijgen ze vaak nav een hogere olieprijs, maar als die wat daalt loopt het niet paralel aan de benzineprijs, zo is het de laatste tijd hier ook zo opgelopen.
Als je voor 300 euro per maand wasmiddel zou gebruiken wel...quote:Maak je je ook zo druk over de prijs van je wasmiddel of de bokkepootjes?
Jij rijdt zeker geen 500-800km in de weekquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is dan nog geen ramp vind ik maar het blijft koffiedik kijken. Maak je je ook zo druk over de prijs van je wasmiddel of de bokkepootjes?
als je zoveel rijdt, kan je dan geen tankpas krijgen oid ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij rijdt zeker geen 500-800km in de week![]()
ik had gewoon meteen al een diesel moeten kopen, ipv te denken dat ik wel wat geld over heb om lekker benzine te kunnen rijden
met een net gestart eigen bedrijf is dat niet te doen ("ja laat maar eens cijfers zien van de afgelopen 5 jaar"quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:33 schreef Repeat het volgende:
[..]
als je zoveel rijdt, kan je dan geen tankpas krijgen oid ?
Flink gedaald?quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De prijzen van alle benzine sluprende grote auto's zijn vlink gedaald en die van de kleine diesels?lpg auto's juist flink gestegen.
ik had het over de aanschafprijs van gebruikte auto'squote:Op zaterdag 3 september 2005 17:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Flink gedaald?
Ik mik er Super 98 plus in en ik die is net zo hard mee omhoog gegaan als de rest hoor!
Bovendien met een zuinige auto merk je die paar cent niet omdat je toch maar 1 keer in de 2 weken aan de pomp staat.
Met een slurper zoals de mijne sta je 2x in de week aan de pomp en dat is dan alleen woon/werkverkeer.
Dan is het voor mij zeker meer duurder in verhouding dan voor een zuinig autootje hoor
Niet dat ik er minder om rij; ik bedoel...ik vind autorijden leuk en al kost het 3 euro de liter dan doe ik het nog. Vergelijk het een beetje met roken. Dat vind ik lekker en al kost het 15 euro per pakje dan rook ik ook gewoon netzo veel als nu
Omdat we hier de boel schoon willen houden natuurlijk..quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:33 schreef mistermaniac het volgende:
En nu moet mij toch eens een ding uitgelegd worden. Waarom halen ze in de * naam de olie uit Irak, terwijl het ook bij ons in de Noordzee te vinden is? Duurdoenerij dus?
ach, we gooien er hier ook al 140e per week in, en das nog een relatief zuinige autoquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Flink gedaald?
Ik mik er Super 98 plus in en ik die is net zo hard mee omhoog gegaan als de rest hoor!
Bovendien met een zuinige auto merk je die paar cent niet omdat je toch maar 1 keer in de 2 weken aan de pomp staat.
Met een slurper zoals de mijne sta je 2x in de week aan de pomp en dat is dan alleen woon/werkverkeer.
Dan is het voor mij zeker meer duurder in verhouding dan voor een zuinig autootje hoor
Niet dat ik er minder om rij; ik bedoel...ik vind autorijden leuk en al kost het 3 euro de liter dan doe ik het nog. Vergelijk het een beetje met roken. Dat vind ik lekker en al kost het 15 euro per pakje dan rook ik ook gewoon netzo veel als nu
Lancia Delta HPE HF Turbo for teh winquote:
en dat loopt 1op2? zit je dan nog steeds rond de 190 pk ofzo? Of is dat intens getuned? Want 1 op 2 is anders wel heel veel...quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:02 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Lancia Delta HPE HF Turbo for teh win
Dat gaat wel hard als je daar een beetje mee gaat trappen
Dan doe je dat toch niet?quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:26 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Als je voor 300 euro per maand wasmiddel zou gebruiken wel...
Nee zeg, ben je gek - lijkt me ook een beetje idioot.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij rijdt zeker geen 500-800km in de week![]()
Simplisten-antwoord...quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:21 schreef SCH het volgende:
Dan doe je dat toch niet?
't is een Wilderiaans antwoord.quote:Op zondag 4 september 2005 00:46 schreef SCH het volgende:
Waarom?
quote:Op zondag 4 september 2005 00:50 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
't is een Wilderiaans antwoord.
Probleem signaleren (mensen rijden teveel KM's met de auto) en daar een 'oplossing' voor verzinnen die niet reëel is.
Openbaar vervoer is namelijk géén vervanging voor een auto.
Verhuizen is ook niet voor iedereen een optie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |