voor een BV heb je 18mille nodigquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat wordt je? BV? Eenmanszaak?
Huggie niet hoorquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zo snel ben je Huggie toch niet zat?![]()
Dat dacht ik alquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
voor een BV heb je 18mille nodighet wordt een eenmanszaak dus
![]()
Zwarte handjes, zwarte veeg op mn gezicht, maaaaaaaar de lampen en de gril zitten erin.quote:
quote:
Dat zal wel meevallenquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:52 schreef Mukie het volgende:
[..]je liet me blozen
@ bojo, las dat je jeep nu weer helemaal back on track is?
vergis je niet, ik bloos snel hoorquote:
Show that!quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
vergis je niet, ik bloos snel hoor
quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
Zwarte handjes, zwarte veeg op mn gezicht, maaaaaaaar de lampen en de gril zitten erin.
De APK kan alleen door de week tot 5u
Maar daar komt ie nu glasrijk doorheen.
Leuk als je dan bij Heuts komt voor zeep om die zwarte handjes weer normaal te toveren en ze alleen grote bakken hebbenMaar ik mocht wel "even mee naar achteren"
Handjes gewassen, radio's bekeken en ff overlegd wat het meest handig is
Ja de 6 in lijn klinkt weer helemaal zuiver en loopt als een zonnetjequote:Op zaterdag 3 september 2005 16:52 schreef Mukie het volgende:
[..]je liet me blozen
@ bojo, las dat je jeep nu weer helemaal back on track is?
Net zei je tegen mij nog wat andersquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik wil nu al m'n Jeep verkocht hebben en een andere leuke auto kopen![]()
je weet toch dat ik niet weet wat ik wil, toch?quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Net zei je tegen mij nog wat anders![]()
Nou de vader van een vriendin van me kan misschien aan de mr2 komen die ik zo graag wil hebbenquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:16 schreef hermandeperman het volgende:
Dat kan ik me voorstellen
Wat gaat het worden?
Ben je een vrouw?quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
je weet toch dat ik niet weet wat ik wil, toch?![]()
Zeker met dit weerquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:17 schreef BoJo het volgende:
[..]mooi
[..]
Ja de 6 in lijn klinkt weer helemaal zuiver en loopt als een zonnetje![]()
Met zwart leer van ongeveer 8 a 10 jaar oud?quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nou de vader van een vriendin van me kan misschien aan de mr2 komen die ik zo graag wil hebben
En anders wordt het een crx-projectje, die ik ga opmotsen en verkopen tot ik de mr2 idd kan betalen
MR2 is wel echt een geweldige auto jaquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nou de vader van een vriendin van me kan misschien aan de mr2 komen die ik zo graag wil hebben
En anders wordt het een crx-projectje, die ik ga opmotsen en verkopen tot ik de mr2 idd kan betalen
kan je beter door sparen voor de MR2quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik haat de CRXquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Crx is niet mijn favoriet
jouw Ferrari oogkleppen zijn naar binnen toe omgeklapt vandaar.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:36 schreef ook_gek het volgende:
ik ben niet zo een fan van een CRX moet ik zeggen
Stro rumquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:41 schreef hermandeperman het volgende:
Bier!
quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:43 schreef Ballebek het volgende:
Alcoholvrij![]()
Ben geheelonthouder geworden sinds 1 sept.
hoezo dat danquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:43 schreef Ballebek het volgende:
Alcoholvrij![]()
Ben geheelonthouder geworden sinds 1 sept.
Die ik wil welquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kan je beter door sparen voor de MR2
Maar die zijn toch niet zo gek duur of wel?
Zeker sympathieke gozer ja, als je uit net zoon achterbuurt als hem komt...quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vind hij Alexxxx zo'n sympathiek ventje en wil hij graag op hem lijken
duh ik wil ook een standaard uitvoering, beetje uitbouwen en wat klooien aan de motor en hij is weg. Je moet het als handelswaar zienquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:40 schreef ThaFreak het volgende:
crx is alleen lijp als die standaard is, beetje verlaagt en strakke velgen!
oke oke een bescheiden uitlaat en motorisch aanpakken is ook okay.....
de rest![]()
ik heb nu mn kluskleren aanquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja als ik bij jou onder je rokje mag kijken mag je ook bij mij![]()
Als je toch geld gaat uitgeven koop dan de truboquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:48 schreef Mukie het volgende:
[..]
Die ik wil wel
Liefste de luxe uitvoering met leren bekleding en niet veel km's
dus wat je zegt is "ik word oud" ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:48 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Zeker sympathieke gozer ja, als je uit net zoon achterbuurt als hem komt...
Maar is een x gezonder gaan leven ipv elke dag lam enzo
92 versie met de vierkanten lampen achterquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:25 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Met zwart leer van ongeveer 8 a 10 jaar oud?
Then you are my![]()
![]()
![]()
Was je elke dag lam dan?quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:48 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Zeker sympathieke gozer ja, als je uit net zoon achterbuurt als hem komt...
Maar is een x gezonder gaan leven ipv elke dag lam enzo
+ wat daarboven staat natuurlijk dan is het me dream bitchquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je toch geld gaat uitgeven koop dan de trubo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |