HIj zal wel in een dronke bui er over heen gezeken hebben of zoquote:
leukquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:29 schreef hermandeperman het volgende:
Ik moet m'n tas inpakken voro Frankrijk
Lees terug: Studiereisquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:40 schreef Mukie het volgende:
[..]
leuk
ga je op vakantie of voor werk?
Ik ga op "studiereis"quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:40 schreef Mukie het volgende:
[..]
leuk
ga je op vakantie of voor werk?
ook student wilt zijnquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ga op "studiereis"
In 2 weken een paar colleges volgen en verder met studenten van over de hele wereld ouwehoeren en biere
Dan had je iig geen taalfout gemaaktquote:
Look who's talkingquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan had je iig geen taalfout gemaakt
Nee garpjeMaar ja, ik kan me ook ergere dingen bedenken
Duidelijkquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:58 schreef BoJo het volgende:
Ik ben weg, Huge-O als je dit nog leest ik ben morgen rond 10:00 bij jou zoals afgesproken.
Mensen die naar de meet gaan tot morgen![]()
Dag lekkertje van mequote:Op zaterdag 3 september 2005 20:08 schreef hermandeperman het volgende:
Daaaaaaaag lieve mensen, tot over 2 weken
draf knippen, ontsmetten en pleister drop spuitenquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:31 schreef BaraCuda het volgende:
Godverju een grote auto hebben heeft meerdere nadelen:
-duur in wegenbelasting
-zuipt over het algemeen
-doet er een eeuw over om hem te wassen
Heel me arm doet pijn van het poetsenEn daarbij is bij mijn middelvinger de nagel omgeklapt enzo
Zeer bloederig!
wat is dr dan te doen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:46 schreef Ballebek het volgende:
Jezus, staat echt HARD daar op het Malieveld, lijkt wel of Kane hier in de woonkamer staat!
nou ja, bij de buren...
ut was de eerste hit nlquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet van mijn kant, zelfs niet als grootste communistenbakkenliefhebber van PTA
jurkjesquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:52 schreef Mukie het volgende:
Zwart zusterjurkje met een lange rits voor en hakken, klinkt dat ok of TE voor een avondje stappen?
En ja ik ben een meisje, maar wil een guys opinion
mits van latex of leer OK, katoen is uit den boze. Spandex is op hetr randje OKquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:52 schreef Mukie het volgende:
Zwart zusterjurkje met een lange rits voor en hakken, klinkt dat ok of TE voor een avondje stappen?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:52 schreef Mukie het volgende:
Tis voor het uitgaan johquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
WTF is er ineens met de PTA SC aan de hand??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |