Mis de kont van Tanja nog.quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:31 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, Chantal; die heeft echt een bijzetkont
Dido heeft geen kont
Nathalie een kontje
Lieske een lekkere kont
Ingrid een gespierde kont
Linda een luie kont
Idd.. jammerzquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:36 schreef fantastrick het volgende:
dank u
lijstje is ondertussen ook weg...mod was het er niet mee eens blijkbaar...
Die was er maar is al weer closedquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:40 schreef Showtime het volgende:
Komt dat been topic nog??, was ff wat materiaal aan het schrijven ervoor
Topic was er... en is gesloten door een moderator...quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:40 schreef Showtime het volgende:
Komt dat been topic nog??, was ff wat materiaal aan het schrijven ervoor
Toen Rob het huis in kwam zette hij meteen zijn beste beentje voor.
Al gauw vertelde hij eerlijk aan de overige bewoners welk blok hij aan zijn been mee draagt.
Het ontroerende verhaal van het auto ongeluk ging door merg en been.
De reactie die 1 van de bewoners maakte (netjes) was voor Rob als een pleister op een houten been.
Ondanks dat het tegen zijn zere been aan was klaagde hij niet met steen en been.
Ondeugd zit in het gebeente bleek na een paar dagen toen Rob in elke discussie zijn been stijf bleef houden.
In de meeste discussies probeert hij iemand zijn beentje te lichten.
Het lijkt wel alsof hij elke dag met het verkeerde been uit bed stapt.
Maar voor Tanja het buitenbeentje die erg vel over been is staat hij altijd klaar.
Speelt Rob soms een mindgame waarmee hij de andere bewoners op een verkeerd been probeert te zetten?
Zodat de overige bewoners vechten om een been zodat hij uiteindelijk er mee heen loopt.
De tijd zal het leren.
Ik kijk niet naar de kont van een zwangere vrouwquote:
inderdaad erg stoerquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:42 schreef Tamaartje het volgende:
Verhaal is trouwens wel geweldig Showtime
als het niet later is...quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:57 schreef Kokstra het volgende:
Dat wordt een saaie streamdag vandaag, de eersten zullen pas rond 13.00 opstaan denk ik.
Het is echt ergquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:56 schreef Tinkerbell het volgende:
Die piep!
Heb ik eens tijd om te streamen trouwens, liggen ze in bed![]()
Mwoa, om kwart voor 1 dachten ze alweer dat het 2 uur was.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:01 schreef Damzzz het volgende:
Maar ze kunnen toch wel een beetje nagaan hoelaat het is, ik bedoel: ze weten toch hoelaat die live-uitzending was?
naar mijn mening nietquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:01 schreef Isabeau het volgende:
Moet er nog meer in de openingspost?
haha, komt door de drank...quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:02 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Mwoa, om kwart voor 1 dachten ze alweer dat het 2 uur was.
Het is juist een soort psychologisch spelletje om juist wèl muziek op te zetten. Dat is geen toegeven.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:03 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Daarbij vind ik het dom dat ze toegeven aan het muziekgedeelte. Dat ze uiteindelijk TOCH muziek opzetten, uiteraard als goedmakertje. Zij zijn de baas, niet de bewoners. Lekker makkelijk, een beetje lopen zeuren dat ze muziek willen en tadaa daar is het...
Leg uit?quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is juist een soort psychologisch spelletje om juist wèl muziek op te zetten. Dat is geen toegeven.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is juist een soort psychologisch spelletje om juist wèl muziek op te zetten. Dat is geen toegeven.
sorry late reactiequote:Op vrijdag 2 september 2005 11:01 schreef Isabeau het volgende:
Moet er nog meer in de openingspost?
Die middelste in de vrouwenkamer ook telkens (lieske?) die heeft wel wat aan haar hoofd dusquote:
Ze hebben de eerste nacht nu rust.. na nachten lang wakker te zijn geweest... en dan gaan wij meteen weer lopen klagen... tsja... inderdaad.. waar blijft de actie?quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:06 schreef J-net het volgende:
Wel jammer dat ze niet doorgaan met fietsen nu zitten we weer elke dag tot 13 a 14 uur te wachten tot iemand uit bed komt....en bovendien gebeurt er niets in het huis zeg..... dat wordt straks weer gesprekken over niets....
ik vind deze BB echt een beetje saai hoor..... tijd voor weer een goede actie van BB: Gooi er weer een geheim in...... hebben ze niet nog een goede ex van chantal of ingrid, of de chauffeur die Rob aanreed 80 jaar geleden waardoor hij zijn been kwijt is.... dat lijkt me pas lachen...
en ow ja... gooi die tanja er maar meteen uit... eerst zow lief tegen de vader van dr kindje en dan bijna een heel pakje op een avond roken...
Ik wou zeggen, ik vind het absoluut niet saai tot nu toequote:Op vrijdag 2 september 2005 11:08 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Ze hebben de eerste nacht nu rust.. na nachten lang wakker te zijn geweest... en dan gaan wij meteen weer lopen klagen... tsja... inderdaad.. waar blijft de actie?
en hop... mijn streams staan weer aan....quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:08 schreef Kokstra het volgende:
Het Been staat op!
ja joh waar blijft die actiequote:Op vrijdag 2 september 2005 11:08 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Ze hebben de eerste nacht nu rust.. na nachten lang wakker te zijn geweest... en dan gaan wij meteen weer lopen klagen... tsja... inderdaad.. waar blijft de actie?
Zou ie gaan fietsen???quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:09 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
ja joh waar blijft die actie
Rob is wakker
degene die 's nachts fietsten, die sliepen overdag dus op zich kreeg iedereen zijn rust ook omdat ze met zijn twaalven fietsten..... dus het is niet zo dat ze overdreven moe hoeven te zijn, maar ja als ze niet hoefden te fietsen bleven ze toch tot 19 uur 's ochtends zitten ouwehoeren, en dan moesten ze er uit om te fietsen en dan werd het ze opeens te veel en moest er zelfs eentje van spugen (Ingrid).... het is wel een beetje eigen schuld dikke bult hoor...quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:08 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Ik vind het ook helemaal niet saai! Prachtig psychologisch spel in dat huis, ik geniet met volle teugen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:09 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ik wou zeggen, ik vind het absoluut niet saai tot nu toe
Of je kijkt streams of je let op wat er wordt gezegd. Chantal moest spugen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:10 schreef J-net het volgende:
en moest er zelfs eentje van spugen (Ingrid)....
same here inderdaadquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het ook helemaal niet saai! Prachtig psychologisch spel in dat huis, ik geniet met volle teugen.
Dat je in een dierentuin naar een hok vol slapende beesten kijkt en dan beweegt er eentje.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:11 schreef Showtime het volgende:
whahah geweldig dit, als je het been ziet rondkijken nog half slapend, heb het gevoel alsof ik naar een digitale dierentuin aan het kijken ben
Veel meer dan een dierentuin met pratende dieren is het ook niet eigenlijk hequote:Op vrijdag 2 september 2005 11:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat je in een dierentuin naar een hok vol slapende beesten kijkt en dan beweegt er eentje.
"Oh, kijk, hij beweegt!!! Oooooh, hij gaat eten!!"![]()
Welnee, hij is de flessen wijn aan het opruimen. Wist hij trouwens al dat ze waren gestopt?quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:12 schreef nodisch18 het volgende:
hij gaat fietsen!
ik blijf die 2 door elkaar halen Ingrid en Chantal...... (heb ik ook met Menno en Rikkert). komt wel goed na nog een paar dagen streamenquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of je kijkt streams of je let op wat er wordt gezegd. Chantal moest spugen.
Dat is NOG erger dan de hoest herkennen van Lindaquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:12 schreef milagro het volgende:
Weet je wat erg is?
Als je op Nu.nl zit en de streams op de achtergrond draaien en je dus enkel geluid hoort, en je dan iemand hoort lopen, en denkt "Hey Rob is wakker, ik herken zijn loopje" en je dan kijkt en nog gelijk hebt ook
Dat is wel HEEL ergquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:12 schreef milagro het volgende:
Weet je wat erg is?
Als je op Nu.nl zit en de streams op de achtergrond draaien en je dus enkel geluid hoort, en je dan iemand hoort lopen, en denkt "Hey Rob is wakker, ik herken zijn loopje" en je dan kijkt en nog gelijk hebt ook
quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:12 schreef milagro het volgende:
Weet je wat erg is?
Open deur:
*stap* *tik*.. *stap* *tik*.. is natuurlijk ook heel herkenbaar.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:12 schreef milagro het volgende:
Weet je wat erg is?
Ah, he is een naamprobleemquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:13 schreef J-net het volgende:
ik blijf die 2 door elkaar halen Ingrid en Chantal...... (heb ik ook met Menno en Rikkert). komt wel goed na nog een paar dagen streamen![]()
Waarom moest die penis spugen? teveel gezopen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of je kijkt streams of je let op wat er wordt gezegd. Chantal moest spugen.
Ik kan Linda herkennen aan dr stemgeluid en dr pruik... maar aan de hand van de foto's die op de BB site stonden had ik eerst problemen met Linda en Dido (omdat Linda dr pruik niet op die foto te zien is). Linda is idd niet het stereotype Linda die je meestal tegenkomt.......quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, he is een naamprobleemIk haal Linda en Ingrid door elkaar. Lijken voor geen meter op elkaar, maar ik ken alleen blonde Linda's en een roodharige krullenbol die Ingrid heet. Vandaar.
ja volgens mij deed die datquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:16 schreef Kokstra het volgende:
Liet ie een scheet? Wat een actie in Big Brother vandaag!
Hij denkt ook.. iemand moet het doenquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet zeggen dat ik weinig mannen ken die direct gaan opruimen zodra ze uit bed zijn
Hij is de (b)enige die ik ken die dat zou doen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet zeggen dat ik weinig mannen ken die direct gaan opruimen zodra ze uit bed zijn
hij kan moeilijk gaan stampvoeten.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:18 schreef Isabeau het volgende:
ik denk dat dat inherent is aan het feit dat ze met zijn dertienen zijn.... daar valt niet meer tegen op te ruimen... misschien dat het beter gaat als er straks een paar weg zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:21 schreef Isabeau het volgende:
Wat een troep maken ze er toch steeds van.
BOEIENDquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:24 schreef Isabeau het volgende:
Rob drinkt een glas water.
Het is het enige wat er gebeurd in dat huisquote:
Alsof jij je druk maakt over de troep die ze maken?quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:25 schreef J-net het volgende:
[..]
ik denk dat dat inherent is aan het feit dat ze met zijn dertienen zijn.... daar valt niet meer tegen op te ruimen... misschien dat het beter gaat als er straks een paar weg zijn.
Ja en dat loopje ook.. haha je hoort echt die slippers zo piepen over de grondquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is het enige wat er gebeurd in dat huis![]()
Omdat ze gestopt zijnquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:31 schreef mat_herben het volgende:
waarom fietsen ze niet meer?
Ik denk: ik maak een beetje een duidelijke openingspost, dan hoeven we niet de hele dag te antwoorden waarom ze niet meer fietsenquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:31 schreef mat_herben het volgende:
waarom fietsen ze niet meer?
gohquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:32 schreef HyperViper het volgende:
Idd, áls Rob al die afwas doet in zijn eentje, vergeef ik hem zijn been/relatie verhalen weer
haha sorry, mja wie leest er tegenwoordig nog een OPquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk: ik maak een beetje een duidelijke openingspost, dan hoeven we niet de hele dag te antwoorden waarom ze niet meer fietsenHoe naïef van mij.
zeker al vanaf uur of 9quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:34 schreef BONG4002 het volgende:
Stream 1is al hoelang dood? Hij doet het bij mij niet iig
Dat zeg jij...quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:35 schreef fantastrick het volgende:
[..]
en ach.. je mist weinig boeiends...
Ja en met de afwasborstel in die champagneglazen is ook vragen om problemen natuurlijkquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:35 schreef TRiXeS het volgende:
Hm.. die binnekant mag hij wel iets beter uitspoelen
Gaat zo heel lang duren.quote:
"Back to Basic" toch?quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:39 schreef ChantalC het volgende:
Toch best cru... 13 mensen in dat huis en nog niet eens een vaatwasser!![]()
en daarom moet hij er zolang mogelijk in blijven.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:32 schreef Isabeau het volgende:
Rob wast af.
Ik zou er ook wel willen wonenquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil ook wel zo'n "basic huis" en dan vind ik het niet eens erg dat er geen afwasmachine in staat.
* BONG4002 checkt de streamsquote:
.. en typt dat vervolgens op een forum.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet hier eigenlijk ook afwassen, en wat doe ik? Ik kijk op een computer naar een man die afwast. Luister naar het gepiep van een limegroene theedoek op glas. Hoor het klotsen van afwaswater. Kijk hoe Rob zijn blauwe badjas uitdoet omdat die misschien niet lekker zit bij het afwassen...
Dat maakt het iets zinvoller. Tenminste dat maak ik mezelf wijs.quote:
Ik zie idd melkquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:49 schreef Isabeau het volgende:
Oh kijk, daar is Rob & De Afwas alweer!
Er staat zo te zien ontbijt klaar in de voorraadkamer.
ziet er lekker uit dat ontbijtquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:49 schreef Isabeau het volgende:
Oh kijk, daar is Rob & De Afwas alweer!
Er staat zo te zien ontbijt klaar in de voorraadkamer.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:50 schreef fantastrick het volgende:
Ik ben zo weg hier. Mijn shift zit erop! Have fun met de rest!
Ok, tot later!quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:50 schreef fantastrick het volgende:
Ik ben zo weg hier. Mijn shift zit erop! Have fun met de rest!
hetgeen natuurljk ook gewoon kan.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:50 schreef Falco het volgende:
Het is zometeen leuk te zien of Rob meent hiermee respect af te dwingen bij de groep en daardoor zichzelf meer kan permitteren (in welk opzicht dan ook). Ikzelf dat ie gewoon hetzelfde blijft en dat ie zegt (en dat ook meent) dat het hem geen reet uitmaakt dat hij zo'n enorme afwas moet doen. Hij zal wel zeggen dat hij gewoon wakker was en iets wou doen, zoiets dus ofzo.
Tja, dat is het nadeel via Internet kijken, maargoed ik kan sowieso geen Versatel krijgen dus moet het er maar mee doen, ben al blij genoeg dat het gratis is!quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:52 schreef Damzzz het volgende:
Die streams via Versatel vallen nooit weg, maar als ik via de PC kijk is het om de paar minuten raak...
De anderen wakker maken met 2 pannendeksels...quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:54 schreef Isabeau het volgende:
Moet je anders doen? Stel je hebt geen tv, geen pc, geen krantje, geen boeken, geen tijdschriften...alleen een huis met troep.
Dat is dan weer jouw voordeel, maar wij hebben Versatel ook niet om BB gehaald hoorquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, dat is het nadeel via Internet kijken, maargoed ik kan sowieso geen Versatel krijgen dus moet het er maar mee doen, ben al blij genoeg dat het gratis is!
linda is ook de enige in het huis die ik graag zie vertrekken, geen minuut willen fietsen voor de groep is gewoon te erg voor woorden. tenzij haar eigen drankvoorraad op het spel staat..quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:53 schreef milagro het volgende:
tenzij je Linda heet natuurlijk.
Als het niet gratis was had ik niet gekekenquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, dat is het nadeel via Internet kijken, maargoed ik kan sowieso geen Versatel krijgen dus moet het er maar mee doen, ben al blij genoeg dat het gratis is!
Ach, anders kom je hier kijkenquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:55 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Als het niet gratis was had ik niet gekeken![]()
Hoop dus ook niet dat ze dat nog gaan veranderen..
Want dan ben ik wel de lul.. kan nu niet meer zonder![]()
![]()
goed gehoor hebben die bewonersquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:56 schreef sasser het volgende:
Iedereen blijft slapen en als ze straks geen kopjes en glazen meer horen worden ze allemaal ineens wakker:P
Ja idd, al moet ik wel soms lachen om die stem van haar, hoe ze overkomtquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:55 schreef korrel het volgende:
[..]
linda is ook de enige in het huis die ik graag zie vertrekken, geen minuut willen fietsen voor de groep is gewoon te erg voor woorden. tenzij haar eigen drankvoorraad op het spel staat..
Hey, wil je ze niet op ideeën brengenquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:55 schreef Tamaartje het volgende:
Als het niet gratis was had ik niet gekeken![]()
Hoop dus ook niet dat ze dat nog gaan veranderen..
Want dan ben ik wel de lul.. kan nu niet meer zonder![]()
![]()
Mwoah, dat fietsen op het laatst was ook niet voor de groep maar uiteindelijk voor 1 persoon, Linda zal wel beseffen dat ze nooit gaat winnen, dus die 50,000 bij elkaar fietsen zou ze dan voor iemand anders hebben moeten doen. En Linda dacht:quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:55 schreef korrel het volgende:
linda is ook de enige in het huis die ik graag zie vertrekken, geen minuut willen fietsen voor de groep is gewoon te erg voor woorden. tenzij haar eigen drankvoorraad op het spel staat..
Sorryquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, wil je ze niet op ideeën brengen
Ja idd, maar dan liefst mét buzzer dan is iedereen wel wakkerquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:01 schreef Isabeau het volgende:
Die kaas moet in de koelkast. Nu even heel luid de stem van BB door het huis "Rob naar de voorraadkamer. Rob naar de voorraadkamer"
Het liefst met een buzzer die vast blijft zitten en tien minuten doorgaatquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja idd, maar dan liefst mét buzzer dan is iedereen wel wakker![]()
Idd, die streams zijn fucking verslavendquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:58 schreef Tamaartje het volgende:
* Tamaartje is even douchen en gaat dan even met laptopje de tuin in (hoe erg verslaafd kan je zijn?)
quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:03 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Het liefst met een buzzer die vast blijft zitten en tien minuten doorgaat![]()
Ik vind dat wel erg raar gezegd als je beseft dat de laatsten om 8:00 zijn gaan slapen. Liggen er net 4 uurtjes in, laat ze.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:04 schreef keizerpinguin het volgende:
om 11 uur lagen ze allemaal nog in bed te stinken behalve rob die was de flessen chamagne aan het opruimen
Het zou idd fijn zijn als iemand Rob kwam helpen en dan direct ook gaarne even roddelen over de medebewoners.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:06 schreef Damzzz het volgende:
Het zou niet erg zijn als er nog iemand wakker werd en we een beetje conversaties konden gaan volgen
je vergeet het detail dat ze alle mensen die fietsen in de steek laat, of je nu voor het geld gaat of niet. het is gewoon een doorn in je eigen oog.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:58 schreef Isabeau het volgende:
Mwoah, dat fietsen op het laatst was ook niet voor de groep maar uiteindelijk voor 1 persoon,
Ik moet er niet aan denken, krijg het al benauwd bij het idee ik slaap namelijk altijd met mn raam open dus kan je nagaanquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:08 schreef schatje het volgende:
In die slaapkamer zal het ook wel stinken. Ze kunnen niet even een raam openzetten om het te laten luchten.
Idd. En die zweetpoten van Rob erbij helpen ook niet.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:08 schreef schatje het volgende:
In die slaapkamer zal het ook wel stinken. Ze kunnen niet even een raam openzetten om het te laten luchten.
en bij jou stinkt het dan al erg genoeg wil je zeggen ?quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken, krijg het al benauwd bij het idee ik slaap namelijk altijd met mn raam open dus kan je nagaan
quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:09 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Idd. En die zweetpoten zweetpoot van Rob erbij helpt ook niet.
Rob is echt iemand die dat gewoon voor zijn lol doet, omdat hij anders zich toch zou vervelen. Toch wel top van ons aller Robquote:
de waskamer waar een nieuwe voedselvoorraad te zien wasquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:10 schreef One_conundrum het volgende:
zijn alleen de slaapkamer en rob op de streams te bekijken?
en wat was die andere kamer die ze lieten zien op de "slaapkamerstream"?
Nee dat nietquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:09 schreef korrel het volgende:
[..]
en bij jou stinkt het dan al erg genoeg wil je zeggen ?
Aan Linda heb je gewoon niets als het puntje bij paaltje komt. Ze heeft de hele week al lopen miepen hoe zwaar dat fietsen wel niet was en dat ze er geen zin in had. Ze mag wat mij betreft wel opdonderen. Ze is lui en er komt niet veel zinnigs uit.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:08 schreef korrel het volgende:
[..]
je vergeet het detail dat ze alle mensen die fietsen in de steek laat, of je nu voor het geld gaat of niet. het is gewoon een doorn in je eigen oog.
Top voorzichzelf. Een goede indruk proberen te maken bij de kijkers en zijn medebewoners.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:10 schreef Falco het volgende:
[..]
Rob is echt iemand die dat gewoon voor zijn lol doet, omdat hij anders zich toch zou vervelen. Toch wel top van ons aller Rob.
Hier nietquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:15 schreef Sanne het volgende:
Stream 3 ligt er weer uit?
Ik vind haar juist sfeerbevorderlijk en gezellig. Okee haar instelling was niet helemaal oke, maar stel dat ze nu wel zouden fietsen en Linda had lekker geslapen, dan had ze vast nog wel een paar uurtjes (natuurlijk niet zoveel als Menno en Roel) mee gedraaid denk ik. Uiteindelijk was het ook Roel en Menno die inzagen dat de missie te veel zou eisen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Aan Linda heb je gewoon niets als het puntje bij paaltje komt. Ze heeft de hele week al lopen miepen hoe zwaar dat fietsen wel niet was en dat ze er geen zin in had. Ze mag wat mij betreft wel opdonderen. Ze is lui en er komt niet veel zinnigs uit.
connecting to media, en binnen 10 seconden ready en zwart beeld bij mij.quote:
een paar uurtjes in totaal is niks waar je iets aan hebt als je 4 dagen moet fietsen ( 100 uur dus ) . gezellig vind ik haar ook niet , maar dat komt denk ik doordat ze lomp overkomt , en dat heeft denk ik met haar alcoholverslaving te maken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:15 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik vind haar juist sfeerbevorderlijk en gezellig. Okee haar instelling was niet helemaal oke, maar stel dat ze nu wel zouden fietsen en Linda had lekker geslapen, dan had ze vast nog wel een paar uurtjes (natuurlijk niet zoveel als Menno en Roel) mee gedraaid denk ik. Uiteindelijk was het ook Roel en Menno die inzagen dat de missie te veel zou eisen.
Alleen Rob aan de afwas dus veel bijzonders nee, dat valt wel meequote:Op vrijdag 2 september 2005 12:17 schreef Sanne het volgende:
[..]
connecting to media, en binnen 10 seconden ready en zwart beeld bij mij.
is er wat bijzonders op?
Ja, maar die hebben het tenminste geprobeerd. Linda was heel stellig. Niet omdat ze zag dat het een heilloze zaak was, maar puur omdat ze er gewoon geen zin in had.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:15 schreef Falco het volgende:
[..]
Uiteindelijk was het ook Roel en Menno die inzagen dat de missie te veel zou eisen.
Met het programma BBstream2005 maar ik heb geen linkje, misschien iemand anders welquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zijn er nog andere mogelijkheden om de 4 streams tegelijk te kijken? Mijn windows mediaplayer staat het toe om maar 1 stream tegelijk te volgen. En op www.gillesdesmit.com-bb heb ik een flinke lag en dubbele streams...
ze hebben daar toch geen klok als het goed is?!quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:17 schreef danosa het volgende:
Liggen ze nu nog in bed
Wat ongelovelijk saai zeg om nu naar de streams te kijken. Ze mogen Rob wel een leuke opdracht geven, maak al je medebewoners iedere dag wakker voor 10 uur.
het is gewoon te stom voor woorden dat je in zo'n tactisch spel als big brother zo'n opmerking maakt. ik zou niet fietsen voor de 50.000 euro maar voor een plek in de volgende ronde. als je niet meefietst weet je dat een extra stem te pakken hebt..quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, maar die hebben het tenminste geprobeerd. Linda was heel stellig. Niet omdat ze zag dat het een heilloze zaak was, maar puur omdat ze er gewoon geen zin in had.
Tegen BB of ie de schalen alvast in het washok kan leggenquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:22 schreef Inca het volgende:
tegen wie praat rob nou?
twee nast elkaar volgens mijquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:23 schreef TRiXeS het volgende:
Klein koelkastje hebben ze trouwens voor zoveel mensen...
Hier nog zo 1quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:58 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Sorry![]()
![]()
* Tamaartje is even douchen en gaat dan even met laptopje de tuin in (hoe erg verslaafd kan je zijn?)
hij zal wel minder vering hebben omdat ie ze schoenen niet aanheeft , daarom ook dat je dat geludi steeds hoortquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:24 schreef Tamaartje het volgende:
Hij loopt wel erg moeilijk moet ik zeggen op t moment..
Heeft die pijn?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hier nog zo 1Gelukkig heb ik de komende maanden speciaal vrij genomen en kan de hele dag kijken
![]()
![]()
![]()
Heb je serieus speciaal voor BB vrij genomen?!quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hier nog zo 1Gelukkig heb ik de komende maanden speciaal vrij genomen en kan de hele dag kijken
![]()
![]()
![]()
ze te horen heeft ie een kutbaanquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:27 schreef Tamaartje het volgende:
[..]heb je echt vrijgenomen voor BB ?
ik heb gewoon zomervakantiequote:Op vrijdag 2 september 2005 12:33 schreef KRIBBET het volgende:
[quote][b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/748330/5/50#30197940]vrijdag 2 september 2005 12:27
hahaha, leuk die reactie'sNee hoor, lig al 2 jaar plat op bed en eindelijk is er iets wat je de hele dag kan volgen, was het niet van plan maar na een paar keer kan je niet meer zonder
![]()
Maar ik geniet meer van de teksten hier op FOK! dan de beelden, dat maakt het compleet![]()
Geintje!! Maar gelukkig kan ik het nu wel volgen tot het eindquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:28 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Heb je serieus speciaal voor BB vrij genomen?!
Dat zijn dan ook meteen de uren waarin er iets gebeurd..quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:36 schreef korrel het volgende:
ik moet maandag helaas ook weer naar school , acht het is een week later dan bijna alle opleidingen . dus dan alleen in de avonduren eff kijken
Dit de hele dag volgen is echt geen kutbaan hoor, leker lezen en kijken en alles wordt voor me gedaanquote:
met een beetje geluk neemt je baas een abbo op versatel en hangt ie een groot scherm op zodat iedereen mee kan kijken ...quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:36 schreef KRIBBET het volgende:
Geintje!! Maar gelukkig kan ik het nu wel volgen tot het eind![]()
Zie iemand al aankomen bij zijn werkgever "He, ik kom de komende maanden niet, ga lekker naar een stel mensen kijken![]()
Joh? Nee echt?quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:38 schreef Blue Thunder het volgende:
hej... heeft rob een kunstbeen??????
quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:38 schreef Blue Thunder het volgende:
hej... heeft rob een kunstbeen??????
quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:39 schreef Blue Thunder het volgende:
jah, kijk maar!!!
Ohh ik dacht alquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:33 schreef KRIBBET het volgende:
[quote]Op vrijdag 2 september 2005 12:27 schreef Tamaartje het volgende:
[..]heb je echt vrijgenomen voor BB ?
[/quote
hahaha, leuk die reactie'sNee hoor, lig al 2 jaar plat op bed en eindelijk is er iets wat je de hele dag kan volgen, was het niet van plan maar na een paar keer kan je niet meer zonder
![]()
Maar ik geniet meer van de teksten hier op FOK! dan de beelden, dat maakt het compleet![]()
Ja en dan zo gaar BB stickertje over het AH logoquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:42 schreef Blue Thunder het volgende:
zo te zien worden de boodschappen bij Appie Heyn gehaald...
Hamsterweken he, lekker goedkoop
Ik kom de komende maanden wel door zoquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:39 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ohh ik dacht al
Maar het is wel fijn dat je nu lekker iets te doen hebt zowel verslavend haha
![]()
Dankjequote:Op vrijdag 2 september 2005 12:40 schreef schatje het volgende:
Met BBstream heb ik nu 4 werkende streams.
http://www.robot-system.nl/bas/BB5/BBstream.zip
Verder heb ik een iets groter beeld open staan via Windows Media Player met een van de volgende links.
http://streamers.at.sara.garnierprojects.com/streamgate03
http://streamers.at.sara.garnierprojects.com/streamgate04
http://streamers.at.sara.garnierprojects.com/streamgate05
http://streamers.at.sara.garnierprojects.com/streamgate06
Of je steekt het stekkertje er goed inquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:48 schreef KRIBBET het volgende:
Via BBstream2005 heb ikwel 4x beeld maar geen geluid op dit moment![]()
Zal wel niet zoveel missen nu
valt ook weinig te horen..... als een beetje gerommel en geloopquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:48 schreef KRIBBET het volgende:
Via BBstream2005 heb ikwel 4x beeld maar geen geluid op dit moment![]()
Zal wel niet zoveel missen nu
Daar heb ik dus 2x Rob, met onderlinge vertraging. En een dooie stream 3.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:48 schreef AnTjUh het volgende:
http://www.gillesdesmit.com/bb/
Hier doen ze t alliemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |