Mis de kont van Tanja nog.quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:31 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, Chantal; die heeft echt een bijzetkont
Dido heeft geen kont
Nathalie een kontje
Lieske een lekkere kont
Ingrid een gespierde kont
Linda een luie kont
Idd.. jammerzquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:36 schreef fantastrick het volgende:
dank u
lijstje is ondertussen ook weg...mod was het er niet mee eens blijkbaar...
Die was er maar is al weer closedquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:40 schreef Showtime het volgende:
Komt dat been topic nog??, was ff wat materiaal aan het schrijven ervoor
Topic was er... en is gesloten door een moderator...quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:40 schreef Showtime het volgende:
Komt dat been topic nog??, was ff wat materiaal aan het schrijven ervoor
Toen Rob het huis in kwam zette hij meteen zijn beste beentje voor.
Al gauw vertelde hij eerlijk aan de overige bewoners welk blok hij aan zijn been mee draagt.
Het ontroerende verhaal van het auto ongeluk ging door merg en been.
De reactie die 1 van de bewoners maakte (netjes) was voor Rob als een pleister op een houten been.
Ondanks dat het tegen zijn zere been aan was klaagde hij niet met steen en been.
Ondeugd zit in het gebeente bleek na een paar dagen toen Rob in elke discussie zijn been stijf bleef houden.
In de meeste discussies probeert hij iemand zijn beentje te lichten.
Het lijkt wel alsof hij elke dag met het verkeerde been uit bed stapt.
Maar voor Tanja het buitenbeentje die erg vel over been is staat hij altijd klaar.
Speelt Rob soms een mindgame waarmee hij de andere bewoners op een verkeerd been probeert te zetten?
Zodat de overige bewoners vechten om een been zodat hij uiteindelijk er mee heen loopt.
De tijd zal het leren.
Ik kijk niet naar de kont van een zwangere vrouwquote:
inderdaad erg stoerquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:42 schreef Tamaartje het volgende:
Verhaal is trouwens wel geweldig Showtime
als het niet later is...quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:57 schreef Kokstra het volgende:
Dat wordt een saaie streamdag vandaag, de eersten zullen pas rond 13.00 opstaan denk ik.
Het is echt ergquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:56 schreef Tinkerbell het volgende:
Die piep!
Heb ik eens tijd om te streamen trouwens, liggen ze in bed![]()
Mwoa, om kwart voor 1 dachten ze alweer dat het 2 uur was.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:01 schreef Damzzz het volgende:
Maar ze kunnen toch wel een beetje nagaan hoelaat het is, ik bedoel: ze weten toch hoelaat die live-uitzending was?
naar mijn mening nietquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:01 schreef Isabeau het volgende:
Moet er nog meer in de openingspost?
haha, komt door de drank...quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:02 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Mwoa, om kwart voor 1 dachten ze alweer dat het 2 uur was.
Het is juist een soort psychologisch spelletje om juist wèl muziek op te zetten. Dat is geen toegeven.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:03 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Daarbij vind ik het dom dat ze toegeven aan het muziekgedeelte. Dat ze uiteindelijk TOCH muziek opzetten, uiteraard als goedmakertje. Zij zijn de baas, niet de bewoners. Lekker makkelijk, een beetje lopen zeuren dat ze muziek willen en tadaa daar is het...
Leg uit?quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is juist een soort psychologisch spelletje om juist wèl muziek op te zetten. Dat is geen toegeven.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is juist een soort psychologisch spelletje om juist wèl muziek op te zetten. Dat is geen toegeven.
sorry late reactiequote:Op vrijdag 2 september 2005 11:01 schreef Isabeau het volgende:
Moet er nog meer in de openingspost?
Die middelste in de vrouwenkamer ook telkens (lieske?) die heeft wel wat aan haar hoofd dusquote:
Ze hebben de eerste nacht nu rust.. na nachten lang wakker te zijn geweest... en dan gaan wij meteen weer lopen klagen... tsja... inderdaad.. waar blijft de actie?quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:06 schreef J-net het volgende:
Wel jammer dat ze niet doorgaan met fietsen nu zitten we weer elke dag tot 13 a 14 uur te wachten tot iemand uit bed komt....en bovendien gebeurt er niets in het huis zeg..... dat wordt straks weer gesprekken over niets....
ik vind deze BB echt een beetje saai hoor..... tijd voor weer een goede actie van BB: Gooi er weer een geheim in...... hebben ze niet nog een goede ex van chantal of ingrid, of de chauffeur die Rob aanreed 80 jaar geleden waardoor hij zijn been kwijt is.... dat lijkt me pas lachen...
en ow ja... gooi die tanja er maar meteen uit... eerst zow lief tegen de vader van dr kindje en dan bijna een heel pakje op een avond roken...
Ik wou zeggen, ik vind het absoluut niet saai tot nu toequote:Op vrijdag 2 september 2005 11:08 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Ze hebben de eerste nacht nu rust.. na nachten lang wakker te zijn geweest... en dan gaan wij meteen weer lopen klagen... tsja... inderdaad.. waar blijft de actie?
en hop... mijn streams staan weer aan....quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:08 schreef Kokstra het volgende:
Het Been staat op!
ja joh waar blijft die actiequote:Op vrijdag 2 september 2005 11:08 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Ze hebben de eerste nacht nu rust.. na nachten lang wakker te zijn geweest... en dan gaan wij meteen weer lopen klagen... tsja... inderdaad.. waar blijft de actie?
Zou ie gaan fietsen???quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:09 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
ja joh waar blijft die actie
Rob is wakker
degene die 's nachts fietsten, die sliepen overdag dus op zich kreeg iedereen zijn rust ook omdat ze met zijn twaalven fietsten..... dus het is niet zo dat ze overdreven moe hoeven te zijn, maar ja als ze niet hoefden te fietsen bleven ze toch tot 19 uur 's ochtends zitten ouwehoeren, en dan moesten ze er uit om te fietsen en dan werd het ze opeens te veel en moest er zelfs eentje van spugen (Ingrid).... het is wel een beetje eigen schuld dikke bult hoor...quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:08 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Ik vind het ook helemaal niet saai! Prachtig psychologisch spel in dat huis, ik geniet met volle teugen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:09 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ik wou zeggen, ik vind het absoluut niet saai tot nu toe
Of je kijkt streams of je let op wat er wordt gezegd. Chantal moest spugen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:10 schreef J-net het volgende:
en moest er zelfs eentje van spugen (Ingrid)....
same here inderdaadquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het ook helemaal niet saai! Prachtig psychologisch spel in dat huis, ik geniet met volle teugen.
Dat je in een dierentuin naar een hok vol slapende beesten kijkt en dan beweegt er eentje.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:11 schreef Showtime het volgende:
whahah geweldig dit, als je het been ziet rondkijken nog half slapend, heb het gevoel alsof ik naar een digitale dierentuin aan het kijken ben
Veel meer dan een dierentuin met pratende dieren is het ook niet eigenlijk hequote:Op vrijdag 2 september 2005 11:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat je in een dierentuin naar een hok vol slapende beesten kijkt en dan beweegt er eentje.
"Oh, kijk, hij beweegt!!! Oooooh, hij gaat eten!!"![]()
Welnee, hij is de flessen wijn aan het opruimen. Wist hij trouwens al dat ze waren gestopt?quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:12 schreef nodisch18 het volgende:
hij gaat fietsen!
ik blijf die 2 door elkaar halen Ingrid en Chantal...... (heb ik ook met Menno en Rikkert). komt wel goed na nog een paar dagen streamenquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of je kijkt streams of je let op wat er wordt gezegd. Chantal moest spugen.
Dat is NOG erger dan de hoest herkennen van Lindaquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:12 schreef milagro het volgende:
Weet je wat erg is?
Als je op Nu.nl zit en de streams op de achtergrond draaien en je dus enkel geluid hoort, en je dan iemand hoort lopen, en denkt "Hey Rob is wakker, ik herken zijn loopje" en je dan kijkt en nog gelijk hebt ook
Dat is wel HEEL ergquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:12 schreef milagro het volgende:
Weet je wat erg is?
Als je op Nu.nl zit en de streams op de achtergrond draaien en je dus enkel geluid hoort, en je dan iemand hoort lopen, en denkt "Hey Rob is wakker, ik herken zijn loopje" en je dan kijkt en nog gelijk hebt ook
quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:12 schreef milagro het volgende:
Weet je wat erg is?
Open deur:
*stap* *tik*.. *stap* *tik*.. is natuurlijk ook heel herkenbaar.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:12 schreef milagro het volgende:
Weet je wat erg is?
Ah, he is een naamprobleemquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:13 schreef J-net het volgende:
ik blijf die 2 door elkaar halen Ingrid en Chantal...... (heb ik ook met Menno en Rikkert). komt wel goed na nog een paar dagen streamen![]()
Waarom moest die penis spugen? teveel gezopen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of je kijkt streams of je let op wat er wordt gezegd. Chantal moest spugen.
Ik kan Linda herkennen aan dr stemgeluid en dr pruik... maar aan de hand van de foto's die op de BB site stonden had ik eerst problemen met Linda en Dido (omdat Linda dr pruik niet op die foto te zien is). Linda is idd niet het stereotype Linda die je meestal tegenkomt.......quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, he is een naamprobleemIk haal Linda en Ingrid door elkaar. Lijken voor geen meter op elkaar, maar ik ken alleen blonde Linda's en een roodharige krullenbol die Ingrid heet. Vandaar.
ja volgens mij deed die datquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:16 schreef Kokstra het volgende:
Liet ie een scheet? Wat een actie in Big Brother vandaag!
Hij denkt ook.. iemand moet het doenquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet zeggen dat ik weinig mannen ken die direct gaan opruimen zodra ze uit bed zijn
Hij is de (b)enige die ik ken die dat zou doen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet zeggen dat ik weinig mannen ken die direct gaan opruimen zodra ze uit bed zijn
hij kan moeilijk gaan stampvoeten.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:18 schreef Isabeau het volgende:
ik denk dat dat inherent is aan het feit dat ze met zijn dertienen zijn.... daar valt niet meer tegen op te ruimen... misschien dat het beter gaat als er straks een paar weg zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:21 schreef Isabeau het volgende:
Wat een troep maken ze er toch steeds van.
BOEIENDquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:24 schreef Isabeau het volgende:
Rob drinkt een glas water.
Het is het enige wat er gebeurd in dat huisquote:
Alsof jij je druk maakt over de troep die ze maken?quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:25 schreef J-net het volgende:
[..]
ik denk dat dat inherent is aan het feit dat ze met zijn dertienen zijn.... daar valt niet meer tegen op te ruimen... misschien dat het beter gaat als er straks een paar weg zijn.
Ja en dat loopje ook.. haha je hoort echt die slippers zo piepen over de grondquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is het enige wat er gebeurd in dat huis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |