Mis de kont van Tanja nog.quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:31 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, Chantal; die heeft echt een bijzetkont
Dido heeft geen kont
Nathalie een kontje
Lieske een lekkere kont
Ingrid een gespierde kont
Linda een luie kont
Idd.. jammerzquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:36 schreef fantastrick het volgende:
dank u
lijstje is ondertussen ook weg...mod was het er niet mee eens blijkbaar...
Die was er maar is al weer closedquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:40 schreef Showtime het volgende:
Komt dat been topic nog??, was ff wat materiaal aan het schrijven ervoor
Topic was er... en is gesloten door een moderator...quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:40 schreef Showtime het volgende:
Komt dat been topic nog??, was ff wat materiaal aan het schrijven ervoor
Toen Rob het huis in kwam zette hij meteen zijn beste beentje voor.
Al gauw vertelde hij eerlijk aan de overige bewoners welk blok hij aan zijn been mee draagt.
Het ontroerende verhaal van het auto ongeluk ging door merg en been.
De reactie die 1 van de bewoners maakte (netjes) was voor Rob als een pleister op een houten been.
Ondanks dat het tegen zijn zere been aan was klaagde hij niet met steen en been.
Ondeugd zit in het gebeente bleek na een paar dagen toen Rob in elke discussie zijn been stijf bleef houden.
In de meeste discussies probeert hij iemand zijn beentje te lichten.
Het lijkt wel alsof hij elke dag met het verkeerde been uit bed stapt.
Maar voor Tanja het buitenbeentje die erg vel over been is staat hij altijd klaar.
Speelt Rob soms een mindgame waarmee hij de andere bewoners op een verkeerd been probeert te zetten?
Zodat de overige bewoners vechten om een been zodat hij uiteindelijk er mee heen loopt.
De tijd zal het leren.
Ik kijk niet naar de kont van een zwangere vrouwquote:
inderdaad erg stoerquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:42 schreef Tamaartje het volgende:
Verhaal is trouwens wel geweldig Showtime
als het niet later is...quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:57 schreef Kokstra het volgende:
Dat wordt een saaie streamdag vandaag, de eersten zullen pas rond 13.00 opstaan denk ik.
Het is echt ergquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:56 schreef Tinkerbell het volgende:
Die piep!
Heb ik eens tijd om te streamen trouwens, liggen ze in bed![]()
Mwoa, om kwart voor 1 dachten ze alweer dat het 2 uur was.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:01 schreef Damzzz het volgende:
Maar ze kunnen toch wel een beetje nagaan hoelaat het is, ik bedoel: ze weten toch hoelaat die live-uitzending was?
naar mijn mening nietquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:01 schreef Isabeau het volgende:
Moet er nog meer in de openingspost?
haha, komt door de drank...quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:02 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Mwoa, om kwart voor 1 dachten ze alweer dat het 2 uur was.
Het is juist een soort psychologisch spelletje om juist wèl muziek op te zetten. Dat is geen toegeven.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:03 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Daarbij vind ik het dom dat ze toegeven aan het muziekgedeelte. Dat ze uiteindelijk TOCH muziek opzetten, uiteraard als goedmakertje. Zij zijn de baas, niet de bewoners. Lekker makkelijk, een beetje lopen zeuren dat ze muziek willen en tadaa daar is het...
Leg uit?quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is juist een soort psychologisch spelletje om juist wèl muziek op te zetten. Dat is geen toegeven.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is juist een soort psychologisch spelletje om juist wèl muziek op te zetten. Dat is geen toegeven.
sorry late reactiequote:Op vrijdag 2 september 2005 11:01 schreef Isabeau het volgende:
Moet er nog meer in de openingspost?
Die middelste in de vrouwenkamer ook telkens (lieske?) die heeft wel wat aan haar hoofd dusquote:
Ze hebben de eerste nacht nu rust.. na nachten lang wakker te zijn geweest... en dan gaan wij meteen weer lopen klagen... tsja... inderdaad.. waar blijft de actie?quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:06 schreef J-net het volgende:
Wel jammer dat ze niet doorgaan met fietsen nu zitten we weer elke dag tot 13 a 14 uur te wachten tot iemand uit bed komt....en bovendien gebeurt er niets in het huis zeg..... dat wordt straks weer gesprekken over niets....
ik vind deze BB echt een beetje saai hoor..... tijd voor weer een goede actie van BB: Gooi er weer een geheim in...... hebben ze niet nog een goede ex van chantal of ingrid, of de chauffeur die Rob aanreed 80 jaar geleden waardoor hij zijn been kwijt is.... dat lijkt me pas lachen...
en ow ja... gooi die tanja er maar meteen uit... eerst zow lief tegen de vader van dr kindje en dan bijna een heel pakje op een avond roken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |