Hoe zouden ze dat willen checken dan?quote:Op donderdag 1 september 2005 06:05 schreef milagro het volgende:
OMG
Ik zit net te denken, ms moest Ralph zelf een aantal km halen, maar kwam hij in tijdnood omdat iedereen natuurlijk wilde fietsen, en moest hij wel doorhalen vannacht om aan zijn quotum te komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de rest vh artikelquote:De bewoners van het Big Brother-huis zitten al ruim een week met elkaar opgescheept. Langzaam beginnen koppeltjes te ontstaan. Lieske (19), die nog nooit een vriendje heeft gehad, heeft het voor het kiezen, met Roel en Rikkert aan haar voeten. Tv gaat steeds verder. Dus de makers dromen vast van de eerste BB-ontmaagding… Maar of iedereen Lieske binnenkort nog wel zo aardig vindt is de vraag. Zij heeft namelijk in het geheim geld aangenomen van Big Brother…
„Een homeopaat zei ooit tegen mij dat alle jongens bang voor me zijn omdat ze me niet aankunnen”, vertelde Lieske bij haar intakegesprek. „Ik ben benieuwd hoe dat in het BB-huis is.” Lieske kan intussen kiezen. Zowel psycholoog Roel als informaticus Rikkert deinst niet terug voor de 19-jarige studente economie. Zo lag ze met Roel innig verstrengeld op de bank en in de tuin en trakteerde Rikkert haar op een nachtelijke massage…
Lieskes moeder heeft haar dochter gewaarschuwd: „Er wordt niet gesekst op tv!” Haar gevatte antwoord: „Mam, er zit toch een uitknop op”, leverde Lieske applaus op van Roel, die wel wil helpen met het ergeren van zijn ’toekomstige schoonmoeder’.
Ook Dido, de 24-jarige verpleegster i.o. en student Menno (25) kruipen langzaam maar zeker steeds dichter naar elkaar toe. „Je bent een geweldige verleider”, aldus Dido met haar meest zwoele blik. Nathalie en haar ex Ralph, die na een dag onverwacht het huis inkwam, lijken ’normaal’ met elkaar om te kunnen gaan. Al zitten ze wel heel gezellig nachtelijk te fietsen om de lamp (zoals de weekopdracht luidde) brandende te houden.
De enige die op verleidingsvlak nog een beetje achterblijft is Rob, de 44-jarige eenbenige ondernemer, die heel stoer riep dat hij wel iemand aan de haak zou slaan in het huis. Wie gokt op bardame ’ik kan niet zonder seks’ Linda komt tot op heden bedrogen uit. Zij gedraagt zich al een week celibatair.
Roken
Vooral de zwangere Tanja is verder onderwerp van gesprek in het huis. Zij rookt nog steeds. De 27-jarige mama in spe zegt niet te gaan stoppen. Tanja probeert haar gedrag aan haar medebewoners uit te leggen: „Als ik nu zou stoppen zou ik mezelf echt schijnheilig vinden, omdat ik het dan alleen zou doen omdat er camera’s op me gericht staan.
Ondertussen moeten de bewoners vandaag nog hun weekopdracht volbrengen. Al dagenlang zitten ze in toerbeurten – zwangere Tanja uitgezonderd – 24 uur per dag op de hometrainer. Zo kunnen ze weer eten krijgen, want ze zijn op noodrantsoen. Dat Big Brother dit jaar gemeen is, blijkt ook. Lieske had kunnen zorgen voor eten, maar zij kreeg de keuze tussen 5000 euro of eten en drinken voor iedereen. Ze koos voor het geld en niet voor de groep! Ze moet de biljetten wel verstoppen. Maar of haar geheim in het ’no privacy’-huis verborgen blijft is de vraag.[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
Geen ideequote:Op donderdag 1 september 2005 06:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoe zouden ze dat willen checken dan?
Is dat echt een spoiler? Nee tochquote:Op donderdag 1 september 2005 06:18 schreef milagro het volgende:
[..]
Geen idee
Misschien wordt het elders ook geregistreerd wat er gefietst wordt.
Ms was het daarom dat Ralph steeds zei hoeveel hij gefietst had...
Of hij moest iets voorkomen door een nacht door te fietsen, iets wat dus in de spoiler staat.
Als het een opdracht was, dan niet iets voor hem alleen maar voor de groep, denk ik.
Nee joh, hij gaat niet een groot deel vd dag en de hele nacht fietsen om de dag erna vrij te zijn, is niets voor hem, want het boeit hem niet dat ie moet fietsen, hij vindt dat best leuk, op zich.quote:Op donderdag 1 september 2005 06:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Is dat echt een spoiler? Nee toch
Maar dan heeft het natuurlijk geen zin als ze af gaan op wat Ralph zegt. Dan zorgt ie er gewoon voor dat ie het haalt, dat is niet te checken natuurlijk. Het zal geen opdracht zijn denk ik, ik denk dat ie de rest van de dag gewoon niet meer wilde fietsen
En je bent de kop vergetenLieske is namelijk omgekocht door BB
Ah ja. Hmm. Ik weet het niet. Ik heb het ook niet gezien. Kan de streams hier niet kijkenquote:Op donderdag 1 september 2005 06:26 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee joh, hij gaat niet een groot deel vd dag en de hele nacht fietsen om de dag erna vrij te zijn, is niets voor hem, want het boeit hem niet dat ie moet fietsen, hij vindt dat best leuk, op zich.
Iemand die zo extreem lang fietst doet dat om een andere reden dan dat, hij zei ook dat hij het niet deed voor zichzelf en dat klonk wel overtuigend.
En ms wilt niet iedereen dat al weten dus vandaar de spoilertags
hey, lief van jequote:
ik ben te moe om nu vier topics te quoten, dus lees ze voor deze keer zelf even door, dan weet je hetquote:Op donderdag 1 september 2005 06:33 schreef melismay het volgende:
Mogguh![]()
Is er nog wat spannends gebeurd? Is het geld van Lieske al ontdekt trouwens?
Nouquote:Op donderdag 1 september 2005 06:36 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ben te moe om nu vier topics te quoten, dus lees ze voor deze keer zelf even door, dan weet je het![]()
Hij krijgt er idd nauwlijks een hele zin uit. Wat ze net met een lolletje zeiden ("Ralph is niet goed hoor") klopt volgens mij wel.quote:Op donderdag 1 september 2005 07:03 schreef milagro het volgende:
Ralph praat wartaal.
Een bakkie koffie, dan ga ik weer lopen, zegt-ie
Whahahaha... toch allemaal blondjes?quote:Op donderdag 1 september 2005 07:32 schreef milagro het volgende:
Wat?! Dido is helemaal geen brunette
Ze heeft haar haar geverfd, en ik begrijp dat dat op verzoek is van BB.
Omdat ze verschillende types in huis wilden.
Ook Nathalie, die is blonder van zichzelf, en is gevraagd haar haar te verven.
quote:Op donderdag 1 september 2005 07:32 schreef milagro het volgende:
Wat?! Dido is helemaal geen brunette
Ze heeft haar haar geverfd, en ik begrijp dat dat op verzoek is van BB.
Omdat ze verschillende types in huis wilden.
Ook Nathalie, die is blonder van zichzelf, en is gevraagd haar haar te verven.
Ja, maar ik dacht dus dat dat geblondeerd was ms of zo, en van Dido , ik dacht echt dat dit haar eigen haarkleur was, omdat ze ook van die donkere wenkbrauwen heeft en wimpers.quote:
Big Brother is controlling them.... and us?quote:Op donderdag 1 september 2005 07:36 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht dus dat dat geblondeerd was ms of zo, en van Dido , ik dacht echt dat dit haar eigen haarkleur was, omdat ze ook van die donkere wenkbrauwen heeft en wimpers.
En dat het op verzoek van BB ishelemaal raarrrrrrrrrr !
ach, je blijft langer hangen dan de bedoeling is, en dan komen er andere nachtbrakers bij, dan wordt het gezellig, en als je dan weer vroeg op moet, is soms wakker blijven beter dan 3 uurtjes pitten.... er zitten natuurlijk ook mensen met nachtdienst , hčquote:Op donderdag 1 september 2005 07:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik snap niet waarom sommigen de hele nacht opblijven om BB te volgen.
Toegegeven BB is leuk, maar om daar nou de hele nacht voor op te blijven.
dat zei ikquote:Op donderdag 1 september 2005 07:48 schreef milagro het volgende:
Ralph is aan het voetballen in de tuin
whahahahahahahahaquote:Op donderdag 1 september 2005 07:49 schreef milagro het volgende:
En nou schopt-ie dus de bal over de muur.
quote:Op donderdag 1 september 2005 07:52 schreef agRESSIV-e het volgende:
menno is ook wakker.
hij heeft op de bank geslapen?
moest van ingrid denk ik.....
He is definitely not the sharpest tool in the shedquote:Op donderdag 1 september 2005 07:56 schreef fantastrick het volgende:
Ralph is simpel?
nee, dat is echt een bikkel, maar ze is gaan slapen, hele nacht wakker, net nog gefietst.quote:Op donderdag 1 september 2005 07:58 schreef Zapje het volgende:
waar is Ingrid......ingestort ??
wat nu dan?quote:Op donderdag 1 september 2005 07:59 schreef agRESSIV-e het volgende:
ingrid heeft menno weer wat geflikt![]()
Ja, en voor hetzelfde geld lult ze uit haar nekje, ik vertrouw niemand meerquote:Op donderdag 1 september 2005 08:02 schreef GI het volgende:
Dankjewel Milagro.
http://bigbrother.fok.nl/blog/159
Die heb ik dus helemaal niet gezienquote:Op donderdag 1 september 2005 08:04 schreef Isabeau het volgende:
Uh, dat Dido geen brunette was dat is absoluut geen nieuws hoorIk had al veel eerder mooie blondine foto's van Dido gezien. Dat BB het haar gevraagd heeft het te kleuren, dįt vind ik wel opzienbarend.
Misschien was het haar eerste opdrachtquote:Op donderdag 1 september 2005 08:04 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja, en voor hetzelfde geld lult ze uit haar nekje, ik vertrouw niemand meer![]()
als ik naar haar kleuterfoto's kijk zie ik toch echt een bruneuter, maar ja, volgens Dido is ze veel lichter van zichzelf dan ditquote:Op donderdag 1 september 2005 08:04 schreef Isabeau het volgende:
Uh, dat Dido geen brunette was dat is absoluut geen nieuws hoorIk had al veel eerder mooie blondine foto's van Dido gezien. Dat BB het haar gevraagd heeft het te kleuren, dįt vind ik wel opzienbarend.
quote:Op donderdag 1 september 2005 08:08 schreef ChantalC het volgende:
Mogguh!
Moeten ze nu nog 55 min fietsen?
Nee, tot 21.00!!quote:Op donderdag 1 september 2005 08:08 schreef ChantalC het volgende:
Mogguh!
12 uur en 55 minquote:Op donderdag 1 september 2005 08:08 schreef ChantalC het volgende:
Mogguh!
Maar dan moet ze dus ook in het huis haar haar gaan verven lijkt me toch?quote:Op donderdag 1 september 2005 08:07 schreef milagro het volgende:
[..]
als ik naar haar kleuterfoto's kijk zie ik toch echt een bruneuter, maar ja, volgens Dido is ze veel lichter van zichzelf dan dit
Ik vind dit heel natuurlijk staan en had ik een blondere Dido gezien ergens , had ik aangenomen dat dįt dus gebleekt was.
Dat zeg ik, een bruneuter tioch of niet?quote:Op donderdag 1 september 2005 08:09 schreef Isabeau het volgende:
eh, ik moet nodig naar bed, ik bedoelde dat Nathalie blond was
Het lijtk me trouwens stug dat Dido niet bruin is, getuige de foto's uit haar jeugd:
[afbeelding]
[afbeelding]
Tot donderdag avond negen uur. Dus dat is 21.00.quote:Op donderdag 1 september 2005 08:09 schreef ChantalC het volgende:
Er stond toch echt 9 uur in de opdracht, niet 21 uur...
Dat denken ze. Ze moeten nog veel langer fietsenquote:Op donderdag 1 september 2005 08:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tot donderdag avond negen uur. Dus dat is 21.00.
Staat nergens avond...quote:“De eerst weekopdracht, jullie moeten fietsend een lamp aaneengesloten laten branden door te blijven fietsen tot en met donderdag 9 uur. De lamp mag maar 60 seconde knipperen. Tanja mag niet meefietsen.”
dat word smullen....quote:Op donderdag 1 september 2005 08:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat denken ze. Ze moeten nog veel langer fietsen(volgens de telegraaf dan)
quote:Op donderdag 1 september 2005 08:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat denken ze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER volgens milagro.quote:Op donderdag 1 september 2005 08:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat denken ze. Ze moeten nog veel langer fietsen(volgens de telegraaf dan)
ik vind het nogal meevallen, Isa Beau van Erven Dorensquote:Op donderdag 1 september 2005 08:12 schreef Isabeau het volgende:
Jij typt ook lineair aan je vermoeidheid, milagro
bahquote:Op donderdag 1 september 2005 08:13 schreef milagro het volgende:
oh Ralph.... niet praten maar, doe maar niet.
als je je reet met watjes () afveegt, weet hij zeker dat die pluisjes aan je reet blijven plakken, op zeker, kan niet missen.
OH JA JOH!?
doe niet zo moeilijk, man, over die spoilertagsquote:Op donderdag 1 september 2005 08:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
SPOILER volgens milagro.
Ik denk overigens dat het over nomineren gaat.
quote:Op donderdag 1 september 2005 08:14 schreef milagro het volgende:
[..]
ik vind het nogal meevallen, Isa Beau van Erven Dorens![]()
nee, van Joostquote:Op donderdag 1 september 2005 08:15 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
bah![]()
dan zijn die slips met remsporen dus van ralph![]()
de schijterdquote:Op donderdag 1 september 2005 08:18 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
dat verbaast mij nix...
joost schijnt te stinken![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 08:15 schreef milagro het volgende:
[..]
doe niet zo moeilijk, man, over die spoilertags
als je je vriend maar geen Roel noemt, dan heb je problemen.quote:Op donderdag 1 september 2005 08:16 schreef Isabeau het volgende:
Weet je hoe moe ik ben? Ik noemde mijn collega "Roel" toen hij me kwam aflossen(hij heet Chris) en nog veel erger: op de BB site zocht ik foto's en ik zie in het pulldown menuutje BB Chantal staan en ik dacht: "Chantal, Chantal? wie is Chantal! Oh, dta moet ik melden aan de Blog, een nieuwe bewoner!!!" En toen viel het eurocentje.
(en dat na 2 volledige nachten na ene Chantal te hebben gekeken)
Als je even logisch nadenkt. Live-uitzending van 20.30 tot 21.30. Dus dan is het logisch dat het tot dan de opdracht duurt. En het stond er volgens mij wel. Staat namelijk ook in de OP van "de weekopdrachten"quote:
We merken het zo wel...quote:Op donderdag 1 september 2005 08:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als je even logisch nadenkt. Live-uitzending van 20.30 tot 21.30. Dus dan is het logisch dat het tot dan de opdracht duurt. En het stond er volgens mij wel. Staat namelijk ook in de OP van "de weekopdrachten"
...voorzover wij dat te zien zouden krijgen.quote:Op donderdag 1 september 2005 08:21 schreef fantastrick het volgende:
Valt me erg tegen trouwens dat er nog steeds niet gezoend is daar...
anders hadden we het ook wel gehoord via andere bewoners waarschijnlijkquote:Op donderdag 1 september 2005 08:22 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
...voorzover wij dat te zien zouden krijgen.
Als dat waar zou zijn dan is hij wel hééél erg dom. Jij hebt namelijk geen idee hoe ze vannacht tegen hem stonden te praten dat hij ermee op moest houden, ze deden zelfs geirriteerd en Ralph zag eruit alsof hij čcht wel op wilde houden, maar het domweg niet kon. Hij had echt veel pijn in zijn benen, ging een paar keer staan om te strekken en zijn gezicht was toen van pijn vertrokken. En toch ging hij toen door terwijl iedereen (hardop, op 1 meter afstand van ene Ralph) begon te verzinnen wat dan Ralph's opdracht wel niet zou kunnen zijn. Hij ontkende niets over een opdracht en bevestigde ook niets. Hij zei alleen dat het goed zou komen en keek toen heel hulpeloos.quote:Op donderdag 1 september 2005 08:21 schreef No-Li-Ta het volgende:
Ehm.. de enige reden dat Ralph zoveel heeft gefietst, is vermoedelijk omdat hij er later bij is gekomen en dus meer kans maakt om genomineerd te worden. Door superveel te fietsen en dus zijn mede bewoners te ontlasten van hun taak, denkt hij meer in de groep te vallen en zo voor hen iets te betekenen waardoor hij er niet zo snel uit wordt gegooid!
hij heeft dat net ontkend, dat het dus puur (puah) eigenbelang zou zijn.quote:Op donderdag 1 september 2005 08:21 schreef No-Li-Ta het volgende:
Ehm.. de enige reden dat Ralph zoveel heeft gefietst, is vermoedelijk omdat hij er later bij is gekomen en dus meer kans maakt om genomineerd te worden. Door superveel te fietsen en dus zijn mede bewoners te ontlasten van hun taak, denkt hij meer in de groep te vallen en zo voor hen iets te betekenen waardoor hij er niet zo snel uit wordt gegooid!
quote:Op donderdag 1 september 2005 08:24 schreef ThaPete het volgende:
Welke streams werken er allemaal
Misschien dat we er vanavond achter komen maar gezien de traagheid van de uitzendingen op tv kan het ook best pas volgende week komen...quote:Op donderdag 1 september 2005 08:25 schreef milagro het volgende:
[..]
maar ja, Ralph snapt niets, dus ook zichzelf niet, dus God weet wat hij bedoelde
vanavond is de live uitzending, dus ms wel, en anders zien we het toch na de uitzendingquote:Op donderdag 1 september 2005 08:27 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Misschien dat we er vanavond achter komen maar gezien de traagheid van de uitzendingen op tv kan het ook best pas volgende week komen...
Nu moet ik me aangesproken voelen denk ik??quote:Op donderdag 1 september 2005 08:27 schreef Isabeau het volgende:
Milagro, word jij ook steeds zo moe van al die herhalende vragen? Zo van: "hey, waarom fietsen ze?"
ja en ze is meteen al zwanger! zo (wijst) een buik!quote:Op donderdag 1 september 2005 08:28 schreef OverRoelt het volgende:
Is er al gesext?
dat verzonnen verhaal over dat DJ café was ook echtquote:Op donderdag 1 september 2005 08:29 schreef ChantalC het volgende:
Roel heeft het maar over ze parties... De anderen reageren er niet eens meer op...
nee hoor, ik blijf ook dan de vriendelijkheid zelve, zoals een ieder hier mij kent op dit forum, geduldig, extreem empathisch en met een laag vetgehaltequote:Op donderdag 1 september 2005 08:27 schreef Isabeau het volgende:
Milagro, word jij ook steeds zo moe van al die herhalende vragen? Zo van: "hey, waarom fietsen ze?"
Iemand gebruikt drugs en is gelijk een junkquote:Op donderdag 1 september 2005 08:30 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
dat verzonnen verhaal over dat DJ café was ook echt![]()
roel is een drugsgebruikende kraker...... een junk dus.
Truste!quote:Op donderdag 1 september 2005 08:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat richting bed
Veel plezier nog met kijken
Doe maar geen screendumpquote:Op donderdag 1 september 2005 08:29 schreef milagro het volgende:
ja en ze is meteen al zwanger! zo (wijst) een buik!
nee hoor, deze is specifiek voor roel...quote:Op donderdag 1 september 2005 08:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Iemand gebruikt drugs en is gelijk een junkHoe kortzichtig.
Klopt... Roel kan slecht tegen kritiek. Dan schiet hij meteen in de verdediging...quote:Op donderdag 1 september 2005 08:34 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
nee hoor, deze is specifiek voor roel...![]()
roel kan alleen maar drugs-gerelateerde verhalen vertellen,
en gaat op zijn achterpoten staan als hij erop word aangesproken.
daarom junk.![]()
Die zal hij vanavond wel van Ruud de Wild krijgen denk ik...quote:Op donderdag 1 september 2005 08:36 schreef agRESSIV-e het volgende:
ralph word uitgelachen....
hij wil zijn bal.
denk niet dat deze nog terug komt... eenmaal uit het huis is uit het huis he...quote:Op donderdag 1 september 2005 08:36 schreef agRESSIV-e het volgende:
hij wil zijn bal.
Ralph vreest de dag dat hij geen ballen meer heeftquote:Op donderdag 1 september 2005 08:36 schreef agRESSIV-e het volgende:
hij wil zijn bal.
En voor je het vraagt: nee, van koffie word je niet dik!quote:Op donderdag 1 september 2005 08:31 schreef milagro het volgende:
nee hoor, ik blijf ook dan de vriendelijkheid zelve, zoals een ieder hier mij kent op dit forum, geduldig, extreem empathisch en met een laag vetgehalte
![]()
Mag ik de ECHTE Milagro terug dan?quote:Op donderdag 1 september 2005 08:31 schreef milagro het volgende:
[..]
nee hoor, ik blijf ook dan de vriendelijkheid zelve, zoals een ieder hier mij kent op dit forum, geduldig, extreem empathisch en met een laag vetgehalte
![]()
Deze milagro is oververmoeid. We zijn denk ik elkaars tegenpolen, ik word juist bitchy en chagrijnig al sik moe ben, zij wordt heel liefquote:
heeft ie zeker weed gekregenquote:Op donderdag 1 september 2005 08:44 schreef agRESSIV-e het volgende:
roel is terug en doet gelukkig....
quote:Op donderdag 1 september 2005 08:45 schreef fantastrick het volgende:heeft ie zeker weed gekregen
maar maar ik heb echt een laag vetgehaltequote:Op donderdag 1 september 2005 08:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mag ik de ECHTE Milagro terug dan?
terrustequote:Op donderdag 1 september 2005 08:52 schreef Isabeau het volgende:
Hey, alweer 9 uur. Ik ga naar bedTot later vandaag. Is het geluid bij jullie ook al zo dramatisch zacht?
Slaap lekker!quote:Op donderdag 1 september 2005 08:52 schreef Isabeau het volgende:
Hey, alweer 9 uur. Ik ga naar bedTot later vandaag. Is het geluid bij jullie ook al zo dramatisch zacht?
je zou echt beginnen te denken dat hij een opdracht heeft..quote:Op donderdag 1 september 2005 09:02 schreef agRESSIV-e het volgende:
ralph is helemaal de kluts kwijt!?
Kan ie dat dan?quote:Op donderdag 1 september 2005 09:03 schreef agRESSIV-e het volgende:
ralph heeft nagedacht.....
AUW...
ik ben echt helderquote:Op donderdag 1 september 2005 09:03 schreef milagro het volgende:
Het wordt nu eng
ze hebben het eindelijk doorquote:Op donderdag 1 september 2005 09:10 schreef Zapje het volgende:
Chantal.... ' iedereen hier is paranoia ' ....oftewel.....BB in volle glorie.............
en ook behoorlijk dom dat hij dat gezegd heeft...quote:Op donderdag 1 september 2005 09:12 schreef agRESSIV-e het volgende:
menno heeft een opdracht....
en nu heeft hij spijt dat hij dat gezegt heeft
Ik hoop dan wel dat ze Ralph slaat !!!quote:Op donderdag 1 september 2005 09:14 schreef Zapje het volgende:
Ingrid staat nu ook het op punt van doorslaan.........................
Ralph is gewoon simpel, zit met allemaal redelijk slimme mensen in 1 huis, kan zich heel moeilijk uitdrukken, is nl verbaal een ramp, voelt zich de underdog, en ziet nu allemaal dingen, die er niet zijn, snapt weinig van sowieso alles, en dat alles versterkt door vermoeidheid.quote:Op donderdag 1 september 2005 09:09 schreef ChantalC het volgende:
Heeft Ralph zitten blowen ofzo?
Stel dat alleen Menno 5000 euro is beloofd als hij de meeste kilometers maakt dan voelt de rest zich genaait.quote:Op donderdag 1 september 2005 09:17 schreef Zapje het volgende:
Menno noemt nu ook een bedrag van 5000 euro.........what is going on
Idd..hij wint en BB zegt waar het geld van Lieske ligtquote:Op donderdag 1 september 2005 09:19 schreef surferr het volgende:
menno, noemt het bedrag van 5000 euro, dat kan niet toevallig zijn.
Als lieske hierbij was had er een lampje bij haar moeten branden, of iemand anders die al eens een opdracht aangeboden heeft gekregen.
Ralph heeft aan 1 stuk door gefietst, de anderen wisselden af.quote:Op donderdag 1 september 2005 09:20 schreef BigBro000 het volgende:
Hee jongens er wordt niet echt gereageerd op vragen hier... er werd zojuist al gevraagd naar een zeer beknopte samenvatting van vannacht. kan iemand die geven??/
de teksten hier gaan alleen maar over onze meningen over wat gebeurd. bedankt!
Yepquote:Op donderdag 1 september 2005 09:21 schreef BigBro000 het volgende:
Stream #1 en #3 zijn uit he?
Ja...quote:Op donderdag 1 september 2005 09:21 schreef BigBro000 het volgende:
Stream #1 en #3 zijn uit he?
Als je dit gewoon leest weet je alles:quote:Op donderdag 1 september 2005 09:20 schreef BigBro000 het volgende:
Hee jongens er wordt niet echt gereageerd op vragen hier... er werd zojuist al gevraagd naar een zeer beknopte samenvatting van vannacht. kan iemand die geven??/
http://www.gillesdesmit.com/bb/ geen progje, niets installeren, direct streamsquote:Op donderdag 1 september 2005 09:23 schreef Puckzzz het volgende:
*smullllll* de streams kan ik ff niet aanzetten, dat progje heeft elke keer ruzie met een ander progje wat ik moet gebruiken voor mijn werk...maar please!! Go on!!
Samenvattingquote:Op donderdag 1 september 2005 09:20 schreef BigBro000 het volgende:
quote:
Lieske ook niet...quote:Op donderdag 1 september 2005 09:26 schreef milagro het volgende:
[..]
ik word er bang van , echt
Ralph is gewoon niet in staat dit soort mindfucks te handelen, hij is een aardige knul maar niet de slimste, hij kan dit echt niet aan.
Tel daarbij de hoeveelheid kilometers en het zonder slaap zijn et voila, paranoia ten topquote:Op donderdag 1 september 2005 09:26 schreef milagro het volgende:
[..]
Ralph is gewoon niet in staat dit soort mindfucks te handelen, hij is een aardige knul maar niet de slimste, hij kan dit echt niet aan.
Ja, precies. Hij is moe en gefrustreerd. De vraag is wanneer hij echt knapt.quote:Op donderdag 1 september 2005 09:26 schreef milagro het volgende:
[..]
Kan zijn, maar dit is nu geweldig om aan te horenquote:
Precies, maar zelfs zonder dat, Ralph heeft veel moeite met zich uitdrukken.quote:Op donderdag 1 september 2005 09:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tel daarbij de hoeveelheid kilometers en het zonder slaap zijn et voila, paranoia ten top
tsja.. het is en blijft zijn eigen keus he...quote:Op donderdag 1 september 2005 09:31 schreef milagro het volgende:
[..]
Precies, maar zelfs zonder dat, Ralph heeft veel moeite met zich uitdrukken.
Ik vind dit echt zielig gewoon nu, ze moeten hem even naar de dagboekkamer roepen, want die jongen gaat dadelijk echt flippen, ik vind het eng worden...
Goeiemorregequote:Op donderdag 1 september 2005 09:33 schreef Tamaartje het volgende:
Zo ik was er ook al weer even
Goedemorgen..
Wat een gedoe joh met dat fietsen !
inderdaad, Het wordt 'n beetje "de zwakste schakel" Ralpfhh TOT ZIENS!, je was de zwakste schakel!quote:Op donderdag 1 september 2005 09:36 schreef Tamaartje het volgende:
ik denk dat Ralph nu nog eerder weggestemd zou worden..
ze moeten ophouden nu tegen hem te praten over dit.quote:Op donderdag 1 september 2005 09:28 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ja, precies. Hij is moe en gefrustreerd. De vraag is wanneer hij echt knapt.
Ja je wordt toch ziek van zo iemand..quote:Op donderdag 1 september 2005 09:37 schreef surferr het volgende:
[..]
inderdaad, Het wordt 'n beetje "de zwakste schakel" Ralpfhh TOT ZIENS!, je was de zwakste schakel!![]()
Ik denk niet dat Ralph wordt weggestemd..quote:Op donderdag 1 september 2005 09:40 schreef yvonne het volgende:
Nu hoop ik echt dat hij blijft en niet weggestemd wordt, want dit kan verder nog leuk worden!
Hummie? Die is er toch niet bij?quote:Op donderdag 1 september 2005 09:39 schreef Zapje het volgende:
Ralph staat echt op knappen nu...................Hummie krijgt hier volgens mij spontaan een orgasme van................
nee, Ralph heeft 8,5 uur aan een stuk gefietstquote:Op donderdag 1 september 2005 09:41 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Ralph wordt weggestemd..![]()
Is Menno nu al vanaf 22.00 aan het fietsen?![]()
De opdracht is alleen om die lamp brandende te houden tot 21.00 vannavond..quote:Op donderdag 1 september 2005 09:42 schreef Art_Core het volgende:
Is er eigenlijk iets bekend over wat er nu de bedoeling is van BB met die "kilometerrace"of is dat puur ontstaan in de paranoia van de bewoners?
quote:Op donderdag 1 september 2005 09:42 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, Ralph heeft 8,5 uur aan een stuk gefietst
idee van de bewoners....omdat er een kilometer tellen opzit die hun enige houdvast is voor hoelang iemand heeft gefietst.quote:Op donderdag 1 september 2005 09:42 schreef Art_Core het volgende:
Is er eigenlijk iets bekend over wat er nu de bedoeling is van BB met die "kilometerrace"of is dat puur ontstaan in de paranoia van de bewoners?
Door menno is ralph nu ook zo geworden..quote:Op donderdag 1 september 2005 09:43 schreef schatje het volgende:
Menno is met die theorieėn gekomen. Die is ook helemaal paranoia. Die zei gisteren nog dat ie stemmen in zijn hoofd hoorde van wie eruit gaat. Dat het maar bleef malen.
Van Ralph en Chantal weet ik vrij zeker dat het paranoia is.quote:Op donderdag 1 september 2005 09:42 schreef Art_Core het volgende:
Chantalquote:Op donderdag 1 september 2005 09:44 schreef joost29 het volgende:
Ralph nu appart met -hoe heet ze ook alweer- in de tuin.......
het probleem is alleen dat Menno slim is, en Ralph niet, die schiet in een halve psychose nu mede door overoveroververmoeidheid.quote:Op donderdag 1 september 2005 09:44 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Door menno is ralph nu ook zo geworden..![]()
Ja inderdaad, Menno heeft echt iets voor zichzelf van.. boeiend wie eruit gaat.. als ik het ben en ik heb dit gewonnen dan heb ik wel mooi die 5000 euro..quote:Op donderdag 1 september 2005 09:45 schreef milagro het volgende:
[..]
het probleem is alleen dat Menno slim is, en Ralph niet, die schiet in een halve psychose nu mede door overoveroververmoeidheid.
Nee toch?quote:Op donderdag 1 september 2005 09:47 schreef surferr het volgende:
Menno heeft gezegd:
Ik heb een opdracht, Nee niet van BB maar voormezelf.
Hij noemde vervolgens zoiets als "Ik zit hier niet voor die 5000 euro"
m.a.w.
Menno weet te veel en heeft zichzelf te veel verlult hij heeft gewoon een opdracht, Als hij het geld krijgt zal ie gewoon doen alsof t als een verassing komt, maar eigenlijk wist ie t van voorafaan al
(mijn theorie)
dat is echt onzin. waarom zo'n makkelijke opdracht? die opdrachten moeten je psychisch opbreken (zie lieske)! dat is waar bb op uit is. en ik denk persoonlijk niet dat bb nog meer stappen gaat ondernemen om dat geld van lieske aan het licht te brengen.quote:Op donderdag 1 september 2005 09:48 schreef schatje het volgende:
Volgens mij heeft alleen Rob een geheime opdracht. Iets simpels. Zoals ieder dag koken voor de bewoners.
Rob en Ingrid hebben toch de opdracht dat ze Tanja in de gaten moeten houden qua roken?quote:Op donderdag 1 september 2005 09:48 schreef schatje het volgende:
Volgens mij heeft alleen Rob een geheime opdracht. Iets simpels. Zoals ieder dag koken voor de bewoners.
Dat weet ik niet... Het ligt nu in de kast en het is niet spannend zo...quote:Op donderdag 1 september 2005 09:50 schreef BigBro000 het volgende:
[..]
dat is echt onzin. waarom zo'n makkelijke opdracht? die opdrachten moeten je psychisch opbreken (zie lieske)! dat is waar bb op uit is. en ik denk persoonlijk niet dat bb nog meer stappen gaat ondernemen om dat geld van lieske aan het licht te brengen.
Volgens mij is die opdracht al voldaan.quote:Op donderdag 1 september 2005 09:50 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Rob en Ingrid hebben toch de opdracht dat ze Tanja in de gaten moeten houden qua roken?
heb zo'n vermoeden dat dat nu even op zich laat wachten. En dan op een onverwacht moment als ze er even niet mee bezig mee is.... boem... BB in actiequote:Op donderdag 1 september 2005 09:51 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat weet ik niet... Het ligt nu in de kast en het is niet spannend zo...
Wellicht verplaatsen het geld wel als de fietsen weggehaald worden... Lieske zenuwachtig rondlopend: waar is me geld?quote:Op donderdag 1 september 2005 09:54 schreef fantastrick het volgende:
[..]
heb zo'n vermoeden dat dat nu even op zich laat wachten. En dan op een onverwacht moment als ze er even niet mee bezig mee is.... boem... BB in actie![]()
zoooo... dat zou een naaistreek zijn...quote:Op donderdag 1 september 2005 09:55 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wellicht verplaatsen het geld wel als de fietsen weggehaald worden... Lieske zenuwachtig rondlopend: waar is me geld?
Dat zou veel te makkelijk zijn... het is veel leuker als de andere bewoners ontdekken dat zij geld heeftquote:Op donderdag 1 september 2005 09:55 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wellicht verplaatsen het geld wel als de fietsen weggehaald worden... Lieske zenuwachtig rondlopend: waar is me geld?
Ik zie ze het nog doen ook...quote:Op donderdag 1 september 2005 09:58 schreef fantastrick het volgende:
[..]
zoooo... dat zou een naaistreek zijn...![]()
Of 1 van de bewoners vind ineens 5000 euri in de keukenlade... Tja wat doet Lieske dan? Het is toch haar geld?quote:Op donderdag 1 september 2005 09:59 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dat zou veel te makkelijk zijn... het is veel leuker als de andere bewoners ontdekken dat zij geld heeft![]()
al nomineert hij wel Ralph, het valt en staat toch niet bij die ene nominatie voor Ralph.quote:Op donderdag 1 september 2005 09:57 schreef schatje het volgende:
Menno nomineert volgens mij nog geen eens Ralph, maar Rob.
LOLquote:Op donderdag 1 september 2005 10:02 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Jankert met je Bal... beetje gratis onderdak en eten, en nog zeiken ook
Gewoon omdat hij er als laatste bijkwamquote:Op donderdag 1 september 2005 09:54 schreef milagro het volgende:
waarom trekt Ralph dit zich zo erg aan?
Hij is bang dat Menno hem gaat nomineren, waarom?
quote:Op donderdag 1 september 2005 09:24 schreef milagro het volgende:
[..]
http://www.gillesdesmit.com/bb/ geen progje, niets installeren, direct streams
ik ookquote:Op donderdag 1 september 2005 10:07 schreef ChantalC het volgende:
Nu wil ie ook nog een laptop en bier...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |