We merken het zo wel...quote:Op donderdag 1 september 2005 08:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als je even logisch nadenkt. Live-uitzending van 20.30 tot 21.30. Dus dan is het logisch dat het tot dan de opdracht duurt. En het stond er volgens mij wel. Staat namelijk ook in de OP van "de weekopdrachten"
...voorzover wij dat te zien zouden krijgen.quote:Op donderdag 1 september 2005 08:21 schreef fantastrick het volgende:
Valt me erg tegen trouwens dat er nog steeds niet gezoend is daar...
anders hadden we het ook wel gehoord via andere bewoners waarschijnlijkquote:Op donderdag 1 september 2005 08:22 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
...voorzover wij dat te zien zouden krijgen.
Als dat waar zou zijn dan is hij wel hééél erg dom. Jij hebt namelijk geen idee hoe ze vannacht tegen hem stonden te praten dat hij ermee op moest houden, ze deden zelfs geirriteerd en Ralph zag eruit alsof hij ècht wel op wilde houden, maar het domweg niet kon. Hij had echt veel pijn in zijn benen, ging een paar keer staan om te strekken en zijn gezicht was toen van pijn vertrokken. En toch ging hij toen door terwijl iedereen (hardop, op 1 meter afstand van ene Ralph) begon te verzinnen wat dan Ralph's opdracht wel niet zou kunnen zijn. Hij ontkende niets over een opdracht en bevestigde ook niets. Hij zei alleen dat het goed zou komen en keek toen heel hulpeloos.quote:Op donderdag 1 september 2005 08:21 schreef No-Li-Ta het volgende:
Ehm.. de enige reden dat Ralph zoveel heeft gefietst, is vermoedelijk omdat hij er later bij is gekomen en dus meer kans maakt om genomineerd te worden. Door superveel te fietsen en dus zijn mede bewoners te ontlasten van hun taak, denkt hij meer in de groep te vallen en zo voor hen iets te betekenen waardoor hij er niet zo snel uit wordt gegooid!
hij heeft dat net ontkend, dat het dus puur (puah) eigenbelang zou zijn.quote:Op donderdag 1 september 2005 08:21 schreef No-Li-Ta het volgende:
Ehm.. de enige reden dat Ralph zoveel heeft gefietst, is vermoedelijk omdat hij er later bij is gekomen en dus meer kans maakt om genomineerd te worden. Door superveel te fietsen en dus zijn mede bewoners te ontlasten van hun taak, denkt hij meer in de groep te vallen en zo voor hen iets te betekenen waardoor hij er niet zo snel uit wordt gegooid!
quote:Op donderdag 1 september 2005 08:24 schreef ThaPete het volgende:
Welke streams werken er allemaal
Misschien dat we er vanavond achter komen maar gezien de traagheid van de uitzendingen op tv kan het ook best pas volgende week komen...quote:Op donderdag 1 september 2005 08:25 schreef milagro het volgende:
[..]
maar ja, Ralph snapt niets, dus ook zichzelf niet, dus God weet wat hij bedoelde
vanavond is de live uitzending, dus ms wel, en anders zien we het toch na de uitzendingquote:Op donderdag 1 september 2005 08:27 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Misschien dat we er vanavond achter komen maar gezien de traagheid van de uitzendingen op tv kan het ook best pas volgende week komen...
Nu moet ik me aangesproken voelen denk ik??quote:Op donderdag 1 september 2005 08:27 schreef Isabeau het volgende:
Milagro, word jij ook steeds zo moe van al die herhalende vragen? Zo van: "hey, waarom fietsen ze?"
ja en ze is meteen al zwanger! zo (wijst) een buik!quote:Op donderdag 1 september 2005 08:28 schreef OverRoelt het volgende:
Is er al gesext?
dat verzonnen verhaal over dat DJ café was ook echtquote:Op donderdag 1 september 2005 08:29 schreef ChantalC het volgende:
Roel heeft het maar over ze parties... De anderen reageren er niet eens meer op...
nee hoor, ik blijf ook dan de vriendelijkheid zelve, zoals een ieder hier mij kent op dit forum, geduldig, extreem empathisch en met een laag vetgehaltequote:Op donderdag 1 september 2005 08:27 schreef Isabeau het volgende:
Milagro, word jij ook steeds zo moe van al die herhalende vragen? Zo van: "hey, waarom fietsen ze?"
Iemand gebruikt drugs en is gelijk een junkquote:Op donderdag 1 september 2005 08:30 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
dat verzonnen verhaal over dat DJ café was ook echt![]()
roel is een drugsgebruikende kraker...... een junk dus.
Truste!quote:Op donderdag 1 september 2005 08:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat richting bed
Veel plezier nog met kijken
Doe maar geen screendumpquote:Op donderdag 1 september 2005 08:29 schreef milagro het volgende:
ja en ze is meteen al zwanger! zo (wijst) een buik!
nee hoor, deze is specifiek voor roel...quote:Op donderdag 1 september 2005 08:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Iemand gebruikt drugs en is gelijk een junkHoe kortzichtig.
Klopt... Roel kan slecht tegen kritiek. Dan schiet hij meteen in de verdediging...quote:Op donderdag 1 september 2005 08:34 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
nee hoor, deze is specifiek voor roel...![]()
roel kan alleen maar drugs-gerelateerde verhalen vertellen,
en gaat op zijn achterpoten staan als hij erop word aangesproken.
daarom junk.![]()
Die zal hij vanavond wel van Ruud de Wild krijgen denk ik...quote:Op donderdag 1 september 2005 08:36 schreef agRESSIV-e het volgende:
ralph word uitgelachen....
hij wil zijn bal.
denk niet dat deze nog terug komt... eenmaal uit het huis is uit het huis he...quote:Op donderdag 1 september 2005 08:36 schreef agRESSIV-e het volgende:
hij wil zijn bal.
Ralph vreest de dag dat hij geen ballen meer heeftquote:Op donderdag 1 september 2005 08:36 schreef agRESSIV-e het volgende:
hij wil zijn bal.
En voor je het vraagt: nee, van koffie word je niet dik!quote:Op donderdag 1 september 2005 08:31 schreef milagro het volgende:
nee hoor, ik blijf ook dan de vriendelijkheid zelve, zoals een ieder hier mij kent op dit forum, geduldig, extreem empathisch en met een laag vetgehalte
![]()
Mag ik de ECHTE Milagro terug dan?quote:Op donderdag 1 september 2005 08:31 schreef milagro het volgende:
[..]
nee hoor, ik blijf ook dan de vriendelijkheid zelve, zoals een ieder hier mij kent op dit forum, geduldig, extreem empathisch en met een laag vetgehalte
![]()
Deze milagro is oververmoeid. We zijn denk ik elkaars tegenpolen, ik word juist bitchy en chagrijnig al sik moe ben, zij wordt heel liefquote:
heeft ie zeker weed gekregenquote:Op donderdag 1 september 2005 08:44 schreef agRESSIV-e het volgende:
roel is terug en doet gelukkig....
quote:Op donderdag 1 september 2005 08:45 schreef fantastrick het volgende:heeft ie zeker weed gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |