nee, dat is echt een bikkel, maar ze is gaan slapen, hele nacht wakker, net nog gefietst.quote:Op donderdag 1 september 2005 07:58 schreef Zapje het volgende:
waar is Ingrid......ingestort ??
wat nu dan?quote:Op donderdag 1 september 2005 07:59 schreef agRESSIV-e het volgende:
ingrid heeft menno weer wat geflikt![]()
Ja, en voor hetzelfde geld lult ze uit haar nekje, ik vertrouw niemand meerquote:Op donderdag 1 september 2005 08:02 schreef GI het volgende:
Dankjewel Milagro.
http://bigbrother.fok.nl/blog/159
Die heb ik dus helemaal niet gezienquote:Op donderdag 1 september 2005 08:04 schreef Isabeau het volgende:
Uh, dat Dido geen brunette was dat is absoluut geen nieuws hoorIk had al veel eerder mooie blondine foto's van Dido gezien. Dat BB het haar gevraagd heeft het te kleuren, dát vind ik wel opzienbarend.
Misschien was het haar eerste opdrachtquote:Op donderdag 1 september 2005 08:04 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja, en voor hetzelfde geld lult ze uit haar nekje, ik vertrouw niemand meer![]()
als ik naar haar kleuterfoto's kijk zie ik toch echt een bruneuter, maar ja, volgens Dido is ze veel lichter van zichzelf dan ditquote:Op donderdag 1 september 2005 08:04 schreef Isabeau het volgende:
Uh, dat Dido geen brunette was dat is absoluut geen nieuws hoorIk had al veel eerder mooie blondine foto's van Dido gezien. Dat BB het haar gevraagd heeft het te kleuren, dát vind ik wel opzienbarend.
quote:Op donderdag 1 september 2005 08:08 schreef ChantalC het volgende:
Mogguh!
Moeten ze nu nog 55 min fietsen?
Nee, tot 21.00!!quote:Op donderdag 1 september 2005 08:08 schreef ChantalC het volgende:
Mogguh!
12 uur en 55 minquote:Op donderdag 1 september 2005 08:08 schreef ChantalC het volgende:
Mogguh!
Maar dan moet ze dus ook in het huis haar haar gaan verven lijkt me toch?quote:Op donderdag 1 september 2005 08:07 schreef milagro het volgende:
[..]
als ik naar haar kleuterfoto's kijk zie ik toch echt een bruneuter, maar ja, volgens Dido is ze veel lichter van zichzelf dan dit
Ik vind dit heel natuurlijk staan en had ik een blondere Dido gezien ergens , had ik aangenomen dat dát dus gebleekt was.
Dat zeg ik, een bruneuter tioch of niet?quote:Op donderdag 1 september 2005 08:09 schreef Isabeau het volgende:
eh, ik moet nodig naar bed, ik bedoelde dat Nathalie blond was
Het lijtk me trouwens stug dat Dido niet bruin is, getuige de foto's uit haar jeugd:
[afbeelding]
[afbeelding]
Tot donderdag avond negen uur. Dus dat is 21.00.quote:Op donderdag 1 september 2005 08:09 schreef ChantalC het volgende:
Er stond toch echt 9 uur in de opdracht, niet 21 uur...
Dat denken ze. Ze moeten nog veel langer fietsenquote:Op donderdag 1 september 2005 08:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tot donderdag avond negen uur. Dus dat is 21.00.
Staat nergens avond...quote:“De eerst weekopdracht, jullie moeten fietsend een lamp aaneengesloten laten branden door te blijven fietsen tot en met donderdag 9 uur. De lamp mag maar 60 seconde knipperen. Tanja mag niet meefietsen.”
dat word smullen....quote:Op donderdag 1 september 2005 08:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat denken ze. Ze moeten nog veel langer fietsen(volgens de telegraaf dan)
quote:Op donderdag 1 september 2005 08:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat denken ze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER volgens milagro.quote:Op donderdag 1 september 2005 08:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat denken ze. Ze moeten nog veel langer fietsen(volgens de telegraaf dan)
ik vind het nogal meevallen, Isa Beau van Erven Dorensquote:Op donderdag 1 september 2005 08:12 schreef Isabeau het volgende:
Jij typt ook lineair aan je vermoeidheid, milagro
bahquote:Op donderdag 1 september 2005 08:13 schreef milagro het volgende:
oh Ralph.... niet praten maar, doe maar niet.
als je je reet met watjes () afveegt, weet hij zeker dat die pluisjes aan je reet blijven plakken, op zeker, kan niet missen.
OH JA JOH!?
doe niet zo moeilijk, man, over die spoilertagsquote:Op donderdag 1 september 2005 08:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
SPOILER volgens milagro.
Ik denk overigens dat het over nomineren gaat.
quote:Op donderdag 1 september 2005 08:14 schreef milagro het volgende:
[..]
ik vind het nogal meevallen, Isa Beau van Erven Dorens![]()
nee, van Joostquote:Op donderdag 1 september 2005 08:15 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
bah![]()
dan zijn die slips met remsporen dus van ralph![]()
de schijterdquote:Op donderdag 1 september 2005 08:18 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
dat verbaast mij nix...
joost schijnt te stinken![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 08:15 schreef milagro het volgende:
[..]
doe niet zo moeilijk, man, over die spoilertags
als je je vriend maar geen Roel noemt, dan heb je problemen.quote:Op donderdag 1 september 2005 08:16 schreef Isabeau het volgende:
Weet je hoe moe ik ben? Ik noemde mijn collega "Roel" toen hij me kwam aflossen(hij heet Chris) en nog veel erger: op de BB site zocht ik foto's en ik zie in het pulldown menuutje BB Chantal staan en ik dacht: "Chantal, Chantal? wie is Chantal! Oh, dta moet ik melden aan de Blog, een nieuwe bewoner!!!" En toen viel het eurocentje.
(en dat na 2 volledige nachten na ene Chantal te hebben gekeken)
Als je even logisch nadenkt. Live-uitzending van 20.30 tot 21.30. Dus dan is het logisch dat het tot dan de opdracht duurt. En het stond er volgens mij wel. Staat namelijk ook in de OP van "de weekopdrachten"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |