Idd..hij wint en BB zegt waar het geld van Lieske ligtquote:Op donderdag 1 september 2005 09:19 schreef surferr het volgende:
menno, noemt het bedrag van 5000 euro, dat kan niet toevallig zijn.
Als lieske hierbij was had er een lampje bij haar moeten branden, of iemand anders die al eens een opdracht aangeboden heeft gekregen.
Ralph heeft aan 1 stuk door gefietst, de anderen wisselden af.quote:Op donderdag 1 september 2005 09:20 schreef BigBro000 het volgende:
Hee jongens er wordt niet echt gereageerd op vragen hier... er werd zojuist al gevraagd naar een zeer beknopte samenvatting van vannacht. kan iemand die geven??/
de teksten hier gaan alleen maar over onze meningen over wat gebeurd. bedankt!
Yepquote:Op donderdag 1 september 2005 09:21 schreef BigBro000 het volgende:
Stream #1 en #3 zijn uit he?
Ja...quote:Op donderdag 1 september 2005 09:21 schreef BigBro000 het volgende:
Stream #1 en #3 zijn uit he?
Als je dit gewoon leest weet je alles:quote:Op donderdag 1 september 2005 09:20 schreef BigBro000 het volgende:
Hee jongens er wordt niet echt gereageerd op vragen hier... er werd zojuist al gevraagd naar een zeer beknopte samenvatting van vannacht. kan iemand die geven??/
http://www.gillesdesmit.com/bb/ geen progje, niets installeren, direct streamsquote:Op donderdag 1 september 2005 09:23 schreef Puckzzz het volgende:
*smullllll* de streams kan ik ff niet aanzetten, dat progje heeft elke keer ruzie met een ander progje wat ik moet gebruiken voor mijn werk...maar please!! Go on!!
Samenvattingquote:Op donderdag 1 september 2005 09:20 schreef BigBro000 het volgende:
quote:
Lieske ook niet...quote:Op donderdag 1 september 2005 09:26 schreef milagro het volgende:
[..]
ik word er bang van , echt
Ralph is gewoon niet in staat dit soort mindfucks te handelen, hij is een aardige knul maar niet de slimste, hij kan dit echt niet aan.
Tel daarbij de hoeveelheid kilometers en het zonder slaap zijn et voila, paranoia ten topquote:Op donderdag 1 september 2005 09:26 schreef milagro het volgende:
[..]
Ralph is gewoon niet in staat dit soort mindfucks te handelen, hij is een aardige knul maar niet de slimste, hij kan dit echt niet aan.
Ja, precies. Hij is moe en gefrustreerd. De vraag is wanneer hij echt knapt.quote:Op donderdag 1 september 2005 09:26 schreef milagro het volgende:
[..]
Kan zijn, maar dit is nu geweldig om aan te horenquote:
Precies, maar zelfs zonder dat, Ralph heeft veel moeite met zich uitdrukken.quote:Op donderdag 1 september 2005 09:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tel daarbij de hoeveelheid kilometers en het zonder slaap zijn et voila, paranoia ten top
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |