abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 september 2005 @ 05:03:50 #251
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30155386
Ralph wordt van de fiets geholpen door Dido na 8 1/2 uur fietsen. Omdat hij bang is door zijn benen te zakken valt hij op een zitzak.

pi_30155387
Tanja (ook wakker): lachen als straks helemaal niemand een opdracht heeft
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_30155390
omg Dido in de stress
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_30155392
Laat Chantal nog eens die baby beschrijven die ze in dat EO-programma zag nu Tanja net een sjaggie gaat roken.
  donderdag 1 september 2005 @ 05:07:48 #255
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_30155393
staat op de BBsite met tijds aanduiding :

23:38 Waar Menno is, is ook Dido?

Het lijkt wel of Ralph een recordpoging fietsen op een hometrainer aan het verbreken is. Hij fietst nu al zeker vijf uur aan één stuk door. Ralph heeft nu Menno tegenover zich. En waar Menno is, vind je vaak ook Dido. Dido houdt de heren gezelschap. Maar Menno wil dingen van Dido weten. Hij vraagt aan haar waar ze op hoopt tijdens deze Big Brother. Maar dido weet daar geen antwoord op, ze wil geen verwachtingen scheppen. “Ik had nu wel graag met jou gefietst”, zegt Menno. “Tja, dan had je even moeten wachten”, zegt Dido. Het is duidelijk dat ze graag elkaars gezelschap opzoeken.

dan zit ik op 10/5 uur ? we horen het wel in de uitzending.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  donderdag 1 september 2005 @ 05:08:00 #256
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30155394
Tanja net wakker; vraagt aan Roel om een sjekkie
Roel; lekker een zwaar sjekkie op de nuchtere maag.
pi_30155395
Was natuurlijk spectaculairder geweest als Ralph tijdens het afstappen vanaf de fiets door de geheime deur was gecrasht. (die zit toch achter het blauwe gedeelte daar?)
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  donderdag 1 september 2005 @ 05:08:41 #258
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_30155396
Dat over dat roken gaat nog wel een rel worden denk ik.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  donderdag 1 september 2005 @ 05:09:16 #259
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_30155397
quote:
Op donderdag 1 september 2005 05:08 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Was natuurlijk spectaculairder geweest als Ralph tijdens het afstappen vanaf de fiets door de geheime deur was gecrasht. (die zit toch achter het blauwe gedeelte daar?)
Ja idd..
wat gaat daar nog mee gebeuren
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  donderdag 1 september 2005 @ 05:09:45 #260
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_30155398
Ik ga slapen.. schrik van de klok..
Tot de volgende nacht weer
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  donderdag 1 september 2005 @ 05:10:49 #261
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30155399
quote:
Ja dat klopt ja....Dat was echt top geweest...HUMOR
pi_30155400
quote:
Op donderdag 1 september 2005 05:07 schreef MissHobje het volgende:
staat op de BBsite met tijds aanduiding :

23:38 Waar Menno is, is ook Dido?

Het lijkt wel of Ralph een recordpoging fietsen op een hometrainer aan het verbreken is. Hij fietst nu al zeker vijf uur aan één stuk door. Ralph heeft nu Menno tegenover zich. En waar Menno is, vind je vaak ook Dido. Dido houdt de heren gezelschap. Maar Menno wil dingen van Dido weten. Hij vraagt aan haar waar ze op hoopt tijdens deze Big Brother. Maar dido weet daar geen antwoord op, ze wil geen verwachtingen scheppen. “Ik had nu wel graag met jou gefietst”, zegt Menno. “Tja, dan had je even moeten wachten”, zegt Dido. Het is duidelijk dat ze graag elkaars gezelschap opzoeken.

dan zit ik op 10/5 uur ? we horen het wel in de uitzending.
Hij zit echt veel langer dan vijf uur
Ze gingen aan tafel, dat zegt hij zelf ook, en het was toen schemerig, tegen donker aan, en dat is zo tegen negen uur
pi_30155402
Tanja is echt te onverantwoordelijk hoor
pi_30155407
quote:
Dat is precies wat er ook door mijn hoofd ging
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 1 september 2005 @ 05:15:10 #265
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30155410
quote:
Op donderdag 1 september 2005 05:11 schreef milagro het volgende:

[..]

Ze gingen aan tafel, dat zegt hij zelf ook, en het was toen schemerig, tegen donker aan, en dat is zo tegen negen uur
Wat ik dus al eerder zei ze gingen om 20:45 eten toen vlak daarvoor begon hij met fietsen.. hij stopte om 5:00 dus ongeveer 8 1/2 uur
pi_30155411
quote:
Op donderdag 1 september 2005 05:11 schreef milagro het volgende:

[..]

Om 23:38 schrijft BB dat Ralph er al 5 uur opzit, dan is hij om een uur of half 7 begonnen of zo.
pi_30155413
quote:
Op donderdag 1 september 2005 05:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Om 23:38 schrijft BB dat Ralph er al 5 uur opzit, dan is hij om een uur of half 7 begonnen of zo.
Ja ik dacht zelf om 1800 maar Ralph zegt dat het tegen etenstijd was, dus..boeien erg lang iig.
pi_30155414
Chantal: "Wat gebeurt er als ik op de quickstart knop druk?"
Menno: "Volgens mij helemaal niets."

/Chantal drukt op knop

/lampje gaat definitief uit

"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_30155416
quote:
Op donderdag 1 september 2005 05:17 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Chantal: "Wat gebeurt er als ik op de quickstart knop druk?"
Menno: "Volgens mij helemaal niets."

/Chantal drukt op knop

/lampje gaat definitief uit

het Quest For Fire effect, zeg maar
  donderdag 1 september 2005 @ 05:19:18 #270
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30155418
quote:
Op donderdag 1 september 2005 05:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat klopt dus niet of Ralph moet er over hebben gelogen maar heb zelf ook gezien dat ie vlak voor het eten begon en dat was dus om 20:45 Lees de Live commentaar steams er maar op na...tvp dus.
pi_30155420
Ja, heb ik gelezen, maar er staat nergens dat Ralph op de fiets klom, wel dat hij om 20:45 aan het fietsen is.
  donderdag 1 september 2005 @ 05:22:53 #272
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30155427
quote:
Op donderdag 1 september 2005 05:20 schreef Isabeau het volgende:
Ja, heb ik gelezen, maar er staat nergens dat Ralph op de fiets klom, wel dat hij om 20:45 aan het fietsen is.
Dat klopt dan wel maar eten is bekend en Ralph zijn uitspraak... (hij is inderdaad niet de slimste ) We zullen het donderdag in de liveuitzending wel horen.
pi_30155431
quote:
Op donderdag 1 september 2005 05:20 schreef Isabeau het volgende:
Hij is even opgehouden en is vlak voor het eten weer begonnen, dus ms zat hij om 1800 op de fiets, om 1900 eraf , om 2045 er weer op en net er dus pas weer af.

hij heeft iig heeeeeel veeeeeeeel gefietst overdag al en bijna de hele avond en de hele nacht aan 1 stuk.
  donderdag 1 september 2005 @ 05:25:26 #274
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30155433
Ga nu ook maar is slapen... niet meer zo boeiend nu... succes met streamen! ... Tot later
pi_30155434
Live commentaar op de streams #38

Dat was vanmiddag: Ralph op de fiets
pi_30155438
zeg ik
pi_30155439
over 1 uur sta ik op
pi_30155440
quote:
Op donderdag 1 september 2005 05:31 schreef milagro het volgende:
zeg ik
Ik wilde kijken of er ook tijden te vinden waren

Jammer dat we in het weekopdrachttopic niet hebben bijgehouden wie wanneer is op- of afgestapt.
pi_30155441
Je wekker gaat over een uur, leuk!

Wie gaat er nu in bad? Menno of Ralph? We krijgen vast geen beelden
pi_30155443
quote:
Op donderdag 1 september 2005 05:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik wilde kijken of er ook tijden te vinden waren

Jammer dat we in het weekopdrachttopic niet hebben bijgehouden wie wanneer is op- of afgestapt.
als dit een opdracht was, ten gunste van de groep (hij zei net zelf dat het niet voor hem was, tenminste, en dat klonk zooooo zielig, dat ik dat maar geloof ) dan zal Lieske zich echt zo schuldig gaan voelen
pi_30155447
quote:
Op donderdag 1 september 2005 05:33 schreef Isabeau het volgende:
Je wekker gaat over een uur, leuk!

Wie gaat er nu in bad? Menno of Ralph? We krijgen vast geen beelden
Naar bed gaan had op een gegeven moment geen zin meer.
Ralph gaat in bad, uitkijken datie niet in slaap valt dan.
pi_30155455
Het gesprek tussen Menno en Ingrid is heel erg interessant, maar we hebben geen beeld, alleen geluid. Menno: doe je mond eens open, dan steek ik mijn vinger in je mond....

Menno praat even tegen Tanja, maar het gaat uiteraard over baby, buik en het hartje
Tanja: als je een rol keukenpapier op mijn buik legt dan kan je het hartje horen
pi_30155456
De hele nacht trouwens ook al witte vliegjes/motjes in het huis. Ik dacht: ik meld het even.
pi_30155457
Ze hebben een "scream"masker Wat suf.
pi_30155461
quote:
Op donderdag 1 september 2005 05:46 schreef Isabeau het volgende:
Het gesprek tussen Menno en Ingrid is heel erg interessant, maar we hebben geen beeld, alleen geluid. Menno: doe je mond eens open, dan steek ik mijn vinger in je mond....

Menno praat even tegen Tanja, maar het gaat uiteraard over baby, buik en het hartje
Tanja: als je een rol keukenpapier op mijn buik legt dan kan je het hartje horen
ik ben te moe voor Tanja nu
pi_30155464
Als Tanja nu het woord zou nemen dan val ik intens in slaap. Zeker weten. Heel niet relaxtomundo.
pi_30155465
Ik wacht op: Tanja zender checken! (ik hoor haar amper, wat tegelijkertijd ook een voordeel is)
pi_30155466
Ik moet toch eens kijken hoe je een streamcapture maakt.
pi_30155468
ik wou net zeggen : grappig, ik wacht daar dus juist heel erg niet op
pi_30155470
Roel heeft nog nooit van obstipatie gehoord.
pi_30155473
Leg jij het even uit, Isa

obstipatie en constipatie
pi_30155475
Tanja: kregen jullie ook zoveel ontleden op school?
Ingrid: ja, kikkers, koeienogen
Tanja: neehee, bijvoegelijk naamwoord, zelfstandig naamwoord

Het blijft een sufkut.
pi_30155476
quote:
Op donderdag 1 september 2005 05:54 schreef milagro het volgende:
Leg jij het even uit, Isa

obstipatie en constipatie
Exactomundo intens hetzelfde.

Maar ik zou zo af en toe wel een lijntje met het BB huis willen hebben om mee te kunnen praten (of om "BULLSHIT" te roepen tegen bijv Rob)
pi_30155477
Roel en Chantal zijn trouwens erg loom aan het fietsen. Dido wil nog even fietsen.
pi_30155480
quote:
Op donderdag 1 september 2005 05:55 schreef Isabeau het volgende:
Tanja: kregen jullie ook zoveel ontleden op school?
Ingrid: ja, kikkers, koeienogen
Tanja: neehee, bijvoegelijk naamwoord, zelfstandig naamwoord

Het blijft een sufkut.
pi_30155483
Oe Oe Oe.

Pagina Prive meldt dat de bewoners vanavond een zeeeer onaangename verrassing staat te wachten.

Spannend!
pi_30155485
Tanja: Kunnen mensen ook een kastje kopen om ons dag en nacht te zien.
Menno: een kastje??
Tanja: ja, ik had ook een kastje op de tv, lijtk me niet leuk, want dan kunnen mensen ons dag en nacht zien
Roel: is de internetsite ook gratis?
Chantal: ja, is gratis dit jaar, heb ik gelezen
Dido: wat leuk!
Roel: vind ik helemaal niet leuk, staat ie nonstop aan bij sommigen. Hoor je ook geluid erbij dan?
Did: ik denk geluid wat hier hangt, niet van de zenders
pi_30155486
OMG

Ik zit net te denken, ms moest Ralph zelf een aantal km halen, maar kwam hij in tijdnood omdat iedereen natuurlijk wilde fietsen, en moest hij wel doorhalen vannacht om aan zijn quotum te komen
pi_30155487
Doen ze om 6:00 de daglichten aan in het huis of zo?
pi_30155492
quote:
Op donderdag 1 september 2005 06:08 schreef Isabeau het volgende:
Doen ze om 6:00 de daglichten aan in het huis of zo?
blijkbaar, ja.
alleen weten zij dan weer niet dat dat om 0600 uur gebeurt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')