Ja idd..quote:Op donderdag 1 september 2005 05:08 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Was natuurlijk spectaculairder geweest als Ralph tijdens het afstappen vanaf de fiets door de geheime deur was gecrasht. (die zit toch achter het blauwe gedeelte daar?)
Ja dat klopt ja....Dat was echt top geweest...HUMORquote:Op donderdag 1 september 2005 05:08 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Was natuurlijk spectaculairder geweest als Ralph tijdens het afstappen vanaf de fiets door de geheime deur was gecrasht. (die zit toch achter het blauwe gedeelte daar?)
Hij zit echt veel langer dan vijf uurquote:Op donderdag 1 september 2005 05:07 schreef MissHobje het volgende:
staat op de BBsite met tijds aanduiding :
23:38 Waar Menno is, is ook Dido?
Het lijkt wel of Ralph een recordpoging fietsen op een hometrainer aan het verbreken is. Hij fietst nu al zeker vijf uur aan één stuk door. Ralph heeft nu Menno tegenover zich. En waar Menno is, vind je vaak ook Dido. Dido houdt de heren gezelschap. Maar Menno wil dingen van Dido weten. Hij vraagt aan haar waar ze op hoopt tijdens deze Big Brother. Maar dido weet daar geen antwoord op, ze wil geen verwachtingen scheppen. “Ik had nu wel graag met jou gefietst”, zegt Menno. “Tja, dan had je even moeten wachten”, zegt Dido. Het is duidelijk dat ze graag elkaars gezelschap opzoeken.
dan zit ik op 10/5 uur ? we horen het wel in de uitzending.
Dat is precies wat er ook door mijn hoofd gingquote:Op donderdag 1 september 2005 05:08 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Wat ik dus al eerder zei ze gingen om 20:45 eten toen vlak daarvoor begon hij met fietsen.. hij stopte om 5:00 dus ongeveer 8 1/2 uurquote:Op donderdag 1 september 2005 05:11 schreef milagro het volgende:
[..]
Hij zit echt veel langer dan vijf uur
Ze gingen aan tafel, dat zegt hij zelf ook, en het was toen schemerig, tegen donker aan, en dat is zo tegen negen uur
Om 23:38 schrijft BB dat Ralph er al 5 uur opzit, dan is hij om een uur of half 7 begonnen of zo.quote:Op donderdag 1 september 2005 05:11 schreef milagro het volgende:
[..]
Hij zit echt veel langer dan vijf uur
Ze gingen aan tafel, dat zegt hij zelf ook, en het was toen schemerig, tegen donker aan, en dat is zo tegen negen uur
Ja ik dacht zelf om 1800 maar Ralph zegt dat het tegen etenstijd was, dus..boeien erg lang iig.quote:Op donderdag 1 september 2005 05:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Om 23:38 schrijft BB dat Ralph er al 5 uur opzit, dan is hij om een uur of half 7 begonnen of zo.
het Quest For Fire effect, zeg maarquote:Op donderdag 1 september 2005 05:17 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Chantal: "Wat gebeurt er als ik op de quickstart knop druk?"
Menno: "Volgens mij helemaal niets."
/Chantal drukt op knop
/lampje gaat definitief uit
![]()
Dat klopt dus niet of Ralph moet er over hebben gelogen maar heb zelf ook gezien dat ie vlak voor het eten begon en dat was dus om 20:45 Lees de Live commentaar steams er maar op na...tvp dus.quote:Op donderdag 1 september 2005 05:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Om 23:38 schrijft BB dat Ralph er al 5 uur opzit, dan is hij om een uur of half 7 begonnen of zo.
Dat klopt dan wel maar eten is bekend en Ralph zijn uitspraak... (hij is inderdaad niet de slimstequote:Op donderdag 1 september 2005 05:20 schreef Isabeau het volgende:
Ja, heb ik gelezen, maar er staat nergens dat Ralph op de fiets klom, wel dat hij om 20:45 aan het fietsen is.
Hij is even opgehouden en is vlak voor het eten weer begonnen, dus ms zat hij om 1800 op de fiets, om 1900 eraf , om 2045 er weer op en net er dus pas weer af.quote:Op donderdag 1 september 2005 05:20 schreef Isabeau het volgende:
Ja, heb ik gelezen, maar er staat nergens dat Ralph op de fiets klom, wel dat hij om 20:45 aan het fietsen is.
Ik wilde kijken of er ook tijden te vinden warenquote:Op donderdag 1 september 2005 05:31 schreef milagro het volgende:
zeg ik
als dit een opdracht was, ten gunste van de groep (hij zei net zelf dat het niet voor hem was, tenminste, en dat klonk zooooo zielig, dat ik dat maar geloofquote:Op donderdag 1 september 2005 05:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wilde kijken of er ook tijden te vinden waren
Jammer dat we in het weekopdrachttopic niet hebben bijgehouden wie wanneer is op- of afgestapt.
Naar bed gaan had op een gegeven moment geen zin meer.quote:Op donderdag 1 september 2005 05:33 schreef Isabeau het volgende:
Je wekker gaat over een uur, leuk!
Wie gaat er nu in bad? Menno of Ralph? We krijgen vast geen beelden
ik ben te moe voor Tanja nuquote:Op donderdag 1 september 2005 05:46 schreef Isabeau het volgende:
Het gesprek tussen Menno en Ingrid is heel erg interessant, maar we hebben geen beeld, alleen geluid. Menno: doe je mond eens open, dan steek ik mijn vinger in je mond....
Menno praat even tegen Tanja, maar het gaat uiteraard over baby, buik en het hartje
Tanja: als je een rol keukenpapier op mijn buik legt dan kan je het hartje horen
Exactomundo intens hetzelfde.quote:Op donderdag 1 september 2005 05:54 schreef milagro het volgende:
Leg jij het even uit, Isa
obstipatie en constipatie
quote:Op donderdag 1 september 2005 05:55 schreef Isabeau het volgende:
Tanja: kregen jullie ook zoveel ontleden op school?
Ingrid: ja, kikkers, koeienogen
Tanja: neehee, bijvoegelijk naamwoord, zelfstandig naamwoord
Het blijft een sufkut.
blijkbaar, ja.quote:Op donderdag 1 september 2005 06:08 schreef Isabeau het volgende:
Doen ze om 6:00 de daglichten aan in het huis of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |