abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 woensdag 31 augustus 2005 @ 21:43:41 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_30145880
Oranje speelde in de historie slechts één keer eerder een interland tegen Armenië, en dat was op 30 maart van dit jaar. Niet toevallig, want dat duel was een van de eerdere wedstrijden die het Nederlands elftal speelde om kwalificatie voor het WK 2006 in Duitsland. Oranje versloeg de Armenen destijds in Eindhoven met 2-0.

De ploeg van bondscoach Marco van Basten, die woensdag in Yerevan opnieuw aantreedt tegen Armenië, was door doelpunten van Romeo Castelen en Ruud van Nistelrooy te sterk voor de tegenstander. Voor Castelen, die momenteel nog geblesseerd is, betekende het zijn eerste interlanddoelpunt. Voor de spits van Manchester United was het alweer zijn 21e. Oranje kwam verder geen moment in gevaar tegen de Armenen.

A.s zaterdag 22.00 Armeense tijd

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_30145929
En de Armeense tijd is hetzelfde als de Nederlandse tijd ?
  Trouwste user 2022 woensdag 31 augustus 2005 @ 21:45:59 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_30145973
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:44 schreef Mereltje het volgende:
En de Armeense tijd is hetzelfde als de Nederlandse tijd ?
Nee in Nederland is het dan 24.00 uur

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_30145987
3 uur verschil en het is heet daar. Zware wedstrijd denk ik .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  Trouwste user 2022 woensdag 31 augustus 2005 @ 21:47:55 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_30146039
Leuk detail is dat de coach van Armenië een Nederlander is. Henk Wisman met als assistent Johan Steur de oud-Feijenoorder.

pi_30146051
Eigenlijk best wel dramatisch om een land als Armenie (nr 120 op de fifa ranglijst) in eigen huis slechts met een schamele 2-0 te verslaan. Hopelijk worden de zaterdag gecreeerde kansen wel benut.
Yo, Willie. Burn the cat
  Trouwste user 2022 woensdag 31 augustus 2005 @ 21:50:29 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_30146139
Ik refereer dan altijd aan Ijsland-Nederland in 1973. Barry Hulsoff maakte als voorstopper met een lucky shot de 0-1 in de 89ste minuut. Daarna konden we genieten van het WK-74.

pi_30146659
Ja hoe laat is het nou in Nederland op de buis dan?
  Trouwste user 2022 woensdag 31 augustus 2005 @ 22:02:17 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_30146687
Drie uur eerder als ik het goed begrijp.

pi_30146745
hhhm
za 3/9 Armenië Nederland 19.00
heb t al gevonden op vi.nl
pi_30146871
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:50 schreef tong80 het volgende:
Ik refereer dan altijd aan Ijsland-Nederland in 1973. Barry Hulsoff maakte als voorstopper met een lucky shot de 0-1 in de 89ste minuut. Daarna konden we genieten van het WK-74.

Gelukkig hebben we alvast een nieuwe Barry dan!
pi_30146988
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:43 schreef tong80 het volgende:
Oranje speelde in de historie slechts één keer eerder een interland tegen Armenië, en dat was op 30 maart van dit jaar. Niet toevallig, want dat duel was een van de eerdere wedstrijden die het Nederlands elftal speelde om kwalificatie voor het WK 2006 in Duitsland. Oranje versloeg de Armenen destijds in Eindhoven met 2-0.

De ploeg van bondscoach Marco van Basten, die woensdag zaterdag in Yerevan opnieuw aantreedt tegen Armenië, was door doelpunten van Romeo Castelen en Ruud van Nistelrooy te sterk voor de tegenstander. Voor Castelen, die momenteel nog geblesseerd is, betekende het zijn eerste interlanddoelpunt. Voor de spits van Manchester United was het alweer zijn 21e. Oranje kwam verder geen moment in gevaar tegen de Armenen.

A.s zaterdag 22.00 Armeense tijd

Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  Trouwste user 2022 woensdag 31 augustus 2005 @ 22:12:14 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_30147071
Bedankt iedere hulp is welkom, zo komen we er wel.

pi_30147136
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_30152062
Tegen Armenië moeten we maar zeer aanvallend spelen, gewoon vollop de aanval. Ik vind dat we toch wat vaker moeten scoren. Tsjechië heeft al zoveel doelpunten gemaakt vergeleken met Nederland.

Opstelling (uitgaande van een fitte Robben en fitte Van Nistelrooij) :

--------------------Van der Sar----------------------------
---------------------------------------------------------------
-----Kromkamp - Bouhlarouz - Van Bronckhorst------
------Landzaat--------Maduro--------Sneijder-----------
-----------------------Van der Vaart-----------------------
-----Robben---------Van Nistelrooij-------Van Persie---

De verdediging hoeft niet geweldig te zijn, Armenië zal toch niet aanvallen, hoogstens een paar keer proberen te counteren. De middenvelder zullen dus alert moeten zijn om de counter er al vroeg uit te halen. Verder moet Van der Vaart op de nummer 10 staan, anders krijg je vaak de Van Nistelrooij de bal moet komen halen zodat hij niet kan scoren. Robben op rechts, hij heeft zoveel kwaliteit dat het niet uitmaakt waar hij staat, op rechts kan hij alleen makkelijker schieten met links (zoals tegen Duitsland). Van Persie is goed in vorm, dus hij moet op links, ik vind Babel nog iets te wisselvallig, maar hij moet zeker een keer invallen.

Kuijt en Makaay staan niet in de basis omdat ik vind dat ze niet passen in het Nederlands elftal, ze zijn te veel gewend aan een andere manier van spelen. Een van de twee zou wel kunnen invallen, omdat ze in ieder geval wel kunnen scoren.

Grootste prutser allertijden Cocu is niet geselecteerd vanwege zijn grote blunders die hij maakt. In de cruciale wedstrijd tegen Tsjechie op het EK 2004 liet hij de Tsjechen terug komen tot 1-2. In de wedstrijd voor Volk & Vaderland tegen Duitsland een paar weken geleden vergat hij Ballack te dekken zodat die eveneens de aansluitingstreffer kon maken.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_30152678
En toch vind ik Cocu is vaste waarde.
pi_30153078
Van der Sar; Bouhlarouz, Serginho Greene, Edgar Davids, Mark van Bommel, Clarence Seedorf, Rafael van der Vaart, Robin van Persie, Arjan Robben, Dirk Kuijt en Patrick Kluivert.

Op de bank: Lodewijks, Landzaat, Nigel de Jong, Alfred Schreuder, Wesley Sneijder en Ricky van den Bergh en Rick Hoogendorp.

En als Robben niet mee kan doen, dan moet Barry van Galen in de basis.

Met deze opstelling kun je het telraam er wel bijpakken, minimaal 0-7.
pi_30153240
Wedstrijd gebruiken om doelsaldo op te krikken, kan nog belangerijk worden.
En Kuijt en Landzaat moeten even geel halen.
pi_30153356
quote:
Op donderdag 1 september 2005 01:03 schreef Radegast het volgende:
Van der Sar; Bouhlarouz, Serginho Greene, Edgar Davids, Mark van Bommel, Clarence Seedorf, Rafael van der Vaart, Robin van Persie, Arjan Robben, Dirk Kuijt en Patrick Kluivert.

Op de bank: Lodewijks, Landzaat, Nigel de Jong, Alfred Schreuder, Wesley Sneijder en Ricky van den Bergh en Rick Hoogendorp.

En als Robben niet mee kan doen, dan moet Barry van Galen in de basis.

Met deze opstelling kun je het telraam er wel bijpakken, minimaal 0-7.
Greene?? en je wou 2-4-4 spelen ofzo? Maar idd, met Davids Seedorf en Kluivert word je met 2 vingers in de neus Wereldkampioen
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_30153405
quote:
Op donderdag 1 september 2005 01:16 schreef Jajong het volgende:

[..]

Greene?? en je wou 2-4-4 spelen ofzo? Maar idd, met Davids Seedorf en Kluivert word je met 2 vingers in de neus Wereldkampioen
Greene is een wereldtopper in spé! En ja ik wil inderdaad 2-4-4 spelen!
pi_30153446
Ben je nou sarcastisch Radegast? Zo ja : Greene is een goede speler die heel belangerijk voor Feyenoord gaat worden, en zo nee : wereldtopper in spé vind ik een beetje overdreven, hij heeft pas 3 wedstrijden bij Feyenoord gespeeld.
pi_30153474
Ik vind Greene echt goed. Serieus. Die valt straks niet meer weg te denken uit Oranje hoor!
pi_30153547
Ik weet wel bijna zeker dat Greene de volgende debutant bij Oranje is trouwens.
  donderdag 1 september 2005 @ 01:30:33 #24
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_30153591
quote:
Op donderdag 1 september 2005 01:28 schreef feyenoord-dude het volgende:
Ik weet wel bijna zeker dat Greene de volgende debutant bij Oranje is trouwens.
Onmogelijk, hij is van Feyenoord...

hoewel hij natuurlijk wel in de jeugd van Ajax heeft gespeeld...
pi_30153617
Daarom
pi_30154598
quote:
Op donderdag 1 september 2005 00:45 schreef Cassii het volgende:
Goed argument.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  donderdag 1 september 2005 @ 04:10:24 #27
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_30155225
quote:
Op donderdag 1 september 2005 00:45 schreef Cassii het volgende:
Laat Cocu maar lekker op de bank zitten. Hij speelde dramatisch tegen Duitsland.
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_30155371
Holland! Holland! Holland!
pi_30156561
quote:
Op donderdag 1 september 2005 00:22 schreef Shreyas het volgende:

De verdediging hoeft niet geweldig te zijn, Armenië zal toch niet aanvallen, hoogstens een paar keer proberen te counteren.
Je kent Henkie Sunshine Wisman nog niet.
Die wil altijd aanvallend voetballen en het maakt volgens hem niet uit of je nu met 1 - 0 of met 10 - 0 verliest.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_30160216
quote:
Roy Makaay heeft het trainingskamp van het Nederlands elftal verlaten. De aanvaller had te veel last van zijn knieblessure om zaterdag te kunnen spelen tegen Armenie.

Makaay liep de blessure aan zijn rechterknie op tijdens een trainingspartijtje, daar botste de aanvaller van Bayern Munchen op Theo Lucius. De kwetsuur is niet ernstig en waarschijnlijk zal de Nederlander woensdag wel kunnen spelen tegen Andorra.

Later vandaag maakt Marco van Basten bekend wie er nog meer naar huis kunnen gaan en wie er met hem mee gaan naar Armenie.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_30160964
Laten we dan maar hopen dat Ruudje fit is, wie moet anders in de spits
pi_30161240
quote:
Op donderdag 1 september 2005 00:22 schreef Shreyas het volgende:
Tegen Armenië moeten we maar zeer aanvallend spelen, gewoon vollop de aanval. Ik vind dat we toch wat vaker moeten scoren. Tsjechië heeft al zoveel doelpunten gemaakt vergeleken met Nederland.

Opstelling (uitgaande van een fitte Robben en fitte Van Nistelrooij) :

-----Kromkamp - Bouhlarouz - Van Bronckhorst------
------Landzaat--------Maduro--------Sneijder-----------
-----Robben---------Van Nistelrooij-------Van Persie---

De verdediging hoeft niet geweldig te zijn, Armenië zal toch niet aanvallen, hoogstens een paar keer proberen te counteren. De middenvelder zullen dus alert moeten zijn om de counter er al vroeg uit te halen. Verder moet Van der Vaart op de nummer 10 staan, anders krijg je vaak de Van Nistelrooij de bal moet komen halen zodat hij niet kan scoren. Robben op rechts, hij heeft zoveel kwaliteit dat het niet uitmaakt waar hij staat, op rechts kan hij alleen makkelijker schieten met links (zoals tegen Duitsland). Van Persie is goed in vorm, dus hij moet op links, ik vind Babel nog iets te wisselvallig, maar hij moet zeker een keer invallen.

Kuijt en Makaay staan niet in de basis omdat ik vind dat ze niet passen in het Nederlands elftal, ze zijn te veel gewend aan een andere manier van spelen. Een van de twee zou wel kunnen invallen, omdat ze in ieder geval wel kunnen scoren.

Grootste prutser allertijden Cocu is niet geselecteerd vanwege zijn grote blunders die hij maakt. In de cruciale wedstrijd tegen Tsjechie op het EK 2004 liet hij de Tsjechen terug komen tot 1-2. In de wedstrijd voor Volk & Vaderland tegen Duitsland een paar weken geleden vergat hij Ballack te dekken zodat die eveneens de aansluitingstreffer kon maken.
Sneijder
Ach man Cocu heeft veel meer waarde dan hem.
pi_30161321
Met drie verdedigers kan, maar ik zou voor een 4-3-3 gaan, met Kromkamp en De Cler als aanvallende backs.
That's all folks!
pi_30161909
quote:
Op donderdag 1 september 2005 00:22 schreef Shreyas het volgende:Kuijt en Makaay staan niet in de basis omdat ik vind dat ze niet passen in het Nederlands elftal, ze zijn te veel gewend aan een andere manier van spelen. Een van de twee zou wel kunnen invallen, omdat ze in ieder geval wel kunnen scoren.
Makaay past inderdaad niet in het spel van Nederland maar Kuijt wel, alleen zolang Marco Kuijt op de zijkant blijft opstellen zal die nooit zo waardevol worden als bij Feyenoord.

Ik vind Ruud net zon geval als Makaay. Bij ManU is het elftal er redelijk op ingesteld om de bal bij hem te brengen en zodat hij kan intrappen. Bij Nederland moet de centrum aanvaller mee voetballen en dat doet Kuijt dus ook bij Feyenoord.

Het is hetzelfde als Babel bij Ajax, zoalng je die knul niet in de punt van de aanval zet maar op de zijkant is hij gewoon niet op zijn best.

En Cocu is gewoon veel standvastiger dan Sneijder daarom verdient hij de eerste keus maar Sneijder zeer zeker 2de keus. Zelfde met Maduro. In principe speelt hij heel goed en het is belangrijk met het oog op de toekomst hem de speeltijd te gunnen maar eigenlijk zou van Bommel het ook retegoed doen daar.

Ik zou het zo doen:

-----Kromkamp - Bouhlarouz - Van Bronckhorst
--------Landzaat---------Maduro---------Cocu--------
-----Robben--------------Kuijt-----------Van Persie--

Gewoon passeren die van Nistelrooij. Ik vind hem ook zo goed niet meer als dat hij was.
pi_30163055
quote:
Op donderdag 1 september 2005 01:16 schreef Jajong het volgende:
Maar idd, met Davids Seedorf en Kluivert word je met 2 vingers in de neus Wereldkampioen
pi_30165941
quote:
Een paar dagen voor de WK-kwalificatiewedstrijd Armenië-Nederland zit de ploeg van de Nederlandse trainer Henk Wisman plotseling zonder doelman en middenvelder. Het betreft keeper Edel Bete Apoula en middenvelder Mamadou Diawra. Beiden zijn afkomstig uit Kameroen, maar hebben sinds kort de Armeense nationaliteit. Vooral Apoula is een groot talent. Op uitnodiging van makelaar Ger Lagendijk zou hij een week stage lopen bij Benfica. Apoula zou via Wenen naar Lissabon vliegen, maar tot op heden heeft men taal noch teken van hem vernomen.

Het vermoeden bestaat dat zowel Apoula als Diawra in Nederland of Frankrijk zijn achtergebleven.
Yo, Willie. Burn the cat
pi_30166303
quote:
Tim de Cler (AZ) en de Ajacieden John
Heitinga en Nigel de Jong zijn samen
met de met een knieblessure kampende
Roy Makaay de afvallers bij Oranje.Dat
reist vrijdag naar Armenië,zaterdag de
opponent in een WK-kwalificatieduel.

De selectie voor Oranje bestaat nu uit:
Doel: Van der Sar,Timmer

Verdediging: Boulahrouz,Bouma,Kromkamp,
Van Bronckhorst,Lucius,Opdam

Middenveld: Cocu,Landzaat,Maduro,Van
der Vaart,Sneijder

Aanval: Babel,Kuijt,Van Nistelrooij,
Robben,Vennegoor of Hesselink,Van
Persie
pi_30167125
quote:
Op donderdag 1 september 2005 14:39 schreef belanov het volgende:

[..]
perfect
pi_30167184
Ik hoop VDV in de basis
pi_30167487
mooie selectie!
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  donderdag 1 september 2005 @ 15:23:43 #41
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_30167767
Van Persie erin voor de vrije trappen
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_30168039
Heitinga afgevallen, da's verrassend.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_30168437
quote:
Op donderdag 1 september 2005 15:31 schreef Suijk het volgende:
Heitinga afgevallen, da's verrassend.
Verrassend vanwege Van Bastens eerdere uitlatingen inderdaad, gezien zijn spel in Oranje vind ik het niet zo verrassend.
pi_30168651
quote:
Op donderdag 1 september 2005 15:43 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Verrassend vanwege Van Bastens eerdere uitlatingen inderdaad, gezien zijn spel in Oranje vind ik het niet zo verrassend.
Ik bedoelde het ook enigszins ironisch.

Benieuwd wie de volgende stok wordt om mee te slaan.
Klik dan als je durft
pi_30169854
YEESSS. Heitinga weg. Mijn smeekbeden zijn verhoord
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
pi_30170338
Logische afvallers.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_30170354
quote:
Op donderdag 1 september 2005 12:17 schreef Kaap het volgende:

[..]

Ik zou het zo doen:

Gewoon passeren die van Nistelrooij. Ik vind hem ook zo goed niet meer als dat hij was.
Mijn idee...

Van Het Schip liet afgelopen zondag doorschemeren dat hij wel openstaat voor eventuele terugkeer van Stam..
Niets is zo complex als de eenvoud
pi_30170504
quote:
Op donderdag 1 september 2005 12:17 schreef Kaap het volgende:

Ik zou het zo doen:

Mijn idee!
pi_30170515
Daar staat iedereen wel voor open, maar dat wil Stam toch niet?
pi_30170666
mijn opstelling

----------------------------------------------------------
-----------------------Sneijder-----------------------
-----Van Persie----------Van Nistelrooij-----Kuijt--

Robben is licht geblesseerd, kan altijd nog als breekijzer invallen.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_30173408
-----Kromkamp --- Bouhlarouz ------- Opdam ---------
--------Landzaat---------Maduro---------Cocu----------
-----------------------Van der Vaart----------------------
-----Kuijt------------Van Nistelrooij ---------Robben ----

Let maar op dit wordt het, met van Persie en Sneijder die invallen
  donderdag 1 september 2005 @ 18:16:22 #52
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_30173495
ik denk 3-4-3. Tegen Armenie valt het wel te doen, omdat die gasten toch maar met 1 spits spelen.
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
pi_30173546
quote:
Op donderdag 1 september 2005 18:13 schreef Toolmannetje het volgende:
-----Kromkamp --- Bouhlarouz ------- Opdam ---------
--------Landzaat---------Maduro---------Cocu----------
-----------------------Van der Vaart----------------------
-----Kuijt------------Van Nistelrooij ---------Robben ----

Let maar op dit wordt het, met van Persie en Sneijder die invallen
Ziet er goed uit.
Yeah baby Yeah!
pi_30173794
Ik zou ze wel eens willen zien spelen met Kuy in de spits, gewoon als diepste man. Kan ruud niet ff een kleine blessure oplopen ofzo? Zou t leuk vinden voor Kuyt.
Even geen signature.
  Trouwste user 2022 donderdag 1 september 2005 @ 18:40:46 #55
7889 tong80
Spleenheup
pi_30174151
Dat wordt nog dringen als Kalou Nederlander is. In het buitenland doen ze een moord voor één van onze spitsen.

pi_30174341
quote:
Op donderdag 1 september 2005 18:40 schreef tong80 het volgende:
Dat wordt nog dringen als Kalou Nederlander is. In het buitenland doen ze een moord voor één van onze spitsen.

Kalou hoeft imo niet meteen een basisplaats eigenlijk en Nederland staat al jaren bekend om de goede spitsen en keepers, de Duitsers en Engelsen zijn al tijden jaloers op dat luxe-probleem.
Yeah baby Yeah!
pi_30175885
Tegen wie moet Nederland a.s. woensdag eigenlijk spelen?
pi_30175931
quote:
Op donderdag 1 september 2005 19:38 schreef Radegast het volgende:
Andorra thuis.
pi_30176323
Benieuwd of Manucharyan een basisplaats krijgt van Wisman.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30180142
quote:
Op donderdag 1 september 2005 19:39 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

Andorra thuis.
Altijd lastig, maar het wordt weer eens tijd voor een 8-0.
Yeah baby Yeah!
pi_30180250
quote:
Op donderdag 1 september 2005 21:29 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Altijd lastig, maar het wordt weer eens tijd voor een 8-0.
In welk opzicht lastig?
Winnen (nee)
Heel veeeeel scoren, mja niet echt na verwachtig wat misntens 5-0 moet zijn.
  donderdag 1 september 2005 @ 21:36:34 #62
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_30180455
6-2 wordt het.
  donderdag 1 september 2005 @ 21:37:46 #63
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_30180499
Ik teken voor een 0-1.
pi_30180632
quote:
Op donderdag 1 september 2005 21:31 schreef Cassii het volgende:

[..]

In welk opzicht lastig?
Winnen (nee)
Omdat Nederland nooit meer 'uitpakt' tegen kleine landen en we eerst 40 minuten ziekenhuis-aanvalspel te zien krijgen voordat ie er een keer gelukkig inrolt en de ban gebroken is.
Ik vind dat Oranje minimaal met 5-0 moet winnen eigenlijk.
Yeah baby Yeah!
pi_30180900
quote:
Op donderdag 1 september 2005 19:38 schreef Radegast het volgende:
Dat je dat durft te vragen vind ik wel bijzonder
pi_30181036
quote:
Op donderdag 1 september 2005 21:31 schreef Cassii het volgende:

[..]

In welk opzicht lastig?
Winnen (nee)
reken daar nou maar niet op

het wordt vast een ontzettend saaie 2-0 wedstrijd met goals van boularuz en cocu ofzo
pi_30188109
ik hoop op een snelle goal van Nederland, daarmee wordt de wil & hoop van Armenië gebroken. Maar ik verwacht geen 11-0 ofzo......
pi_30188418
quote:
Op donderdag 1 september 2005 21:48 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Dat je dat durft te vragen vind ik wel bijzonder
Waarom? Oranje doet me niet meer zoveel. Zeker niet bij onbeduidende wedstrijdjes als deze of van die verschrikkelijke oefenpotjes die nergens over gaan.

Kijk, tegen Tsjechie op 8 oktober wordt het weer interessant met een tegenstander van enig niveau.
pi_30195475
Hangt van zaterdag af.. Als de Roemenenhun best doen.. is wedstrijd tegen Tsjechië niet echt meer van belang...
Niets is zo complex als de eenvoud
pi_30198470
Als die vreemde ballen waarmee ze spelen meewerken dan wordt het 0-5.
That's all folks!
pi_30199380
quote:
Op donderdag 1 september 2005 19:52 schreef methodmich het volgende:
Benieuwd of Manucharyan een basisplaats krijgt van Wisman.
Hoop t wel, wil die man wel es in actie zien
  Trouwste user 2022 vrijdag 2 september 2005 @ 14:56:26 #72
7889 tong80
Spleenheup
pi_30202804
En we supporten ook de Roemenen

pi_30203256
Even voor de goede orde, welke zender zendt morgen de wedstrijd van het NL elftal uit? In dat oerwoud van SBS6, RTL5, NOS, Talpa en Versatel ben ik de draad een beetje kwijt wie wat nou uitzendt. Sorry, ik ben nog van de generatie "voetbal vanavond: NL2" en in het geval van UEFA Cup: NL3.
  Trouwste user 2022 vrijdag 2 september 2005 @ 15:11:43 #74
7889 tong80
Spleenheup
pi_30203300
Heb net ook even gekeken in de gids. Het begint om 19.00 uur bij Talpa.

pi_30203342
kut, Geenee en Gullit.............ik hoopte stiekem op Barbarend en Derksen..........tis kiezen tussen 2 kwaden eigenlijk.
pi_30203354
Goed dat je het zegt tong, want ik wist het ook niet. Ik had geen idee dat zij ook de rechten van het NL elftal op uitwedstrijden hadden...
Klik dan als je durft
pi_30203536
Het is in Armenië drie uur later dan hier, dus als de wedstrijd om 22:00 lokale tijd begint, begint hij hier om 19:00. Ik ga lekker op het stadhuisplein in een cafétje kijken, zal wel Big Ben worden.

Hup Holland etc.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_30217631
Het leeft wel hé, deze wedstrijd....

pi_30218039
quote:
Op donderdag 1 september 2005 21:53 schreef keijz het volgende:

[..]

reken daar nou maar niet op

het wordt vast een ontzettend saaie 2-0 wedstrijd met goals van boularuz en cocu ofzo
Ik reken er ook niet op
Ken het verleden, kleine landen blijven altijd lastig, maar als ik naar de kwaliteit kijk vind ik dat het dat zou moeten worden...
Maar dat pakt vaak anders uit...
pi_30224645
Komt goed, komt goed. Persie is los.
Klik dan als je durft
  zaterdag 3 september 2005 @ 11:08:01 #81
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_30224802
ik zeg een 1-3
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_30224978
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:13 schreef SocialDisorder het volgende:
kut, Geenee en Gullit.............ik hoopte stiekem op Barbarend en Derksen..........tis kiezen tussen 2 kwaden eigenlijk.
Die zitten ook niet bij Talpa.

Ben wel weer benieuwd wat Gullit weer te voorschijn tovert op z'n laptop vanavond.
That's all folks!
  zaterdag 3 september 2005 @ 11:39:29 #83
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_30225462
Gullit die commentaar mag geven, is al bijna net zo erg als Louis toen........
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_30225587
Jammer dat het zo vroeg is, maar kan natuurlijk niet anders, 's nachts voetballen is ook zowat .
sig verwijderd door FA
pi_30225877
Benieuwd of de commentator de Armeense namen gaat trekken. Ik denk alleen de bondscoach en diens assistent.
www.thuisuiteten.nl
pi_30227846
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 01:32 schreef Radegast het volgende:

[..]

Waarom? Oranje doet me niet meer zoveel. Zeker niet bij onbeduidende wedstrijdjes als deze of van die verschrikkelijke oefenpotjes die nergens over gaan.

Kijk, tegen Tsjechie op 8 oktober wordt het weer interessant met een tegenstander van enig niveau.
onzin.. gloryhunter...

"ja als ajax landskampioen kan worden, dan ben ik voor ajax ja.."

brrr.. eng hoor
pi_30227872
2-1
pi_30228003
1-2
pi_30228048
pi_30228470
0-3 natuurlijk.
Klik dan als je durft
  Trouwste user 2022 zaterdag 3 september 2005 @ 13:53:11 #91
7889 tong80
Spleenheup
pi_30228591
Benieuwd hoe van persie het gaat doen.

pi_30228616
quote:
Robben is fit maar Van Persie lijkt te starten

2/9/2005 20:57

Marco van Basten lijkt geen risico te willen nemen met Arjen Robben. De aartsdribbelaar van Chelsea trainde vrijdag voor het eerst mee met de Oranje-selectie, maar speelde niet met de basisploeg. Dat was voorbehouden aan Robin van Persie.
Robben lijkt volledig hersteld te zijn van de voetblessure die hij vorige week had opgelopen in het competitieduel met West Bromwich Albion. Bij het Nederlands elftal trainde hij donderdag tot het vertrek naar Armenië individueel. Maar bij de eerste oefensessie in Erevan sloot hij zich aan bij de overige achttien Oranje-internationals.

Van Basten gaf echter nog steeds Robin van Persie de voorkeur. De Rotterdammer zal dan ook zeer waarschijnlijk op de linksbuitenpositie starten, als Nederland zaterdag aantreed tegen de Armenen van bondscoach Henk Wisman. Mocht Van Persie aan de aftrap staan, dan is dat zijn debuut in de basiself.

Vermoedelijke opstelling Oranje:
Van der Sar; Kromkamp, Boulahrouz, Opdam en Van Bronckhorst; Landzaat, Maduro en Cocu; Kuijt, Van Nistelrooij en Van Persie
pi_30229427
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:13 schreef Suijk het volgende:
Goed dat je het zegt tong, want ik wist het ook niet. Ik had geen idee dat zij ook de rechten van het NL elftal op uitwedstrijden hadden...
Die had De Mol al, eerst kwam het altijd op Nickolodeon.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30229618
Ik heb weer erg zin in een wedstrijd van Oranje. Niet dus. WK enzo is wel cool, maar die kwalificatie wedstrijden zijn zooo saai .

Nog liever Eredivisie.
pi_30229799
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 14:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Die had De Mol al, eerst kwam het altijd op Nickolodeon.
Ja, nu je het zegt, dat was inderdaad zo...
Klik dan als je durft
pi_30230602
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 11:56 schreef methodmich het volgende:
Benieuwd of de commentator de Armeense namen gaat trekken. Ik denk alleen de bondscoach en diens assistent.
hij moet ze gewoon bij hun nummer noemen
pi_30230707
Ik heb zojuist dat ondergrondse kanaal maar eens in m'n t.v. geprogrammeerd. Je weet maar nooit, hè...
pi_30230794
Hup Holland
pi_30231517
Met al die 3-4-3 opstellingen ga je de 8-0 niet halen in ieder geval. Vooral als je dan Kromkamp en Bronkhorst als aanvallende backs hebt, doei verdediging
  zaterdag 3 september 2005 @ 16:10:12 #100
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_30231874
Eerst zorgen dat je met 2-0 voorstaat en dan gewoon met 3 spitsen voor het doelsaldo gaan, en tegen Andorra thuis komende woensdag hetzelfde.
pi_30231933
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 15:57 schreef jpzegthallo het volgende:
Met al die 3-4-3 opstellingen ga je de 8-0 niet halen in ieder geval. Vooral als je dan Kromkamp en Bronkhorst als aanvallende backs hebt, doei verdediging
Dat hebben we tegen Duitsland gezien. Het was na rust ingestort als een kaartenhuis toen er opeens nog maar 3 verdedigers opgesteld waren. Ik zou niet al te veel goochelen met de tactiek. Gewoon het systeem spelen wat de 1e helft tegen Duitsland werd gespeeld.

Het is dan wel 'maar' Armenië, maar het kan zeker lastig gaan worden. Daarnaast is Duitsland ook geen geweldige ploeg.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30234092
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 15:23 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb zojuist dat ondergrondse kanaal maar eens in m'n t.v. geprogrammeerd. Je weet maar nooit, hè...
Jeetje wat stoer van je.... durfde je dat helemaal alleen of heeft je mammie je geholpen
pi_30234305
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 17:34 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Jeetje wat stoer van je.... durfde je dat helemaal alleen of heeft je mammie je geholpen
Slaat deze opmerking ergens op, of kan ik daar maar beter niet naar vragen?
pi_30234614
tvp.

Begint de wedstrijd om 20.15, . 30 of .45?
pi_30234658
Nee, om 21.00 pas op RTL 5. Komt door dat tijdverschil.
Klik dan als je durft
pi_30234737
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 17:49 schreef Suijk het volgende:
Nee, om 21.00 pas op RTL 5. Komt door dat tijdverschil.
.
  zaterdag 3 september 2005 @ 17:52:42 #107
68638 Zwansen
pi_30234756
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 17:52 schreef pberends het volgende:

[..]

.
19:00. Nickelodeon.
pi_30234764
19.00 uur op Talpa dan.
Komt door dat tijdverschil.
Klik dan als je durft
pi_30234774
Ik denk 90 minuten saai schuiven en 0-2, door een flits van Robben of Van Persie en een raar schot van Kuijt.
www.thuisuiteten.nl
pi_30234788
hehe, wordt roemenie-tsjechie nog ergens live gebracht??
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_30234878
Tering 19.00, dan heb ik m'n koffie niet eens op . Bedankt voor de info.
  zaterdag 3 september 2005 @ 17:57:18 #112
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_30234917
1-4 zeg ik
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_30234978
op 18,25 de voorbeschouwing, dat moet ik nog koffie zetten
pi_30234980
0 - 3 standaard.

Echt klote dat Robben er niet bij is .
  zaterdag 3 september 2005 @ 18:02:16 #115
68638 Zwansen
pi_30235056
0-1. geluk van Marco houdt maar niet op.
  zaterdag 3 september 2005 @ 18:03:08 #116
73006 PaRaR
Geboren en getogen
pi_30235079
1 - 3

En trouwens ... ik hoop toch dat tjechie wint ..

* heeft 300 op tjechie gezet :x
pi_30235107
sorry parar maar ene overwinning van roemenie zou me erg goed uitkomen
pi_30235144
Van Basten moet zich nog steeds bewijzen, ik vind dat ie tot nu toe veel geluk heeft gehad. Alhoewel het niet de slechtste trainer is.
  zaterdag 3 september 2005 @ 18:06:41 #119
68638 Zwansen
pi_30235195
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 18:05 schreef pberends het volgende:
Van Basten moet zich nog steeds bewijzen, ik vind dat ie tot nu toe veel geluk heeft gehad. Alhoewel het niet de slechtste trainer is.
Hij heeft het geluk aan zijn kant hoor, echt het teken van een winnaarstype. Wat bij Advocaat net fout gaat loopt bij hem altijd net goed af.
pi_30235208
ach ik vind dat je je moet plaatsen voor het WK

op het WK kan je je bewijzen
pi_30235317
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 18:06 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Hij heeft het geluk aan zijn kant hoor, echt het teken van een winnaarstype. Wat bij Advocaat net fout gaat loopt bij hem altijd net goed af.
Komt ook door de media-strategie. Ik denk dat een trainer beter presteert bij een goede relatie bij de media dan bij een slechte relatie.
pi_30235463
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 17:53 schreef methodmich het volgende:
Ik denk 90 minuten saai schuiven en 0-2, door een flits van Robben of Van Persie en een raar schot van Kuijt.
ik denk het ook. Het wordt echt geen 10-0 ofzo, de ergste verliespartij van Armenië is mar 5-1 tegen Duitsland 6 jaar geleden... meestal verliezen ze met 2-0 ofzo.
pi_30235693
Wanneer begint t? welke zender?
pi_30235801
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 18:21 schreef footballx het volgende:
Talpa, 19.00.
  zaterdag 3 september 2005 @ 18:25:40 #126
68638 Zwansen
pi_30235806
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 18:21 schreef footballx het volgende:
21:00, rtl5. Wegens het tijdverschil he.
  zaterdag 3 september 2005 @ 18:31:53 #127
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_30235987
geen Robben
pi_30236179
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 18:25 schreef Zwansen het volgende:

[..]

21:00, rtl5. Wegens het tijdverschil he.
t komt over 23 minuten op talpa, baggermongool. om 19:00 vanwege het tijdsverschil. Ze zijn daar namelijk 3 uur verder in de tijd.
pi_30236213
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 18:06 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Geluk dwing je af zegt men weleens.
  zaterdag 3 september 2005 @ 18:41:08 #130
15600 BB-King
Long live the King!
pi_30236214
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 18:31 schreef gitaarsnaar het volgende:
geen Robben
Die hebben we deze wedstrijd niet eens nodig joh.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_30236224
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 18:39 schreef footballx het volgende:

[..]

t komt over 23 minuten op talpa, baggermongool. om 19:00 vanwege het tijdsverschil. Ze zijn daar namelijk 3 uur verder in de tijd.
Doe maar rustig.
  zaterdag 3 september 2005 @ 18:42:48 #132
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_30236236
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 18:41 schreef BB-King het volgende:

[..]

Die hebben we deze wedstrijd niet eens nodig joh.
Maar is wel een fijne speler om naar te kijken [Van Persie ook trouwens ]
  zaterdag 3 september 2005 @ 18:43:24 #133
68638 Zwansen
pi_30236253
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 18:39 schreef footballx het volgende:

[..]

Als jij ff in dit topic een paar posts terug leest broodhomo, dan had je kunnen zien dat deze vraag al eens gesteld is... Sneu figuur.
pi_30236278
Het zou dus kunnen dat het beeld vanaaf ineens wegvalt. . 1 groot drama met het technische gebeuren, regiewagens e.d. zijn niet aangekomen. Ze zitten nu in een geimproviseerde veekar met slechts 4 camera's in het stadion. Radio 10 Gold is er voor de zekerheid als back-up boor Talpa. .
Hoi.
pi_30236324
wordt het ook ergens uitgezonden via pplive?
pi_30236335
Armenie uit.. Altijd lastig

Waarschijnlijk iets van 0-2
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_30236406
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 18:43 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Als jij ff in dit topic een paar posts terug leest broodhomo, dan had je kunnen zien dat deze vraag al eens gesteld is... Sneu figuur.
broodhomo
pi_30236449
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 18:44 schreef pekel het volgende:
Het zou dus kunnen dat het beeld vanaaf ineens wegvalt. . 1 groot drama met het technische gebeuren, regiewagens e.d. zijn niet aangekomen. Ze zitten nu in een geimproviseerde veekar met slechts 4 camera's in het stadion. Radio 10 Gold is er voor de zekerheid als back-up boor Talpa. .
.

Wat een hel weer, lekkere reclame weer voor Talpa zulke slechte kwaliteit.
pi_30236531
. De toeschouwers komen allemaal 1 minuut voor het begin naar binnen. .
Hoi.
  Trouwste user 2022 zaterdag 3 september 2005 @ 18:54:56 #140
7889 tong80
Spleenheup
pi_30236543
Heerlijk zo'n derderangs orkestje dat het wilhelmus speelt

pi_30236547
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 18:49 schreef footballx het volgende:

[..]

broodhomo
Schandknaap.
  zaterdag 3 september 2005 @ 18:57:31 #142
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_30236603
whehehe
fotoboek.fok.nl/-erwin-
Ik heb geen respect voor gelovigen en hun geloof.
Mijn posts reflecteren niet noodzakelijkerwijs mijn mening.
pi_30236610
Klokkijken kunnen ze daar nog niet echt, bij mij is het echt nog geen 19.00..
sig verwijderd door FA
pi_30236626
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 18:57 schreef Ambrosius het volgende:
Klokkijken kunnen ze daar nog niet echt, bij mij is het echt nog geen 19.00..
Het tijdsverschil is dan ook 3 uur en 3 minuten
pi_30236673
Goed dat Marco Robben spaart, Robin kan het ook wel.
That's all folks!
  zaterdag 3 september 2005 @ 19:00:46 #146
36326 Freezor
Cold as stone
pi_30236690
Damn, ik haat die trommels nu al.
Something for your mind, your body and your soul.
pi_30236713
Manucharyan gaat er nog 2 inprikken.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_30236720
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed dat Marco Robben spaart, Robin kan het ook wel.
Daar weet Sandra alles van.
pi_30236762
Zijn we al begonnen?

Ik voorspel een matig 0-4
  zaterdag 3 september 2005 @ 19:04:15 #150
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_30236774
Vind uitwedstrijden bij kleine landen altijd om te hangt nooit een sfeer in zo'n stadion. En je krijgt altijd van die klote wedstrijden.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_30236778
Met 0-4 winnen in Armenië is zeker niet matig. Ik denk niet dat Nederland dat gaat halen. 1-3 of 0-2 zal het wel worden.
pi_30236844
Die keeper...
Hoi.
pi_30236887
Verschrikkelijk fout en lelijk trouwens, die oranje sokken eronder.
pi_30236907
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Met 0-4 winnen in Armenië is zeker niet matig. Ik denk niet dat Nederland dat gaat halen. 1-3 of 0-2 zal het wel worden.
Ik doelde op een matige wedstrijd, waar het afronden wel goed is. Tegen een land als Armenië hoor je eigenlijk gewoon met 0-5 of meer te winnen (zeker als een land als Nederland)!
pi_30236997
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:09 schreef Lizz-n het volgende:

[..]

Ik doelde op een matige wedstrijd, waar het afronden wel goed is. Tegen een land als Armenië hoor je eigenlijk gewoon met 0-5 of meer te winnen (zeker als een land als Nederland)!
Een uitwedstrijd tegen Armenië win je niet zo maar met 0-5.
pi_30237010
Laten ze het balbezit na 10 minuten zien .
pi_30237030
Opdam
pi_30237070
Wat moet die Armeniër met de Libanese vlag?
pi_30237075
opdam
pi_30237087
Edgar
pi_30237092
Prutsertje die Opdam.
pi_30237093
Deporteer Opdam als de sodemieter naar Armenie. Oh nee, hij is er al.
pi_30237113
In zulke wedstrijden kan je hem wel opstellen, maakt weinig uit wie je er neerzet.
That's all folks!
pi_30237115
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat moet die Armeniër met de Libanese vlag?
Iemand met een identiteitscrises.
pi_30237127
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:17 schreef Jajong het volgende:
Edgar
Wat heeft ie?
pi_30237151
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:18 schreef -Vaduz- het volgende:
In zulke wedstrijden kan je hem wel opstellen, maakt weinig uit wie je er neerzet.
Opdam speelt slecht. Ballen wild naar voren rausen en dan dat kopballetje. Dat moet je allemaal niet doen tegen Armenië.
pi_30237161
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Een uitwedstrijd tegen Armenië win je niet zo maar met 0-5.
Als je naar het klasse verschil kijkt wel
pi_30237171
Waarom zit het stadion niet vol? Dit is toch een interland-kraker voor de Armeniers?
pi_30237180
Vaduz blauw , gefeliciteerd

hup holland
pi_30237205
Dit is zuiver geel voor Gio.
pi_30237216
Van Bronckhorst wilde geel hebben, zelfs dat lukt niet
pi_30237234
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:22 schreef okee6 het volgende:
Van Bronkhorst wilde geel hebben, zelfs dat lukt niet
Kuijt en Landzaat zullen ook wel op zoek gaan
  zaterdag 3 september 2005 @ 19:23:19 #174
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_30237241
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:22 schreef okee6 het volgende:
Van Bronkhorst wilde geel hebben, zelfs dat lukt niet
Je hebt van die dagen ....
pi_30237254
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:20 schreef pberends het volgende:
Waarom zit het stadion niet vol? Dit is toch een interland-kraker voor de Armeniers?
Die mensen daar zijn niet zo rijk

En ze weten volgens mij nauwelijks waar Nederland ligt
pi_30237257
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:22 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Kuijt en Landzaat zullen ook wel op zoek gaan
Kuijt bezwoer van niet, en dat is een eerlijke jongen he
pi_30237295
Beeld op zwart
  zaterdag 3 september 2005 @ 19:25:31 #178
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30237297
Typisch een niet zo boeiende wedstrijd. Wie kijkt er nog meer via talpa.tv?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_30237298
En weg beeld. .
Hoi.
  zaterdag 3 september 2005 @ 19:25:39 #180
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_30237301
lol
  Moderator zaterdag 3 september 2005 @ 19:25:40 #181
42184 crew  DaMart
pi_30237302
Prachtig beeld, zo'n storing
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_30237307
Kut-Oostblok ook
  zaterdag 3 september 2005 @ 19:25:47 #185
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_30237313
Godsgloeiende, welke Armeen heeft er een extra frituurpan aan het elektriciteitsnet gehangen
pi_30237315
wtf even geduld talpa
pi_30237321
't zal Talpa niet zijn!
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
pi_30237322
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Beeld op zwart
I know it sounds like I'm in denial, but I'm not.
pi_30237328
verkapt reclame ?
pi_30237330
Je had toch gelijk Tong.
That's all folks!
pi_30237342
Armeense bagger!
  zaterdag 3 september 2005 @ 19:26:34 #192
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30237343
Jajajaja
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Moderator zaterdag 3 september 2005 @ 19:26:36 #193
42184 crew  DaMart
pi_30237344
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:26 schreef michiel_merk het volgende:
verkapt reclame ?
Ja, voor Armeense plakband en punaises
pi_30237347
Hoi.
pi_30237348
ja die gasten willen ook even een frikandelletje
pi_30237350
wtf??
  zaterdag 3 september 2005 @ 19:26:46 #198
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30237351
Ik hoor Jan Mulder
pi_30237352
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Godsgloeiende, welke Armeen heeft er een extra frituurpan aan het elektriciteitsnet gehangen
Hoe wist jij dat?
pi_30237359
Hoi.
pi_30237360
Deelt iemand even de blokjes kaas rond
pi_30237361
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Je had toch gelijk Tong.
Dat betekent niet dat er zo'n verkapte Talpa-bash-topic nodig was
pi_30237364
  zaterdag 3 september 2005 @ 19:27:20 #205
15600 BB-King
Long live the King!
pi_30237372
GOAL !!!!

Jajajajaaja!
  zaterdag 3 september 2005 @ 19:27:32 #206
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_30237376
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:26 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:

[..]

Hoe wist jij dat?
"Ik zei het al voor de wedstrijd" hoor ik Wilfred zeggen .
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 3 september 2005 @ 19:27:39 #207
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_30237379
Talpa is waardeloos
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_30237380
Miljardenzender Talpa werkt met Armeens apparatuur .
pi_30237381
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:27 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dat betekent niet dat er zo'n verkapte Talpa-bash-topic nodig was
Nee klopt, eigenlijk was dit ook wel te voorspellen natuurlijk.
That's all folks!
  Trouwste user 2022 zaterdag 3 september 2005 @ 19:28:49 #210
7889 tong80
Spleenheup
pi_30237404
  zaterdag 3 september 2005 @ 19:29:02 #211
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_30237410
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:27 schreef pberends het volgende:
Miljardenzender Talpa werkt met Armeens apparatuur .
Je blijft op de kleintjes letten natuurlijk

De pre-rust analyse, heerlijk
pi_30237412
Hoelang kunnen ze lullen over 25 inuten voetbal? hehe
  zaterdag 3 september 2005 @ 19:29:14 #213
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_30237417
fucking Talpa.
pi_30237427
Radio heeft ook geen verbinding dus ligt niet aan talpa alleen

toch is het leuk talpa de schuld te geven

foei talpa
  zaterdag 3 september 2005 @ 19:30:13 #215
15600 BB-King
Long live the King!
pi_30237455
Zouden de lichtmasten ook uitgevallen zijn?
  Moderator zaterdag 3 september 2005 @ 19:30:18 #216
42184 crew  DaMart
pi_30237458
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:29 schreef ILCILA het volgende:

toch is het leuk talpa de schuld te geven

foei talpa
Nou ja, als Talpa gewoon niet had uitgzeonden was er nog genoeg stroom geweest voor de radio om uit te zenden
  zaterdag 3 september 2005 @ 19:30:25 #217
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_30237461
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:29 schreef ILCILA het volgende:
Jammer.
  zaterdag 3 september 2005 @ 19:30:50 #218
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_30237484
Inderdaad... Talpa weg, maar ook geen Langs de Lijn...
  zaterdag 3 september 2005 @ 19:31:10 #219
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_30237496
Echt triest dit
Feyenoord!!! * Barça
pi_30237499
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:30 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Jammer.
Huilie.
  zaterdag 3 september 2005 @ 19:31:18 #221
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_30237502
Verbinding is weer up!
pi_30237505
We hebben beeld. .
Hoi.
pi_30237506
ZIjn we weer!
  zaterdag 3 september 2005 @ 19:31:27 #225
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_30237507
isie weer
OJAAJOH?
  zaterdag 3 september 2005 @ 19:31:29 #226
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_30237509
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Huilie.
hehe.
pi_30237510
Geen kont gemist. Wat speelt Oranje slecht.
pi_30237517
talpa is terug
  zaterdag 3 september 2005 @ 19:31:34 #229
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_30237518
Hulde aan een anonieme Armeense draadjesknoper
  Moderator zaterdag 3 september 2005 @ 19:31:35 #230
42184 crew  DaMart
pi_30237520
Jee, daar gaan we weer... niks gebeurd in die 10 minuten zo te zien
pi_30237525
En we zij weer terug, niks gemist.
That's all folks!
pi_30237541
Whaha en gelijk zeggen dat Talpa onschuldig is
  zaterdag 3 september 2005 @ 19:32:21 #233
15600 BB-King
Long live the King!
pi_30237544
Damn, Kuyt bijna met de 0-1
  zaterdag 3 september 2005 @ 19:32:32 #234
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_30237555
Ze blijven even slecht voetballen
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  zaterdag 3 september 2005 @ 19:32:32 #235
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_30237556
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:32 schreef 2Drix het volgende:
pi_30237558
quote:
Wel dan?
Hoi.
pi_30237568
De hele tijd verkapte reclame voor 1 tegen 100 in beeld .
pi_30237579
quote:
Dat zijn ze ook, want de radio viel ook weg, dus Talpa kan er niets aan doen. Jankzak.
  Moderator zaterdag 3 september 2005 @ 19:33:11 #239
42184 crew  DaMart
pi_30237583
Kunnen ze opdam niet gewoon eruit halen, Robben alsnog brengen voor op rechts en Kuyt en Nistelrooij samen in de punt van de aanval zetten? Aan verdedigers heb je tegen Armenie toch niks.
  Moderator zaterdag 3 september 2005 @ 19:33:42 #240
42184 crew  DaMart
pi_30237606
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:32 schreef pberends het volgende:
De hele tijd verkapte reclame voor 1 tegen 100 in beeld .
Alsof iemand die bagger kijkt
pi_30237614
Dammed, voetballen ze op een berg ofzo? . Wat een dramatisch veld.
Hoi.
pi_30237622
Ah, het veld is vantevoren tenminste netjes gerold
  zaterdag 3 september 2005 @ 19:34:14 #243
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_30237623
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:33 schreef pekel het volgende:
Dammed, voetballen ze op een berg ofzo? . Wat een dramatisch veld.
Inderdaad.
pi_30237640
Daar komt Cocu goed weg. Iemand als Luinge had daar zeker geel voor gegeven.
pi_30237641
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:33 schreef DaMart het volgende:
Kunnen ze opdam niet gewoon eruit halen, Robben alsnog brengen voor op rechts en Kuyt en Nistelrooij samen in de punt van de aanval zetten? Aan verdedigers heb je tegen Armenie toch niks.
Dan moeten ze Robben van de tribune halen, lijkt me niet zo'n goed plan.
That's all folks!
  Moderator zaterdag 3 september 2005 @ 19:35:27 #246
42184 crew  DaMart
pi_30237666
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:34 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat die fit was en alleen op de bank zat maar wel kon spelen.
pi_30237671
Opdam mag er van mij uit. Wat speelt die kneus waardeloos zeg.
  zaterdag 3 september 2005 @ 19:35:53 #248
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_30237679
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:34 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Is het nog leger op de tribune..

Ze mogen wel eens gaan scoren trouwens
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_30237680
mooie redding
I know it sounds like I'm in denial, but I'm not.
pi_30237692
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:33 schreef DaMart het volgende:

[..]

Alsof iemand die bagger kijkt
Sinds het op Talpa is zijn de kijkcijfers met 2/3 naar beneden gegaan .
  zaterdag 3 september 2005 @ 19:36:27 #251
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_30237697
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  zaterdag 3 september 2005 @ 19:36:39 #252
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_30237702
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Opdam mag er van mij uit. Wat speelt die kneus waardeloos zeg.
Inderdaad..
pi_30237738
Zo'n goede kwaliteit veld is Opdam natuurlijk niet gewend.
  zaterdag 3 september 2005 @ 19:38:13 #254
15600 BB-King
Long live the King!
pi_30237750
Willen jullie Bouma dan erin hebben?
  Moderator zaterdag 3 september 2005 @ 19:38:15 #255
42184 crew  DaMart
pi_30237751
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:36 schreef pberends het volgende:

[..]

Sinds het op Talpa is zijn de kijkcijfers met 2/3 naar beneden gegaan .
Maar dat is toch met alle programma's die door Talpa worden uitgezonden?

Ontopic: trap die bal er eens in stelletje flapdrollen!
  zaterdag 3 september 2005 @ 19:38:45 #256
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_30237768
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:38 schreef BB-King het volgende:
Jammer dat Mathijsen geblesseerd is ... maar dan nog liever Heitinga of zo
pi_30237788
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:38 schreef BB-King het volgende:
Da's beter dan Opdam.
pi_30237796
Anders vergeet ik de wedstrijd ff
pi_30237803
Zou Marco er straks een verdediger afhalen voor een extra spits of hoopt hij dat er op deze manier een keer een bal goed valt?
That's all folks!
  zaterdag 3 september 2005 @ 19:41:35 #260
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_30237856
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Anders vergeet ik de wedstrijd ff
Je hebt weinig gemist.
  zaterdag 3 september 2005 @ 19:41:52 #261
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_30237869
Kunnen we niet alle 11 spelers wisselen in de rust? Misschien wordt het dan wat
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_30237877
Vennegoor

Liever puntverlies dan dat die mongool de winnende gaat maken.
  Moderator zaterdag 3 september 2005 @ 19:42:16 #263
42184 crew  DaMart
pi_30237879
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou Marco er straks een verdediger afhalen voor een extra spits of hoopt hij dat er op deze manier een keer een bal goed valt?
Vennegoor erbij ipv een verdediger (Opdam) lijkt me geen slechte zet!
pi_30237882
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:41 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Je hebt weinig gemist.
Ja, ik zie het
pi_30237883
De hele tijd lange ballen naar voren vanuit de NL-defensie. .
Hoi.
pi_30237897
ze zijn al 45 minuten bezig en er is nog niks gebeurd
pi_30237906
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:42 schreef pekel het volgende:
De hele tijd lange ballen naar voren vanuit de NL-defensie. .
Dat krijg je met een prutser als Opdam achterin.
  Moderator zaterdag 3 september 2005 @ 19:43:15 #268
42184 crew  DaMart
pi_30237912
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:42 schreef Lizz-n het volgende:
ze zijn al 45 minuten bezig en er is nog niks gebeurd
De extra frituurpan in Armenie was het hoogtepunt!
pi_30237931
5 minuten Rob Oudkerk bij Barend en van Dorp is nog boeiender dan dit spel.
  zaterdag 3 september 2005 @ 19:44:04 #270
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_30237936
Bronckhorst eruit. Wat een dramatische speler... kan echt niks
pi_30237947
Dalijk blijft het 0-0

Worden we 2de...
pi_30237956
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:44 schreef gitaarsnaar het volgende:
Heeft ie ooit wel goed gespeeld dan?
  Trouwste user 2022 zaterdag 3 september 2005 @ 19:44:56 #273
7889 tong80
Spleenheup
pi_30237958
Bagger.

zaterdag 3 september 2005 @ 19:45:31 #274
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_30237972
watne kroam
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  Trouwste user 2022 zaterdag 3 september 2005 @ 19:45:31 #275
7889 tong80
Spleenheup
pi_30237973
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dalijk blijft het 0-0

Worden we 2de...
Ja en dan ? ..........?

pi_30237981
Tja...dit krijg je als Robben er niet is...om marco's reet voor de zoveelste keer te redden
  zaterdag 3 september 2005 @ 19:46:15 #277
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_30237992
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:44 schreef pberends het volgende:

[..]

Heeft ie ooit wel goed gespeeld dan?
nee, maar dat ziet van Basten niet
pi_30237994
Cocu moet eruit !

Hartelijke Heracles Groet
pi_30237998
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:43 schreef DaMart het volgende:

[..]

De extra frituurpan in Armenie was het hoogtepunt!
Armeense bitterballen
pi_30238002
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:44 schreef gitaarsnaar het volgende:
Een drama inderdaad, hij laat zien dat hij totaal niet de kwaliteiten heeft die een linksback nodig heeft.
pi_30238006
Zo'n wedstrijd was te verwachten, maar er hoeft er maar eentje in. Moet lukken ondanks dit belabberde gedoe.
That's all folks!
pi_30238019
0-0 is een mooie uitslag, houden zo de tweede helft

En Tsjechie moet winnen van Roemenie, dan wodt het nog een leuk spannend avondje op 8 oktober!
pi_30238025
Babel voor Van Nistelrooij en Kuyt in de spits.

Van Bronckhorst eruit voor Sneijder.
Viper 4 life
pi_30238028
de reacties hier kunnen ook niet nederlandser zeg, wat een fucking gezeik
  zaterdag 3 september 2005 @ 19:48:33 #285
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_30238062
Hoe spelen ze? En kan Van Persie de wedstrijd niet openbreken? En hoe doet Dirkie het?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_30238067
Dramatisch 0-0 staan na de eerste helft.
pi_30238070
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Een drama inderdaad, hij laat zien dat hij totaal niet de kwaliteiten heeft die een linksback nodig heeft.
Mwah, staat toch in de basis bij Barcelona. Dan kan je er toch wel wat van.
pi_30238081
Het is toch ook belabberd? De verdediging maait de ballen blind naar voren. Met prutsers als Gio en Opdam achterin wordt het nooit wat natuurlijk.

Die Van Nistelrooij mag er ook weleens uit. Ongelooflijk wat een krediet die sukkel heeft.
pi_30238087
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:48 schreef jojomen4 het volgende:
En kan Van Persie de wedstrijd niet openbreken? En hoe doet Dirkie het?
matig; aardig
pi_30238088
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:48 schreef jojomen4 het volgende:
Hoe spelen ze? En kan Van Persie de wedstrijd niet openbreken? En hoe doet Dirkie het?
slecht
nee
slecht
pi_30238097
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:48 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Dat valt wel mee. Gio hobbelt mee, maar als het er op aankomt dan wordt hij voorbijgelopen alsof hij er niet staat. Dat blijkt vandaag ook wel.
pi_30238107
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:48 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Alsof Barcelona een goede verdediging heeft Alleen Puyol is topniveau.
pi_30238111
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:47 schreef Jajong het volgende:
Het is toch kut?

Maar zodra we 3 punten hebben is het prima hoor. Kwalificitatie staat voorop
  Trouwste user 2022 zaterdag 3 september 2005 @ 19:50:08 #294
7889 tong80
Spleenheup
pi_30238112
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:47 schreef Jajong het volgende:
Precies het was oogverblindend, met snelheid in de passing, mooie rushes langs de lijn, inschuivende verdedigers, over elkaar heen walsende aanvalsgolfen. Zelden vertoond tegen zo'n tegenstander. Uniek om dit te hebben mogen meemaken. Pech in de afwerking zat ons een legendarische tussenstand in de weg. Als we zo doorgaan komen de doelpunten vanzelf. Minimaal 4 kan niet anders. Dit was weergaloos.

zaterdag 3 september 2005 @ 19:50:08 #295
15600 BB-King
Long live the King!
pi_30238113
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is toch ook belabberd? De verdediging maait de ballen blind naar voren. Met prutsers als Gio en Opdam achterin wordt het nooit wat natuurlijk.

Die Van Nistelrooij mag er ook weleens uit. Ongelooflijk wat een krediet die sukkel heeft.
22 goals uit 45 interlands is niet slecht.
pi_30238131
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:49 schreef Radegast het volgende:

[..]

Alsof Barcelona een goede verdediging heeft Alleen Puyol is topniveau.
De verdediging is niet bepaald de sterkste linie van Barça, daarnaast hobbelt Gio maar wat mee. Echt iets toevoegen doet hij echt niet. Verdedigend al helemaal niet.
pi_30238149
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:50 schreef BB-King het volgende:

[..]

22 goals uit 45 interlands is niet slecht.
Laten we anders Bep Bakhuis erin zetten, die heeft ook nogal wat gescoord voor het Nederlands elftal.

Al de gehele kwalificatiereeks inclusief oefenwedstrijden presteert Van Nistelrooij ondermaats, net zoals vorig seizoen bij Manchester United.
pi_30238153
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

De verdediging is niet bepaald de sterkste linie van Barça, daarnaast hobbelt Gio maar wat mee. Echt iets toevoegen doet hij echt niet. Verdedigend al helemaal niet.
Ik ben het helemaal met je eens hoor. Dat kwartiertje tegen Chelsea zei vorig jaar alles.
pi_30238168
Wat een bagger zeg tot zover
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_30238177
Ik heb ook liever De Cler op de back. Wat Van Basten in Gio ziet snap ik ook niet.
That's all folks!
  zaterdag 3 september 2005 @ 19:52:42 #301
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_30238186
Belletti is ook wel goed
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')