Nee in Nederland is het dan 24.00 uurquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:44 schreef Mereltje het volgende:
En de Armeense tijd is hetzelfde als de Nederlandse tijd?
Gelukkig hebben we alvast een nieuwe Barry dan!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:50 schreef tong80 het volgende:
Ik refereer dan altijd aan Ijsland-Nederland in 1973. Barry Hulsoff maakte als voorstopper met een lucky shot de 0-1 in de 89ste minuut. Daarna konden we genieten van het WK-74.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:43 schreef tong80 het volgende:
Oranje speelde in de historie slechts één keer eerder een interland tegen Armenië, en dat was op 30 maart van dit jaar. Niet toevallig, want dat duel was een van de eerdere wedstrijden die het Nederlands elftal speelde om kwalificatie voor het WK 2006 in Duitsland. Oranje versloeg de Armenen destijds in Eindhoven met 2-0.
De ploeg van bondscoach Marco van Basten, die woensdag zaterdagin Yerevan opnieuw aantreedt tegen Armenië, was door doelpunten van Romeo Castelen en Ruud van Nistelrooy te sterk voor de tegenstander. Voor Castelen, die momenteel nog geblesseerd is, betekende het zijn eerste interlanddoelpunt. Voor de spits van Manchester United was het alweer zijn 21e. Oranje kwam verder geen moment in gevaar tegen de Armenen.
A.s zaterdag 22.00 Armeense tijd
Greene?? en je wou 2-4-4 spelen ofzo?quote:Op donderdag 1 september 2005 01:03 schreef Radegast het volgende:
Van der Sar; Bouhlarouz, Serginho Greene, Edgar Davids, Mark van Bommel, Clarence Seedorf, Rafael van der Vaart, Robin van Persie, Arjan Robben, Dirk Kuijt en Patrick Kluivert.
Op de bank: Lodewijks, Landzaat, Nigel de Jong, Alfred Schreuder, Wesley Sneijder en Ricky van den Bergh en Rick Hoogendorp.
En als Robben niet mee kan doen, dan moet Barry van Galen in de basis.
Met deze opstelling kun je het telraam er wel bijpakken, minimaal 0-7.
Greene is een wereldtopper in spé! En ja ik wil inderdaad 2-4-4 spelen!quote:Op donderdag 1 september 2005 01:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
Greene?? en je wou 2-4-4 spelen ofzo?Maar idd, met Davids Seedorf en Kluivert word je met 2 vingers in de neus Wereldkampioen
Onmogelijk, hij is van Feyenoord...quote:Op donderdag 1 september 2005 01:28 schreef feyenoord-dude het volgende:
Ik weet wel bijna zeker dat Greene de volgende debutant bij Oranje is trouwens.
Goed argument.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:45 schreef Cassii het volgende:
En toch vind ik Cocu is vaste waarde.
Laat Cocu maar lekker op de bank zitten. Hij speelde dramatisch tegen Duitsland.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:45 schreef Cassii het volgende:
En toch vind ik Cocu is vaste waarde.
Je kent Henkie Sunshine Wisman nog niet.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:22 schreef Shreyas het volgende:
De verdediging hoeft niet geweldig te zijn, Armenië zal toch niet aanvallen, hoogstens een paar keer proberen te counteren.
quote:Roy Makaay heeft het trainingskamp van het Nederlands elftal verlaten. De aanvaller had te veel last van zijn knieblessure om zaterdag te kunnen spelen tegen Armenie.
Makaay liep de blessure aan zijn rechterknie op tijdens een trainingspartijtje, daar botste de aanvaller van Bayern Munchen op Theo Lucius. De kwetsuur is niet ernstig en waarschijnlijk zal de Nederlander woensdag wel kunnen spelen tegen Andorra.
Later vandaag maakt Marco van Basten bekend wie er nog meer naar huis kunnen gaan en wie er met hem mee gaan naar Armenie.
Sneijderquote:Op donderdag 1 september 2005 00:22 schreef Shreyas het volgende:
Tegen Armenië moeten we maar zeer aanvallend spelen, gewoon vollop de aanval. Ik vind dat we toch wat vaker moeten scoren. Tsjechië heeft al zoveel doelpunten gemaakt vergeleken met Nederland.
Opstelling (uitgaande van een fitte Robben en fitte Van Nistelrooij) :
--------------------Van der Sar----------------------------
---------------------------------------------------------------
-----Kromkamp - Bouhlarouz - Van Bronckhorst------
------Landzaat--------Maduro--------Sneijder-----------
-----------------------Van der Vaart-----------------------
-----Robben---------Van Nistelrooij-------Van Persie---
De verdediging hoeft niet geweldig te zijn, Armenië zal toch niet aanvallen, hoogstens een paar keer proberen te counteren. De middenvelder zullen dus alert moeten zijn om de counter er al vroeg uit te halen. Verder moet Van der Vaart op de nummer 10 staan, anders krijg je vaak de Van Nistelrooij de bal moet komen halen zodat hij niet kan scoren. Robben op rechts, hij heeft zoveel kwaliteit dat het niet uitmaakt waar hij staat, op rechts kan hij alleen makkelijker schieten met links (zoals tegen Duitsland). Van Persie is goed in vorm, dus hij moet op links, ik vind Babel nog iets te wisselvallig, maar hij moet zeker een keer invallen.
Kuijt en Makaay staan niet in de basis omdat ik vind dat ze niet passen in het Nederlands elftal, ze zijn te veel gewend aan een andere manier van spelen. Een van de twee zou wel kunnen invallen, omdat ze in ieder geval wel kunnen scoren.
Grootste prutser allertijden Cocu is niet geselecteerd vanwege zijn grote blunders die hij maakt. In de cruciale wedstrijd tegen Tsjechie op het EK 2004 liet hij de Tsjechen terug komen tot 1-2. In de wedstrijd voor Volk & Vaderland tegen Duitsland een paar weken geleden vergat hij Ballack te dekken zodat die eveneens de aansluitingstreffer kon maken.
Makaay past inderdaad niet in het spel van Nederland maar Kuijt wel, alleen zolang Marco Kuijt op de zijkant blijft opstellen zal die nooit zo waardevol worden als bij Feyenoord.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:22 schreef Shreyas het volgende:Kuijt en Makaay staan niet in de basis omdat ik vind dat ze niet passen in het Nederlands elftal, ze zijn te veel gewend aan een andere manier van spelen. Een van de twee zou wel kunnen invallen, omdat ze in ieder geval wel kunnen scoren.
quote:Op donderdag 1 september 2005 01:16 schreef Jajong het volgende:
Maar idd, met Davids Seedorf en Kluivert word je met 2 vingers in de neus Wereldkampioen
quote:Een paar dagen voor de WK-kwalificatiewedstrijd Armenië-Nederland zit de ploeg van de Nederlandse trainer Henk Wisman plotseling zonder doelman en middenvelder. Het betreft keeper Edel Bete Apoula en middenvelder Mamadou Diawra. Beiden zijn afkomstig uit Kameroen, maar hebben sinds kort de Armeense nationaliteit. Vooral Apoula is een groot talent. Op uitnodiging van makelaar Ger Lagendijk zou hij een week stage lopen bij Benfica. Apoula zou via Wenen naar Lissabon vliegen, maar tot op heden heeft men taal noch teken van hem vernomen.
Het vermoeden bestaat dat zowel Apoula als Diawra in Nederland of Frankrijk zijn achtergebleven.
quote:Tim de Cler (AZ) en de Ajacieden John
Heitinga en Nigel de Jong zijn samen
met de met een knieblessure kampende
Roy Makaay de afvallers bij Oranje.Dat
reist vrijdag naar Armenië,zaterdag de
opponent in een WK-kwalificatieduel.
De selectie voor Oranje bestaat nu uit:
Doel: Van der Sar,Timmer
Verdediging: Boulahrouz,Bouma,Kromkamp,
Van Bronckhorst,Lucius,Opdam
Middenveld: Cocu,Landzaat,Maduro,Van
der Vaart,Sneijder
Aanval: Babel,Kuijt,Van Nistelrooij,
Robben,Vennegoor of Hesselink,Van
Persie
Verrassend vanwege Van Bastens eerdere uitlatingen inderdaad, gezien zijn spel in Oranje vind ik het niet zo verrassend.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:31 schreef Suijk het volgende:
Heitinga afgevallen, da's verrassend.
Ik bedoelde het ook enigszins ironisch.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:43 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Verrassend vanwege Van Bastens eerdere uitlatingen inderdaad, gezien zijn spel in Oranje vind ik het niet zo verrassend.
Mijn idee...quote:Op donderdag 1 september 2005 12:17 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ik zou het zo doen:
-----Kromkamp - Bouhlarouz - Van Bronckhorst
--------Landzaat---------Maduro---------Cocu--------
-----Robben--------------Kuijt-----------Van Persie--
Gewoon passeren die van Nistelrooij. Ik vind hem ook zo goed niet meer als dat hij was.
Mijn idee!quote:Op donderdag 1 september 2005 12:17 schreef Kaap het volgende:
Ik zou het zo doen:
-----Kromkamp - Bouhlarouz - Van Bronckhorst
--------Landzaat---------Maduro---------Cocu--------
-----Robben--------------Kuijt-----------Van Persie--
Ziet er goed uit.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:13 schreef Toolmannetje het volgende:
-----Kromkamp --- Bouhlarouz ------- Opdam ---------
--------Landzaat---------Maduro---------Cocu----------
-----------------------Van der Vaart----------------------
-----Kuijt------------Van Nistelrooij ---------Robben ----
Let maar op dit wordt het, met van Persie en Sneijder die invallen
Kalou hoeft imo niet meteen een basisplaats eigenlijk en Nederland staat al jaren bekend om de goede spitsen en keepers, de Duitsers en Engelsen zijn al tijden jaloers op dat luxe-probleem.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:40 schreef tong80 het volgende:
Dat wordt nog dringen als Kalou Nederlander is. In het buitenland doen ze een moord voor één van onze spitsen.
Andorra thuis.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:38 schreef Radegast het volgende:
Tegen wie moet Nederland a.s. woensdag eigenlijk spelen?
In welk opzicht lastig?quote:Op donderdag 1 september 2005 21:29 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Altijd lastig, maar het wordt weer eens tijd voor een 8-0.
Omdat Nederland nooit meer 'uitpakt' tegen kleine landen en we eerst 40 minuten ziekenhuis-aanvalspel te zien krijgen voordat ie er een keer gelukkig inrolt en de ban gebroken is.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:31 schreef Cassii het volgende:
[..]
In welk opzicht lastig?
Winnen (nee)
Heel veeeeel scoren, mja niet echt na verwachtig wat misntens 5-0 moet zijn.
Dat je dat durft te vragen vind ik wel bijzonderquote:Op donderdag 1 september 2005 19:38 schreef Radegast het volgende:
Tegen wie moet Nederland a.s. woensdag eigenlijk spelen?
reken daar nou maar niet opquote:Op donderdag 1 september 2005 21:31 schreef Cassii het volgende:
[..]
In welk opzicht lastig?
Winnen (nee)
Heel veeeeel scoren, mja niet echt na verwachtig wat misntens 5-0 moet zijn.
Waarom? Oranje doet me niet meer zoveel. Zeker niet bij onbeduidende wedstrijdjes als deze of van die verschrikkelijke oefenpotjes die nergens over gaan.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:48 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Dat je dat durft te vragen vind ik wel bijzonder
Hoop t wel, wil die man wel es in actie zienquote:Op donderdag 1 september 2005 19:52 schreef methodmich het volgende:
Benieuwd of Manucharyan een basisplaats krijgt van Wisman.
Ik reken er ook niet opquote:Op donderdag 1 september 2005 21:53 schreef keijz het volgende:
[..]
reken daar nou maar niet op
het wordt vast een ontzettend saaie 2-0 wedstrijd met goals van boularuz en cocu ofzo![]()
Die zitten ook niet bij Talpa.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:13 schreef SocialDisorder het volgende:
kut, Geenee en Gullit.............ik hoopte stiekem op Barbarend en Derksen..........tis kiezen tussen 2 kwaden eigenlijk.
onzin.. gloryhunter...quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:32 schreef Radegast het volgende:
[..]
Waarom? Oranje doet me niet meer zoveel. Zeker niet bij onbeduidende wedstrijdjes als deze of van die verschrikkelijke oefenpotjes die nergens over gaan.
Kijk, tegen Tsjechie op 8 oktober wordt het weer interessant met een tegenstander van enig niveau.
quote:Robben is fit maar Van Persie lijkt te starten
2/9/2005 20:57
Marco van Basten lijkt geen risico te willen nemen met Arjen Robben. De aartsdribbelaar van Chelsea trainde vrijdag voor het eerst mee met de Oranje-selectie, maar speelde niet met de basisploeg. Dat was voorbehouden aan Robin van Persie.
Robben lijkt volledig hersteld te zijn van de voetblessure die hij vorige week had opgelopen in het competitieduel met West Bromwich Albion. Bij het Nederlands elftal trainde hij donderdag tot het vertrek naar Armenië individueel. Maar bij de eerste oefensessie in Erevan sloot hij zich aan bij de overige achttien Oranje-internationals.
Van Basten gaf echter nog steeds Robin van Persie de voorkeur. De Rotterdammer zal dan ook zeer waarschijnlijk op de linksbuitenpositie starten, als Nederland zaterdag aantreed tegen de Armenen van bondscoach Henk Wisman. Mocht Van Persie aan de aftrap staan, dan is dat zijn debuut in de basiself.
Vermoedelijke opstelling Oranje:
Van der Sar; Kromkamp, Boulahrouz, Opdam en Van Bronckhorst; Landzaat, Maduro en Cocu; Kuijt, Van Nistelrooij en Van Persie
Die had De Mol al, eerst kwam het altijd op Nickolodeon.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:13 schreef Suijk het volgende:
Goed dat je het zegt tong, want ik wist het ook niet. Ik had geen idee dat zij ook de rechten van het NL elftal op uitwedstrijden hadden...
Ja, nu je het zegt, dat was inderdaad zo...quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die had De Mol al, eerst kwam het altijd op Nickolodeon.
hij moet ze gewoon bij hun nummer noemenquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:56 schreef methodmich het volgende:
Benieuwd of de commentator de Armeense namen gaat trekken. Ik denk alleen de bondscoach en diens assistent.
Dat hebben we tegen Duitsland gezien. Het was na rust ingestort als een kaartenhuis toen er opeens nog maar 3 verdedigers opgesteld waren. Ik zou niet al te veel goochelen met de tactiek. Gewoon het systeem spelen wat de 1e helft tegen Duitsland werd gespeeld.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:57 schreef jpzegthallo het volgende:
Met al die 3-4-3 opstellingen ga je de 8-0 niet halen in ieder geval. Vooral als je dan Kromkamp en Bronkhorst als aanvallende backs hebt, doei verdediging
Jeetje wat stoer van je.... durfde je dat helemaal alleen of heeft je mammie je geholpenquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:23 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb zojuist dat ondergrondse kanaal maar eens in m'n t.v. geprogrammeerd. Je weet maar nooit, hè...
Slaat deze opmerking ergens op, of kan ik daar maar beter niet naar vragen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jeetje wat stoer van je.... durfde je dat helemaal alleen of heeft je mammie je geholpen
quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:49 schreef Suijk het volgende:
Nee, om 21.00 pas op RTL 5. Komt door dat tijdverschil.
Hij heeft het geluk aan zijn kant hoor, echt het teken van een winnaarstype. Wat bij Advocaat net fout gaat loopt bij hem altijd net goed af.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:05 schreef pberends het volgende:
Van Basten moet zich nog steeds bewijzen, ik vind dat ie tot nu toe veel geluk heeft gehad. Alhoewel het niet de slechtste trainer is.
Komt ook door de media-strategie. Ik denk dat een trainer beter presteert bij een goede relatie bij de media dan bij een slechte relatie.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hij heeft het geluk aan zijn kant hoor, echt het teken van een winnaarstype. Wat bij Advocaat net fout gaat loopt bij hem altijd net goed af.
ik denk het ook. Het wordt echt geen 10-0 ofzo, de ergste verliespartij van Armenië is mar 5-1 tegen Duitsland 6 jaar geleden... meestal verliezen ze met 2-0 ofzo.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:53 schreef methodmich het volgende:
Ik denk 90 minuten saai schuiven en 0-2, door een flits van Robben of Van Persie en een raar schot van Kuijt.
Talpa, 19.00.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:21 schreef footballx het volgende:
Wanneer begint t? welke zender?
21:00, rtl5. Wegens het tijdverschil he.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:21 schreef footballx het volgende:
Wanneer begint t? welke zender?
t komt over 23 minuten op talpa, baggermongool. om 19:00 vanwege het tijdsverschil. Ze zijn daar namelijk 3 uur verder in de tijd.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
21:00, rtl5. Wegens het tijdverschil he.
Geluk dwing je af zegt men weleens.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hij heeft het geluk aan zijn kant hoor, echt het teken van een winnaarstype. Wat bij Advocaat net fout gaat loopt bij hem altijd net goed af.
Die hebben we deze wedstrijd niet eens nodig joh.quote:
Doe maar rustig.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:39 schreef footballx het volgende:
[..]
t komt over 23 minuten op talpa, baggermongool. om 19:00 vanwege het tijdsverschil. Ze zijn daar namelijk 3 uur verder in de tijd.
Maar is wel een fijne speler om naar te kijkenquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:41 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die hebben we deze wedstrijd niet eens nodig joh.
Als jij ff in dit topic een paar posts terug leest broodhomo, dan had je kunnen zien dat deze vraag al eens gesteld is... Sneu figuur.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:39 schreef footballx het volgende:
[..]
t komt over 23 minuten op talpa, baggermongool. om 19:00 vanwege het tijdsverschil. Ze zijn daar namelijk 3 uur verder in de tijd.
broodhomoquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als jij ff in dit topic een paar posts terug leest broodhomo, dan had je kunnen zien dat deze vraag al eens gesteld is... Sneu figuur.![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:44 schreef pekel het volgende:
Het zou dus kunnen dat het beeld vanaaf ineens wegvalt.. 1 groot drama met het technische gebeuren, regiewagens e.d. zijn niet aangekomen. Ze zitten nu in een geimproviseerde veekar met slechts 4 camera's in het stadion. Radio 10 Gold is er voor de zekerheid als back-up boor Talpa.
.
Schandknaap.quote:
Het tijdsverschil is dan ook 3 uur en 3 minutenquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:57 schreef Ambrosius het volgende:
Klokkijken kunnen ze daar nog niet echt, bij mij is het echt nog geen 19.00..
Daar weet Sandra alles van.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed dat Marco Robben spaart, Robin kan het ook wel.
Ik doelde op een matige wedstrijd, waar het afronden wel goed is. Tegen een land als Armenië hoor je eigenlijk gewoon met 0-5 of meer te winnen (zeker als een land als Nederland)!quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Met 0-4 winnen in Armenië is zeker niet matig. Ik denk niet dat Nederland dat gaat halen. 1-3 of 0-2 zal het wel worden.
Een uitwedstrijd tegen Armenië win je niet zo maar met 0-5.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:09 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ik doelde op een matige wedstrijd, waar het afronden wel goed is. Tegen een land als Armenië hoor je eigenlijk gewoon met 0-5 of meer te winnen (zeker als een land als Nederland)!
Iemand met een identiteitscrises.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat moet die Armeniër met de Libanese vlag?
Opdam speelt slecht. Ballen wild naar voren rausen en dan dat kopballetje. Dat moet je allemaal niet doen tegen Armenië.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:18 schreef -Vaduz- het volgende:
In zulke wedstrijden kan je hem wel opstellen, maakt weinig uit wie je er neerzet.
Als je naar het klasse verschil kijkt welquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Een uitwedstrijd tegen Armenië win je niet zo maar met 0-5.
Kuijt en Landzaat zullen ook wel op zoek gaanquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:22 schreef okee6 het volgende:
Van Bronkhorst wilde geel hebben, zelfs dat lukt niet![]()
Je hebt van die dagen ....quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:22 schreef okee6 het volgende:
Van Bronkhorst wilde geel hebben, zelfs dat lukt niet![]()
Die mensen daar zijn niet zo rijkquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:20 schreef pberends het volgende:
Waarom zit het stadion niet vol? Dit is toch een interland-kraker voor de Armeniers?
Kuijt bezwoer van niet, en dat is een eerlijke jongen hequote:Op zaterdag 3 september 2005 19:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kuijt en Landzaat zullen ook wel op zoek gaan
Ja, voor Armeense plakband en punaisesquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:26 schreef michiel_merk het volgende:
verkapt reclame ?
Hoe wist jij dat?quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Godsgloeiende, welke Armeen heeft er een extra frituurpan aan het elektriciteitsnet gehangen
"Ik zei het al voor de wedstrijd" hoor ik Wilfred zeggenquote:
Nee klopt, eigenlijk was dit ook wel te voorspellen natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat er zo'n verkapte Talpa-bash-topic nodig was
Je blijft op de kleintjes letten natuurlijkquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:27 schreef pberends het volgende:
Miljardenzender Talpa werkt met Armeens apparatuur.
Nou ja, als Talpa gewoon niet had uitgzeonden was er nog genoeg stroom geweest voor de radio om uit te zendenquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:29 schreef ILCILA het volgende:
Radio heeft ook geen verbinding dus ligt niet aan talpa alleen
toch is het leuk talpa de schuld te geven
foei talpa
Jammer.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:29 schreef ILCILA het volgende:
Radio heeft ook geen verbinding dus ligt niet aan talpa alleen
Huilie.quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:32 schreef 2Drix het volgende:
Whaha en gelijk zeggen dat Talpa onschuldig is
Wel dan?quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:32 schreef 2Drix het volgende:
Dat zijn ze ook, want de radio viel ook weg, dus Talpa kan er niets aan doen. Jankzak.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:32 schreef 2Drix het volgende:
Alsof iemand die bagger kijktquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:32 schreef pberends het volgende:
De hele tijd verkapte reclame voor 1 tegen 100 in beeld.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:33 schreef pekel het volgende:
Dammed, voetballen ze op een berg ofzo?. Wat een dramatisch veld.
Dan moeten ze Robben van de tribune halen, lijkt me niet zo'n goed plan.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:33 schreef DaMart het volgende:
Kunnen ze opdam niet gewoon eruit halen, Robben alsnog brengen voor op rechts en Kuyt en Nistelrooij samen in de punt van de aanval zetten? Aan verdedigers heb je tegen Armenie toch niks.
Oh, ik dacht dat die fit was en alleen op de bank zat maar wel kon spelen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan moeten ze Robben van de tribune halen, lijkt me niet zo'n goed plan.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan moeten ze Robben van de tribune halen, lijkt me niet zo'n goed plan.
Sinds het op Talpa is zijn de kijkcijfers met 2/3 naar beneden gegaanquote:
Inderdaad..quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Opdam mag er van mij uit. Wat speelt die kneus waardeloos zeg.
Maar dat is toch met alle programma's die door Talpa worden uitgezonden?quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Sinds het op Talpa is zijn de kijkcijfers met 2/3 naar beneden gegaan.
Jammer dat Mathijsen geblesseerd is ... maar dan nog liever Heitinga of zoquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:38 schreef BB-King het volgende:
Willen jullie Bouma dan erin hebben?![]()
Da's beter dan Opdam.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:38 schreef BB-King het volgende:
Willen jullie Bouma dan erin hebben?![]()
Vennegoor erbij ipv een verdediger (Opdam) lijkt me geen slechte zet!quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou Marco er straks een verdediger afhalen voor een extra spits of hoopt hij dat er op deze manier een keer een bal goed valt?
Dat krijg je met een prutser als Opdam achterin.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:42 schreef pekel het volgende:
De hele tijd lange ballen naar voren vanuit de NL-defensie..
De extra frituurpan in Armenie was het hoogtepunt!quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:42 schreef Lizz-n het volgende:ze zijn al 45 minuten bezig en er is nog niks gebeurd
![]()
Heeft ie ooit wel goed gespeeld dan?quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:44 schreef gitaarsnaar het volgende:
Bronckhorst eruit. Wat een dramatische speler... kan echt niks
Ja en dan ? ..........?quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dalijk blijft het 0-0![]()
Worden we 2de...
nee, maar dat ziet van Basten nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Heeft ie ooit wel goed gespeeld dan?
Armeense bitterballenquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
De extra frituurpan in Armenie was het hoogtepunt!
Een drama inderdaad, hij laat zien dat hij totaal niet de kwaliteiten heeft die een linksback nodig heeft.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:44 schreef gitaarsnaar het volgende:
Bronckhorst eruit. Wat een dramatische speler... kan echt niks
Mwah, staat toch in de basis bij Barcelona. Dan kan je er toch wel wat van.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Een drama inderdaad, hij laat zien dat hij totaal niet de kwaliteiten heeft die een linksback nodig heeft.
matig; aardigquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:48 schreef jojomen4 het volgende:
En kan Van Persie de wedstrijd niet openbreken? En hoe doet Dirkie het?![]()
slechtquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:48 schreef jojomen4 het volgende:
Hoe spelen ze? En kan Van Persie de wedstrijd niet openbreken? En hoe doet Dirkie het?![]()
Dat valt wel mee. Gio hobbelt mee, maar als het er op aankomt dan wordt hij voorbijgelopen alsof hij er niet staat. Dat blijkt vandaag ook wel.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:48 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Mwah, staat toch in de basis bij Barcelona. Dan kan je er toch wel wat van.
Alsof Barcelona een goede verdediging heeftquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:48 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Mwah, staat toch in de basis bij Barcelona. Dan kan je er toch wel wat van.
Het is toch kut?quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:47 schreef Jajong het volgende:
de reacties hier kunnen ook niet nederlandser zeg, wat een fucking gezeik
Precies het was oogverblindend, met snelheid in de passing, mooie rushes langs de lijn, inschuivende verdedigers, over elkaar heen walsende aanvalsgolfen. Zelden vertoond tegen zo'n tegenstander. Uniek om dit te hebben mogen meemaken. Pech in de afwerking zat ons een legendarische tussenstand in de weg. Als we zo doorgaan komen de doelpunten vanzelf. Minimaal 4 kan niet anders. Dit was weergaloos.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:47 schreef Jajong het volgende:
de reacties hier kunnen ook niet nederlandser zeg, wat een fucking gezeik
22 goals uit 45 interlands is niet slecht.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is toch ook belabberd? De verdediging maait de ballen blind naar voren. Met prutsers als Gio en Opdam achterin wordt het nooit wat natuurlijk.
Die Van Nistelrooij mag er ook weleens uit. Ongelooflijk wat een krediet die sukkel heeft.
De verdediging is niet bepaald de sterkste linie van Barça, daarnaast hobbelt Gio maar wat mee. Echt iets toevoegen doet hij echt niet. Verdedigend al helemaal niet.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:49 schreef Radegast het volgende:
[..]
Alsof Barcelona een goede verdediging heeftAlleen Puyol is topniveau.
Laten we anders Bep Bakhuis erin zetten, die heeft ook nogal wat gescoord voor het Nederlands elftal.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:50 schreef BB-King het volgende:
[..]
22 goals uit 45 interlands is niet slecht.
Ik ben het helemaal met je eens hoor. Dat kwartiertje tegen Chelsea zei vorig jaar alles.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De verdediging is niet bepaald de sterkste linie van Barça, daarnaast hobbelt Gio maar wat mee. Echt iets toevoegen doet hij echt niet. Verdedigend al helemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |