Ik doelde op een matige wedstrijd, waar het afronden wel goed is. Tegen een land als Armenië hoor je eigenlijk gewoon met 0-5 of meer te winnen (zeker als een land als Nederland)!quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Met 0-4 winnen in Armenië is zeker niet matig. Ik denk niet dat Nederland dat gaat halen. 1-3 of 0-2 zal het wel worden.
Een uitwedstrijd tegen Armenië win je niet zo maar met 0-5.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:09 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ik doelde op een matige wedstrijd, waar het afronden wel goed is. Tegen een land als Armenië hoor je eigenlijk gewoon met 0-5 of meer te winnen (zeker als een land als Nederland)!
Iemand met een identiteitscrises.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat moet die Armeniër met de Libanese vlag?
Opdam speelt slecht. Ballen wild naar voren rausen en dan dat kopballetje. Dat moet je allemaal niet doen tegen Armenië.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:18 schreef -Vaduz- het volgende:
In zulke wedstrijden kan je hem wel opstellen, maakt weinig uit wie je er neerzet.
Als je naar het klasse verschil kijkt welquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Een uitwedstrijd tegen Armenië win je niet zo maar met 0-5.
Kuijt en Landzaat zullen ook wel op zoek gaanquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:22 schreef okee6 het volgende:
Van Bronkhorst wilde geel hebben, zelfs dat lukt niet![]()
Je hebt van die dagen ....quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:22 schreef okee6 het volgende:
Van Bronkhorst wilde geel hebben, zelfs dat lukt niet![]()
Die mensen daar zijn niet zo rijkquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:20 schreef pberends het volgende:
Waarom zit het stadion niet vol? Dit is toch een interland-kraker voor de Armeniers?
Kuijt bezwoer van niet, en dat is een eerlijke jongen hequote:Op zaterdag 3 september 2005 19:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kuijt en Landzaat zullen ook wel op zoek gaan
Ja, voor Armeense plakband en punaisesquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:26 schreef michiel_merk het volgende:
verkapt reclame ?
Hoe wist jij dat?quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Godsgloeiende, welke Armeen heeft er een extra frituurpan aan het elektriciteitsnet gehangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |