Dat hebben we tegen Duitsland gezien. Het was na rust ingestort als een kaartenhuis toen er opeens nog maar 3 verdedigers opgesteld waren. Ik zou niet al te veel goochelen met de tactiek. Gewoon het systeem spelen wat de 1e helft tegen Duitsland werd gespeeld.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:57 schreef jpzegthallo het volgende:
Met al die 3-4-3 opstellingen ga je de 8-0 niet halen in ieder geval. Vooral als je dan Kromkamp en Bronkhorst als aanvallende backs hebt, doei verdediging
Jeetje wat stoer van je.... durfde je dat helemaal alleen of heeft je mammie je geholpenquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:23 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb zojuist dat ondergrondse kanaal maar eens in m'n t.v. geprogrammeerd. Je weet maar nooit, hč...
Slaat deze opmerking ergens op, of kan ik daar maar beter niet naar vragen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jeetje wat stoer van je.... durfde je dat helemaal alleen of heeft je mammie je geholpen
quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:49 schreef Suijk het volgende:
Nee, om 21.00 pas op RTL 5. Komt door dat tijdverschil.
Hij heeft het geluk aan zijn kant hoor, echt het teken van een winnaarstype. Wat bij Advocaat net fout gaat loopt bij hem altijd net goed af.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:05 schreef pberends het volgende:
Van Basten moet zich nog steeds bewijzen, ik vind dat ie tot nu toe veel geluk heeft gehad. Alhoewel het niet de slechtste trainer is.
Komt ook door de media-strategie. Ik denk dat een trainer beter presteert bij een goede relatie bij de media dan bij een slechte relatie.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hij heeft het geluk aan zijn kant hoor, echt het teken van een winnaarstype. Wat bij Advocaat net fout gaat loopt bij hem altijd net goed af.
ik denk het ook. Het wordt echt geen 10-0 ofzo, de ergste verliespartij van Armenië is mar 5-1 tegen Duitsland 6 jaar geleden... meestal verliezen ze met 2-0 ofzo.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:53 schreef methodmich het volgende:
Ik denk 90 minuten saai schuiven en 0-2, door een flits van Robben of Van Persie en een raar schot van Kuijt.
Talpa, 19.00.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:21 schreef footballx het volgende:
Wanneer begint t? welke zender?
21:00, rtl5. Wegens het tijdverschil he.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:21 schreef footballx het volgende:
Wanneer begint t? welke zender?
t komt over 23 minuten op talpa, baggermongool. om 19:00 vanwege het tijdsverschil. Ze zijn daar namelijk 3 uur verder in de tijd.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
21:00, rtl5. Wegens het tijdverschil he.
Geluk dwing je af zegt men weleens.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hij heeft het geluk aan zijn kant hoor, echt het teken van een winnaarstype. Wat bij Advocaat net fout gaat loopt bij hem altijd net goed af.
Die hebben we deze wedstrijd niet eens nodig joh.quote:
Doe maar rustig.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:39 schreef footballx het volgende:
[..]
t komt over 23 minuten op talpa, baggermongool. om 19:00 vanwege het tijdsverschil. Ze zijn daar namelijk 3 uur verder in de tijd.
Maar is wel een fijne speler om naar te kijkenquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:41 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die hebben we deze wedstrijd niet eens nodig joh.
Als jij ff in dit topic een paar posts terug leest broodhomo, dan had je kunnen zien dat deze vraag al eens gesteld is... Sneu figuur.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:39 schreef footballx het volgende:
[..]
t komt over 23 minuten op talpa, baggermongool. om 19:00 vanwege het tijdsverschil. Ze zijn daar namelijk 3 uur verder in de tijd.
broodhomoquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als jij ff in dit topic een paar posts terug leest broodhomo, dan had je kunnen zien dat deze vraag al eens gesteld is... Sneu figuur.![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:44 schreef pekel het volgende:
Het zou dus kunnen dat het beeld vanaaf ineens wegvalt.. 1 groot drama met het technische gebeuren, regiewagens e.d. zijn niet aangekomen. Ze zitten nu in een geimproviseerde veekar met slechts 4 camera's in het stadion. Radio 10 Gold is er voor de zekerheid als back-up boor Talpa.
.
Schandknaap.quote:
Het tijdsverschil is dan ook 3 uur en 3 minutenquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:57 schreef Ambrosius het volgende:
Klokkijken kunnen ze daar nog niet echt, bij mij is het echt nog geen 19.00..
Daar weet Sandra alles van.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed dat Marco Robben spaart, Robin kan het ook wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |