Ziet er goed uit.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:13 schreef Toolmannetje het volgende:
--------------------Van der Sar----------------------------
---------------------------------------------------------------
-----Kromkamp --- Bouhlarouz ------- Opdam ---------
--------Landzaat---------Maduro---------Cocu----------
-----------------------Van der Vaart----------------------
-----Kuijt------------Van Nistelrooij ---------Robben ----
Let maar op dit wordt het, met van Persie en Sneijder die invallen
Kalou hoeft imo niet meteen een basisplaats eigenlijk en Nederland staat al jaren bekend om de goede spitsen en keepers, de Duitsers en Engelsen zijn al tijden jaloers op dat luxe-probleem.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:40 schreef tong80 het volgende:
Dat wordt nog dringen als Kalou Nederlander is. In het buitenland doen ze een moord voor één van onze spitsen.
Andorra thuis.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:38 schreef Radegast het volgende:
Tegen wie moet Nederland a.s. woensdag eigenlijk spelen?
In welk opzicht lastig?quote:Op donderdag 1 september 2005 21:29 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Altijd lastig, maar het wordt weer eens tijd voor een 8-0.
Omdat Nederland nooit meer 'uitpakt' tegen kleine landen en we eerst 40 minuten ziekenhuis-aanvalspel te zien krijgen voordat ie er een keer gelukkig inrolt en de ban gebroken is.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:31 schreef Cassii het volgende:
[..]
In welk opzicht lastig?
Winnen (nee)
Heel veeeeel scoren, mja niet echt na verwachtig wat misntens 5-0 moet zijn.
Dat je dat durft te vragen vind ik wel bijzonderquote:Op donderdag 1 september 2005 19:38 schreef Radegast het volgende:
Tegen wie moet Nederland a.s. woensdag eigenlijk spelen?
reken daar nou maar niet opquote:Op donderdag 1 september 2005 21:31 schreef Cassii het volgende:
[..]
In welk opzicht lastig?
Winnen (nee)
Heel veeeeel scoren, mja niet echt na verwachtig wat misntens 5-0 moet zijn.
Waarom? Oranje doet me niet meer zoveel. Zeker niet bij onbeduidende wedstrijdjes als deze of van die verschrikkelijke oefenpotjes die nergens over gaan.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:48 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Dat je dat durft te vragen vind ik wel bijzonder
Hoop t wel, wil die man wel es in actie zienquote:Op donderdag 1 september 2005 19:52 schreef methodmich het volgende:
Benieuwd of Manucharyan een basisplaats krijgt van Wisman.
Ik reken er ook niet opquote:Op donderdag 1 september 2005 21:53 schreef keijz het volgende:
[..]
reken daar nou maar niet op
het wordt vast een ontzettend saaie 2-0 wedstrijd met goals van boularuz en cocu ofzo![]()
Die zitten ook niet bij Talpa.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:13 schreef SocialDisorder het volgende:
kut, Geenee en Gullit.............ik hoopte stiekem op Barbarend en Derksen..........tis kiezen tussen 2 kwaden eigenlijk.
onzin.. gloryhunter...quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:32 schreef Radegast het volgende:
[..]
Waarom? Oranje doet me niet meer zoveel. Zeker niet bij onbeduidende wedstrijdjes als deze of van die verschrikkelijke oefenpotjes die nergens over gaan.
Kijk, tegen Tsjechie op 8 oktober wordt het weer interessant met een tegenstander van enig niveau.
quote:Robben is fit maar Van Persie lijkt te starten
2/9/2005 20:57
Marco van Basten lijkt geen risico te willen nemen met Arjen Robben. De aartsdribbelaar van Chelsea trainde vrijdag voor het eerst mee met de Oranje-selectie, maar speelde niet met de basisploeg. Dat was voorbehouden aan Robin van Persie.
Robben lijkt volledig hersteld te zijn van de voetblessure die hij vorige week had opgelopen in het competitieduel met West Bromwich Albion. Bij het Nederlands elftal trainde hij donderdag tot het vertrek naar Armenië individueel. Maar bij de eerste oefensessie in Erevan sloot hij zich aan bij de overige achttien Oranje-internationals.
Van Basten gaf echter nog steeds Robin van Persie de voorkeur. De Rotterdammer zal dan ook zeer waarschijnlijk op de linksbuitenpositie starten, als Nederland zaterdag aantreed tegen de Armenen van bondscoach Henk Wisman. Mocht Van Persie aan de aftrap staan, dan is dat zijn debuut in de basiself.
Vermoedelijke opstelling Oranje:
Van der Sar; Kromkamp, Boulahrouz, Opdam en Van Bronckhorst; Landzaat, Maduro en Cocu; Kuijt, Van Nistelrooij en Van Persie
Die had De Mol al, eerst kwam het altijd op Nickolodeon.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:13 schreef Suijk het volgende:
Goed dat je het zegt tong, want ik wist het ook niet. Ik had geen idee dat zij ook de rechten van het NL elftal op uitwedstrijden hadden...
Ja, nu je het zegt, dat was inderdaad zo...quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die had De Mol al, eerst kwam het altijd op Nickolodeon.
hij moet ze gewoon bij hun nummer noemenquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:56 schreef methodmich het volgende:
Benieuwd of de commentator de Armeense namen gaat trekken. Ik denk alleen de bondscoach en diens assistent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |