Nee in Nederland is het dan 24.00 uurquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:44 schreef Mereltje het volgende:
En de Armeense tijd is hetzelfde als de Nederlandse tijd?
Gelukkig hebben we alvast een nieuwe Barry dan!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:50 schreef tong80 het volgende:
Ik refereer dan altijd aan Ijsland-Nederland in 1973. Barry Hulsoff maakte als voorstopper met een lucky shot de 0-1 in de 89ste minuut. Daarna konden we genieten van het WK-74.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:43 schreef tong80 het volgende:
Oranje speelde in de historie slechts één keer eerder een interland tegen Armenië, en dat was op 30 maart van dit jaar. Niet toevallig, want dat duel was een van de eerdere wedstrijden die het Nederlands elftal speelde om kwalificatie voor het WK 2006 in Duitsland. Oranje versloeg de Armenen destijds in Eindhoven met 2-0.
De ploeg van bondscoach Marco van Basten, die woensdag zaterdagin Yerevan opnieuw aantreedt tegen Armenië, was door doelpunten van Romeo Castelen en Ruud van Nistelrooy te sterk voor de tegenstander. Voor Castelen, die momenteel nog geblesseerd is, betekende het zijn eerste interlanddoelpunt. Voor de spits van Manchester United was het alweer zijn 21e. Oranje kwam verder geen moment in gevaar tegen de Armenen.
A.s zaterdag 22.00 Armeense tijd
Greene?? en je wou 2-4-4 spelen ofzo?quote:Op donderdag 1 september 2005 01:03 schreef Radegast het volgende:
Van der Sar; Bouhlarouz, Serginho Greene, Edgar Davids, Mark van Bommel, Clarence Seedorf, Rafael van der Vaart, Robin van Persie, Arjan Robben, Dirk Kuijt en Patrick Kluivert.
Op de bank: Lodewijks, Landzaat, Nigel de Jong, Alfred Schreuder, Wesley Sneijder en Ricky van den Bergh en Rick Hoogendorp.
En als Robben niet mee kan doen, dan moet Barry van Galen in de basis.
Met deze opstelling kun je het telraam er wel bijpakken, minimaal 0-7.
Greene is een wereldtopper in spé! En ja ik wil inderdaad 2-4-4 spelen!quote:Op donderdag 1 september 2005 01:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
Greene?? en je wou 2-4-4 spelen ofzo?Maar idd, met Davids Seedorf en Kluivert word je met 2 vingers in de neus Wereldkampioen
Onmogelijk, hij is van Feyenoord...quote:Op donderdag 1 september 2005 01:28 schreef feyenoord-dude het volgende:
Ik weet wel bijna zeker dat Greene de volgende debutant bij Oranje is trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |