abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 woensdag 31 augustus 2005 @ 21:43:41 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_30145880
Oranje speelde in de historie slechts één keer eerder een interland tegen Armenië, en dat was op 30 maart van dit jaar. Niet toevallig, want dat duel was een van de eerdere wedstrijden die het Nederlands elftal speelde om kwalificatie voor het WK 2006 in Duitsland. Oranje versloeg de Armenen destijds in Eindhoven met 2-0.

De ploeg van bondscoach Marco van Basten, die woensdag in Yerevan opnieuw aantreedt tegen Armenië, was door doelpunten van Romeo Castelen en Ruud van Nistelrooy te sterk voor de tegenstander. Voor Castelen, die momenteel nog geblesseerd is, betekende het zijn eerste interlanddoelpunt. Voor de spits van Manchester United was het alweer zijn 21e. Oranje kwam verder geen moment in gevaar tegen de Armenen.

A.s zaterdag 22.00 Armeense tijd

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_30145929
En de Armeense tijd is hetzelfde als de Nederlandse tijd ?
  Trouwste user 2022 woensdag 31 augustus 2005 @ 21:45:59 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_30145973
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:44 schreef Mereltje het volgende:
En de Armeense tijd is hetzelfde als de Nederlandse tijd ?
Nee in Nederland is het dan 24.00 uur

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_30145987
3 uur verschil en het is heet daar. Zware wedstrijd denk ik .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  Trouwste user 2022 woensdag 31 augustus 2005 @ 21:47:55 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_30146039
Leuk detail is dat de coach van Armenië een Nederlander is. Henk Wisman met als assistent Johan Steur de oud-Feijenoorder.

pi_30146051
Eigenlijk best wel dramatisch om een land als Armenie (nr 120 op de fifa ranglijst) in eigen huis slechts met een schamele 2-0 te verslaan. Hopelijk worden de zaterdag gecreeerde kansen wel benut.
Yo, Willie. Burn the cat
  Trouwste user 2022 woensdag 31 augustus 2005 @ 21:50:29 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_30146139
Ik refereer dan altijd aan Ijsland-Nederland in 1973. Barry Hulsoff maakte als voorstopper met een lucky shot de 0-1 in de 89ste minuut. Daarna konden we genieten van het WK-74.

pi_30146659
Ja hoe laat is het nou in Nederland op de buis dan?
  Trouwste user 2022 woensdag 31 augustus 2005 @ 22:02:17 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_30146687
Drie uur eerder als ik het goed begrijp.

pi_30146745
hhhm
za 3/9 Armenië Nederland 19.00
heb t al gevonden op vi.nl
pi_30146871
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:50 schreef tong80 het volgende:
Ik refereer dan altijd aan Ijsland-Nederland in 1973. Barry Hulsoff maakte als voorstopper met een lucky shot de 0-1 in de 89ste minuut. Daarna konden we genieten van het WK-74.

Gelukkig hebben we alvast een nieuwe Barry dan!
pi_30146988
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:43 schreef tong80 het volgende:
Oranje speelde in de historie slechts één keer eerder een interland tegen Armenië, en dat was op 30 maart van dit jaar. Niet toevallig, want dat duel was een van de eerdere wedstrijden die het Nederlands elftal speelde om kwalificatie voor het WK 2006 in Duitsland. Oranje versloeg de Armenen destijds in Eindhoven met 2-0.

De ploeg van bondscoach Marco van Basten, die woensdag zaterdag in Yerevan opnieuw aantreedt tegen Armenië, was door doelpunten van Romeo Castelen en Ruud van Nistelrooy te sterk voor de tegenstander. Voor Castelen, die momenteel nog geblesseerd is, betekende het zijn eerste interlanddoelpunt. Voor de spits van Manchester United was het alweer zijn 21e. Oranje kwam verder geen moment in gevaar tegen de Armenen.

A.s zaterdag 22.00 Armeense tijd

Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  Trouwste user 2022 woensdag 31 augustus 2005 @ 22:12:14 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_30147071
Bedankt iedere hulp is welkom, zo komen we er wel.

pi_30147136
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_30152062
Tegen Armenië moeten we maar zeer aanvallend spelen, gewoon vollop de aanval. Ik vind dat we toch wat vaker moeten scoren. Tsjechië heeft al zoveel doelpunten gemaakt vergeleken met Nederland.

Opstelling (uitgaande van een fitte Robben en fitte Van Nistelrooij) :

--------------------Van der Sar----------------------------
---------------------------------------------------------------
-----Kromkamp - Bouhlarouz - Van Bronckhorst------
------Landzaat--------Maduro--------Sneijder-----------
-----------------------Van der Vaart-----------------------
-----Robben---------Van Nistelrooij-------Van Persie---

De verdediging hoeft niet geweldig te zijn, Armenië zal toch niet aanvallen, hoogstens een paar keer proberen te counteren. De middenvelder zullen dus alert moeten zijn om de counter er al vroeg uit te halen. Verder moet Van der Vaart op de nummer 10 staan, anders krijg je vaak de Van Nistelrooij de bal moet komen halen zodat hij niet kan scoren. Robben op rechts, hij heeft zoveel kwaliteit dat het niet uitmaakt waar hij staat, op rechts kan hij alleen makkelijker schieten met links (zoals tegen Duitsland). Van Persie is goed in vorm, dus hij moet op links, ik vind Babel nog iets te wisselvallig, maar hij moet zeker een keer invallen.

Kuijt en Makaay staan niet in de basis omdat ik vind dat ze niet passen in het Nederlands elftal, ze zijn te veel gewend aan een andere manier van spelen. Een van de twee zou wel kunnen invallen, omdat ze in ieder geval wel kunnen scoren.

Grootste prutser allertijden Cocu is niet geselecteerd vanwege zijn grote blunders die hij maakt. In de cruciale wedstrijd tegen Tsjechie op het EK 2004 liet hij de Tsjechen terug komen tot 1-2. In de wedstrijd voor Volk & Vaderland tegen Duitsland een paar weken geleden vergat hij Ballack te dekken zodat die eveneens de aansluitingstreffer kon maken.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_30152678
En toch vind ik Cocu is vaste waarde.
pi_30153078
Van der Sar; Bouhlarouz, Serginho Greene, Edgar Davids, Mark van Bommel, Clarence Seedorf, Rafael van der Vaart, Robin van Persie, Arjan Robben, Dirk Kuijt en Patrick Kluivert.

Op de bank: Lodewijks, Landzaat, Nigel de Jong, Alfred Schreuder, Wesley Sneijder en Ricky van den Bergh en Rick Hoogendorp.

En als Robben niet mee kan doen, dan moet Barry van Galen in de basis.

Met deze opstelling kun je het telraam er wel bijpakken, minimaal 0-7.
pi_30153240
Wedstrijd gebruiken om doelsaldo op te krikken, kan nog belangerijk worden.
En Kuijt en Landzaat moeten even geel halen.
pi_30153356
quote:
Op donderdag 1 september 2005 01:03 schreef Radegast het volgende:
Van der Sar; Bouhlarouz, Serginho Greene, Edgar Davids, Mark van Bommel, Clarence Seedorf, Rafael van der Vaart, Robin van Persie, Arjan Robben, Dirk Kuijt en Patrick Kluivert.

Op de bank: Lodewijks, Landzaat, Nigel de Jong, Alfred Schreuder, Wesley Sneijder en Ricky van den Bergh en Rick Hoogendorp.

En als Robben niet mee kan doen, dan moet Barry van Galen in de basis.

Met deze opstelling kun je het telraam er wel bijpakken, minimaal 0-7.
Greene?? en je wou 2-4-4 spelen ofzo? Maar idd, met Davids Seedorf en Kluivert word je met 2 vingers in de neus Wereldkampioen
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_30153405
quote:
Op donderdag 1 september 2005 01:16 schreef Jajong het volgende:

[..]

Greene?? en je wou 2-4-4 spelen ofzo? Maar idd, met Davids Seedorf en Kluivert word je met 2 vingers in de neus Wereldkampioen
Greene is een wereldtopper in spé! En ja ik wil inderdaad 2-4-4 spelen!
pi_30153446
Ben je nou sarcastisch Radegast? Zo ja : Greene is een goede speler die heel belangerijk voor Feyenoord gaat worden, en zo nee : wereldtopper in spé vind ik een beetje overdreven, hij heeft pas 3 wedstrijden bij Feyenoord gespeeld.
pi_30153474
Ik vind Greene echt goed. Serieus. Die valt straks niet meer weg te denken uit Oranje hoor!
pi_30153547
Ik weet wel bijna zeker dat Greene de volgende debutant bij Oranje is trouwens.
  donderdag 1 september 2005 @ 01:30:33 #24
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_30153591
quote:
Op donderdag 1 september 2005 01:28 schreef feyenoord-dude het volgende:
Ik weet wel bijna zeker dat Greene de volgende debutant bij Oranje is trouwens.
Onmogelijk, hij is van Feyenoord...

hoewel hij natuurlijk wel in de jeugd van Ajax heeft gespeeld...
pi_30153617
Daarom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')