Goed argument.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:45 schreef Cassii het volgende:
En toch vind ik Cocu is vaste waarde.
Laat Cocu maar lekker op de bank zitten. Hij speelde dramatisch tegen Duitsland.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:45 schreef Cassii het volgende:
En toch vind ik Cocu is vaste waarde.
Je kent Henkie Sunshine Wisman nog niet.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:22 schreef Shreyas het volgende:
De verdediging hoeft niet geweldig te zijn, Armenië zal toch niet aanvallen, hoogstens een paar keer proberen te counteren.
quote:Roy Makaay heeft het trainingskamp van het Nederlands elftal verlaten. De aanvaller had te veel last van zijn knieblessure om zaterdag te kunnen spelen tegen Armenie.
Makaay liep de blessure aan zijn rechterknie op tijdens een trainingspartijtje, daar botste de aanvaller van Bayern Munchen op Theo Lucius. De kwetsuur is niet ernstig en waarschijnlijk zal de Nederlander woensdag wel kunnen spelen tegen Andorra.
Later vandaag maakt Marco van Basten bekend wie er nog meer naar huis kunnen gaan en wie er met hem mee gaan naar Armenie.
Sneijderquote:Op donderdag 1 september 2005 00:22 schreef Shreyas het volgende:
Tegen Armenië moeten we maar zeer aanvallend spelen, gewoon vollop de aanval. Ik vind dat we toch wat vaker moeten scoren. Tsjechië heeft al zoveel doelpunten gemaakt vergeleken met Nederland.
Opstelling (uitgaande van een fitte Robben en fitte Van Nistelrooij) :
--------------------Van der Sar----------------------------
---------------------------------------------------------------
-----Kromkamp - Bouhlarouz - Van Bronckhorst------
------Landzaat--------Maduro--------Sneijder-----------
-----------------------Van der Vaart-----------------------
-----Robben---------Van Nistelrooij-------Van Persie---
De verdediging hoeft niet geweldig te zijn, Armenië zal toch niet aanvallen, hoogstens een paar keer proberen te counteren. De middenvelder zullen dus alert moeten zijn om de counter er al vroeg uit te halen. Verder moet Van der Vaart op de nummer 10 staan, anders krijg je vaak de Van Nistelrooij de bal moet komen halen zodat hij niet kan scoren. Robben op rechts, hij heeft zoveel kwaliteit dat het niet uitmaakt waar hij staat, op rechts kan hij alleen makkelijker schieten met links (zoals tegen Duitsland). Van Persie is goed in vorm, dus hij moet op links, ik vind Babel nog iets te wisselvallig, maar hij moet zeker een keer invallen.
Kuijt en Makaay staan niet in de basis omdat ik vind dat ze niet passen in het Nederlands elftal, ze zijn te veel gewend aan een andere manier van spelen. Een van de twee zou wel kunnen invallen, omdat ze in ieder geval wel kunnen scoren.
Grootste prutser allertijden Cocu is niet geselecteerd vanwege zijn grote blunders die hij maakt. In de cruciale wedstrijd tegen Tsjechie op het EK 2004 liet hij de Tsjechen terug komen tot 1-2. In de wedstrijd voor Volk & Vaderland tegen Duitsland een paar weken geleden vergat hij Ballack te dekken zodat die eveneens de aansluitingstreffer kon maken.
Makaay past inderdaad niet in het spel van Nederland maar Kuijt wel, alleen zolang Marco Kuijt op de zijkant blijft opstellen zal die nooit zo waardevol worden als bij Feyenoord.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:22 schreef Shreyas het volgende:Kuijt en Makaay staan niet in de basis omdat ik vind dat ze niet passen in het Nederlands elftal, ze zijn te veel gewend aan een andere manier van spelen. Een van de twee zou wel kunnen invallen, omdat ze in ieder geval wel kunnen scoren.
quote:Op donderdag 1 september 2005 01:16 schreef Jajong het volgende:
Maar idd, met Davids Seedorf en Kluivert word je met 2 vingers in de neus Wereldkampioen
quote:Een paar dagen voor de WK-kwalificatiewedstrijd Armenië-Nederland zit de ploeg van de Nederlandse trainer Henk Wisman plotseling zonder doelman en middenvelder. Het betreft keeper Edel Bete Apoula en middenvelder Mamadou Diawra. Beiden zijn afkomstig uit Kameroen, maar hebben sinds kort de Armeense nationaliteit. Vooral Apoula is een groot talent. Op uitnodiging van makelaar Ger Lagendijk zou hij een week stage lopen bij Benfica. Apoula zou via Wenen naar Lissabon vliegen, maar tot op heden heeft men taal noch teken van hem vernomen.
Het vermoeden bestaat dat zowel Apoula als Diawra in Nederland of Frankrijk zijn achtergebleven.
quote:Tim de Cler (AZ) en de Ajacieden John
Heitinga en Nigel de Jong zijn samen
met de met een knieblessure kampende
Roy Makaay de afvallers bij Oranje.Dat
reist vrijdag naar Armenië,zaterdag de
opponent in een WK-kwalificatieduel.
De selectie voor Oranje bestaat nu uit:
Doel: Van der Sar,Timmer
Verdediging: Boulahrouz,Bouma,Kromkamp,
Van Bronckhorst,Lucius,Opdam
Middenveld: Cocu,Landzaat,Maduro,Van
der Vaart,Sneijder
Aanval: Babel,Kuijt,Van Nistelrooij,
Robben,Vennegoor of Hesselink,Van
Persie
Verrassend vanwege Van Bastens eerdere uitlatingen inderdaad, gezien zijn spel in Oranje vind ik het niet zo verrassend.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:31 schreef Suijk het volgende:
Heitinga afgevallen, da's verrassend.
Ik bedoelde het ook enigszins ironisch.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:43 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Verrassend vanwege Van Bastens eerdere uitlatingen inderdaad, gezien zijn spel in Oranje vind ik het niet zo verrassend.
Mijn idee...quote:Op donderdag 1 september 2005 12:17 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ik zou het zo doen:
-----Kromkamp - Bouhlarouz - Van Bronckhorst
--------Landzaat---------Maduro---------Cocu--------
-----Robben--------------Kuijt-----------Van Persie--
Gewoon passeren die van Nistelrooij. Ik vind hem ook zo goed niet meer als dat hij was.
Mijn idee!quote:Op donderdag 1 september 2005 12:17 schreef Kaap het volgende:
Ik zou het zo doen:
-----Kromkamp - Bouhlarouz - Van Bronckhorst
--------Landzaat---------Maduro---------Cocu--------
-----Robben--------------Kuijt-----------Van Persie--
| Forum Opties | |
|---|---|