Aren't you forgetting someone?quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
BMH,Ruzbeh , MMaRsu allemaal geen nintendo fanboys dus?
Ik ben zeker een 'fan' van Nintendo, of ik aan de term fanboy voldoe weet ik nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
BMH,Ruzbeh , MMaRsu allemaal geen nintendo fanboys dus?
Van mij nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:49 schreef Gamedemon het volgende:
kan ik toch de tering krijgen van jullie allemaal.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:53 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik had het over trollen (ok, Ruzbeh misschien wel![]()
)
Hekel aan de PS2? Je weet dat bij de PSP 2 van de 3 games uit PS2 ports bestaan?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:04 schreef HomerJ het volgende:
Ik ben geen fanboy, hou zowel van Gamecube, Xbox & Xbox360, DS, PSP. Alleen ik heb een hekel aan PS2
Xbox 360? Xbucks Three-Shitty.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:06 schreef VoiceofPower het volgende:
Rev teh pwnz0r Xbux2910 and PS3!!!!!111 lololol
Nintendo Payfor8bitutionquote:Op woensdag 7 september 2005 00:10 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Xbox 360? Xbucks Three-Shitty.
Playstation 3? Paystation 3.
Nintendo Revolution? Nintendo Revolution!
BELIEVE!![]()
Ik heb nog geen Nintendo tattooquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:56 schreef Gamedemon het volgende:
nee van jou weet ik zeker dat je een nintendo fanboy bent, je koopt iedere game waar mario inzit (en dat zijn er een hoop), je hebt een nintendo tatoe en een mario avatar
Hoeveel daarvan zijn van jou?quote:Op woensdag 7 september 2005 02:09 schreef Ruzbeh het volgende:
7515 Posts in alle Rev threads.Das best snel en veel eigelijk.
Vraag Dolle_hond maar om de statistiekenquote:Op woensdag 7 september 2005 08:02 schreef VoiceofPower het volgende:
[..]
Hoeveel daarvan zijn van jou?
Dat zou nog best interessant zijnquote:Op woensdag 7 september 2005 09:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vraag Dolle_hond maar om de statistieken
Welke ga jij nemen?quote:Op woensdag 7 september 2005 07:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb nog geen Nintendo tattoo
Dat weet ik nog nietquote:
Toffe icon, wat is dat voor controller?quote:Op woensdag 7 september 2005 12:08 schreef peristilius het volgende:
Hoe is het nou toch mogelijk dat er 25 topics volgeluld zijn over iets waar niets over bekend is.
Nintendofanboys blijven een apart volk.
Na de Snes is het allemaal zo fout gegaan.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Toffe icon, wat is dat voor controller?
quote:Op woensdag 7 september 2005 12:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
Na de Snes is het allemaal zo fout gegaan.
Als het gratis zou zijn had het mischien leuk geweest, maarja die lui bij $$$Nintendo$$$ vragen natuurlijk geld voor iets waar ze allang al op zijn binnengelopenquote:Op woensdag 7 september 2005 12:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan is de Revolution wat voor jullie, want je kan NES en SNES spelen op dat ding
Koop een Revolution game en download 2 Classic games gratis. Daar hoop ik op.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als het gratis zou zijn had het mischien leuk geweest, maarja die lui bij $$$Nintendo$$$ vragen natuurlijk geld voor iets waar ze allang al op zijn binnengelopen
wat zijn 2 classic games nouquote:Op woensdag 7 september 2005 12:42 schreef BMH het volgende:
[..]
Koop een Revolution game en download 2 Classic games gratis. Daar hoop ik op.
2 classic games zijn 2 games.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wat zijn 2 classic games nou
das toch niks ?
hoeveel classic games zijn er niet die lachuh zijn om te spelen?quote:
Een NES heb ik al, moet alleen nog een keer een SNES zien te scoren.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan is de Revolution wat voor jullie, want je kan NES en SNES spelen op dat ding
De revolution controller...quote:Op woensdag 7 september 2005 12:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Toffe icon, wat is dat voor controller?
Was het maar waar.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:50 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
De revolution controller...
Er is helemaal niet niets over de Rev bekend.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:08 schreef peristilius het volgende:
Hoe is het nou toch mogelijk dat er 25 topics volgeluld zijn over iets waar niets over bekend is.
Dat komt omdat Nintendo grove fouten zijn begaan die ze dus niet meer begaan. Je gaat me ook niet wijsmaken dat Nintendo van vandaag hetzelfde is als Nintendo van 12 jaar geleden.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
Na de Snes is het allemaal zo fout gegaan.
Ja daar staat dus geen fuck.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:24 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Er is helemaal niet niets over de Rev bekend.Anders neem je voor de gein de OP door.
Ze maken nu geen fouten meer.quote:[..]
Dat komt omdat Nintendo grove fouten zijn begaan die ze dus niet meer begaan. Je gaat me ook niet wijsmaken dat Nintendo van vandaag hetzelfde is als Nintendo van 12 jaar geleden.
Oh ja, nee nu vind ik ze opeens weer helemaal de bom.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:37 schreef mikando18 het volgende:
Ze doen nu niet meer moeilijk over bloed en andere grove dingen nee.
quote:Op woensdag 7 september 2005 14:34 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja daar staat dus geen fuck.
[..]
Whahahah grapjas.quote:Ze maken nu geen fouten meer.En dat zegt waarschijnlijk de directeur van Nintendo? En dat geloof jij.
Hmm hopelijk gaat MP3 nog goedkomen.quote:Matt, I'm dying to know more on Metroid prime 3. please, can't you break into retro and find us something?
Matt responds: Not much to report at the moment, unfortunately. Last I heard, Retro was still waiting for appropriate Revolution development hardware. The team is allegedly plugging away on it based on preliminary specs. Meanwhile, there have been two significant departures from the team. Karl Deckard, who was a designer, and senior engineer David "Zoid" Kirsch, have left the company. Deckard came to Retro from Valve where he was a designer on Half Life. Kirsch came to Retro from id Software, where he was credited for creating the infamous Capture the Flag mod. These are exceptionally talented fellows and their absences will undoubtedly be felt, but you shouldn't view this as a sign of bad goings-on at Retro because that isn't the case. Evidently spirits are high and the game is moving forward at a steady pace.
De meeste mensen lezen (helaas) wat ze willen lezen... Iets van Oost-Indisch lezen ofzo...quote:Op woensdag 7 september 2005 15:09 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]Weinig, maar niet niks.
[..]
Whahahah grapjas.Ik zei dat niet ze geen fouten meer maken, maar niet zulke grove, ongelofelijke idiote fouten. Begrijpend lezen heet dat.
Je verwacht dat ze vanavond de rev hebbenquote:Op woensdag 7 september 2005 16:33 schreef Ruzbeh het volgende:
Weet iemand hier trouwens tot hoe laat de Aldi open is.
Wtf. Nee.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je verwacht dat ze vanavond de rev hebben
Door dit soort posts zijn er nu al 25 rev topics.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:33 schreef Ruzbeh het volgende:
quote:Op woensdag 7 september 2005 16:33 schreef Ruzbeh het volgende:
quote:Op woensdag 7 september 2005 16:50 schreef Ruzbeh het volgende:
Nu weer ontopic.
Kloptquote:Op woensdag 7 september 2005 17:17 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Door dit soort posts zijn er nu al 25 rev topics.
quote:Op woensdag 7 september 2005 17:32 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Klopt
Ook door mensen die dubbelposten trouwens
Turbo Button?quote:Op woensdag 7 september 2005 19:31 schreef Xrenity het volgende:
http://xbox.ign.com/articles/647/647580p1.html
10. The VMU
9. The Turbo Button
8. Triggers
7. Breakaway Cord
6. Multiple Face Buttons
5. Shoulder Buttons
4. Rumble/Force Feedback
3. Wireless
2. The D-Pad
1. Analog Control
Veel Nintendo
Next: Revolution
Ze moesten die andere 4 plaatsen ook nog ergens mee vol gooien. Het had zo vreemd gestaan was plek 1 t/m 10 van Nintendo geweest hequote:Op woensdag 7 september 2005 19:44 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Turbo Button?
Breakaway Cord? Heeft meer te maken met hardware dan echt een innovatie. Heeft gewoon niks te maken met het spelen van games.
Godsamm, Tomasso, anders reageer je ff normaal en probeer je normaal te discussierenquote:Op woensdag 7 september 2005 13:44 schreef Tomasso het volgende:
Godsamme, Gamedemon, anders flikker je ff op naar PUB ofzo, waar je hoort
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Godsamm, Gamedemon, anders probeer je normaal te discussieren
Anders houdt iedereen ff op met elkaar lastig vallen.quote:
ga je mee?quote:Op woensdag 7 september 2005 20:08 schreef peristilius het volgende:
[..]
Anders houdt iedereen ff op met elkaar lastig vallen.Ga allemaal naar PUB ofzo.
Ben er nog nooit geweest.quote:
Voor de laatste keer, er is niet niks bekend.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:15 schreef peristilius het volgende:
Ja ach, er zijn al 25 topics en er is niks bekend, dus waarom niet.
quote:"According to a person from the ign forums, he met a guy that works in NOA and he had a chat with him:
So I work at an EB Games in Sammamish, WA. which is about 5 minutes away from Redmond, WA. (HEADQUARTERS of Nintendo of America) Today we closed at 6:00 p.m. but at about 5:50 a guy came in wearing an NAO badge on his hip.
When asked about Nintendo he said that he works in the "Treehouse". (Which, as he explained is an area of Nintendo that works on ideas, development, and marketing.)
I jumped to the point and asked him about the controller... here was his response:
mischief "I've seen the Revolution Controller, and it's something that will absolutely set Nintendo ahead this next console race. It truly is something so revolutionary you will wonder how you played games without it before. I promise you that when the details are released you won't even have a doubt as to which console you will want to play first." The next may not be word for word but it's the main points he stated:
-Certain games: I.E. - SPLINTER CELL are working on a totally different, yet more stealth control schemes just for the REVO.
-Many companies are jumping on board due to cheap development costs and high results
-NO demo's in store, too "sensitive" and "Not enough space" to properly use the controller
-The "BIG THREE" (Mario, Metroid, Zelda) will be seen, played, and heard as you have never imagined before.
-Nintendo has the info ready to be released, and they WANT to tell us, but are so worried that other companies (Microsoft and Sony) will steal the idea, they will make the customers and gamers wait until they see final plans for PS3 and launch (Or finished Hardware) of the 360.
That's really all I remember.
Believe it, and you can doubt all you want but don't shoot the messenger.
http://www.connectrevolution.com/mambo/index.php?option=com_content&task=view&id=43&Itemid=1
Minder vertrouwbaar natuurlijk. Die gast praat trouwens ook raar Engelsquote:the revolution will be in a range of $299 and $350.
but the controller i dont know how much those are gona cost nintendo isnt sure about thet yey though...
games: the games are pretty cheap thats because its realy cheap to develope games so the games are gonna be cheaper
now thats what i was gonna say today more comming soon this week
oh yeah prepare for the rev on 16 september on the tokyo game show....
http://nintendorev123.blogspot.com/
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:29 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Voor de laatste keer, er is niet niks bekend.![]()
Sony kan nog wel. Maar MS, mwhuequote:Op woensdag 7 september 2005 20:36 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat nintendo bang is dat hun ideeen gejat worden is zon slechte smoes, vraag er gewoon patent op aan ofzo.En alsof Sony en Microsoft hun ontwerpen nu nog drastisch gaan omgooien.
Als Sony het zou doen zou dat zeker flink vertraging opleveren, en eerlijk gezegd denk ik dat het niet zo schokkend is dat Sony het ontwerp zou willen veranderen.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sony kan nog wel. Maar MS, mwhue
Dan hoef ik die revo ook niet, als er niet genoeg ruimte voor is in een winkel dan is er ook niet genoeg ruimte op me kamer.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
-NO demo's in store, too "sensitive" and "Not enough space" to properly use the controller
Die eerste... pfff sommige stukjes zijn wel heel optimistisch, daarom wil ik het niet geloven.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ahh eindelijk unbanned
[..]
[..]
Minder vertrouwbaar natuurlijk. Die gast praat trouwens ook raar Engels![]()
WHAHAHHHAHAAHHAAHHAquote:Op woensdag 7 september 2005 20:42 schreef peristilius het volgende:
Als het $300,- wordt hebben ze hun fans flink voor de gek gehouden.
Ze hebben bijvoorbeeld de D-pad gepatenteerd en dat heeft ook niet geholpen (gewoon even de D-pad aapassen en je kan het makkelijk omzeilen).quote:Op woensdag 7 september 2005 20:36 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat nintendo bang is dat hun ideeen gejat worden is zon slechte smoes, vraag er gewoon patent op aan ofzo.En alsof Sony en Microsoft hun ontwerpen nu nog drastisch gaan omgooien.
Je weet toch wel dat 200$ 162 euro isquote:Op woensdag 7 september 2005 20:41 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Die eerste... pfff sommige stukjes zijn wel heel optimistisch, daarom wil ik het niet geloven.
Die tweede, complete, complete onzin. De Revolution wordt $200, denk ik, maar zeker geen $300.
Misschien betekent "not enough space" dat er in de gemiddelde winkel geen bank staat.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dan hoef ik die revo ook niet, als er niet genoeg ruimte voor is in een winkel dan is er ook niet genoeg ruimte op me kamer.
Sigh, waar waren die tijden dat je languit op de bank kon gamen....
Nou? Hier wordt ie dan wel 200 euro, net zoals de DS hier 150 euro is en in de VS 150 dollar (maar door een recente prijsverlaging is de DS nu 130 dollar in de VS).quote:Op woensdag 7 september 2005 20:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat 200$ 162 euro is? (En 300$ 241)
Das een goeie.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mischien tip voor volgende onderwerp : Counting to the 16th
Patenten zijn zo te omzeilen voor Sony en MS...quote:Op woensdag 7 september 2005 20:36 schreef peristilius het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |