Em.. voor de C-knoppen van de N64 kan gewoon een analogestick gebruikt wordenquote:The rev controller requires this many inputs (minus the x*y field) to allow for N64 support (A,B, c-up,c-down, c-left,c-right, l, r, z, d-up, d-down, d-left,d-right [although the directional pad could be mapped to an analog input ])

Ja, maar hij bedoelde denk ik dat het gewoon alsnog meer knoppen zijn. Want bijv. met Ocarina of Time kon je die C-knoppen gebruiken voor bepaalde klanken met je Ocarina, en dan kon je in combinatie met je analoge stick nog meer klanken creëren.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:18 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Em.. voor de C-knoppen van de N64 kan gewoon een analogestick gebruikt worden

STFUquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:11 schreef Pheno het volgende:
Iemand heeft serieus geen leven hier. Hopelijk voor hem is er over 9 dagen ook daadwerkelijk informatie

quote:

Dan zou ik uit 't raam springen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:33 schreef Oksel het volgende:
Ja, zou grappig zijn als we over 9 dagen nog niets wisten.
Is het zeker dat hij een speech houdt? Ja, 50 minuten. Hij is dus veel langer aan het woord dan op de E3. Is het zeker dat hij iets bekend maakt? Nou, nee. Bronnen vertellen dat er wel wat komt tegen Gamespot en IGN. Het is wel zeker dat er heel binnenkort nieuws komt.quote:Is het zeker dat hij gaat speechen? Is het zeker dat hij iets bekend maakt?

Ja.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:36 schreef Gamedemon het volgende:
Zoiezo waar maak je, je nou druk om ruzbeh? om een beetje informatie?

Ga naar buiten ofzo en adem buitenlucht in, is goed voor jequote:

Sta je straks in de lava staan je handen in de brandquote:The heat and cool sensors inside the controller will heat up in games when you jump in lava, walk past a fire, eat a hot food,etc. There will also be grips that detect the force put on them and in some cases acan push back. I am answering all questions post them in comments now and I while get to as many as possible. Everyone join my bandwagon and you will be proved right.

quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:50 schreef mikando18 het volgende:
http://revolutionrevealer.blogspot.com/
Wat heb ik daar nu aan.quote:This blog does not allow anonymous comments.
Mensen die regelmatig naar buiten gaan (zoals ik) hebben alsnog genoeg tijd om zoveel op FOK! te posten over dit onderwerp. Volgens mij ben je gewoon hardstikke jaloers dat jij gewoon niks hebt om naar uit te kijken zoals ik.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ga naar buiten ofzo en adem buitenlucht in, is goed voor je

ik kijk uit naar de ps3 en de xbox 360, ik heb liever meer dan 3 games per jaar zoals bij de gamecube het geval was.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:05 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
[..]
Wat heb ik daar nu aan.
[..]
Mensen die regelmatig naar buiten gaan (zoals ik) hebben alsnog genoeg tijd om zoveel op FOK! te posten over dit onderwerp. Volgens mij ben je gewoon hardstikke jaloers dat jij gewoon niks hebt om naar uit te kijken zoals ik.

Komop man, blijf es weg uit de Revo topics als je er toch niks positiefs over te zeggen hebt..quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:10 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik kijk uit naar de ps3 en de xbox 360, ik heb liever meer dan 3 games per jaar zoals bij de gamecube het geval was.
ik passeer op de revolution

wat moet ik zeggen dan? er is nog NIKS bekendquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Komop man, blijf es weg uit de Revo topics als je er toch niks positiefs over te zeggen hebt..

Die domme opmerking getuigt wel weer van je intelligentie, lees de OP eens.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wat moet ik zeggen dan? er is nog NIKS bekend

wow de eerste screenshots waren veeeeet!quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:22 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Die domme opmerking getuigt wel weer van je intelligentie, lees de OP eens.
Eén van de weinige dingen die nog niet bekend zijn is onder andere de controller, en de specs zijn niet bekend. Verder is er best veel informatie bekend..
![]()

hoe moet ik dan goede dingen zeggen over iets wat er niet is?quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:28 schreef Erwtensoep het volgende:
goh het is goed dat je het zegt, wij waren er nog niet achter dat er niks bekend is over de Revo

quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:10 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik heb liever meer dan 3 games per jaar zoals bij de gamecube het geval was.

quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:44 schreef Gamedemon het volgende:
gast ik bash die revolution niet verdomme
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:25 schreef Cerbie het volgende:
Jij begon overigens met de verkapte-DVDdrive
Leer eens communiceren.quote:leer eens lezen

quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:49 schreef Gamedemon het volgende:
Voor mij waren er mischien maar 3 intressante titels op de gamecube die imo nog tegenvielen ook, maar wat heeft dat met de revolution te maken?
ach laat maar ook, zolang ik geennintendo teh revolution i$ teh pwnznroznroz zeg in dit topic kan ik toch de tering krijgen van jullie allemaal.

BMH,Ruzbeh , MMaRsu allemaal geen nintendo fanboys dus?quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:51 schreef Cerbie het volgende:
Ah, als jij dat denkt, ik zal er niet wakker van liggen. Misschien dat je je zinnen wat duidelijker moet maken, op deze manier komt het gewoon over alsof je ook de Rev bedoelt.
Je kan heel wat over de Nintendo fanboys hier zeggen trouwens, dat ze kiddy games spelen bijvoorbeeld, maar ze zijn niet zo kiddy om in de andere topics te gaan trollen

Ingamebeelden van de nieuwe Pikminquote:

Ik had het over trollen (ok, Ruzbeh misschien welquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
BMH,Ruzbeh , MMaRsu allemaal geen nintendo fanboys dus?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |