das eigenlijk de grap. Jupiler is een biermerk, maar het eerste zinnetje Latijn dat je leert is "Jupiter est deus".quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:30 schreef W8ezel het volgende:
[..]
altijd gezellig![]()
trouwens freiss, zit er nou al een tijdje over te peinzen, is het nou een l of een t die jij in Jupiter hebt?
Dan zijn het er bij deze 8quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:32 schreef freiss het volgende:
komputerosWist je dat er trouwens maar ~7 woorden in het Latijn met een "K" beginnen?
k, die van mij was Aeneas fugetquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:36 schreef freiss het volgende:
[..]
das eigenlijk de grap. Jupiler is een biermerk, maar het eerste zinnetje Latijn dat je leert is "Jupiter est deus".
Bij ons was in het eerste tekstje al een ablativus, maar die leerde je pas anderhalf jaar later.quote:
Hij komt niet echt op gang he? :Squote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:39 schreef W8ezel het volgende:
[..]
k, die van mij was Aeneas fuget
wat een gesukkel hier![]()
Mee eens, ik doe dat dan ook niet meerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:42 schreef freiss het volgende:
Grieks is wel kut.
nee idd....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:42 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Hij komt niet echt op gang he? :S
Mijne was iets van: De kat zit op de zuil![]()
(Dan in het Latijn
)
Bij mij:quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:42 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
(Dan in het Latijn
)
"aurea mediocritas"quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:44 schreef EvilWasp het volgende:
Pecunia non olet, zo ongeveer het belangrijkste zinnetje wat ik heb geleerd van 3 jaar Latijn![]()
Mea pecunia est pluralisquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:44 schreef EvilWasp het volgende:
Pecunia non olet, zo ongeveer het belangrijkste zinnetje wat ik heb geleerd van 3 jaar Latijn![]()
grieks had ik hetzelfde...maar ik ga weer even weg, lekker bakkenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:45 schreef freiss het volgende:
[..]
Bij mij:
Jupiter est deus. verder ken ik hem niet. Grieks begon met:
Herakles is geen god.
Herakles is geen mens.
Herakles is een halfgod/held.
Herakles is ook een slaaf.
Waarom is Herakles een slaaf?
Eurystheus heeft een slaaf
De slaaf is Herakles de halfgod/held!
We gaan het wel weer over wat anders hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:48 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb nog nooit Latijn gehad dus ik pas!!
well donequote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:48 schreef Jaguarized het volgende:
Zo, ik heb de tandarts en dokter ook weer overleefd...
Daar had ik mooi een 6,5 voor bij me schoolexamensquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:49 schreef freiss het volgende:
Ik heb nu gedichten van Horatius bij Latijn.
Geen erge dingen meegemaakt?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:48 schreef Jaguarized het volgende:
Zo, ik heb de tandarts en dokter ook weer overleefd...
Drie van die hele kleine fukking dingen die je nauwelijks ziet. Vandaag 2 en vrijdag nog 1. Ik met mijn logica vragen: "Kan die 3e vandaag ook niet nog ff?" waarom ze antwoord "Nee".quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:50 schreef W8ezel het volgende:
[..]
well doneen hoeveel gaatjes had je?
Ik vind het water van het spoelkraantje bij de tandarts altijd smerigquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Drie van die hele kleine fukking dingen die je nauwelijks ziet. Vandaag 2 en vrijdag nog 1. Ik met mijn logica vragen: "Kan die 3e vandaag ook niet nog ff?" waarom ze antwoord "Nee".Verder hebben ze de boel gepolijst en schoongemaakt. Is dat mens ook gaan prikken met dat prikding in mijn tandvlees, rondom de tanden was het dan ook snel rood van het bloed.
![]()
Na 5 minuten spoelen was het weg.
![]()
Via nova!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:42 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
(Dan in het Latijn
)
hehe, hij is gewoon efebofiel.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:56 schreef Imberr het volgende:
ik moet over een week naar de tandartsdie assistente van die man is echt gemeen
en eng
*rilling*
toen ik anderhalf jaar geleden ofzo een gaatje had zei die vent: oh, je hebt 1 ieniemini lookie
Kijk, jij begrijpt mijquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:57 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Via nova!. Dat begint met Ecce, Marcus Claudius Flavus! En later Felix in columna sedet.
.
Pallas. Heb ik ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:45 schreef freiss het volgende:
[..]
Bij mij:
Herakles is geen god.
Herakles is geen mens.
ja Pallas, had ik ookquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:45 schreef freiss het volgende:
[..]
Bij mij:
Herakles is geen god.
Herakles is geen mens.
Hoe durf je naast die naam een blije smiley te zettenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:57 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Via nova!. Dat begint met Ecce, Marcus Claudius Flavus! En later Felix in columna sedet.
.
Gelukkig was dit een kraan die aangesloten was op de algemene kraanwatervoorziening van Waterschap Aa en Hunze.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:57 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ik vind het water van het spoelkraantje bij de tandarts altijd smerig![]()
Doe je netjesquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:59 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Pallas. Heb ik ook.
Gaat dit (4e) jaar met Grieks én Latijn in.
Edit: Ze kunnen die methodes beter met toepasselijke verhaaltjes starten als Miffa ad mare (Nijntje aan de zee). Want in die stijl is het ook.
Nou, zo durf ik dat: Via novaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:00 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Hoe durf je naast die naam een blije smiley te zetten![]()
OMG! Hadden jullie ook al Pallas? Jullie hebben allemaal dezelfde methodes als ik had![]()
En de vertalingen stonden altijd allemaal op internet !quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:00 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Hoe durf je naast die naam een blije smiley te zetten![]()
OMG! Hadden jullie ook al Pallas? Jullie hebben allemaal dezelfde methodes als ik had![]()
onderbouw wel, nu heb ik Pascal.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:01 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Nou, zo durf ik dat: Via nova.
Net zoals iedereen Getal en Ruimte heeft voor wiskunde.
Fortuna heb ik nu, in de 5e en de 6equote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:01 schreef freiss het volgende:
1 t/m 3e klas hadden wij Fortuna voor Latijn, nu Via Nova
Dat weet iedere scholier uit ongeveer de 3e klas en hoger.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:02 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
En de vertalingen stonden altijd allemaal op internet !![]()
OH ****Heb ik nu wat verkeerd gezegd? Wat ben ik toch slecht he
![]()
Maar sinds Fortuna heb ik besloten om het toch zelf te doen hoor. Anders is je eindexamen zo moeilijkquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:02 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dat weet iedere scholier uit ongeveer de 3e klas en hoger.
jou avatar is eg koelquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:02 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Fortuna heb ik nu, in de 5e en de 6e![]()
Deus, jij heb ook Latijnquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:03 schreef r4uz het volgende:
Lekker toegankelijk onderwerp, elite jongetjes.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:01 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Nou, zo durf ik dat: Via nova.
Net zoals iedereen Getal en Ruimte heeft voor wiskunde.
Ik doe het ook gewoon zelfquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:03 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Maar sinds Fortuna heb ik besloten om het toch zelf te doen hoor. Anders is je eindexamen zo moeilijk![]()
Er zijn ook meisjesquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:03 schreef r4uz het volgende:
En dan te bedenken dat er in Nederland helemaal niet zoiets bestaat als elite.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:03 schreef r4uz het volgende:
*meldt.quote:
latijnengrieks.nl dacht ikquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:02 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
En de vertalingen stonden altijd allemaal op internet !![]()
OH ****Heb ik nu wat verkeerd gezegd? Wat ben ik toch slecht he
![]()
hij zit naast mij bij latijnquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:05 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
*meldt.
Als het dan toch niet toegankelijk is, zoek je een andere slowchat op of doe je alsof je er wat van weet. Of je lacht mee.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:06 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Dankjeduurdelang om te maken
[afbeelding]
Kijk daar issie weer![]()
mijn docent zij, we gaan lekker buiten zittenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:08 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Zonde van t weer! Je had thuis moeten blijven
![]()
Oh dan valt het wel meequote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:09 schreef spenky het volgende:
[..]
mijn docent zij, we gaan lekker buiten zittenen bij mentor uur zij die gaan maar lekker naar buiten ofzo.. heb dus alleen maar buiten les gehad... (had totaal maar 2uur les (buiten))
vijf op 4, half vijf thuis, wat eten en drinken en ff bijkomen. Dan Fokken.quote:
Limburgs taalgebruik ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:10 schreef Eix het volgende:
[..]
vijf op 4, half vijf thuis, wat eten en drinken en ff bijkomen. Dan Fokken.
Vijf over vier denk ik.quote:
Yep, vief op is Limurgs/quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:14 schreef -Trinity- het volgende:
Ik ga weer hoods veroveren.
SA?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:14 schreef -Trinity- het volgende:
Ik ga weer hoods veroveren.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:06 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Dankjeduurdelang om te maken
[afbeelding]
Kijk daar issie weer![]()
quote:
Oh, en ook geen fokking pauze na de gym, ook niet naar Aardrijkskunde. Gewoon 4 fokking lesuren achter elkaar.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:31 schreef Eix het volgende:
Trouwens, ik haat de woensdag echt nu. Het Trevianum is ongeloofelijk groot, maar ik had vandaag Gym maar de nieuwe gymzaal is nog niet klaar dus moesten we op de voetbalvelden achter t onderbouw gebouw gaan Gymen. We konden de kleedhokjes van de voetbalvereniging gebruiken. Tien minuten voor mn volgende lesuur konden we ons weer gaan omkleden. T gevolg was dat ik helemaal bezweet me in 5 minuten moest omkleden, en daarna t op n rennen te zetten naar de overkant van de straat.
Ik kwam net op tijd voor mn eerste les Aardrijkskunde, maar ik heb daar dus blijkbaar een heel relaxe leraar voor.![]()
Overigens was er dat uur ook n harde bonk opeens, ster in de ruit. Was gekomen door de hitte.![]()
De leraren die wij altijd na gym hadden, werden helemaal gek van onze klas want wij kwamen altijd een kwartier te laat in een les van 50 minquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:31 schreef Eix het volgende:
Trouwens, ik haat de woensdag echt nu. Het Trevianum is ongeloofelijk groot, maar ik had vandaag Gym maar de nieuwe gymzaal is nog niet klaar dus moesten we op de voetbalvelden achter t onderbouw gebouw gaan Gymen. We konden de kleedhokjes van de voetbalvereniging gebruiken. Tien minuten voor mn volgende lesuur konden we ons weer gaan omkleden. T gevolg was dat ik helemaal bezweet me in 5 minuten moest omkleden, en daarna t op n rennen te zetten naar de overkant van de straat.
Ik kwam net op tijd voor mn eerste les Aardrijkskunde, maar ik heb daar dus blijkbaar een heel relaxe leraar voor.![]()
Overigens was er dat uur ook n harde bonk opeens, ster in de ruit. Was gekomen door de hitte.![]()
Ja maar mn les erna is n klusterklas, dus de helft van mn klas kan naar huis en n stuk of 10 man denk ik hebben andere vakken. Maar als ik telaat was had ik wel n reden, maar toch...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:33 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
De leraren die wij altijd na gym hadden, werden helemaal gek van onze klas want wij kwamen altijd een kwartier te laat in een les van 50 min. En wij zeggen: moet u bij de gymleraar klagen, hij stopt altijd zo laat met de les
![]()
Elk jaar opnieuw
freiss of Frisoquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:34 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Weet jij wat leuks?want hij heeft er nog geen, en ik weet er geen
Bij ons zit alles in clustersquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:34 schreef Eix het volgende:
[..]
Ja maar mn les erna is n klusterklas, dus de helft van mn klas kan naar huis en n stuk of 10 man denk ik hebben andere vakken. Maar als ik telaat was had ik wel n reden, maar toch...
Jongen, swah, relax. Je zit, blijkbaar, in de bovenbouw...... daar is alles wat relaxter, als de hele klas te laat komt dan kunnen jullie allemaal zeggen dat die gymlul te lang doorging, dan gaat ie toch niet beweren dat jullie allemaal te laat zijn...... relaxquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:31 schreef Eix het volgende:
Vroeg ik het aan jou?quote:
Wij hebben een stamklas voor NE & EN, vaste vakken en de rest is ook cluster. Maar nog nooit cluster na gym gehadquote:
Nee weet ik, doet ie ook niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:36 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Jongen, swah, relax. Je zit, blijkbaar, in de bovenbouw...... daar is alles wat relaxter, als de hele klas te laat komt dan kunnen jullie allemaal zeggen dat die gymlul te lang doorging, dan gaat ie toch niet beweren dat jullie allemaal te laat zijn...... relax
Volgende keer is je gymzaal klaar, en dan ben je wel op tijdquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:38 schreef Eix het volgende:
[..]
Nee weet ik, doet ie ook niet.
Maar uit ervaring weet ik dat aardrijskunde leraren de grootste eikels zijn na Frans leraren.![]()
Maar deze is heel relax, dus de volgende keer kan ik op mn dooie gemakje gaan wandelen.![]()
Ik dacht meer aan Fred ofzoquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:40 schreef Jaguarized het volgende:
Noem hem Wiewie.
Yep.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:39 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Volgende keer is je gymzaal klaar, en dan ben je wel op tijd
Dan wel met een t in plaats van een d.quote:
Ghe, mijn school staat er al 31 jaar ,en is al 31 jaar een te klein noodgebouw. We hadden dit jaar ongeveer een kilometer verderop nog 2 lokalen in een kantoorgebouw. Daar ging de leraar met de auto heen en wij op de fietsquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:41 schreef Eix het volgende:
[..]
Yep.
Ik zat echt in een uithoek van de school, op t voetbalveld en moest helemaal in de andere uithoek zijn. Dat was t probleem. De leraren zijn ook vaak telaat trouwens omdat ze zolang moeten wandelen.![]()
http://www.amazon.com/exe(...)300-3532630?v=glancequote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:46 schreef Jaguarized het volgende:
Woehoe mijn Lonely Planet USA is vandaag vanuit Ierland verzonden!
![]()
USA
3rd Edition
Jeff Campbell, et al
Complete Author List
Published March 2004
ISBN: 1741041929
1164 pp / 24 pp colour / 139 maps
[afbeelding]
Dat is de eerste editie ja, van 1999 en 200 pagina's minder.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:49 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/exe(...)300-3532630?v=glance
Vanaf $1.23 Dollar![]()
Er staan gewoon alle coole dingen van de USA in?
Wel dik trouwensquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat is de eerste editie ja, van 1999 en 200 pagina's minder.Die sellers op Amazon voor $1.23 versturen alleen binnen de VS. Sommigen ook internationaal maar das echt reteduur.
Het is een reisgids ja met allemaal vette dingen over de USA.
ga tog lekker fietsen jongenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:50 schreef Knoekie het volgende:
Hey allemaal. Het is echt teringwarm overal. In de tram![]()
Van jouquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:53 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Dat beest van mij of dat boek van Jag?![]()
Uhuh, ik heb er iets van 14 euro voor betaalt inclusief porto vanuit Ierland. Weer een mooie aanvulling voor mijn reisboekenplank in mijn boekenkast.quote:
Ach die heb je morgen toch neit meernodig he, want dan heb je een PSPquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:54 schreef spenky het volgende:
[..]
das lekker hoor ipodje op.. relax
haha jaar daarom, ik heb een memory van 128mb. maar ik ging die van games.fok.nl van 1 gig winnenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:55 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ach die heb je morgen toch neit meernodig he, want dan heb je een PSPOf koop je er geen memory bij?
Want dan gaan er wel 6 nummers op ofzo
Ipodquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:54 schreef spenky het volgende:
[..]
das lekker hoor ipodje op.. relax
ja nogalquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:57 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Een eeeuh![]()
Vingerpoppetje
[afbeelding]
Hij ziet er wel dood uit zo he?
Waarschijnlijk eerder met 'Ipodje' dan met een Ipodquote:
Kijk goed links op mn laatste fotoquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:02 schreef spenky het volgende:
ik heb een fel blauwe ipod mini 6G met me naam erop
Och,quote:
ohjaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:03 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Kijk goed links op mn laatste fotoAlleen mn naam staat er niet op, en hij lijkt wit, maar das door t licht
Op school barste zelfs een ruit.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:50 schreef Knoekie het volgende:
Hey allemaal. Het is echt teringwarm overal. In de tram![]()
Ik wacht nog steeds he....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:44 schreef Imberr het volgende:
Fred/Fret is geen leuke naam![]()
noem em dan uuh.. ik weet nog steeds niks
Kom je vaak in Belgie dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:06 schreef hollander76 het volgende:
Mag ik ff spammen voor de Belgische Bieren, naast Jupiler, wat natuurlijk prima te drinken is, is ook Primus een aanrader.......... moet je alleen wel in Belgie voor zijn
En Jupiler ga ik eens een kratje van inslaan![]()
[afbeelding]![]()
Helaas niet, maar afgelopen week toevallig wel, en Jupiler schenken ze overal, in Rotterdam, in Bilthoven, Brabant en Zeeland, dus daarvoor hoef je niet naar Belgiequote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:10 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds he....![]()
[..]
Kom je vaak in Belgie dan?![]()
Ik had dus 2 uur gym en aansluitend 2 uur les. Zonder pauze.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:11 schreef Knoekie het volgende:
[..]
![]()
Wij zaten ook met 150 in een collegezaal. Zonder airco. 2 uur lang![]()
Ik kan me dat nog van vroegah herinneren, toen ik nog op een middelbare school zat. Bij een klaswisseling kwam je dan altijd in zo'n bak afgewerkte lucht terechtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:11 schreef Knoekie het volgende:
[..]
![]()
Wij zaten ook met 150 in een collegezaal. Zonder airco. 2 uur lang![]()
Ik heb gewoon een heel flesje deo op me gespotenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:13 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik kan me dat nog van vroegah herinneren, toen ik nog op een middelbare school zat. Bij een klaswisseling kwam je dan altijd in zo'n bak afgewerkte lucht terecht
Goor was datGelukkig het afgelopen jaar nauwelijks meegemaakt...
Dat heeft zin denk je?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:13 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een heel flesje deo op me gespoten![]()
Je vond em nog wel zo liefquote:
En daar ben je blij mee?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Yay ik heb me nieuwe schoolboeken binnen![]()
ik vínd em ook lief maar ik kan gewoon geen naam bedenkenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:17 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Je vond em nog wel zo liefNou dan heetie maar Kleine Freddy ofzo
![]()
Ja ik ben ook blij dat ik weer thuis ben jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:17 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Je vond em nog wel zo liefNou dan heetie maar Kleine Freddy ofzo
![]()
[..]
En daar ben je blij mee?Of ben je gewoon blij dat je weer thuis bent?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja ik ben ook blij dat ik weer thuis ben ja
Maar het zijn toffe boeken ook een of ander spellenboek met allemaal gezelschap spelletjes die ik uit me hoofd moet leren![]()
het vak recreatie kunde ofzoquote:
Niuewe school nieuwe zin, zoiets hequote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
het vak recreatie kunde ofzo![]()
Ik begin met een nieuwe opleiding dus nog geen idee hoe al die vakken heten![]()
doeggquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:23 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Niuewe school nieuwe zin, zoiets he![]()
Nouja ik ga eens lekker eten![]()
Tot later![]()
![]()
![]()
Doeiquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:23 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Niuewe school nieuwe zin, zoiets he![]()
Nouja ik ga eens lekker eten![]()
Tot later![]()
![]()
![]()
zozo doe maar duurquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:26 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dat sokje heb ik ookEn een roze en een 20gig
!
Ligt er aan waarmee.quote:
Is er ook een homo forum?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Er moet een lesbi forum komen !![]()
Dan post Martinuhhh! vast ook weer vaker enzo![]()
Geen idee maar daar komt Martinuhhh! niet op afquote:
vroeg ik me even af, anders zou het discriminatie voor Martinuhhh zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Geen idee maar daar komt Martinuhhh! niet op af![]()
En dat mag niet natuurlijkquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:41 schreef W8ezel het volgende:
[..]
vroeg ik me even af, anders zou het discriminatie voor Martinuhhh zijn![]()
En dat mag niet natuurlijkquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:41 schreef W8ezel het volgende:
[..]
vroeg ik me even af, anders zou het discriminatie voor Martinuhhh zijn![]()
ja dat had je al een keer gezegd...TWEE keer achterelkaarquote:
Ik voegde snel een smilie toe na ik al op invoeren had geklikt volgens mijquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:45 schreef W8ezel het volgende:
[..]
ja dat had je al een keer gezegd...TWEE keer achterelkaar![]()
kanniet hoor, echt niet
![]()
Helemaal nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:46 schreef Imberr het volgende:
voor sommige mensen is t verschil tussen de edit en de quote knop toch nog iets te groot blijkbaar
Omdat niet iedereen dat verjaardagstopic in de bookmarks heeft.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:47 schreef -Mo- het volgende:
Waarom heet dit toppik niet 'Ayaxola is jarig vandaag' ?
ga ik je les gevenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:40 schreef MaRySe het volgende:
[..]
zeilen!
als ik een eigen bootje hebt wil ik het leren
Datzelfde geldt voor die mensen die slechts 1 smilie posten.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:46 schreef Imberr het volgende:
voor sommige mensen is t verschil tussen de edit en de quote knop toch nog iets te groot blijkbaar
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Datzelfde geldt voor die mensen die slechts 1 smilie posten.![]()
Hetzelfde geldt natuurlijk voor 2-smilie-posts.quote:
en 3 smileys?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt natuurlijk voor 2-smilie-posts.![]()
Mo bannen ze nietquote:
peacequote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:04 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Mo kent geen schaamte, je weet toch.
Precies want dan hebben alle dames niks meer tedoenquote:
Daarvoor hebben we msnquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Precies want dan hebben alle dames niks meer tedoen![]()
Alsof je daar wel wat tegen me zegt....quote:
tegen jou niet echt neequote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Alsof je daar wel wat tegen me zegt....![]()
![]()
Mo !quote:
Dat wilde ik maar net zeggen.quote:
Omdat het gezellig isquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:13 schreef Imberr het volgende:
waarom moet ik tegen jullie praten dan?![]()
![]()
Omdat je die mensen in je msn lijst hebt immers.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:13 schreef Imberr het volgende:
![]()
Voel je je te goed voor ons danquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:13 schreef Imberr het volgende:
![]()
Ja ze vindt het stoer dat de helft van haar msn lijst van fok isquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Voel je je te goed voor ons dan![]()
neequote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
1/4quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:15 schreef taart het volgende:
[..]
Ja ze vindt het stoer dat de helft van haar msn lijst van fok is![]()
wij zijn te goed voor haarquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
dan doe je ze in een groepsgesprekquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
neemaar als ik tegen iedereen moet praten die in mijn lijst staat ben ik een halfuur bezig met alleen maar hoi te zeggen
![]()
Dan crasht men pcquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:16 schreef taart het volgende:
[..]
dan doe je ze in een groepsgesprek![]()
daarvan hebben er mij ook veel toegevoegdquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:18 schreef Jaguarized het volgende:
Volgens mij voegen mensen je ook toe om het toevoegen en zodat ze er mee kunnen pimpen dat ze je in hun lijst hebben. Vervolgens hebben die mensen dan ook maar 1x hoi en doei gezegd ofzo...
Ikquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:18 schreef Jaguarized het volgende:
Volgens mij voegen mensen je ook toe om het toevoegen en zodat ze er mee kunnen pimpen dat ze je in hun lijst hebben. Vervolgens hebben die mensen dan ook maar 1x hoi en doei gezegd ofzo...
het begint al goedquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:20 schreef -Mo- het volgende:
http://media.putfile.com/DJ-Mo---Bailando :")
Niet serieus te nemen hoor.
Hij loopt soms vast.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:20 schreef -Mo- het volgende:
http://media.putfile.com/DJ-Mo---Bailando :")
Niet serieus te nemen hoor.
Ik ook, maar zij had mij toegevoegdquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:18 schreef Jaguarized het volgende:
Alsof je wilt dat ik tegen je praat.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:21 schreef MaRySe het volgende:
ik weet geen eens wie het zijn
ik weet wel ene moooooooooo die zegt niks
en J & B weer wel
Ze kent me.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:21 schreef MaRySe het volgende:
ik weet geen eens wie het zijn
ik weet wel ene moooooooooo die zegt niks
en J & B weer wel
Daar begon een vriend van mij ook al over, maar ik ken geen liedjes van Jan Smit.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:22 schreef taart het volgende:
Ik denk het is een boom boom bailando remix van jan smit
Wees blijquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:23 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Daar begon een vriend van mij ook al over, maar ik ken geen liedjes van Jan Smit.
schadequote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:23 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Daar begon een vriend van mij ook al over, maar ik ken geen liedjes van Jan Smit.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:25 schreef -Mo- het volgende:
Ik wil wat tegen Maryse zeggen, maar ik kan haar niet vinden.
quote:
Omdat ik em vergat aan te zetten na mn rebootquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:28 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik was vergeten dat ik jou op msn heb![]()
waarom ben je niet online trouwens?
![]()
Uuh jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:30 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Is het al te laat om het de Zomerhit van 2005 te noemen?
Doettie al hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:33 schreef brainster het volgende:
[..]
Moet jij niet bij Imberr slijmen ofzo?
heb je toegevoegdquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:31 schreef MaRySe het volgende:
Ik ben niet op msn... *moment*
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:44 schreef -Mo- het volgende:
Ik doe die DJ Mo maar af....komt me onderhand de strot wel uit.
whooee aanstormend talentquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:45 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Yep....ik heb nóg een hit eigenlijk.![]()
Met joa gitar?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:46 schreef Duncan-Death het volgende:
Ik maak pas kekke muzak.
http://www.xs4all.nl/~burter/quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:47 schreef freiss het volgende:
Ik vind r4uz toch beter.
Je maakt watquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:46 schreef Duncan-Death het volgende:
Ik maak pas kekke muzak.
ikquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:47 schreef Knoekie het volgende:
Wie o wie post het 50ste bericht in mijn fb
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:48 schreef Wiwi101 het volgende:
Moet je kijken wat Brainster nou weer bij mij flikt:
http://www.wiering.herejezus.nl/brainster.jpg
Niet normaal toch?![]()
![]()
Gewoon smiley posts joh.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:47 schreef freiss het volgende:
[..], ow smileyosts mogen niet meer, dus hoi!
En mijn 893e?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:49 schreef -Mo- het volgende:
Wie o wie post het 77ste bericht in mijn fb
dat zijn wel jou hits out je reeksquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:50 schreef freiss het volgende:
[..]
Vooral If I Could en "Kaasouflé" zijn goed.
en nu in het Nederlands?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:52 schreef spenky het volgende:
[..]
dat zijn wel jou hits out je reeks
Doe mij maar die pianoimprovisatiequote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:50 schreef freiss het volgende:
[..]
Heb je nou al een naam gegeven aan jouw kermit?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:54 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Doe mij maar die pianoimprovisatieZitten wel msn-hoi-ik-ben-online-geluiden doorheen
![]()
doennut niet eensquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:50 schreef freiss het volgende:
[..]
Hehe ben ik er eindelijk achter. Kermit heet dat beest waar ie op lijktquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:56 schreef freiss het volgende:
[..]
Heb je nou al een naam gegeven aan jouw kermit?
er zijn meerdere If I could'squote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:57 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Kaassouflé wél...die andere niet nee.
http://www.xs4all.nl/~burter/songs/r4uz%20-%20If%20I%20Could.mp3 deze?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:57 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Kaassouflé wél...die andere niet nee.
ehh... ik zal even wat verzinnen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:57 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Hehe ben ik er eindelijk achter. Kermit heet dat beest waar ie op lijkt
Maar Kermit zo gaat ie niet heten hoor![]()
Weet jij nog wat wat niet in mijn sig staat?
(iets leuks bij voorkeur)
Doe datquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:59 schreef freiss het volgende:
[..]
ehh... ik zal even wat verzinnen.
Die doet het wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:58 schreef freiss het volgende:
[..]
http://www.xs4all.nl/~burter/songs/r4uz%20-%20If%20I%20Could.mp3 deze?
Komt er nog wat van?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:59 schreef freiss het volgende:
[..]
ehh... ik zal even wat verzinnen.
Mp3Tag:quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:59 schreef Duncan-Death het volgende:
http://dhost.info/cerror/bobocop.php < heersch.
Duh, welke van de 2 trouwens?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:03 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Mp3Tag:
Album: Grondbananen en aardappels met pit!
Jaar: 1674
![]()
Het is niet eens een leuk nummer![]()
ik oookquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:02 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Die doet het wel.![]()
Ik had hiervoor 2 andere If I Could's geprobeerd die het beiden niet deden.
mr. Viror? (= Latijn voor groen.)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:01 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Doe datals mn sig vol is dan kies ik er eentje uit
![]()
![]()
Bovenstequote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:03 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Duh, welke van de 2 trouwens?
Hij staat erbijquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:06 schreef freiss het volgende:
[..]
mr. Viror? (= Latijn voor groen.)
groengeel. (tenminste, op mijn beeldschermquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:12 schreef Imberr het volgende:
is dat ding groen dan? lijkt me eerder geel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |