tell mequote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:11 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Al is mijn ware indentiteit ook niet echt een opstekertje voor je.
Er komt alleen maar Nederlandstalige muziekquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:43 schreef Gabry het volgende:
FiPo![]()
Wat is er met mijn vader in een badpak?
Mwuahahahaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:44 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Er komt alleen maar Nederlandstalige muziek![]()
Ik heb geen ogen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:47 schreef MaRySe het volgende:
Is niet mijn desktop
hop, hop, foto's posten: PIMP hier met je ogen ! #2
Dan gebeurt er niks?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:47 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Zulks heeft hetzelfde effect als zaaddodende pasta in je scrotum.
Zaaddodende pasta in je zak bedoel je?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:53 schreef Gabry het volgende:
ik heb lang zitten nadenken en ik durf te betwijfelen dat je daar impotent van wordt.![]()
Jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:55 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Zaaddodende pasta in je zak bedoel je?
Waar is je leuke avatar geblevenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:57 schreef Petertjuhh het volgende:
o
hij is er weerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:58 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Waar is je leuke avatar gebleven![]()
Ja, deze avatar vraagt de drager om veel verantwoordelijkheidquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:59 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Dop je nou echt chicks met die avator van je?
Van wat is jou avatar?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:02 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ja, deze avatar vraagt de drager om veel verantwoordelijkheid![]()
Waar de hel heb je het over?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:59 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Dop je nou echt chicks met die avator van je?
Shizzlequote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:03 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Waar de hel heb je het over?
Uhm. Goedemorgenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:05 schreef Maikuuul het volgende:
* Maikuuul heeft 4 sneden roggebrood, 2 met smeerkaas en 2 met smeerleverworst
Vals aan het spelen bij het creeeren van een bierbuik?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:05 schreef Maikuuul het volgende:
* Maikuuul heeft 4 sneden roggebrood, 2 met smeerkaas en 2 met smeerleverworst
Neen, maar als ik 17 word ga ik wel trainen, trouwens waarom word ik niet gewoon dik als ik de hele dag op me luie reet zitquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:11 schreef Petertjuhh het volgende:
dan ben je wel erg mager, nooit aan sport gedaan?
op dit moment doe ik ook vrij weinig (niet zo lang verhuisd) en ik word ook niet echt brederquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:12 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Neen, maar als ik 17 word ga ik wel trainen, trouwens waarom word ik niet gewoon dik als ik de hele dag op me luie reet zit
Sexen verbrand veel kalorieren.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:11 schreef Petertjuhh het volgende:
dan ben je wel erg mager, nooit aan sport gedaan?
Achja, zolang onze piele het maar doet, toch ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:13 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
op dit moment doe ik ook vrij weinig (niet zo lang verhuisd) en ik word ook niet echt breder![]()
zat je herhalingen op talpa te kijken?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:15 schreef Knoekie het volgende:
Maar ik ga slapen Nickolodian begint
Whehe ik kan me geen enkele eerste schooldag herinneren dat ik op tijd wasquote:Op woensdag 31 augustus 2005 07:58 schreef Imberr het volgende:
mogguh
vandaag eerste echte schooldag en wat doe ik? ik verslaap me!![]()
![]()
heb ik mijn moeder laten opbellen naar school om te zeggen dat ik later kom![]()
mja.. ik ga maar weer verder met te laat zijn.. daagdaag![]()
ik ben altijd op tijdquote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Whehe ik kan me geen enkele eerste schooldag herinneren dat ik op tijd was
hey!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:21 schreef Chriz2k het volgende:
Hoi [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ha toen ik die missie speelde ging er iets mis, ik vloog zo, en ze verdwenen een voor een voordat ze bij me warenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:55 schreef -Trinity- het volgende:
Nee! Ik ben een dag bezig geweest die Hydra's te killen! Nee! *is neergestort*
vannacht/vanavond een bier- aka tuinfeest in een gehucht hier verderopquote:
Anders ik welquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:31 schreef Boeman het volgende:
[..]
en jij? lekker van het zonnetje genieten?
ik moet ook nog even boeken halen en dan de hele dag op een terrasje/park ofzo zitten, vanavond feeeestjequote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:31 schreef Boeman het volgende:
[..]
vannacht/vanavond een bier- aka tuinfeest in een gehucht hier verderop
en boeken halen, want school begint volgende week weer dus...![]()
en jij? lekker van het zonnetje genieten?
kom je even langs dan??quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:34 schreef saaw het volgende:
[..]
ik moet ook nog even boeken halen en dan de hele dag op een terrasje/park ofzo zitten, vanavond feeeestjeen morge naar friesland met mn nieuwe school
jupquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:39 schreef Boeman het volgende:
[..]
hehe![]()
6vwo ga je nu doen?
(WAAR IS IEDEREEN???)
IK ben er nog wel maar niet zo elke secondequote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:39 schreef Boeman het volgende:
[..]
hehe![]()
6vwo ga je nu doen?
(WAAR IS IEDEREEN???)
of ze liggen op het strand...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:40 schreef saaw het volgende:
[..]
jup![]()
geen idee, het is wel rond lunchtijd ofzo maar de meeste mensen hebben nog vrij en staan nu ongeveer op, lijkt me?
Wat voor 1?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:50 schreef Renesite het volgende:![]()
* Renesite heeft zichzelf getrakteerd op een nieuwe mobiel, heb toch salaris gekregen
wat kan hij allemaal!!!111!1!111!1!!!!!!!!!??quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:50 schreef Renesite het volgende:![]()
* Renesite heeft zichzelf getrakteerd op een nieuwe mobiel, heb toch salaris gekregen
zitten er zometeen allemaal kruimels tussen de lettertjesquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:49 schreef saaw het volgende:
ik ben er ok nog maar ben ff aan t ontbijten
Je groet me!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:51 schreef saaw het volgende:
morning Jag
@ renesite: watvoor telefoon?
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:51 schreef saaw het volgende:
morning Jag
@ renesite: watvoor telefoon?
Dezent!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:51 schreef Boeman het volgende:
[..]
wat kan hij allemaal!!!111!1!111!1!!!!!!!!!??
JE POST 2 KEER ACHTER MEKAAR!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:52 schreef Boeman het volgende:
[..]
zitten er zometeen allemaal kruimels tussen de lettertjes
*edit: ah kut, alweer...
Toch wel goed van mij dat ik netjes 4 keer quoot in 1 post.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dezent!
Mitsubishi M430i
[..]
JE POST 2 KEER ACHTER MEKAAR!
daar sloeg deze dan ook opquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dezent!
Mitsubishi M430i
[..]
JE POST 2 KEER ACHTER MEKAAR!
[..]
Toch wel goed van mij dat ik netjes 4 keer quoot in 1 post.
btw ik ga vandaag alles in 1 post zetten, als iedereen dit nou doet zal conflict erg trots op ons zijn en gaat dit topic heel lang meequote:
ja zekerquote:
succesquote:
jij doet het ook al zie ikquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, wat zal hij trots zijn!
[..]
ja, alleen moettie ene beetje lang aan den accu
[..]
FOEI FOEI FOEI FOEI!
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:01 schreef Boeman het volgende:
al mijn posts staan in mijn vorige post (behalve deze dan want die staat hier)
dat is erg waar enzoquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Feauteau posten! This post is worthless with pics.![]()
![]()
huilie!quote:
*sterretje! Hier zijn wequote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:11 schreef Boeman het volgende:
wij voelen ons genegeerd
* (sterretje)
goeierdquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:12 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ja ik moet steeds terugscrollen om jou te lezenhad ik al verteld dat ik lui ben?
Trouwens, ik negeer je nu niet
![]()
zeker weten! jij maakt mijn werk ten behoeve van conflict en zijn almachtige gezag tenminste niet nutteloosquote:
ofcoursequote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je groet me!Echt zoooo stoer!
![]()
![]()
![]()
Ja, wat zal hij trots zijn!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:56 schreef Boeman het volgende:
[..]
daar sloeg deze dan ook op
[..]
btw ik ga vandaag alles in 1 post zetten, als iedereen dit nou doet zal conflict erg trots op ons zijn en gaat dit topic heel lang mee
ja, alleen moettie ene beetje lang aan den accuquote:
FOEI FOEI FOEI FOEI!quote:
Ja duhquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:56 schreef Boeman het volgende:
[..]
daar sloeg deze dan ook op
[..]
btw ik ga vandaag alles in 1 post zetten, als iedereen dit nou doet zal conflict erg trots op ons zijn en gaat dit topic heel lang mee
[..]
ja zeker
[..]
succes
[..]
jij doet het ook al zie ik
Okay dan!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:01 schreef Boeman het volgende:
al mijn posts staan in mijn vorige post (behalve deze dan want die staat hier)
Wat wel dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Alleen douchen is zoooo not done tegenwoordig.![]()
Ja, en ik zit te kwijlen boven mijn telefoon.quote:
Wat hij zegtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Feauteau posten! This post is worthless with pics.![]()
![]()
Newbiequote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:09 schreef saaw het volgende:
[..]
alleen douchen is ook helemaal niet gezellig
maar ik heb momenteel ff niemand die mee kon
Alleen douchen is zoooo not done tegenwoordig.quote:
Feauteau posten! This post is worthless with pics.quote:
Ik heb 'm nog eens geprobeerd, was idd niet zo heel moeilijk. Alleen vliegen (met toetsenbord) vind ik soms nog wat moeilijk. Die missies mislukken alleen omdat ik tegen iets opvlieg (andere jet, stilstaande dingen) en niet omdat ik word vernield door hun. Maar het is gelukt, tweede keer viel ontzettend mee. Je moet alleen even weten hoe dat ding werkt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:07 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ha toen ik die missie speelde ging er iets mis, ik vloog zo, en ze verdwenen een voor een voordat ze bij me warenkon ik zo verder vliegen
![]()
![]()
![]()
Maaare, later heb ik em nog es gedaan, toen vond ik em niet moeilijk...![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:38 schreef Sventastic het volgende:
Jullie hebben me uit de OP gegooid!!!!!
alleen douchen is ook helemaal niet gezelligquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Alleen douchen is zoooo not done tegenwoordig.![]()
Preciezquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:07 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog eens geprobeerd, was idd niet zo heel moeilijk. Alleen vliegen (met toetsenbord) vind ik soms nog wat moeilijk. Die missies mislukken alleen omdat ik tegen iets opvlieg (andere jet, stilstaande dingen) en niet omdat ik word vernield door hun. Maar het is gelukt, tweede keer viel ontzettend mee. Je moet alleen even weten hoe dat ding werkt.
Amegossie......Kindertelefoon al gebeld?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:09 schreef saaw het volgende:
[..]
alleen douchen is ook helemaal niet gezellig
maar ik heb momenteel ff niemand die mee kon
nee die nemen je niet serieus als je zegt dat je 18 bentquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Amegossie......Kindertelefoon al gebeld?![]()
Die nemen je sowieso niet serieusquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:11 schreef saaw het volgende:
[..]
nee die nemen je niet serieus als je zegt dat je 18 bent
Ja ik moet steeds terugscrollen om jou te lezenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:11 schreef Boeman het volgende:
wij voelen ons genegeerd
* (sterretje)
Kut voor jequote:
Ik zou het niet weten, ik heb ze nog nooit gebeld.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:11 schreef saaw het volgende:
[..]
maar je bent soms net..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:11 schreef saaw het volgende:
[..]
ja, maar nu krijgen we wel een positieve aantekening in conflicts boekjequote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
maar je bent soms net..
laat maar
Ben er beetje zat van, ik ben zelf ook lui
Ik had mezelf niet toegevoegdquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:13 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Kut voor je. Ban = eruit? En: "Het wordt niet gewaardeerd als mensen die slechts enkele posts hebben geplaatst in de reeks, zichzelf toevoegen in de OP."
dat zat ik me ook al af te vragenquote:
5 uur thuis!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:19 schreef saaw het volgende:
[..]
dat zat ik me ook al af te vragen
ik ga naar het park
dag allemaal![]()
ik ga ookquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:19 schreef saaw het volgende:
[..]
ik ga naar het park
dag allemaal![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:18 schreef Sventastic het volgende:
[..]
Ik had mezelf niet toegevoegd
Dat is een kloon.....quote:
je gaat de park tsjekken?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:19 schreef saaw het volgende:
[..]
ik ga naar het park
dag allemaal![]()
Enge foto hoor!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
I know, check mijn fotoboek maar eens!
Gedaan...en nu ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
I know, check mijn fotoboek maar eens!
Dat zal het zijn inderdaad.quote:
quote:
Dat !quote:Gepost door Svensational - maandag 29 augustus 2005 @ 15:59 [directe link]
Mijn ban was helemaal niet terecht. . Ik wil ontband worden.
Mag ik misschien lachen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:56 schreef Imberr het volgende:
hoii iedereen![]()
mijn eerste schooldag zit er weer op
Ik lach niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:05 schreef Jaguarized het volgende:
Zo, straks om 15.15 tandarts en 16.00 dokter.
Mijn vakantie loopt nogsteeds.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:58 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja hoor![]()
waarom?![]()
edit:
[..]
wat hij zegt![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik lach niet.
[..]
Mijn vakantie loopt nogsteeds.
Ik had ook niet verwacht dat je zou lachen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik lach niet.
[..]
Mijn vakantie loopt nogsteeds.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat je zou lachen.![]()
K bedoelde meer t laatste deelquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat je zou lachen.![]()
Het is wel een vrouwelijke mondhygeniëniste, dat die zuigt vind ik nog niet eens zo erg. Vrijdag de echte tandarts, das een vent.quote:
Gelukkig quote ik Rene ook maar he.quote:
Wees eens een kerel en ga fluitend heenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het is wel een vrouwelijke mondhygeniëniste, dat die zuigt vind ik nog niet eens zo erg. Vrijdag de echte tandarts, das een vent.![]()
Omdat die van mij er ook uitgekickt wasquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:01 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Hoezo had je mijn ava uit de OP gehaald?![]()
Ik ga altijd fluitend naar de tandarts en kornuiten.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wees eens een kerel en ga fluitend heen
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:16 schreef Jaguarized het volgende:
Gelukkig quote ik Rene ook maar he.
0800 of wat?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:34 schreef Maikuuul het volgende:
Vandaag weer veel mensen gratis bellenaltijd lache
Ik ookquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:38 schreef hollander76 het volgende:
Mogguh mensen
Ik heb te horen gekregen dat de middelbare scholen al 2weken zijn begonnen hiero
En ik kan nog rustig in de zon zitten
jep, ik kan ook nog even genieten, maar moet zometeen wel even mn boekjes halen...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:38 schreef hollander76 het volgende:
Mogguh mensen
Ik heb te horen gekregen dat de middelbare scholen al 2weken zijn begonnen hiero
Mijn broertje begint volgende week dinsdag pas....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:38 schreef hollander76 het volgende:
Mogguh mensen
rauw ei uit de magnetron schijnt ook lekker te zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:41 schreef Renesite het volgende:
Ik gooi zo maar wat broodjes in de magnetron![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:46 schreef Boeman het volgende:
[..]
rauw ei uit de magnetron schijnt ook lekker te zijn![]()
Aanstaande maandag moet ik weer komen opdagen, maar met dit weer wil ik best vrij zijn hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mijn broertje begint volgende week dinsdag pas....
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
smileypost![]()
edit: en 2 berichten achter elkaar![]()
foei![]()
![]()
![]()
hahaha verstandigquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:58 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik wil geen ban dus ik kap nu ff
mwah.. als je teveel baggert welquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:59 schreef W8ezel het volgende:
[..]
hahaha verstandigkrijg je zo makkelijk een ban dan??
o.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:49 schreef W8ezel het volgende:
aaahh!!! ik word gestalked door één of andere spaanse!!!![]()
gewoon nuecken, heb je er ook nog wat aanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:49 schreef W8ezel het volgende:
aaahh!!! ik word gestalked door één of andere spaanse!!!![]()
jij mag haar hebben, ik hoef haar niet...interesse?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:08 schreef Boeman het volgende:
[..]
gewoon nuecken, heb je er ook nog wat aan
foto?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:09 schreef W8ezel het volgende:
[..]
jij mag haar hebben, ik hoef haar niet...interesse?
nee, ik heb al een lading exoten in mn lijst. Finnen jappen thaien FRANSEN (ladingen!!) een zweed oostenrijksequote:
die spaanse is dus ook zo éénquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:15 schreef Boeman het volgende:
[..]
nee, ik heb al een lading exoten in mn lijst. Finnen jappen thaien FRANSEN (ladingen!!) een zweed oostenrijksezieuw neeland
amerika (VS) eeh en veel aziaten die het altijd met je eens zijn. Als je zegt, je bent ene hoer, zullen ze nog zeggen, ja zit wat in
EN OVERAL respect voor hebben...
blokkenquote:
daagquote:
ssst, niet doorvertellenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:18 schreef Boeman het volgende:
[..]
blokken
(waarom post je WEER 2 keer achterelkaar)
saarah??quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:19 schreef taart het volgende:
Ik heb een irritant belgisch meisje in me lijst, heel erg opdringerig
die Saarah tochquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:19 schreef taart het volgende:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:19 schreef taart het volgende:
quote:
quote:
heb mijn taak net afquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:23 schreef taart het volgende:
Ik heb gewoon een Taak van SK opgekregen van school, die moet ik nu gaan maken in de vakantie
yup..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:31 schreef taart het volgende:
heeft iedereen zijn toetsenbord verloren ofzo?
ik alleen nog grote lijntjesschriftenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:35 schreef taart het volgende:
He, shit ik moet nog schoolspullen halen
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
yup..
nou, eig was ik jouw foto in t fototopic aan t bewonderen
Volgens mij ontploft datquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:46 schreef Boeman het volgende:
[..]
rauw ei uit de magnetron schijnt ook lekker te zijn![]()
Ook nog feli van mijquote:
Zo vet grofquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:28 schreef Jaguarized het volgende:
OMG. Check onderstaand filmpje, wat een copper al niet moet doen om de string van een vrouw te zien te krijgen:
http://www.big-boys.com/articles/womantazer.html
Ayaxola, gefeliciteerd.![]()
Dat is een goede manier van aanpakkenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:46 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Volgens mij ontploft dat
[..]
Ook nog feli van mij![]()
[..]
Zo vet grof
en in Limburg is t weer t warmstequote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:46 schreef Chanandler het volgende:
HET IS DONDERS WARM!!! LEKKER JONGE![]()
Maar ik liep opeens wel een pagina achterquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:48 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dat is een goede manier van aanpakken
Dank trouwens
En dan komt me oma hier op bezoek, wat is ze ook dom he?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:51 schreef Imberr het volgende:
[..]
en in Limburg is t weer t warmste![]()
![]()
Dan moet ze je wel heel lief vindenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:53 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
En dan komt me oma hier op bezoek, wat is ze ook dom he?(zij woont in Limburg en ik in N-Holland
![]()
die oma's van tegenwoordigquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:53 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
En dan komt me oma hier op bezoek, wat is ze ook dom he?(zij woont in Limburg en ik in N-Holland
![]()
Dat ook hoor maar me moeder is morgen jarigquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:54 schreef taart het volgende:
[..]
Dan moet ze je wel heel lief vinden![]()
Dankjequote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
die oma's van tegenwoordig![]()
jouw ava is trouwens erg geil ja![]()
![]()
![]()
Hij is wel camera geilquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:56 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Dat ook hoor maar me moeder is morgen jarig![]()
![]()
[..]
Dankjeduurde best lang om te maken
![]()
(Eindelijk iemand die er wat van zegt)
waar moet je anders zijn?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:59 schreef taart het volgende:
Ik ga op de warmste dag dat ik in Nederland ben huiswerk maken
Laterquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:58 schreef Chanandler het volgende:
Maar ik ga dr weer van tussen, het is veelste lekker weerToedeloe
Ik ben ook in Italie geweest waar het 39 graden wasquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:00 schreef Imberr het volgende:
[..]
waar moet je anders zijn?![]()
ik moet ook huiswerk maken.. en nog veel boeken kaften![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:59 schreef taart het volgende:
Ik ga op de warmste dag dat ik in Nederland ben huiswerk maken
-edit-
dat klinkt wel erg dom, ik verzet het wel weer![]()
![]()
Hoeveel uren hebben jullie in de week?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:00 schreef Imberr het volgende:
[..]
waar moet je anders zijn?![]()
ik moet ook huiswerk maken.. en nog veel boeken kaften![]()
Op vakantie of gewoont?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:02 schreef taart het volgende:
[..]
Ik ben ook in Italie geweest waar het 39 graden was
aah...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:02 schreef taart het volgende:
[..]
Ik ben ook in Italie geweest waar het 39 graden was
totaal? 32quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:03 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
[..]
Hoeveel uren hebben jullie in de week?
Afgelopen jaar (in de 5e) had ik er 27. Ik denk er dit jaar iets meer zijn. 30 ofzo. Maja examenjaar moet alles nog ff snel snel erin gestampt worden enzoquote:
Ath. of Gym? Aan je ondertitel te zien Gym...of nie?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:11 schreef Gershom het volgende:
Ik zit nu in de 5e en ik krijg 4x6 en 1x5 = 29 uur
Nouja ik ben ook bijzonder lui en ik red het al tot de 6equote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:14 schreef Gershom het volgende:
Nope, ik heb in de 2e Gym gedaan maar ik ben er mee gestopt.. Ik was te lui
ath dus..
Btw, mooie ondertitel he
Altijd of eeuwig trouwquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:16 schreef Imberr het volgende:
wat betekent dat? altijd trouw ofzoiets?
zo ongeveer ja dacht ik. Fides is trouw, maar Fideles weet ik niet. Vertrouwden?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:16 schreef Imberr het volgende:
wat betekent dat? altijd trouw ofzoiets? of altijd eerlijk ofzo?![]()
-es is gewoon zon klote naamval, die je ook in het Duits hebtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:17 schreef freiss het volgende:
[..]
zo ongeveer ja dacht ik. Fides is trouw, maar Fideles weet ik niet. Vertrouwden?
hoi allemaaltrouwens
oh, dat wist ik ook wel,quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:19 schreef Imberr het volgende:
heb fidelis ff opgezocht:
fidēlis, e (adv. fidēliter en fidēle) (fides¹)
1. trouw, betrouwbaar, oprecht, eerlijk [amicus; amicitia; mens; canis; consilium]; - subst. fidēlēs, ium m getrouwen, betrouwbare personen;
2. stevig, betrouwbaar, veilig [lorica; navis; portus];
3. (eccl.) gelovig; - subst. fidēlis, is m christen;
/ adv. fidēliter ook: betrouwbaar, nauwgezet; » ~ discere artes; alqd ~ curare.![]()
en hoii freiss
Dat ik t nog goed heb ookquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:18 schreef Gershom het volgende:
Yup. Het is idd gewoon "Altijd trouw" maar "Eeuwig trouw" staat poetisch mooier...
ja, weet ik. Het is Fides, Fidis, maar met een "l" heb ik nooit gezien.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:18 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
-es is gewoon zon klote naamval, die je ook in het Duits hebtDie der das die des der dem den etc
Gewoon doen alsof je het zelf kanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:21 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat ik t nog goed heb ook![]()
![]()
latijnboeken van je broer hebben is stoer![]()
Latijn uit je hoofd doen is stoerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:21 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat ik t nog goed heb ook![]()
![]()
latijnboeken van je broer hebben is stoer![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:19 schreef Imberr het volgende:
heb fidelis ff opgezocht:
fidēlis, e (adv. fidēliter en fidēle) (fides¹)
1. trouw, betrouwbaar, oprecht, eerlijk [amicus; amicitia; mens; canis; consilium]; - subst. fidēlēs, ium m getrouwen, betrouwbare personen;
2. stevig, betrouwbaar, veilig [lorica; navis; portus];
3. (eccl.) gelovig; - subst. fidēlis, is m christen;
/ adv. fidēliter ook: betrouwbaar, nauwgezet; » ~ discere artes; alqd ~ curare.
Fidelis, Fideles?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:21 schreef freiss het volgende:
[..]
ja, weet ik. Het is Fides, Fidis, maar met een "l" heb ik nooit gezien.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:22 schreef W8ezel het volgende:
het verjaardagstopic, waar kan ik die vinden?
fidelis = nom. maar gen. is denk ik ook fidelis. Bij fides (nom.) is de gen. fidis dacht ik.quote:
Weetje, ik heb nog vakantie, dus ik ga ff niet verder nadenkenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:24 schreef freiss het volgende:
[..]
fidelis = nom. maar gen. is denk ik ook fidelis. Bij fides (nom.) is de gen. fidis dacht ik.
Kan je dat ook?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:25 schreef Imberr het volgende:
[..]
latijn en grieks zélf leren en niet op school, dát is pas stoer![]()
Pagina 2? Of is ie al weghaald?quote:
ik spreek bijna nooit een VMBOerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:27 schreef freiss het volgende:
Weet je wat pas irritant is? Dan zijn er van die VMBO'ers die vragen wat voor niveau je doet. Gymnasium dus in mijn geval. Dan zeggen ze altijd "Doe jij gymnasiumoooohhh.... is dat moeilijk? Zeg eens 'ik speel op mijn computer' in het Latijns"
Ego ludo komputeros?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:27 schreef freiss het volgende:
Weet je wat pas irritant is? Dan zijn er van die VMBO'ers die vragen wat voor niveau je doet. Gymnasium dus in mijn geval. Dan zeggen ze altijd "Doe jij gymnasiumoooohhh.... is dat moeilijk? Zeg eens 'ik speel op mijn computer' in het Latijns"
Mee eensquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:28 schreef freiss het volgende:
Mijn sig is ook Latijn
Mijn oma is nog steeds hierquote:
altijd gezelligquote:
Same herequote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:25 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Weetje, ik heb nog vakantie, dus ik ga ff niet verder nadenken![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |