Maar je hebt er wel zin in toch?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:26 schreef VoreG het volgende:
Over 50 minuten in een snikhete bus naar een snikhete metro naar een snikhete trein naar een snikhete bus om in deze hitte te gaan voetballen
quote:
Als dat op utreg centraal is en je hebt airco, wacht dan even op mij!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:30 schreef Bluezz het volgende:
Is het warm dan Vo3eG?
Ik ga zo het jongste bluezzevruchtje van de trein halen
hey en onze swirlquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:30 schreef Bluezz het volgende:
Is het warm dan Vo3eG?
Ik ga zo het jongste bluezzevruchtje van de trein halen
Nee, ze is nu onderweg naar Bloemendaal-Centraal.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:31 schreef VoreG het volgende:
Als dat op utreg centraal is en je hebt airco, wacht dan even op mij!
Want??quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:35 schreef pfaf het volgende:
Vandaag voor het laatst naar het zwembad geweest dit jaar.
flauw zegquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, ze is nu onderweg naar Bloemendaal-Centraal.
Dolletjes.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:29 schreef VoreG het volgende:
morgen naar Bakkum voor het jsvu kamp en dan maandag beginnen met de uni.
Inderdaad.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Want??
het wordt nooit meer mooi weer
Biertje erbij.. dat gaat helemaal goed komen vanavondquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
flauw zeg
Ideale voorbereiding voor voetballen
ik zit nu aan een pizza
Moet je em nog zelf vangen of vis je em uit de diepvries?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:42 schreef appelsientje het volgende:
zooo heb eigenlijk best honger
zometeen lekker vis eten!
Ik vis hem helemaal zelf uit de diepvries...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:43 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Moet je em nog zelf vangen of vis je em uit de diepvries?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar heb je de drukke SJ ook weer eens.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:47 schreef appelsientje het volgende:
Zooo ik ga maar eens helpen met het eten klaar maken..
tot later
kan je hier ook ff komen opruimen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:55 schreef Bjoro het volgende:
ff een beetje opruimen hier, en dan huiswaarts !
nog vakantie... goed gepland met dit weerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Alles lekker hoor, ik geniet nog even van de vakantie.
Ik ookquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:33 schreef golfer het volgende:
We zijn er nu bijna helemaal klaar voor.
Dank je! Dat biertje gaat er wel inquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:17 schreef DeTolk het volgende:
Omdat de temperatuur het toelaat, voor iedereen een biertje ( voor degenen die geen bier willen is er ook Spa en Fruit )
Ja.. tijd voor een biertje.. maar dan wel buiten in de tuinquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:22 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dank je! Dat biertje gaat er wel in![]()
Weet jij dat ongeveer 2/3 van jouw posts in Hools begint met 'Zooo'?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:39 schreef appelsientje het volgende:
Zooo het avond eten zit er ook weer in
Zooo hee!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:46 schreef Suijk het volgende:
[..]
Weet jij dat ongeveer 2/3 van jouw posts in Hools begint met 'Zooo'?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:46 schreef Suijk het volgende:
[..]
Weet jij dat ongeveer 2/3 van jouw posts in Hools begint met 'Zooo'?
En wat schafte de pot vandaag?
was ook erg lekkerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Zoo, das niet mis.
Ons eten sla en gehaktballen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:00 schreef Dos37 het volgende:
zooo wij eten macaronie
daar is het ook zeker weer voorquote:
*traantje wegpinktquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:20 schreef Suijk het volgende:
Zooo dat was het laatste journaal van Gijs Wanders.
Hier ook, was erg lekkerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:00 schreef Dos37 het volgende:
zooo wij eten macaronie
Ik irriteer me aan jouw spelfout.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:34 schreef SCH het volgende:
Ik wil dat het koud word dan kan ik mijn nieuwe colbertje aan op de bruiloft
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Welke?
Ik ben goed bezig: Zeg hier tegen Bluezz wat je altijd al wilde zeggen.........
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:34 schreef SCH het volgende:
Ik wil dat het koud word dan kan ik mijn nieuwe colbertje aan op de bruiloft
Morgenavond in de Arena.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:42 schreef Suijk het volgende:
Waar is trouwens de vrijgezellenavond van golfer?
Ik had stadion de Galenwaard afgehuurd, maar die bleken te weinig capaciteit te hebben, dus nu doe ik het maar in de Arena.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:42 schreef Suijk het volgende:
Waar is trouwens de vrijgezellenavond van golfer?
Jannes komt ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had stadion de Galenwaard afgehuurd, maar die bleken te weinig capaciteit te hebben, dus nu doe ik het maar in de Arena.
Vrijdag komt ie in den ham pfaf townquote:
Hij heeft vorig jaar ook al eens in m'n stamcafé voor 50 man een spetterende show afgeleverd.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:59 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Vrijdag komt ie in den ham pfaf town
tot over een minuutquote:
quote:
Spfortquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:06 schreef methodmich het volgende:
Dus toch, zei ik een paar weken geleden al toen Golfer steeds Pfaf op MSN wilde. Ik wist dat het niet was om te cyberfucken!!!
Welk forum?
SPTquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:06 schreef methodmich het volgende:
Dus toch, zei ik een paar weken geleden al toen Golfer steeds Pfaf op MSN wilde. Ik wist dat het niet was om te cyberfucken!!!
Welk forum?
Sherlock Michel!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:06 schreef methodmich het volgende:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:20 schreef Suijk het volgende:
Zooo dat was het laatste journaal van Gijs Wanders.
gefeliciteerd en succesquote:
Dat word ik ook wel als ik in 1x admin wordquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik was aardig opgewonden inderdaad.
DAt was er niet is achter de schermen gegaanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:14 schreef rubbereend het volgende:
heb ff gemist dat er een vacature op SPT was
Ik zag het ook net. Grote verrassing zegquote:
Ja het gaat er best vanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:20 schreef methodmich het volgende:
Wordt Pfaf al ontgroend in SPT?
Intern via de nodige kontenlikkerij gebeurd.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:14 schreef rubbereend het volgende:
heb ff gemist dat er een vacature op SPT was
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:25 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Intern via de nodige kontenlikkerij gebeurd.
whehequote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:25 schreef zjroentje het volgende:
[..]
zoals altijd op fokquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:25 schreef zjroentje het volgende:
[..]
aha, jammer anders had k daar geprobeerd blauw te worden, in VBL mag dat nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
DAt was er niet is achter de schermen gegaan
't Is weer hilarisch.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:20 schreef methodmich het volgende:
Wordt Pfaf al ontgroend in SPT?
ik heb het heetquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:29 schreef Noca het volgende:
hmm, het is best warm trouwens.
Vind je het gek, zweetzak!quote:
heb je al spijtquote:
Sorry, zag het ook. Maar met 8 tabbladen vol met topics, raak ik de kluts een beetje kwijt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:53 schreef zjroentje het volgende:
Na iedere post pfaf. Na.
Ik blijf je niet de hele tijd na lopen hè! Eens moet je toch op eigen benen kunnen staan.
Daar ben ik voor! Geen dank.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:55 schreef pfaf het volgende:
Toch bedankt voor de terechte terechtwijzing.
Wij ook niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Had ik niet verwacht Pfaf, dat je sportmod zou worden.
tegenwoordigquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:00 schreef methodmich het volgende:
De kracht zit in het oosten tegenwoordig.
had jij sportmod willen wordenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:56 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:13 schreef tong80 het volgende:
Is altijd zo lullig als je mod bent geworden. Dat wil je met je huisgenoten of familie delen.
Maar als je zegt :
'Jullie mogen me feliciteren ik ben mod geworden in het sportgedeelte van Fok, ik mag nu slotjes zetten, bans aanvragen bij FA's, achter de schermen kijken en zelfs in het keldertje posten. Maar het leukste is dat ik nu discussies met SCH kan winnen omdat ik in de crew zit en z'n mond kan snoeren door te zeggen dat ik toch het laatste woord heb. Ook ben ik nu blauw, waar de rest gewoon zwart is.'
Kijken ze je aan alsof ze nat water zien branden en vragen aan je of alles wel goed is met je.
Ik blijf niet bezig hè!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:14 schreef pfaf het volgende:
Ik wilde het net meededelen, maar ik zal maar op een beter moment wachten.![]()
wij zijn ook altijd super snel klaar met BBQ 1 uur.. anderhalf maximaal..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:10 schreef Suijk het volgende:
Doe je snel, vaduz, die bbq.
Ik ben daar altijd de hele avond mee bezig, maar dat kan ook komen omdat ik het vuur telkens opnieuw moet aanmaken.
Bij ons is zoiets een dag en avondvullend iets.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
wij zijn ook altijd super snel klaar met BBQ 1 uur.. anderhalf maximaal..
Ja, hier ook. Dat begint 's morgens vroeg al!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:19 schreef pfaf het volgende:
[..]
Bij ons is zoiets een dag en avondvullend iets.
Ik snap niet hoe jullie dat doenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:19 schreef pfaf het volgende:
[..]
Bij ons is zoiets een dag en avondvullend iets.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
wij zijn ook altijd super snel klaar met BBQ 1 uur.. anderhalf maximaal..
Hoe kan het ook andersquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:42 schreef SCH het volgende:
Ik kan mijn anti-BBQ-topic in CUL niet terug vinden
Ik dank u voor deze tv-tipquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:36 schreef tong80 het volgende:
TV tip voor vanavond :
Voetbal-Docu : Een miljoen waard. Ned-2.
Voor de rest is er echt geen drol op tv. Snap er niks van. Maandag heb je 6 videorecorders nodig en dan mis je nog steeds een programma. Vandaag is er geen hol op. Doe dan drie om drie.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:36 schreef tong80 het volgende:
TV tip voor vanavond :
Voetbal-Docu : Een miljoen waard. Ned-2.
Zometeen goede film van Lars von Trier op Canvas met Björk in de hoofdrol:quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voor de rest is er echt geen drol op tv. Snap er niks van. Maandag heb je 6 videorecorders nodig en dan mis je nog steeds een programma. Vandaag is er geen hol op. Doe dan drie om drie.
Ik normaal gesproken ook, maar ze speelt in deze film een bijzonder goede rol, waarvoor ze zelfs in Cannes is onderscheiden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:56 schreef tong80 het volgende:
Ik krijg huiduitslag als ik Björk zie.
Ik diarree als ik haar hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:56 schreef tong80 het volgende:
Ik krijg huiduitslag als ik Björk zie.
Ja dat doen wij ook .... maar dan nog... we zijn er zo doorheenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Bij ons begint dat om een uurtje of 4 met stokbrood, en dan langzaam aan vlees, stokbrood, saus en dergelijke. Zo min mogelijk groenvoer is het mottoEn dan tot een uurtje of 11, 12. Maakt niet uit met z;n 2en, 3'en of meer
idd wel leukquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:56 schreef -Vaduz- het volgende:
wil je goed en björk nooit in één zin zettenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Zometeen goede film van Lars von Trier op Canvas met Björk in de hoofdrol:
Dancer in the dark.
Waarom heb je geen MSN, knijn?quote:
Voeg me dan eens toe, zie mijn profiel.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb m'n msn aangeslingerd nu hoor.
nee liever een schmirnoficequote:
Oe dat zei ie tegen Pfaf ookquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Voeg me dan eens toe, zie mijn profiel.
chick?quote:
quote:
ooit zal k blauw worden mwuahahahahahahahahaquote:
Als ik terug kom uit Oz ben jij blauw..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ooit zal k blauw worden mwuahahahahahahahaha
Je gaat carnaval vieren als smurf?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan ben k mod in MEDquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Als ik terug kom uit Oz ben jij blauw..
of van de bier (feestje) of Fok
Nu Vaduz alweer. ook sport Mitt stoptquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Vaduz binnenkort ook blauw. Welk subforum?
Blauwe eend staat nog niet op het menu.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:33 schreef rubbereend het volgende:
Even zoeken bij mijn favorieten, kijken of ik hem nog heb.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:37 schreef Noca het volgende:
Avond!
Werkse BS.
Weet een van jullie welke site het ook alweer was waar je al die logo's kon vinden van alle clubs?
Hapje?quote:
Ik heb jequote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:42 schreef tong80 het volgende:
Heb m'n MSN in m'n profiel gezet. Dus die me nog niet heeft kan me nu nemen. Doe wel voorzichtig met me.
goed idee, k heb nu alweer zin in carnavalquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:36 schreef Superheld het volgende:
[..]
Je gaat carnaval vieren als smurf?
was tong80 al bezet of heb je vertyptquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:42 schreef tong80 het volgende:
Heb m'n MSN in m'n profiel gezet. Dus die me nog niet heeft kan me nu nemen. Doe wel voorzichtig met me.
Mij lukte het niet om een account te maken. shmoopy hielp me en zei "Oeps sorry ik maakte een foutje.'quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:44 schreef Dos37 het volgende:
[..]
was tong80 al bezet of heb je vertypt
Mij lukte het niet om een account te maken. shmoopy hielp me en zei "Oeps sorry ik maakte een foutje.'quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:44 schreef Dos37 het volgende:
[..]
was tong80 al bezet of heb je vertypt
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mij lukte het niet om een account te maken. shmoopy hielp me en zei "Oeps sorry ik maakte een foutje.'
Attentie-hoer!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:42 schreef tong80 het volgende:
Zou zeer tof zijn!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Even zoeken bij mijn favorieten, kijken of ik hem nog heb.
morgen laatste dagquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:48 schreef clauwheee het volgende:
Sientje wanneer kan je daar nou es kappen?
En trusten natuurlijk!
Krijg nog geld van je terug H**renl*p*rquote:
Zoooo, weltrusten man!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:47 schreef appelsientje het volgende:
Zoooo ik duik mijn bed in... morgen weer 'werken'
Wisselgeld was toch in de gleuf blijven steken?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:51 schreef tong80 het volgende:
Krijg nog geld van je terug H**renl*p*r
quote:
Vertelquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:56 schreef rubbereend het volgende:
nou rondje champange, we hebben bij PSV de enorme aankoop waar volgens onze voorzitter iedereen voor naar t stadion komt
Reizigerquote:
JaWi mis ik ook een beetje. Bananenplukker mag wel weg blijvenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:57 schreef rubbereend het volgende:
waar is JaWi eigenlijk heb hem al een tijd niet meer gezien, is ie op vakantie ofzo?
hou je vast: Michael Ballquote:
het is nog geen 0.00 uur. Dus wie weet komt er nog wel iemandquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:56 schreef rubbereend het volgende:
nou rondje champange, we hebben bij PSV de enorme aankoop waar volgens onze voorzitter iedereen voor naar t stadion komt
quote:
Volgens mij was hij inderdaad weer op vakantiequote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:57 schreef rubbereend het volgende:
waar is JaWi eigenlijk heb hem al een tijd niet meer gezien, is ie op vakantie ofzo?
Alleen Hargreaves doet het aardig.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:59 schreef Superheld het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Engelsen buiten het eiland is 9 van de 10 x niets.![]()
Ja een links achter van Glasgow die dar niet speelde. Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:56 schreef rubbereend het volgende:
oja, volgens t netwerk lopen dr nog een speler of 10 in het PSV stadionquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
het is nog geen 0.00 uur. Dus wie weet komt er nog wel iemand
![]()
Steek jij nou maar een tramkaart op de juiste wijze in een gleuf.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Wisselgeld was toch in de gleuf blijven steken?
Precies,quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oja, volgens t netwerk lopen dr nog een speler of 10 in het PSV stadion![]()
Helaas nog niet gevonden, ik wil morgen nog wel even verder zoeken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Even zoeken bij mijn favorieten, kijken of ik hem nog heb.
hahahaha Goedzo golferquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Steek jij nou maar een tramkaart op de juiste wijze in een gleuf.
Voor de nioet weters, Golfert had een reisje van twee strippen maar wist niet dat eer een achterkant op die kaart zat kostte hem 20 strippen
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor de nioet weters, Golfert had een reisje van twee strippen maar wist niet dat eer een achterkant op die kaart zat kostte hem 20 strippen
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
goh wat verrassend zegquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moderator van Sport geworden vandaag
Hij was leukquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:43 schreef pascalheister het volgende:
geweldig die vader en z'n zoontje op ned2, die alle voetballers van Real om een handtekening vragen
Liev hequote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:03 schreef tong80 het volgende:
Voor de niet weters, Golfert had een reisje van twee strippen maar wist niet dat eer een achterkant op die kaart zat kostte hem 20 strippen
Je weet: golfer en openbaar vervoer is bijna net zo erg als Tong en een trein instappen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Keuringsdienst van waarde?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:51 schreef rubbereend het volgende:
k heb trouwens vanavond meer dan 20 minutwen aan de telefoon gehangen voor een telefonische enquete over chocolade
Nah, ik neem aan dat jullie hem onder jullie vleugels nemen en begeleiden in de harde wereld van de blauwtjes!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Erg he
Zijn we hem nou kwijt denk je?
daar moest k wel meteen aan denkenquote:
Truste,quote:Op donderdag 1 september 2005 00:18 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat slapen.
Doen jullie Bluezz eeen schone broek aan ?
Mag ie ook gewon weer uit?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:18 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat slapen.
Doen jullie Bluezz eeen schone broek aan ?
Bluezz, je reputatie.quote:
wel makkelijk voor de huwelijksnachtquote:Op donderdag 1 september 2005 00:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Bluezz, je reputatie.
Wat doe je.![]()
Ik heb de helft van de post van vandaag niet eens gelezenquote:Op donderdag 1 september 2005 00:33 schreef rubbereend het volgende:
k krijg vierkante ogen van t PSV topic vandaag
600 posts in 24 uurquote:Op donderdag 1 september 2005 00:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb de helft van de post van vandaag niet eens gelezen
heb 300 posts gemist dat scheelt, maar hoeveel was bagger??quote:Op donderdag 1 september 2005 00:33 schreef rubbereend het volgende:
k krijg vierkante ogen van t PSV topic vandaag
250 denk k ongeveer, veel gespeculeer en af toe een goede grapquote:Op donderdag 1 september 2005 00:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb 300 posts gemist dat scheelt, maar hoeveel was bagger??
Het is de moeite niet waard het topic door te spitten. Je wilt niet weten wie er allemaal in of Geldrop of Eindhoven of Maastricht is gesignaleerd, Te erg voor woorden.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
SBS6quote:Op donderdag 1 september 2005 00:42 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben zappen guys![]()
En dan richting het hole.
Als je de lappen tekst van Johannes overslaat is het best te doen.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:39 schreef pascalheister het volgende:
jij leest toch alles, leuke discussies hequote:Op donderdag 1 september 2005 00:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je de lappen tekst van Johannes overslaat is het best te doen.
quote:Op donderdag 1 september 2005 00:48 schreef rubbereend het volgende:
jij leest toch alles, leuke discussies he
ohja die copy past teksten van googlequote:Op donderdag 1 september 2005 00:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je de lappen tekst van Johannes overslaat is het best te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |