Zometeen goede film van Lars von Trier op Canvas met Björk in de hoofdrol:quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voor de rest is er echt geen drol op tv. Snap er niks van. Maandag heb je 6 videorecorders nodig en dan mis je nog steeds een programma. Vandaag is er geen hol op. Doe dan drie om drie.
Ik normaal gesproken ook, maar ze speelt in deze film een bijzonder goede rol, waarvoor ze zelfs in Cannes is onderscheiden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:56 schreef tong80 het volgende:
Ik krijg huiduitslag als ik Björk zie.
Ik diarree als ik haar hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:56 schreef tong80 het volgende:
Ik krijg huiduitslag als ik Björk zie.
Ja dat doen wij ook .... maar dan nog... we zijn er zo doorheenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Bij ons begint dat om een uurtje of 4 met stokbrood, en dan langzaam aan vlees, stokbrood, saus en dergelijke. Zo min mogelijk groenvoer is het mottoEn dan tot een uurtje of 11, 12. Maakt niet uit met z;n 2en, 3'en of meer
idd wel leukquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Had ik niet verwacht Pfaf, dat je sportmod zou worden.
wil je goed en björk nooit in één zin zettenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Zometeen goede film van Lars von Trier op Canvas met Björk in de hoofdrol:
Dancer in the dark.
Waarom heb je geen MSN, knijn?quote:
Voeg me dan eens toe, zie mijn profiel.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb m'n msn aangeslingerd nu hoor.
nee liever een schmirnoficequote:
Oe dat zei ie tegen Pfaf ookquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Voeg me dan eens toe, zie mijn profiel.
chick?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |