Steek jij nou maar een tramkaart op de juiste wijze in een gleuf.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Wisselgeld was toch in de gleuf blijven steken?
Precies,quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oja, volgens t netwerk lopen dr nog een speler of 10 in het PSV stadion![]()
Helaas nog niet gevonden, ik wil morgen nog wel even verder zoeken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Even zoeken bij mijn favorieten, kijken of ik hem nog heb.
hahahaha Goedzo golferquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Steek jij nou maar een tramkaart op de juiste wijze in een gleuf.
Voor de nioet weters, Golfert had een reisje van twee strippen maar wist niet dat eer een achterkant op die kaart zat kostte hem 20 strippen
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor de nioet weters, Golfert had een reisje van twee strippen maar wist niet dat eer een achterkant op die kaart zat kostte hem 20 strippen
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
goh wat verrassend zegquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moderator van Sport geworden vandaag
Hij was leukquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:43 schreef pascalheister het volgende:
geweldig die vader en z'n zoontje op ned2, die alle voetballers van Real om een handtekening vragen
Liev hequote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:03 schreef tong80 het volgende:
Voor de niet weters, Golfert had een reisje van twee strippen maar wist niet dat eer een achterkant op die kaart zat kostte hem 20 strippen
Je weet: golfer en openbaar vervoer is bijna net zo erg als Tong en een trein instappen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Keuringsdienst van waarde?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:51 schreef rubbereend het volgende:
k heb trouwens vanavond meer dan 20 minutwen aan de telefoon gehangen voor een telefonische enquete over chocolade
Nah, ik neem aan dat jullie hem onder jullie vleugels nemen en begeleiden in de harde wereld van de blauwtjes!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Erg he
Zijn we hem nou kwijt denk je?
daar moest k wel meteen aan denkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |