Attentie-hoer!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:42 schreef tong80 het volgende:
Heb m'n MSN in m'n profiel gezet. Dus die me nog niet heeft kan me nu nemen. Doe wel voorzichtig met me.
Zou zeer tof zijn!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Even zoeken bij mijn favorieten, kijken of ik hem nog heb.
morgen laatste dagquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:48 schreef clauwheee het volgende:
Sientje wanneer kan je daar nou es kappen?
En trusten natuurlijk!
Krijg nog geld van je terug H**renl*p*rquote:
Zoooo, weltrusten man!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:47 schreef appelsientje het volgende:
Zoooo ik duik mijn bed in... morgen weer 'werken'
Wisselgeld was toch in de gleuf blijven steken?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:51 schreef tong80 het volgende:
Krijg nog geld van je terug H**renl*p*r
quote:
Vertelquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:56 schreef rubbereend het volgende:
nou rondje champange, we hebben bij PSV de enorme aankoop waar volgens onze voorzitter iedereen voor naar t stadion komt
Reizigerquote:
JaWi mis ik ook een beetje. Bananenplukker mag wel weg blijvenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:57 schreef rubbereend het volgende:
waar is JaWi eigenlijk heb hem al een tijd niet meer gezien, is ie op vakantie ofzo?
hou je vast: Michael Ballquote:
het is nog geen 0.00 uur. Dus wie weet komt er nog wel iemandquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:56 schreef rubbereend het volgende:
nou rondje champange, we hebben bij PSV de enorme aankoop waar volgens onze voorzitter iedereen voor naar t stadion komt
quote:
Volgens mij was hij inderdaad weer op vakantiequote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:57 schreef rubbereend het volgende:
waar is JaWi eigenlijk heb hem al een tijd niet meer gezien, is ie op vakantie ofzo?
Alleen Hargreaves doet het aardig.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:59 schreef Superheld het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Engelsen buiten het eiland is 9 van de 10 x niets.![]()
Ja een links achter van Glasgow die dar niet speelde. Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:56 schreef rubbereend het volgende:
oja, volgens t netwerk lopen dr nog een speler of 10 in het PSV stadionquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
het is nog geen 0.00 uur. Dus wie weet komt er nog wel iemand
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |