ooit zal k blauw worden mwuahahahahahahahahaquote:
Als ik terug kom uit Oz ben jij blauw..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ooit zal k blauw worden mwuahahahahahahahaha
Je gaat carnaval vieren als smurf?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan ben k mod in MEDquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Als ik terug kom uit Oz ben jij blauw..
of van de bier (feestje) of Fok
Nu Vaduz alweer. ook sport Mitt stoptquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Vaduz binnenkort ook blauw. Welk subforum?
Blauwe eend staat nog niet op het menu.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:33 schreef rubbereend het volgende:
Even zoeken bij mijn favorieten, kijken of ik hem nog heb.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:37 schreef Noca het volgende:
Avond!
Werkse BS.
Weet een van jullie welke site het ook alweer was waar je al die logo's kon vinden van alle clubs?
Hapje?quote:
Ik heb jequote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:42 schreef tong80 het volgende:
Heb m'n MSN in m'n profiel gezet. Dus die me nog niet heeft kan me nu nemen. Doe wel voorzichtig met me.
goed idee, k heb nu alweer zin in carnavalquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:36 schreef Superheld het volgende:
[..]
Je gaat carnaval vieren als smurf?
was tong80 al bezet of heb je vertyptquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:42 schreef tong80 het volgende:
Heb m'n MSN in m'n profiel gezet. Dus die me nog niet heeft kan me nu nemen. Doe wel voorzichtig met me.
Mij lukte het niet om een account te maken. shmoopy hielp me en zei "Oeps sorry ik maakte een foutje.'quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:44 schreef Dos37 het volgende:
[..]
was tong80 al bezet of heb je vertypt
Mij lukte het niet om een account te maken. shmoopy hielp me en zei "Oeps sorry ik maakte een foutje.'quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:44 schreef Dos37 het volgende:
[..]
was tong80 al bezet of heb je vertypt
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mij lukte het niet om een account te maken. shmoopy hielp me en zei "Oeps sorry ik maakte een foutje.'
Attentie-hoer!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:42 schreef tong80 het volgende:
Zou zeer tof zijn!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Even zoeken bij mijn favorieten, kijken of ik hem nog heb.
morgen laatste dagquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:48 schreef clauwheee het volgende:
Sientje wanneer kan je daar nou es kappen?
En trusten natuurlijk!
Krijg nog geld van je terug H**renl*p*rquote:
Zoooo, weltrusten man!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:47 schreef appelsientje het volgende:
Zoooo ik duik mijn bed in... morgen weer 'werken'
Wisselgeld was toch in de gleuf blijven steken?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:51 schreef tong80 het volgende:
Krijg nog geld van je terug H**renl*p*r
quote:
Vertelquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:56 schreef rubbereend het volgende:
nou rondje champange, we hebben bij PSV de enorme aankoop waar volgens onze voorzitter iedereen voor naar t stadion komt
Reizigerquote:
JaWi mis ik ook een beetje. Bananenplukker mag wel weg blijvenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:57 schreef rubbereend het volgende:
waar is JaWi eigenlijk heb hem al een tijd niet meer gezien, is ie op vakantie ofzo?
hou je vast: Michael Ballquote:
het is nog geen 0.00 uur. Dus wie weet komt er nog wel iemandquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:56 schreef rubbereend het volgende:
nou rondje champange, we hebben bij PSV de enorme aankoop waar volgens onze voorzitter iedereen voor naar t stadion komt
quote:
Volgens mij was hij inderdaad weer op vakantiequote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:57 schreef rubbereend het volgende:
waar is JaWi eigenlijk heb hem al een tijd niet meer gezien, is ie op vakantie ofzo?
Alleen Hargreaves doet het aardig.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:59 schreef Superheld het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Engelsen buiten het eiland is 9 van de 10 x niets.![]()
Ja een links achter van Glasgow die dar niet speelde. Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:56 schreef rubbereend het volgende:
oja, volgens t netwerk lopen dr nog een speler of 10 in het PSV stadionquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
het is nog geen 0.00 uur. Dus wie weet komt er nog wel iemand
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |