De poes van Bloes is algemeen bekend.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:39 schreef SCH het volgende:
Mag ik je poesje zien?
Ben je niet eens gevraagd als getuige?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:43 schreef SCH het volgende:
Trouwen is zo 1924
Ik heb Lassie toverrijst gekochtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:45 schreef SteveBallmer het volgende:
Ben je niet eens gevraagd als getuige?
Hmmz, ik had van jou toch iets van Surinaamse rijst verwacht.quote:
Lassie heeft een grove droge korrel.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:48 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Hmmz, ik had van jou toch iets van Surinaamse rijst verwacht.
Kan je niet met couscous gooien op een bruiloft?
Of brengt dat ongeluk?
Zeg nou even wat tegen Bluezz, piemol.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:47 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Ach wa lief.![]()
En Tong is de getuige van rollatorboy?
Wat moet ik in godsnaam zeggen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:51 schreef SCH het volgende:
Zeg nou even wat tegen Bluezz, piemol.
Onder Xenomaniac. Ik was een tijdje werken (maand) en toen ik terugkwam stond ik ingelogged onder de naam van mijn logé. Dat vond ik verder wel best.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:54 schreef SCH het volgende:
Als jij vertelt onder welke naam je eerst postte Steve.
Hey ben jij het, wil je mij even mailen dan - zie profiel.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:57 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Onder Xenomaniac. Ik was een tijdje werken (maand) en toen ik terugkwam stond ik ingelogged onder de naam van mijn logé. Dat vond ik verder wel best.
En nu de antwoorden graag.
Done.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:59 schreef SCH het volgende:
Hey ben jij het, wil je mij even mailen dan - zie profiel.
Geef es een hint, wat heb je aan?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:38 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz zingt :
Over 25 jaaaaaaaaaaaaaaaar
Moet ik iets aan danquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:40 schreef SteveBallmer het volgende:
Geef es een hint, wat heb je aan?![]()
Voor jou is dat niet zo'n ramp, zolang Golfer maar een broek aanheeft.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moet ik iets aan dan![]()
Shit.
GOOOOOOOOOOOOOOOOLFERRRR we zijn iets vergeten
Ow godeverdegodver,,,quote:
Zo voorspelbaar ben ik nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij gaat al met Orange trouwen en kindjes maken en daarna gelukkig in een flatje wonen.
Oh, oké.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:13 schreef Bluezz het volgende:
Skaai, ik neem je gewoon zo, ongetrouwd
En voor de rest, je moet hier iets zeggen, niets vragen
Nou Dirk, we zijn een stukkie poep voor Bluezz.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:11 schreef Dirkh het volgende:
Jij gaat al met Orange trouwen en kindjes maken en daarna gelukkig in een flatje wonen.
Crisisquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:16 schreef Daywalk3r het volgende:
Ow crisis... Maar ben ik dan de rest??
Ok BLuezz... Met jou is alles ok.. .Met mij ook?
Ik heb je nog heel wat te leren mijn lief.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |