quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:13 schreef tong80 het volgende:
Is altijd zo lullig als je mod bent geworden. Dat wil je met je huisgenoten of familie delen.
Maar als je zegt :
'Jullie mogen me feliciteren ik ben mod geworden in het sportgedeelte van Fok, ik mag nu slotjes zetten, bans aanvragen bij FA's, achter de schermen kijken en zelfs in het keldertje posten. Maar het leukste is dat ik nu discussies met SCH kan winnen omdat ik in de crew zit en z'n mond kan snoeren door te zeggen dat ik toch het laatste woord heb. Ook ben ik nu blauw, waar de rest gewoon zwart is.'
Kijken ze je aan alsof ze nat water zien branden en vragen aan je of alles wel goed is met je.
Ik blijf niet bezig hč!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:14 schreef pfaf het volgende:
Ik wilde het net meededelen, maar ik zal maar op een beter moment wachten.![]()
wij zijn ook altijd super snel klaar met BBQ 1 uur.. anderhalf maximaal..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:10 schreef Suijk het volgende:
Doe je snel, vaduz, die bbq.
Ik ben daar altijd de hele avond mee bezig, maar dat kan ook komen omdat ik het vuur telkens opnieuw moet aanmaken.
Bij ons is zoiets een dag en avondvullend iets.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
wij zijn ook altijd super snel klaar met BBQ 1 uur.. anderhalf maximaal..
Ja, hier ook. Dat begint 's morgens vroeg al!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:19 schreef pfaf het volgende:
[..]
Bij ons is zoiets een dag en avondvullend iets.
Ik snap niet hoe jullie dat doenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:19 schreef pfaf het volgende:
[..]
Bij ons is zoiets een dag en avondvullend iets.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
wij zijn ook altijd super snel klaar met BBQ 1 uur.. anderhalf maximaal..
Hoe kan het ook andersquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:42 schreef SCH het volgende:
Ik kan mijn anti-BBQ-topic in CUL niet terug vinden
Ik dank u voor deze tv-tipquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:36 schreef tong80 het volgende:
TV tip voor vanavond :
Voetbal-Docu : Een miljoen waard. Ned-2.
Voor de rest is er echt geen drol op tv. Snap er niks van. Maandag heb je 6 videorecorders nodig en dan mis je nog steeds een programma. Vandaag is er geen hol op. Doe dan drie om drie.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:36 schreef tong80 het volgende:
TV tip voor vanavond :
Voetbal-Docu : Een miljoen waard. Ned-2.
Zometeen goede film van Lars von Trier op Canvas met Björk in de hoofdrol:quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voor de rest is er echt geen drol op tv. Snap er niks van. Maandag heb je 6 videorecorders nodig en dan mis je nog steeds een programma. Vandaag is er geen hol op. Doe dan drie om drie.
Ik normaal gesproken ook, maar ze speelt in deze film een bijzonder goede rol, waarvoor ze zelfs in Cannes is onderscheiden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:56 schreef tong80 het volgende:
Ik krijg huiduitslag als ik Björk zie.
Ik diarree als ik haar hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:56 schreef tong80 het volgende:
Ik krijg huiduitslag als ik Björk zie.
Ja dat doen wij ook .... maar dan nog... we zijn er zo doorheenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Bij ons begint dat om een uurtje of 4 met stokbrood, en dan langzaam aan vlees, stokbrood, saus en dergelijke. Zo min mogelijk groenvoer is het mottoEn dan tot een uurtje of 11, 12. Maakt niet uit met z;n 2en, 3'en of meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |