Toen ze 13 en 15 waren deden ze dat nog wel en heb je ze begluurd?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:46 schreef nixxx het volgende:
ik heb wel 2 overbuurmeisjes, van een jaartje of 15-17, maar die hebben al een tijd niet meer topless gezond
neehee.. maar die lagen op een plat dakje recht tegenover mijn raam.. ja kan ook moeilijk de hele tijd met ogen dicht gaan zitten. En die leeftijd is maar een schatting.. .en het is maar een stel naakte tieten..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Toen ze 13 en 15 waren deden ze dat nog wel en heb je ze begluurd?![]()
ha een man met tietenquote:
Je mag best je mening over zijn gluurderspraktijken geven hoor.quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je mag best je mening over zijn gluurderspraktijken geven hoor.![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:44 schreef nixxx het volgende:
ik dacht.. na 10 minuten kan het wel.. Viper met andere dingen bezig lijkt me
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
neehee.. maar die lagen op een plat dakje recht tegenover mijn raam.. ja kan ook moeilijk de hele tijd met ogen dicht gaan zitten. En die leeftijd is maar een schatting.. .en het is maar een stel naakte tieten..
Vergeet je niet om morgen een foto mee te nemen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:59 schreef melismay het volgende:
Ik ben er ook om het mannentopic te verpesten!!!
Ik vind het natuurlijk schandalig!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je mag best je mening over zijn gluurderspraktijken geven hoor.![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:59 schreef melismay het volgende:
Precies, als je nu gezegd had dat je hetzelfde zou doen zouden we echt denken dat je een man bent.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:00 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik vind het natuurlijk schandalig!
Kom jij ook dan?!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vergeet je niet om morgen een foto mee te nemen?![]()
Alleen als jij een bepaalde foto meeneemt.quote:
Mijn overbuurvrouw is een kutwijf, daar ga ik echt niet naar gluren.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies, als je nu gezegd had dat je hetzelfde zou doen zouden we echt denken dat je een man bent.![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Stiekem wel. Ik vind bier lekker en ik haat winkelen.![]()
niets, je komt sowieso naar Utrecht. Heb je me al beloofd.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Alleen als jij een bepaalde foto meeneemt.![]()
Verpest mijn poging om Melis om te kopen nu niet ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:03 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
niets, je komt sowieso naar Utrecht. Heb je me al beloofd.
Haiiiiiquote:
Wat voor een foto?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Alleen als jij een bepaalde foto meeneemt.![]()
Ik heb zo'n vermoeden dat je dat wel weet.quote:
He wat?!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:04 schreef Frank79 het volgende:
[..]
Hopelijk halen jullie je genoegdoening eruit..
ook hallo allen overigens
trouwen is best okquote:
Ik heb werkelijk geen idee.. mijn geheugen is niet zo goed... Dus jammer voor jou, als je het niet laat weten voor ik morgen richting Twist vertrek heb je sowieso pechquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat je dat wel weet.
Maar ik moet nu helaas echt weg.![]()
quote:
Vandaar!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:59 schreef melismay het volgende:
al geprobeerd dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:12 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat het niets voor mij is.![]()
Ah okquote:
Door jullie zelf uitgeroepen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:13 schreef melismay het volgende:
[..]
Ah ok
Wij mogen dat, wij zijn de die-hards hier
Nouuuuu, Twist en Q en Pheno en Nixxx die hebben dit topic toch aardig draaiende gehouden toen het nog niet zo hard liepquote:
Ik wil het niet proberen. Ja, misschien denk ik daar over 10 jaar heel anders over, maar ik kan het me niet voorstellen. Ik snap gewoon niet waarom mensen dat willen. Om iets te bewijzen? Omdat het romantisch is? Omdat het hoort als je al lang bij elkaar bent? Daar heb ik totaal geen boodschap aan.quote:
phenos sig: Pas als je echt iets geprobeerd hebt, kun je zeggen dat iets onmogelijk is.quote:
Als nieuwkomer hou ik wijselijk mijn mond maar even dicht..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:16 schreef melismay het volgende:
[..]
Nouuuuu, Twist en Q en Pheno en Nixxx die hebben dit topic toch aardig draaiende gehouden toen het nog niet zo hard liepDus ik vind dat wij Die-Hards zijn ja
Dat laatste hoor ik ook te doen..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
phenos sig: Pas als je echt iets geprobeerd hebt, kun je zeggen dat iets onmogelijk is.
en ik ben wetenschappelijke artikelen aan het lezen... houd je scherp
ik weet het voor mezelf ook nog niet hoor, maar is wel makkelijk juridisch gezien.. dan heb je in ene een heleboel geregeld. kan ook met samenlevingscontracten etc. maar ach.. Ik zoe het wel als de tijd daar komt.. als hequote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:16 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik wil het niet proberen. Ja, misschien denk ik daar over 10 jaar heel anders over, maar ik kan het me niet voorstellen. Ik snap gewoon niet waarom mensen dat willen. Om iets te bewijzen? Omdat het romantisch is? Omdat het hoort als je al lang bij elkaar bent? Daar heb ik totaal geen boodschap aan.
Maar als andere mensen het wel willen is het hun goed recht natuurlijk.
je leert snelquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:17 schreef Frank79 het volgende:
[..]
Als nieuwkomer hou ik wijselijk mijn mond maar even dicht..
je moet nieuwkomers niet zo bang maken Nixxx.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
je leert snelmel tegenspreken..
slecht plan... ze is evil
[/roddel]
En jij gelooft ook alles wat in de krant staat??quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
je leert snelmel tegenspreken..
slecht plan... ze is evil
[/roddel]
Je mag ALLES zeggen hier! Wij zijn geen kliek!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:17 schreef Frank79 het volgende:
[..]
Als nieuwkomer hou ik wijselijk mijn mond maar even dicht..
ze werkt voor de NS, het evil empire pur sang..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
je moet nieuwkomers niet zo bang maken Nixxx.
Ikquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
ze werkt voor de NS, het evil empire pur sang..
maar hij leert het wel
teer hartje.. daar heb ik nog nooit van gehoord... teerlongen, ja die krijg je van roken, maar wat doe jij dan? tabak spuiten?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:23 schreef melismay het volgende:
Ik ben helemaal niet gemeen!!!Ik heb een teer hartje, jullie pesten mij ook altijd
quote:
Mijn loon wordt niet betaald door de NS in ieder geval.. Door wie wel? Dat gaat jullie niks aan!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:26 schreef Viper_74 het volgende:
Nee ze werkt voor de kaartjes verkoop
Datenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Een fragiel hartje dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
teer hartje.. daar heb ik nog nooit van gehoord... teerlongen, ja die krijg je van roken, maar wat doe jij dan? tabak spuiten?
mên wat ben ik flauw
Dan kan ik me er wel nog iets bij voorstellen. Maar dan zou een samenlevingscontrect ook wel voldoen denk ik. Ik ben iig niet zo'n meisje wat al van jongs af aan droomt van een romantische bruiloft. Daar ging het me vooral om.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik weet het voor mezelf ook nog niet hoor, maar is wel makkelijk juridisch gezien.. dan heb je in ene een heleboel geregeld. kan ook met samenlevingscontracten etc. maar ach.. Ik zoe het wel als de tijd daar komt.. als he
ik ben ook niet zo'n soort meisjequote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dan kan ik me er wel nog iets bij voorstellen. Maar dan zou een samenlevingscontrect ook wel voldoen denk ik. Ik ben iig niet zo'n meisje wat al van jongs af aan droomt van een romantische bruiloft. Daar ging het me vooral om.![]()
tubetje lijm erbij m'am?quote:
Als jullie m elke keer beken wel... Maar goed, inmiddels heb ik al wel een houten aangeschaft...quote:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:30 schreef melismay het volgende:
Volgens mij zit heel singles hier straks
Dat mag niet hierquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:30 schreef melismay het volgende:
Volgens mij zit heel singles hier straks
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:31 schreef melismay het volgende:
[..]
Als jullie m elke keer beken wel... Maar goed, inmiddels heb ik al wel een houten aangeschaft...
* melismay neuriet
Gezien je nick had ik toch wat anders verwacht.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:31 schreef Opa Bokma het volgende:
Ik zie hier momenteel de overbuurvrouw NAAKT zonnen op haar balkonnetje (ben op mijn werk). Alleen is dat mens 60 ofzo, niet heel smakelijk gezicht als je serieus aan het werk bent...
Ze is waarschijnlijk te jong voor hemquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Gezien je nick had ik toch wat anders verwacht.
De mijne van de Aldi, kon niet meer veroorlovenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:32 schreef nixxx het volgende:
[..]waar heb jij em gehaald... de mijne komt van de Blokker
Als ie het maar een beetje doet he..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:36 schreef melismay het volgende:
[..]
De mijne van de Aldi, kon niet meer veroorloven
Vroegahquote:
Ohja, je hebt gelijk!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:35 schreef nixxx het volgende:
ouwe bok => JONG blaadje
Neem je alles altijd zo serieus?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:39 schreef fembol het volgende:
[..]
Oh, ik weet wanneer ik niet welkom ben.
Toedeloe!
Nee, jij?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Neem je alles altijd zo serieus?![]()
Diepzinnig Nixxx, echt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:41 schreef nixxx het volgende:
als twist je serieus neemt neemt ze je serieus
morgen kunnen ze naast elkaar liggen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:43 schreef melismay het volgende:
Twist, mijn telefoon mist haar oranje zusje, kunnen we daar wat aan doen?
misschien moet ik filosofie gaan studeren.. krijg je daar vrijstellingen als je een technische studie bijna af hebt?quote:
Zal het haar vertellen, is ze vast blij mee.....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
morgen kunnen ze naast elkaar liggen.![]()
Ik heb zo'n vermoeden van niet, maar je kunt het altijd proberen natuurlijk. Misschien maken ze een uitzondering voor zulks een talentvolle aanwinst.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
misschien moet ik filosofie gaan studeren.. krijg je daar vrijstellingen als je een technische studie bijna af hebt?
Heeft ze ook iets om zich op te verheugen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:45 schreef melismay het volgende:
[..]
Zal het haar vertellen, is ze vast blij mee.....
hmmm twijfelgevalletje...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden van niet, maar je kunt het altijd proberen natuurlijk. Misschien maken ze een uitzondering voor zulks een talentvolle aanwinst.
Zitten wij wel op dezelfde plekquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:41 schreef fembol het volgende:
serieus gedoe hiero
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Heeft ze ook iets om zich op te verheugen.![]()
Ik weet niet eens hoe ik moet rijdenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
morgen kunnen ze naast elkaar liggen.![]()
nieuw excuss voor mensen met meervoudig persoonlijkheids stoornissen.. "Mijn telefoon zei dat ik het moest doen"quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:50 schreef melismay het volgende:
[..]Net als de baas!
Ow, ik hoor net dat ze ook wel even wil blauwetanden.. Ze moet niet veeleisend worden he!?
www.anwb.nlquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe ik moet rijden
Ik heb niet zo'n stoornis!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
nieuw excuss voor mensen met meervoudig persoonlijkheids stoornissen.. "Mijn telefoon zei dat ik het moest doen"
Is er iemand die twist en mel allebei gezien heeft... ik krijg nu echt enge gedachtes...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:54 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n stoornis!Dat heeft Twist al, dat is genoeg voor ons twee lijkt me
Ik heb geen routebeschrijving voor morgen bedoel ikquote:
Heb je op die site gekeken? Daar kan je zo'n routebeschrijving krijgenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen routebeschrijving voor morgen bedoel ik
Nog even geloof ik....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
Is er iemand die twist en mel allebei gezien heeft... ik krijg nu echt enge gedachtes...
Neehee feestje!quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
Is er iemand die twist en mel allebei gezien heeft... ik krijg nu echt enge gedachtes...
Naar heel veel bestemmingen jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:57 schreef melismay het volgende:
[..]
Heb je op die site gekeken? Daar kan je zo'n routebeschrijving krijgen
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:58 schreef melismay het volgende:
[..]
Neehee feestje!
En ik neem al iemand mee, anders had je best meegekunt
Houd dat ding toch wat in de hand. Kan wel zien wie de broek aan heeft bij jullie.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:50 schreef melismay het volgende:
[..]Net als de baas!
Ow, ik hoor net dat ze ook wel even wil blauwetanden.. Ze moet niet veeleisend worden he!?
We zijn wel allebei echt hoor! Heb je onze Fobo's niet gezien?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik heb echt al iemand uitgenodigd!!! Vraag maar aan twist! Of aan die persoon zelf!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:59 schreef Viper_74 het volgende:
[..]dat zeg je ook alleen maar om goed over te komen
Ik zou ooit mee hebben gemogen
Gezien ik altijd met de trein/bus/fiets ga, weet ik ook niet hoe je moet rijden.quote:
ja, maar komop.. fotos kan je zo van internet plukkenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:00 schreef melismay het volgende:
[..]
We zijn wel allebei echt hoor! Heb je onze Fobo's niet gezien?
Echt wel!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja, maar komop.. fotos kan je zo van internet plukkenen er staat van twist heul geen goeie foto op
Dat vind ik wat rigoreus.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:01 schreef Pheno het volgende:
Ik ga de tyfus krijgen....
chillzequote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:03 schreef Twisted_fok het volgende:
Ohja, ik en mijn hoofdpijn gaan even chillen.
Ach, je moet wat.quote:
hey! zeg je nu dat alle 'vrouwen' die Bier lusten en winkelen haten, mannen zijn?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:59 schreef Twisted_fok het volgende:
Mijn mannelijke hersens vatten die laatste zin op als: "Twist ben je pot?" ... maja.. waar het hart vol van isquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:23 schreef Panthera1984 het volgende:
hey! zeg je nu dat alle 'vrouwen' die Bier lusten en winkelen haten, mannen zijn?
talk for yourself!
vind je ook andere vrouwen niet interessant (als gesprekspartner/vriendin niet... nou ja, you get it, éh?)
Ja dat is echt precies wat ik bedoel! Ik vind alle vrouwen echt stom, ik zou bijna een hekel aan mezelf krijgen. Ik maakte ook echt geen grapje ofzo hoor, ik ben heel erg serieus.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:23 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
hey! zeg je nu dat alle 'vrouwen' die Bier lusten en winkelen haten, mannen zijn?
talk for yourself!
vind je ook andere vrouwen niet interessant (als gesprekspartner/vriendin niet... nou ja, you get it, éh?)
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:18 schreef Twisted_fok het volgende:
Ja dat is echt precies wat ik bedoel! Ik vind alle vrouwen echt stom, ik zou bijna een hekel aan mezelf krijgen. Ik maakte ook echt geen grapje ofzo hoor, ik ben heel erg serieus.![]()
Om middernacht ja. Altijd gezellig, de A27.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:03 schreef Pheno het volgende:
De snelste route van Hilversum naar Utrecht over 18.5 km in ongeveer 21 minuten.
Yeah right.....
PI's zeg ik je!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:19 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
*kijkt om zich heen* Sarcasme?? "Waar ben je!!?"
Met behulp van de ibuprofen brigade is de hoofdpijn iig stil gelegd.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Fijn geknokt met je hoofdpijn? Jij, als stoere heldin, hebt zeker wel gewonnen?
Ik stond trouwens pas rond middernacht nog in de file bij knooppunt Hoevelaken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Om middernacht ja. Altijd gezellig, de A27.
Pfffffffffff. Nu ben je toch wel een beetje gedaald in mijn achting hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Met behulp van de ibuprofen brigade is de hoofdpijn iig stil gelegd.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:30 schreef dawg het volgende:
[..]
Pfffffffffff. Nu ben je toch wel een beetje gedaald in mijn achting hoor.
Nou vooruit:quote:
Das mijne al.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Nou vooruit:
Maar goed dat je zó enorm hoog in mijn achting stond, en dus ook nog steeds staat. Volgens mij is tof your middle name.
Wel winnen he!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:49 schreef melismay het volgende:
Ik ga met mijn broertje X-Boxen!
Wellicht tot later schatjes.. en anders maar niet
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Nou vooruit:
Maar goed dat je zó enorm hoog in mijn achting stond, en dus ook nog steeds staat. Volgens mij is tof your middle name.
Zo een die ook bij je is in slechte tijden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ibuprofen is my best friend!.
Oe oequote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:49 schreef melismay het volgende:
Wellicht tot later schatjes.. en anders maar niet
En je BBQ dan ??quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:49 schreef melismay het volgende:
Wellicht tot later schatjes.. en anders maar niet![]()
Nou hij speelt zo vaak op dat ding en ik nooit, hij is er veel handiger inquote:
Hoi?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:38 schreef melismay het volgende:
Nobody here?!
Stil, saai en steriel, vooralquote:
Wanneer krijg je uitslag?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Stil, saai en steriel, vooral.
wel een aardige vrouw trouwens, die met die naald in mn arm zat te poeren.
ik krijg weleens uitslag van bepaalde planten... van die irritante rooie uitslag!quote:
Doe eens niet zo irritant!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik krijg weleens uitslag van bepaalde planten... van die irritante rooie uitslag!
Lang is goed.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:12 schreef melismay het volgende:
Ik ga naar bed... Morgen wordt een lange lange dag.....
Wat is er nixxx?quote:
dat ben ik bang van welquote:Op donderdag 1 september 2005 07:02 schreef melismay het volgende:
Morgen ga ik hoogstwaarschijnljik wel brak zijn
Yupquote:Op donderdag 1 september 2005 07:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat ben ik bang van wel
moet je zaterdag weer vroeg werken?
Is een kortere dienst, dus dan 18.30... En dat heb ik dan liever, zodat ik nog wat langer in bed kan liggenquote:
wat liefquote:Op donderdag 1 september 2005 07:30 schreef melismay het volgende:
Ik normaal ook, maar voor het feestje van vanavond maak ik morgen graag een uitzondering
Das puur eigen belang hoorquote:
Ga dan nog even slapenquote:Op donderdag 1 september 2005 08:53 schreef nixxx het volgende:
hoofdpijn... maar ik weet waardoor dus dan valt het mee..ik lig op mijn bed
ssst dat moet je niet zeggenquote:
Ik weet niet eens wat ik moet doen, iemand niet kennen is zo lastigquote:
quote:
Daarom was ik ook heel blij dat Twist met mij samen wilde doenquote:Op donderdag 1 september 2005 09:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat ik moet doen, iemand niet kennen is zo lastig
He bah, dat was wel handig geweest. Ik heb straks een half uu rom iets te zoeken, ik noem het een uitdagingquote:Op donderdag 1 september 2005 09:53 schreef melismay het volgende:
[..]
Daarom was ik ook heel blij dat Twist met mij samen wilde doen
Want?quote:Op donderdag 1 september 2005 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
![]()
Ik ga mensen een hartverlamming bezorgen vanavond
That's the spirit!quote:Op donderdag 1 september 2005 09:56 schreef paarse_paashaas het volgende:
een nieuwe dag, een nieuwe kutbui!
Ik treed in het openbare leven.....quote:
We hadden op zich wel een gaaf kado gezien wat leuk was geweest om met meerdere mensen te doen, maar goed, dat is nu een beetje laatquote:Op donderdag 1 september 2005 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
He bah, dat was wel handig geweest. Ik heb straks een half uu rom iets te zoeken, ik noem het een uitdaging
Ow kom op!quote:Op donderdag 1 september 2005 09:56 schreef paarse_paashaas het volgende:
een nieuwe dag, een nieuwe kutbui!
Ik vermoed dat het goed komtquote:Op donderdag 1 september 2005 10:01 schreef melismay het volgende:
[..]
We hadden op zich wel een gaaf kado gezien wat leuk was geweest om met meerdere mensen te doen, maar goed, dat is nu een beetje laat
Dat is inderdaad wel engquote:Op donderdag 1 september 2005 10:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik treed in het openbare leven.....
Op z'n minstquote:
en een dood topic voortaanquote:
De koffie ook ?quote:Op donderdag 1 september 2005 10:10 schreef QyRoZ het volgende:
Zo. De zin is al weer op voor vandaag.
Glad to be of servicequote:Op donderdag 1 september 2005 10:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan hoef ik tenminste niet zo vaak een nieuwe te openen![]()
zet een punt danquote:Op donderdag 1 september 2005 10:10 schreef QyRoZ het volgende:
Zo. De zin is al weer op voor vandaag.
Recht door zee, ik mag jouquote:
quote:
Met jou altijd, dat weet je tochquote:
Bitchquote:Op donderdag 1 september 2005 10:22 schreef Twisted_fok het volgende:
Jullie zijn echt sletten.
Oh. oud nieuws.
Oude bitch!quote:
Ok, vooruit, ik zal het maar vragenquote:
Al die stellen hier . . .quote:Op donderdag 1 september 2005 10:35 schreef Pheno het volgende:
Ok, vooruit, ik zal het maar vragen
Wat is er ?
Twistquote:Op donderdag 1 september 2005 10:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wel een slet. Gewoon wat lettertjes omdraaien.![]()
gelukkig maarquote:Op donderdag 1 september 2005 10:44 schreef Godlike02 het volgende:
Het was maar Thunderchild
[roddelderoddel]quote:Op donderdag 1 september 2005 10:44 schreef Godlike02 het volgende:
gaan ze neuken?
Shhht !!!! It was supposed to be a secret . . .quote:Op donderdag 1 september 2005 10:45 schreef Twisted_fok het volgende:
[roddelderoddel]
Misschien al te laat. Blijkt ie de vader te zijn van Ynske's nichtje.
[/roddelderoddel]![]()
sorry.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:47 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Shhht !!!! It was supposed to be a secret . . .![]()
![]()
![]()
![]()
hahahhahahaahahahquote:Op donderdag 1 september 2005 10:45 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
[roddelderoddel]
Misschien al te laat. Blijkt ie de vader te zijn van Ynske's nichtje.
[/roddelderoddel]
maar niet zoenen, want dan krijg jij ook pfeiffer!quote:Op donderdag 1 september 2005 10:21 schreef melismay het volgende:
[..]
Met jou altijd, dat weet je toch
TC, lieverd,quote:Op donderdag 1 september 2005 10:47 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Shhht !!!! It was supposed to be a secret . . .![]()
![]()
![]()
![]()
Je was toch niet "in" als je het niet had gehad?quote:Op donderdag 1 september 2005 10:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
maar niet zoenen, want dan krijg jij ook pfeiffer!
Nee juist wel, want dan ben je een van de weinigen, dat is pas hip.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:59 schreef melismay het volgende:
[..]
Je was toch niet "in" als je het niet had gehad?
Waarom?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:02 schreef QyRoZ het volgende:
Feest.
Owwww okquote:Op donderdag 1 september 2005 11:00 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee juist wel, want dan ben je een van de weinigen, dat is pas hip.
Nee, omdat het leven feest is.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom?
Omdat TC offline gaat?
Wacht eerst die uitslag maar af, kan je daarna beslissen.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:03 schreef melismay het volgende:
[..]
Owwww ok
Dan gaan we neit zoenen PP
ja, momenteel ben ik toch te moe om fatsoenlijk te kunnen presteren.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wacht eerst die uitslag maar af, kan je daarna beslissen.![]()
Nee toch ?? Zo'n leuk stel . . .quote:Op donderdag 1 september 2005 10:55 schreef Ynske het volgende:
TC, lieverd,
ga mijn zus eens uit de armen van Tranceptor redden
t gaat me ff iets te klef worden daar![]()
Dan vrees ik het ergste voor je.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ja, momenteel ben ik toch te moe om fatsoenlijk te kunnen presteren.
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:21 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nee toch ?? Zo'n leuk stel . . .
https://www.medlook.nl/do/DetailDiseaseInit?pk=1006370805671quote:Op donderdag 1 september 2005 11:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dan vrees ik het ergste voor je.![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zeg moet ik ook nog opruimen hier? Heb ik echt geen zin in namelijk.![]()
Dat wil je ook niet.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:23 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
https://www.medlook.nl/do/DetailDiseaseInit?pk=1006370805671
is ook nog een optie.
Het valt best mee geloof ik. Alleen vrees ik dat als Bart nog thuiskomt vandaag het ineens een stuk erger zal zijn, zoals gewoonlijkquote:Op donderdag 1 september 2005 11:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
issut een erge teringzooi?
zien we strax wel meis
Luie bitchquote:Op donderdag 1 september 2005 11:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zeg moet ik ook nog opruimen hier? Heb ik echt geen zin in namelijk.![]()
Die kerels toch ook, hè . . . ??quote:Op donderdag 1 september 2005 11:28 schreef Twisted_fok het volgende:
Het valt best mee geloof ik. Alleen vrees ik dat als Bart nog thuiskomt vandaag het ineens een stuk erger zal zijn, zoals gewoonlijk![]()
Jij gaat me straks slaanquote:
kunnen we je niet inhuren?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:30 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Die kerels toch ook, hè . . . ??![]()
* ThunderChild kijkt ff om zich heen en ziet dat z'n flatje netjes opgeruimd is . . .![]()
![]()
Wat schuift het ??quote:Op donderdag 1 september 2005 11:34 schreef Ynske het volgende:
kunnen we je niet inhuren?
wat wil je?quote:
Je komt niet overtuigend overquote:Op donderdag 1 september 2005 11:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij, ik ben heel vredelievend.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |