We zijn wel allebei echt hoor! Heb je onze Fobo's niet gezien?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
Is er iemand die twist en mel allebei gezien heeft... ik krijg nu echt enge gedachtes...
Ik heb echt al iemand uitgenodigd!!! Vraag maar aan twist! Of aan die persoon zelf!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:59 schreef Viper_74 het volgende:
[..]dat zeg je ook alleen maar om goed over te komen
Ik zou ooit mee hebben gemogen
Gezien ik altijd met de trein/bus/fiets ga, weet ik ook niet hoe je moet rijden.quote:
ja, maar komop.. fotos kan je zo van internet plukkenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:00 schreef melismay het volgende:
[..]
We zijn wel allebei echt hoor! Heb je onze Fobo's niet gezien?
Echt wel!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja, maar komop.. fotos kan je zo van internet plukkenen er staat van twist heul geen goeie foto op
Dat vind ik wat rigoreus.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:01 schreef Pheno het volgende:
Ik ga de tyfus krijgen....
chillzequote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:03 schreef Twisted_fok het volgende:
Ohja, ik en mijn hoofdpijn gaan even chillen.
Ach, je moet wat.quote:
hey! zeg je nu dat alle 'vrouwen' die Bier lusten en winkelen haten, mannen zijn?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:59 schreef Twisted_fok het volgende:
Stiekem wel. Ik vind bier lekker en ik haat winkelen.![]()
Mijn mannelijke hersens vatten die laatste zin op als: "Twist ben je pot?" ... maja.. waar het hart vol van isquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:23 schreef Panthera1984 het volgende:
hey! zeg je nu dat alle 'vrouwen' die Bier lusten en winkelen haten, mannen zijn?
talk for yourself!
vind je ook andere vrouwen niet interessant (als gesprekspartner/vriendin niet... nou ja, you get it, éh?)
Ja dat is echt precies wat ik bedoel! Ik vind alle vrouwen echt stom, ik zou bijna een hekel aan mezelf krijgen. Ik maakte ook echt geen grapje ofzo hoor, ik ben heel erg serieus.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:23 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
hey! zeg je nu dat alle 'vrouwen' die Bier lusten en winkelen haten, mannen zijn?
talk for yourself!
vind je ook andere vrouwen niet interessant (als gesprekspartner/vriendin niet... nou ja, you get it, éh?)
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:18 schreef Twisted_fok het volgende:
Ja dat is echt precies wat ik bedoel! Ik vind alle vrouwen echt stom, ik zou bijna een hekel aan mezelf krijgen. Ik maakte ook echt geen grapje ofzo hoor, ik ben heel erg serieus.![]()
Om middernacht ja. Altijd gezellig, de A27.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:03 schreef Pheno het volgende:
De snelste route van Hilversum naar Utrecht over 18.5 km in ongeveer 21 minuten.
Yeah right.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |