morgen kunnen ze naast elkaar liggen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:43 schreef melismay het volgende:
Twist, mijn telefoon mist haar oranje zusje, kunnen we daar wat aan doen?
misschien moet ik filosofie gaan studeren.. krijg je daar vrijstellingen als je een technische studie bijna af hebt?quote:
Zal het haar vertellen, is ze vast blij mee.....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
morgen kunnen ze naast elkaar liggen.![]()
Ik heb zo'n vermoeden van niet, maar je kunt het altijd proberen natuurlijk. Misschien maken ze een uitzondering voor zulks een talentvolle aanwinst.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
misschien moet ik filosofie gaan studeren.. krijg je daar vrijstellingen als je een technische studie bijna af hebt?
Heeft ze ook iets om zich op te verheugen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:45 schreef melismay het volgende:
[..]
Zal het haar vertellen, is ze vast blij mee.....
hmmm twijfelgevalletje...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden van niet, maar je kunt het altijd proberen natuurlijk. Misschien maken ze een uitzondering voor zulks een talentvolle aanwinst.
Zitten wij wel op dezelfde plekquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:41 schreef fembol het volgende:
serieus gedoe hiero
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Heeft ze ook iets om zich op te verheugen.![]()
Ik weet niet eens hoe ik moet rijdenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
morgen kunnen ze naast elkaar liggen.![]()
nieuw excuss voor mensen met meervoudig persoonlijkheids stoornissen.. "Mijn telefoon zei dat ik het moest doen"quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:50 schreef melismay het volgende:
[..]Net als de baas!
Ow, ik hoor net dat ze ook wel even wil blauwetanden.. Ze moet niet veeleisend worden he!?
www.anwb.nlquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe ik moet rijden
Ik heb niet zo'n stoornis!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
nieuw excuss voor mensen met meervoudig persoonlijkheids stoornissen.. "Mijn telefoon zei dat ik het moest doen"
Is er iemand die twist en mel allebei gezien heeft... ik krijg nu echt enge gedachtes...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:54 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n stoornis!Dat heeft Twist al, dat is genoeg voor ons twee lijkt me
Ik heb geen routebeschrijving voor morgen bedoel ikquote:
Heb je op die site gekeken? Daar kan je zo'n routebeschrijving krijgenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen routebeschrijving voor morgen bedoel ik
Nog even geloof ik....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
Is er iemand die twist en mel allebei gezien heeft... ik krijg nu echt enge gedachtes...
Neehee feestje!quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
Is er iemand die twist en mel allebei gezien heeft... ik krijg nu echt enge gedachtes...
Naar heel veel bestemmingen jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:57 schreef melismay het volgende:
[..]
Heb je op die site gekeken? Daar kan je zo'n routebeschrijving krijgen
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:58 schreef melismay het volgende:
[..]
Neehee feestje!
En ik neem al iemand mee, anders had je best meegekunt
Houd dat ding toch wat in de hand. Kan wel zien wie de broek aan heeft bij jullie.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:50 schreef melismay het volgende:
[..]Net als de baas!
Ow, ik hoor net dat ze ook wel even wil blauwetanden.. Ze moet niet veeleisend worden he!?
We zijn wel allebei echt hoor! Heb je onze Fobo's niet gezien?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik heb echt al iemand uitgenodigd!!! Vraag maar aan twist! Of aan die persoon zelf!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:59 schreef Viper_74 het volgende:
[..]dat zeg je ook alleen maar om goed over te komen
Ik zou ooit mee hebben gemogen
Gezien ik altijd met de trein/bus/fiets ga, weet ik ook niet hoe je moet rijden.quote:
ja, maar komop.. fotos kan je zo van internet plukkenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:00 schreef melismay het volgende:
[..]
We zijn wel allebei echt hoor! Heb je onze Fobo's niet gezien?
Echt wel!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja, maar komop.. fotos kan je zo van internet plukkenen er staat van twist heul geen goeie foto op
Dat vind ik wat rigoreus.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:01 schreef Pheno het volgende:
Ik ga de tyfus krijgen....
chillzequote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:03 schreef Twisted_fok het volgende:
Ohja, ik en mijn hoofdpijn gaan even chillen.
Ach, je moet wat.quote:
hey! zeg je nu dat alle 'vrouwen' die Bier lusten en winkelen haten, mannen zijn?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:59 schreef Twisted_fok het volgende:
Stiekem wel. Ik vind bier lekker en ik haat winkelen.![]()
Mijn mannelijke hersens vatten die laatste zin op als: "Twist ben je pot?" ... maja.. waar het hart vol van isquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:23 schreef Panthera1984 het volgende:
hey! zeg je nu dat alle 'vrouwen' die Bier lusten en winkelen haten, mannen zijn?
talk for yourself!
vind je ook andere vrouwen niet interessant (als gesprekspartner/vriendin niet... nou ja, you get it, éh?)
Ja dat is echt precies wat ik bedoel! Ik vind alle vrouwen echt stom, ik zou bijna een hekel aan mezelf krijgen. Ik maakte ook echt geen grapje ofzo hoor, ik ben heel erg serieus.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:23 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
hey! zeg je nu dat alle 'vrouwen' die Bier lusten en winkelen haten, mannen zijn?
talk for yourself!
vind je ook andere vrouwen niet interessant (als gesprekspartner/vriendin niet... nou ja, you get it, éh?)
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:18 schreef Twisted_fok het volgende:
Ja dat is echt precies wat ik bedoel! Ik vind alle vrouwen echt stom, ik zou bijna een hekel aan mezelf krijgen. Ik maakte ook echt geen grapje ofzo hoor, ik ben heel erg serieus.![]()
Om middernacht ja. Altijd gezellig, de A27.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:03 schreef Pheno het volgende:
De snelste route van Hilversum naar Utrecht over 18.5 km in ongeveer 21 minuten.
Yeah right.....
PI's zeg ik je!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:19 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
*kijkt om zich heen* Sarcasme?? "Waar ben je!!?"
Met behulp van de ibuprofen brigade is de hoofdpijn iig stil gelegd.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Fijn geknokt met je hoofdpijn? Jij, als stoere heldin, hebt zeker wel gewonnen?
Ik stond trouwens pas rond middernacht nog in de file bij knooppunt Hoevelaken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Om middernacht ja. Altijd gezellig, de A27.
Pfffffffffff. Nu ben je toch wel een beetje gedaald in mijn achting hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Met behulp van de ibuprofen brigade is de hoofdpijn iig stil gelegd.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:30 schreef dawg het volgende:
[..]
Pfffffffffff. Nu ben je toch wel een beetje gedaald in mijn achting hoor.
Nou vooruit:quote:
Das mijne al.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Nou vooruit:
Maar goed dat je zó enorm hoog in mijn achting stond, en dus ook nog steeds staat. Volgens mij is tof your middle name.
Wel winnen he!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:49 schreef melismay het volgende:
Ik ga met mijn broertje X-Boxen!
Wellicht tot later schatjes.. en anders maar niet
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Nou vooruit:
Maar goed dat je zó enorm hoog in mijn achting stond, en dus ook nog steeds staat. Volgens mij is tof your middle name.
Zo een die ook bij je is in slechte tijden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ibuprofen is my best friend!.
Oe oequote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:49 schreef melismay het volgende:
Wellicht tot later schatjes.. en anders maar niet
En je BBQ dan ??quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:49 schreef melismay het volgende:
Wellicht tot later schatjes.. en anders maar niet![]()
Nou hij speelt zo vaak op dat ding en ik nooit, hij is er veel handiger inquote:
Hoi?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:38 schreef melismay het volgende:
Nobody here?!
Stil, saai en steriel, vooralquote:
Wanneer krijg je uitslag?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Stil, saai en steriel, vooral.
wel een aardige vrouw trouwens, die met die naald in mn arm zat te poeren.
ik krijg weleens uitslag van bepaalde planten... van die irritante rooie uitslag!quote:
Doe eens niet zo irritant!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik krijg weleens uitslag van bepaalde planten... van die irritante rooie uitslag!
Lang is goed.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:12 schreef melismay het volgende:
Ik ga naar bed... Morgen wordt een lange lange dag.....
Wat is er nixxx?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |