Toen ze 13 en 15 waren deden ze dat nog wel en heb je ze begluurd?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:46 schreef nixxx het volgende:
ik heb wel 2 overbuurmeisjes, van een jaartje of 15-17, maar die hebben al een tijd niet meer topless gezond
neehee.. maar die lagen op een plat dakje recht tegenover mijn raam.. ja kan ook moeilijk de hele tijd met ogen dicht gaan zitten. En die leeftijd is maar een schatting.. .en het is maar een stel naakte tieten..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Toen ze 13 en 15 waren deden ze dat nog wel en heb je ze begluurd?![]()
ha een man met tietenquote:
Je mag best je mening over zijn gluurderspraktijken geven hoor.quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je mag best je mening over zijn gluurderspraktijken geven hoor.![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:44 schreef nixxx het volgende:
ik dacht.. na 10 minuten kan het wel.. Viper met andere dingen bezig lijkt me
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
neehee.. maar die lagen op een plat dakje recht tegenover mijn raam.. ja kan ook moeilijk de hele tijd met ogen dicht gaan zitten. En die leeftijd is maar een schatting.. .en het is maar een stel naakte tieten..
Vergeet je niet om morgen een foto mee te nemen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:59 schreef melismay het volgende:
Ik ben er ook om het mannentopic te verpesten!!!
Ik vind het natuurlijk schandalig!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je mag best je mening over zijn gluurderspraktijken geven hoor.![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:59 schreef melismay het volgende:
Precies, als je nu gezegd had dat je hetzelfde zou doen zouden we echt denken dat je een man bent.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:00 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik vind het natuurlijk schandalig!
Kom jij ook dan?!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vergeet je niet om morgen een foto mee te nemen?![]()
Alleen als jij een bepaalde foto meeneemt.quote:
Mijn overbuurvrouw is een kutwijf, daar ga ik echt niet naar gluren.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies, als je nu gezegd had dat je hetzelfde zou doen zouden we echt denken dat je een man bent.![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Stiekem wel. Ik vind bier lekker en ik haat winkelen.![]()
niets, je komt sowieso naar Utrecht. Heb je me al beloofd.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Alleen als jij een bepaalde foto meeneemt.![]()
Verpest mijn poging om Melis om te kopen nu niet ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:03 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
niets, je komt sowieso naar Utrecht. Heb je me al beloofd.
Haiiiiiquote:
Wat voor een foto?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Alleen als jij een bepaalde foto meeneemt.![]()
Ik heb zo'n vermoeden dat je dat wel weet.quote:
He wat?!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:04 schreef Frank79 het volgende:
[..]
Hopelijk halen jullie je genoegdoening eruit..
ook hallo allen overigens
trouwen is best okquote:
Ik heb werkelijk geen idee.. mijn geheugen is niet zo goed... Dus jammer voor jou, als je het niet laat weten voor ik morgen richting Twist vertrek heb je sowieso pechquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat je dat wel weet.
Maar ik moet nu helaas echt weg.![]()
quote:
Vandaar!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:59 schreef melismay het volgende:
al geprobeerd dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:12 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat het niets voor mij is.![]()
Ah okquote:
Door jullie zelf uitgeroepen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:13 schreef melismay het volgende:
[..]
Ah ok
Wij mogen dat, wij zijn de die-hards hier
Nouuuuu, Twist en Q en Pheno en Nixxx die hebben dit topic toch aardig draaiende gehouden toen het nog niet zo hard liepquote:
Ik wil het niet proberen. Ja, misschien denk ik daar over 10 jaar heel anders over, maar ik kan het me niet voorstellen. Ik snap gewoon niet waarom mensen dat willen. Om iets te bewijzen? Omdat het romantisch is? Omdat het hoort als je al lang bij elkaar bent? Daar heb ik totaal geen boodschap aan.quote:
phenos sig: Pas als je echt iets geprobeerd hebt, kun je zeggen dat iets onmogelijk is.quote:
Als nieuwkomer hou ik wijselijk mijn mond maar even dicht..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:16 schreef melismay het volgende:
[..]
Nouuuuu, Twist en Q en Pheno en Nixxx die hebben dit topic toch aardig draaiende gehouden toen het nog niet zo hard liepDus ik vind dat wij Die-Hards zijn ja
Dat laatste hoor ik ook te doen..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
phenos sig: Pas als je echt iets geprobeerd hebt, kun je zeggen dat iets onmogelijk is.
en ik ben wetenschappelijke artikelen aan het lezen... houd je scherp
ik weet het voor mezelf ook nog niet hoor, maar is wel makkelijk juridisch gezien.. dan heb je in ene een heleboel geregeld. kan ook met samenlevingscontracten etc. maar ach.. Ik zoe het wel als de tijd daar komt.. als hequote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:16 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik wil het niet proberen. Ja, misschien denk ik daar over 10 jaar heel anders over, maar ik kan het me niet voorstellen. Ik snap gewoon niet waarom mensen dat willen. Om iets te bewijzen? Omdat het romantisch is? Omdat het hoort als je al lang bij elkaar bent? Daar heb ik totaal geen boodschap aan.
Maar als andere mensen het wel willen is het hun goed recht natuurlijk.
je leert snelquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:17 schreef Frank79 het volgende:
[..]
Als nieuwkomer hou ik wijselijk mijn mond maar even dicht..
je moet nieuwkomers niet zo bang maken Nixxx.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
je leert snelmel tegenspreken..
slecht plan... ze is evil
[/roddel]
En jij gelooft ook alles wat in de krant staat??quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
je leert snelmel tegenspreken..
slecht plan... ze is evil
[/roddel]
Je mag ALLES zeggen hier! Wij zijn geen kliek!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:17 schreef Frank79 het volgende:
[..]
Als nieuwkomer hou ik wijselijk mijn mond maar even dicht..
ze werkt voor de NS, het evil empire pur sang..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
je moet nieuwkomers niet zo bang maken Nixxx.
Ikquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
ze werkt voor de NS, het evil empire pur sang..
maar hij leert het wel
teer hartje.. daar heb ik nog nooit van gehoord... teerlongen, ja die krijg je van roken, maar wat doe jij dan? tabak spuiten?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:23 schreef melismay het volgende:
Ik ben helemaal niet gemeen!!!Ik heb een teer hartje, jullie pesten mij ook altijd
quote:
Mijn loon wordt niet betaald door de NS in ieder geval.. Door wie wel? Dat gaat jullie niks aan!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:26 schreef Viper_74 het volgende:
Nee ze werkt voor de kaartjes verkoop
Datenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Stiekem wel. Ik vind bier lekker en ik haat winkelen.![]()
Een fragiel hartje dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
teer hartje.. daar heb ik nog nooit van gehoord... teerlongen, ja die krijg je van roken, maar wat doe jij dan? tabak spuiten?
mên wat ben ik flauw
Dan kan ik me er wel nog iets bij voorstellen. Maar dan zou een samenlevingscontrect ook wel voldoen denk ik. Ik ben iig niet zo'n meisje wat al van jongs af aan droomt van een romantische bruiloft. Daar ging het me vooral om.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik weet het voor mezelf ook nog niet hoor, maar is wel makkelijk juridisch gezien.. dan heb je in ene een heleboel geregeld. kan ook met samenlevingscontracten etc. maar ach.. Ik zoe het wel als de tijd daar komt.. als he
ik ben ook niet zo'n soort meisjequote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dan kan ik me er wel nog iets bij voorstellen. Maar dan zou een samenlevingscontrect ook wel voldoen denk ik. Ik ben iig niet zo'n meisje wat al van jongs af aan droomt van een romantische bruiloft. Daar ging het me vooral om.![]()
tubetje lijm erbij m'am?quote:
Als jullie m elke keer beken wel... Maar goed, inmiddels heb ik al wel een houten aangeschaft...quote:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:30 schreef melismay het volgende:
Volgens mij zit heel singles hier straks
Dat mag niet hierquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:30 schreef melismay het volgende:
Volgens mij zit heel singles hier straks
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:31 schreef melismay het volgende:
[..]
Als jullie m elke keer beken wel... Maar goed, inmiddels heb ik al wel een houten aangeschaft...
* melismay neuriet
Gezien je nick had ik toch wat anders verwacht.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:31 schreef Opa Bokma het volgende:
Ik zie hier momenteel de overbuurvrouw NAAKT zonnen op haar balkonnetje (ben op mijn werk). Alleen is dat mens 60 ofzo, niet heel smakelijk gezicht als je serieus aan het werk bent...
Ze is waarschijnlijk te jong voor hemquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Gezien je nick had ik toch wat anders verwacht.
De mijne van de Aldi, kon niet meer veroorlovenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:32 schreef nixxx het volgende:
[..]waar heb jij em gehaald... de mijne komt van de Blokker
Als ie het maar een beetje doet he..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:36 schreef melismay het volgende:
[..]
De mijne van de Aldi, kon niet meer veroorloven
Vroegahquote:
Ohja, je hebt gelijk!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:35 schreef nixxx het volgende:
ouwe bok => JONG blaadje
Neem je alles altijd zo serieus?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:39 schreef fembol het volgende:
[..]
Oh, ik weet wanneer ik niet welkom ben.
Toedeloe!
Nee, jij?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Neem je alles altijd zo serieus?![]()
Diepzinnig Nixxx, echt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:41 schreef nixxx het volgende:
als twist je serieus neemt neemt ze je serieus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |