PI's zeg ik je!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:19 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
*kijkt om zich heen* Sarcasme?? "Waar ben je!!?"
Met behulp van de ibuprofen brigade is de hoofdpijn iig stil gelegd.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Fijn geknokt met je hoofdpijn? Jij, als stoere heldin, hebt zeker wel gewonnen?
Ik stond trouwens pas rond middernacht nog in de file bij knooppunt Hoevelaken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Om middernacht ja. Altijd gezellig, de A27.
Pfffffffffff. Nu ben je toch wel een beetje gedaald in mijn achting hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Met behulp van de ibuprofen brigade is de hoofdpijn iig stil gelegd.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:30 schreef dawg het volgende:
[..]
Pfffffffffff. Nu ben je toch wel een beetje gedaald in mijn achting hoor.
Nou vooruit:quote:
Das mijne al.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Nou vooruit:
Maar goed dat je zó enorm hoog in mijn achting stond, en dus ook nog steeds staat. Volgens mij is tof your middle name.
Wel winnen he!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:49 schreef melismay het volgende:
Ik ga met mijn broertje X-Boxen!
Wellicht tot later schatjes.. en anders maar niet
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Nou vooruit:
Maar goed dat je zó enorm hoog in mijn achting stond, en dus ook nog steeds staat. Volgens mij is tof your middle name.
Zo een die ook bij je is in slechte tijden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ibuprofen is my best friend!.
Oe oequote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:49 schreef melismay het volgende:
Ik ga met mijn broertje X-Boxen!
Wellicht tot later schatjes.. en anders maar niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |