Pfffffffffff. Nu ben je toch wel een beetje gedaald in mijn achting hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Met behulp van de ibuprofen brigade is de hoofdpijn iig stil gelegd.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:30 schreef dawg het volgende:
[..]
Pfffffffffff. Nu ben je toch wel een beetje gedaald in mijn achting hoor.
Nou vooruit:quote:
Das mijne al.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Nou vooruit:
Maar goed dat je zó enorm hoog in mijn achting stond, en dus ook nog steeds staat. Volgens mij is tof your middle name.
Wel winnen he!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:49 schreef melismay het volgende:
Ik ga met mijn broertje X-Boxen!
Wellicht tot later schatjes.. en anders maar niet
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Nou vooruit:
Maar goed dat je zó enorm hoog in mijn achting stond, en dus ook nog steeds staat. Volgens mij is tof your middle name.
Zo een die ook bij je is in slechte tijden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ibuprofen is my best friend!.
Oe oequote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:49 schreef melismay het volgende:
Wellicht tot later schatjes.. en anders maar niet
En je BBQ dan ??quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:49 schreef melismay het volgende:
Wellicht tot later schatjes.. en anders maar niet![]()
Nou hij speelt zo vaak op dat ding en ik nooit, hij is er veel handiger inquote:
Hoi?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:38 schreef melismay het volgende:
Nobody here?!
Stil, saai en steriel, vooralquote:
Wanneer krijg je uitslag?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Stil, saai en steriel, vooral.
wel een aardige vrouw trouwens, die met die naald in mn arm zat te poeren.
ik krijg weleens uitslag van bepaalde planten... van die irritante rooie uitslag!quote:
Doe eens niet zo irritant!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik krijg weleens uitslag van bepaalde planten... van die irritante rooie uitslag!
Lang is goed.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:12 schreef melismay het volgende:
Ik ga naar bed... Morgen wordt een lange lange dag.....
Wat is er nixxx?quote:
dat ben ik bang van welquote:Op donderdag 1 september 2005 07:02 schreef melismay het volgende:
Morgen ga ik hoogstwaarschijnljik wel brak zijn
Yupquote:Op donderdag 1 september 2005 07:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat ben ik bang van wel
moet je zaterdag weer vroeg werken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |