dat ben ik bang van welquote:Op donderdag 1 september 2005 07:02 schreef melismay het volgende:
Morgen ga ik hoogstwaarschijnljik wel brak zijn
Yupquote:Op donderdag 1 september 2005 07:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat ben ik bang van wel
moet je zaterdag weer vroeg werken?
Is een kortere dienst, dus dan 18.30... En dat heb ik dan liever, zodat ik nog wat langer in bed kan liggenquote:
wat liefquote:Op donderdag 1 september 2005 07:30 schreef melismay het volgende:
Ik normaal ook, maar voor het feestje van vanavond maak ik morgen graag een uitzondering
Das puur eigen belang hoorquote:
Ga dan nog even slapenquote:Op donderdag 1 september 2005 08:53 schreef nixxx het volgende:
hoofdpijn... maar ik weet waardoor dus dan valt het mee..ik lig op mijn bed
ssst dat moet je niet zeggenquote:
Ik weet niet eens wat ik moet doen, iemand niet kennen is zo lastigquote:
quote:
Daarom was ik ook heel blij dat Twist met mij samen wilde doenquote:Op donderdag 1 september 2005 09:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat ik moet doen, iemand niet kennen is zo lastig
He bah, dat was wel handig geweest. Ik heb straks een half uu rom iets te zoeken, ik noem het een uitdagingquote:Op donderdag 1 september 2005 09:53 schreef melismay het volgende:
[..]
Daarom was ik ook heel blij dat Twist met mij samen wilde doen
Want?quote:Op donderdag 1 september 2005 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
![]()
Ik ga mensen een hartverlamming bezorgen vanavond
That's the spirit!quote:Op donderdag 1 september 2005 09:56 schreef paarse_paashaas het volgende:
een nieuwe dag, een nieuwe kutbui!
Ik treed in het openbare leven.....quote:
We hadden op zich wel een gaaf kado gezien wat leuk was geweest om met meerdere mensen te doen, maar goed, dat is nu een beetje laatquote:Op donderdag 1 september 2005 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
He bah, dat was wel handig geweest. Ik heb straks een half uu rom iets te zoeken, ik noem het een uitdaging
Ow kom op!quote:Op donderdag 1 september 2005 09:56 schreef paarse_paashaas het volgende:
een nieuwe dag, een nieuwe kutbui!
Ik vermoed dat het goed komtquote:Op donderdag 1 september 2005 10:01 schreef melismay het volgende:
[..]
We hadden op zich wel een gaaf kado gezien wat leuk was geweest om met meerdere mensen te doen, maar goed, dat is nu een beetje laat
Dat is inderdaad wel engquote:Op donderdag 1 september 2005 10:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik treed in het openbare leven.....
Op z'n minstquote:
en een dood topic voortaanquote:
De koffie ook ?quote:Op donderdag 1 september 2005 10:10 schreef QyRoZ het volgende:
Zo. De zin is al weer op voor vandaag.
Glad to be of servicequote:Op donderdag 1 september 2005 10:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan hoef ik tenminste niet zo vaak een nieuwe te openen![]()
zet een punt danquote:Op donderdag 1 september 2005 10:10 schreef QyRoZ het volgende:
Zo. De zin is al weer op voor vandaag.
Recht door zee, ik mag jouquote:
quote:
Met jou altijd, dat weet je tochquote:
Bitchquote:Op donderdag 1 september 2005 10:22 schreef Twisted_fok het volgende:
Jullie zijn echt sletten.
Oh. oud nieuws.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |