Oude bitch!quote:
Ok, vooruit, ik zal het maar vragenquote:
Al die stellen hier . . .quote:Op donderdag 1 september 2005 10:35 schreef Pheno het volgende:
Ok, vooruit, ik zal het maar vragen
Wat is er ?
Twistquote:Op donderdag 1 september 2005 10:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wel een slet. Gewoon wat lettertjes omdraaien.![]()
gelukkig maarquote:Op donderdag 1 september 2005 10:44 schreef Godlike02 het volgende:
Het was maar Thunderchild
[roddelderoddel]quote:Op donderdag 1 september 2005 10:44 schreef Godlike02 het volgende:
gaan ze neuken?
Shhht !!!! It was supposed to be a secret . . .quote:Op donderdag 1 september 2005 10:45 schreef Twisted_fok het volgende:
[roddelderoddel]
Misschien al te laat. Blijkt ie de vader te zijn van Ynske's nichtje.
[/roddelderoddel]![]()
sorry.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:47 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Shhht !!!! It was supposed to be a secret . . .![]()
![]()
![]()
![]()
hahahhahahaahahahquote:Op donderdag 1 september 2005 10:45 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
[roddelderoddel]
Misschien al te laat. Blijkt ie de vader te zijn van Ynske's nichtje.
[/roddelderoddel]
maar niet zoenen, want dan krijg jij ook pfeiffer!quote:Op donderdag 1 september 2005 10:21 schreef melismay het volgende:
[..]
Met jou altijd, dat weet je toch
TC, lieverd,quote:Op donderdag 1 september 2005 10:47 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Shhht !!!! It was supposed to be a secret . . .![]()
![]()
![]()
![]()
Je was toch niet "in" als je het niet had gehad?quote:Op donderdag 1 september 2005 10:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
maar niet zoenen, want dan krijg jij ook pfeiffer!
Nee juist wel, want dan ben je een van de weinigen, dat is pas hip.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:59 schreef melismay het volgende:
[..]
Je was toch niet "in" als je het niet had gehad?
Waarom?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:02 schreef QyRoZ het volgende:
Feest.
Owwww okquote:Op donderdag 1 september 2005 11:00 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee juist wel, want dan ben je een van de weinigen, dat is pas hip.
Nee, omdat het leven feest is.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom?
Omdat TC offline gaat?
Wacht eerst die uitslag maar af, kan je daarna beslissen.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:03 schreef melismay het volgende:
[..]
Owwww ok
Dan gaan we neit zoenen PP
ja, momenteel ben ik toch te moe om fatsoenlijk te kunnen presteren.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wacht eerst die uitslag maar af, kan je daarna beslissen.![]()
Nee toch ?? Zo'n leuk stel . . .quote:Op donderdag 1 september 2005 10:55 schreef Ynske het volgende:
TC, lieverd,
ga mijn zus eens uit de armen van Tranceptor redden
t gaat me ff iets te klef worden daar![]()
Dan vrees ik het ergste voor je.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ja, momenteel ben ik toch te moe om fatsoenlijk te kunnen presteren.
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:21 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nee toch ?? Zo'n leuk stel . . .
https://www.medlook.nl/do/DetailDiseaseInit?pk=1006370805671quote:Op donderdag 1 september 2005 11:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dan vrees ik het ergste voor je.![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zeg moet ik ook nog opruimen hier? Heb ik echt geen zin in namelijk.![]()
Dat wil je ook niet.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:23 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
https://www.medlook.nl/do/DetailDiseaseInit?pk=1006370805671
is ook nog een optie.
Het valt best mee geloof ik. Alleen vrees ik dat als Bart nog thuiskomt vandaag het ineens een stuk erger zal zijn, zoals gewoonlijkquote:Op donderdag 1 september 2005 11:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
issut een erge teringzooi?
zien we strax wel meis
Luie bitchquote:Op donderdag 1 september 2005 11:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zeg moet ik ook nog opruimen hier? Heb ik echt geen zin in namelijk.![]()
Die kerels toch ook, hè . . . ??quote:Op donderdag 1 september 2005 11:28 schreef Twisted_fok het volgende:
Het valt best mee geloof ik. Alleen vrees ik dat als Bart nog thuiskomt vandaag het ineens een stuk erger zal zijn, zoals gewoonlijk![]()
Jij gaat me straks slaanquote:
kunnen we je niet inhuren?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:30 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Die kerels toch ook, hè . . . ??![]()
* ThunderChild kijkt ff om zich heen en ziet dat z'n flatje netjes opgeruimd is . . .![]()
![]()
Wat schuift het ??quote:Op donderdag 1 september 2005 11:34 schreef Ynske het volgende:
kunnen we je niet inhuren?
wat wil je?quote:
Je komt niet overtuigend overquote:Op donderdag 1 september 2005 11:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij, ik ben heel vredelievend.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |