Dat maakt het dan wel een heel klein beetje goed, dat jullie em hadden willen hebbenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:42 schreef popolon het volgende:
Had natuurlijk naar Ajax gemoeten maar die hebben echt geen goede verdediger nodig, waarom zou je een goede ervaren speler halen als je verdeging toch al klote is
Reiziger nodig bij Ajax? Denk het niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:42 schreef popolon het volgende:
Goede zet van PSV als Reiziger komt, kan ook centraal uit de voeten.
Had natuurlijk naar Ajax gemoeten maar die hebben echt geen goede verdediger nodig, waarom zou je een goede ervaren speler halen als je verdeging toch al klote is
Inderdaad. En Johannes moet z'n harses houden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:45 schreef DeTolk het volgende:
PSV mag blij zijn met Reiziger.
In deze post kan ik me dan weer wel vinden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:46 schreef Zapper het volgende:
[..]
Inderdaad. En Johannes moet z'n harses houden.
Nee dat zeg ik toch, een gatenkaas moet wel een gatenkaas blijven natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:45 schreef Radegast het volgende:
[..]
Reiziger nodig bij Ajax? Denk het niet.
Aha, polyfan = successupporter?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:47 schreef cultheld het volgende:succesfans (van welke club dan ook)
Ik denk inderdaad dat het geen slechte keuze is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:45 schreef DeTolk het volgende:
PSV mag blij zijn met Reiziger.
Ik denk dat hij bedoelt fan van meerdere clubs.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:50 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Aha, polyfan = successupporter?
Nederland is zo'n beetje het enige land waar dat niet 'mag' trouwens.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:51 schreef DIJK het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt fan van meerdere clubs.
Nee, van die mannetjes die bijvoorbeeld naar Feyenoord - RKC gaan en dan ongeacht de uitslag juichen, omdat ze een seizoenskaart van RKC hebben, maar ook voor Feyenoord zijn. Zapper en Johannes zijn daar mooie voorbeelden van. Eend trouwens ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:50 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Aha, polyfan = successupporter?
Onzin. Afgezien van Amerika is het overal not done.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:54 schreef popolon het volgende:
[..]
Nederland is zo'n beetje het enige land waar dat niet 'mag' trouwens.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:57 schreef cultheld het volgende:
Nee, van die mannetjes die bijvoorbeeld naar Feyenoord - RKC gaan en dan ongeacht de uitslag juichen, omdat ze een seizoenskaart van RKC hebben, maar ook voor Feyenoord zijn.
Je bent 't met me eens?quote:
Ik word toch liever niet in 1 zucht met die negativo genoemdquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:57 schreef cultheld het volgende:
Zapper en Johannes zijn daar mooie voorbeelden van. Eend trouwens ook.
quote:Ik zal toch maar even reageren ik heb met niemand van psv gesproken ik heb ook tegenover iets of iemand iets bevestigd dit omdat ik absoluut niet weg mag bij Wolfsburg.
Ik wens jullie veel s6 en hopelijk tot over een paar jaar
Voor zover de omschrijving ja, de personen in kwestie volg ik niet zo, dus daar heb ik niet echt een mening over. Hoewel Rubbereend naar mijn mening toch alleen psv'er is....?quote:
en NEC.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:06 schreef FrankyMcG het volgende:
Hoewel Rubbereend naar mijn mening toch alleen psv'er is....?
Jup,klopt als een busquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:55 schreef Garlic_Sauce het volgende:
volgens mij ontstaat zoiets als je idool naar een andere club verkast... dan ben je automatisch een beetje voor die club... in welke mate verschilt dan weer van persoon tot persoon![]()
Bij voetbal heerst dat sfeertje ja, maar bij andere sporten gelukkig een stuk minder.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:58 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Onzin. Afgezien van Amerika is het overal not done.
Dan ken je me duidelijk nog niet goed, want ik ben alleen en alléén voor PSV en dat zal ik ook altijd blijven. Maar ik baal wel behoorlijk van Reiziger ja...lijkt me ook niet gek, want dat is geen serieuze opvolger voor Bouma.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, van die mannetjes die bijvoorbeeld naar Feyenoord - RKC gaan en dan ongeacht de uitslag juichen, omdat ze een seizoenskaart van RKC hebben, maar ook voor Feyenoord zijn. Zapper en Johannes zijn daar mooie voorbeelden van. Eend trouwens ook.
Bouma is ook geen wereldklasse hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:21 schreef johannes1986 het volgende:
Hij is op zich ook wel goed, maar dan als extraatje...niet als dé opvolger van Bouma of Lee.
Wat verwacht je dan? Dat ze even Roberto Carlos halen? Ze liggen niet allemaal voor het oprapen hoor. Ik denk dat Reiziger zijn beste tijd wel heeft gehad maar zeker nog wel nuttig kan zijn. Hij is alleen niet zo'n persoonlijkheid als Cocu natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:13 schreef johannes1986 het volgende:
Dan ken je me duidelijk nog niet goed, want ik ben alleen en alléén voor PSV en dat zal ik ook altijd blijven. Maar ik baal wel behoorlijk van Reiziger ja...lijkt me ook niet gek, want dat is geen serieuze opvolger voor Bouma.
Precies daarom ben ik ook blijquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan? Dat ze even Roberto Carlos halen? Ze liggen niet allemaal voor het oprapen hoor. Ik denk dat Reiziger zijn beste tijd wel heeft gehad maar zeker nog wel nuttig kan zijn. Hij is alleen niet zo'n persoonlijkheid als Cocu natuurlijk.
Bovendien vind ik het wel weer leuk als 'ie in NL komt ballen.
Wat ben jij naief zeg. 5 miljoen voor Bouma, daar mag je je handjes mee dichtknijpen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:45 schreef johannes1986 het volgende:
Als je weet dat je geen vervangers kan vinden, moet je ze niet laten gaan. En als ze dan een clausule hebben, dan moet je jezelf voor je kop slaan dat ze die hebben, en ervoor zorgen dat zoiets nooit weer gebeurt
Dat is juist het probleem.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:45 schreef johannes1986 het volgende:
Als je weet dat je geen vervangers kan vinden, moet je ze niet laten gaan. En als ze dan een clausule hebben, dan moet je jezelf voor je kop slaan dat ze die hebben, en ervoor zorgen dat zoiets nooit weer gebeurt
5 miljoen is wel veel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:47 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat ben jij naief zeg. 5 miljoen voor Bouma, daar mag je je handjes mee dichtknijpen.
Ik vind dat jij je mond moet houden, je weet duidelijk niet waar je het over hebt. Reiziger > Bouma kthnxquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:45 schreef johannes1986 het volgende:
Ja, dat is een beetje zuur, maar wie weet breken er dit jaar wel eindelijk wat talenten door, gewoon omdat er niemand anders is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
5 miljoen is wel veel.
Maar Bouma had toch zijn waarde he.
En dan ook nog eens zo laat in de transfer periode.
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, dat is een beetje zuur, maar wie weet breken er dit jaar wel eindelijk wat talenten door, gewoon omdat er niemand anders is.
Wat lul jij nou dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik vind dat jij je mond moet houden, je weet duidelijk niet waar je het over hebt. Reiziger > Bouma kthnx
Ik hoop het, het zou inderdaad kunnen..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat Reiziger het waar zal maken hoor
Ach deze oud 020 spelers willen zelf graag naar p$vquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:00 schreef SoA-Holic het volgende:
p$v blijft ook maar geile op oud-Ajaciedjes he. Boefjes.![]()
Erik Edman !quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:04 schreef johannes1986 het volgende:
Ik blijf zolang mogelijk op denk ikAls Westerhof nog een centrale verdediger en een goeie back haalt dan zal ik mijn mond heel grondig spoelen..
![]()
Vlaar zou ik ook blij mee zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:06 schreef johannes1986 het volgende:
Westerhof belooft in ieder geval fantastische spelers en dat het publiek zal toestromenMisschien Lamey + geld naar AZ en wij Vlaar, hebben we Reiziger als back-up voor rechtsback en centrale verdediging, en AZ hun rechtsback...kijk dat zou ik dan wel weer perfect vinden. Reiziger als back-up is toppie, maar niet om het hele seizoen op te bouwen
In een eerder topic had je het er nog over dat je Huntelaar wekelijks bij AGOVV zag spelenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:13 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Dan ken je me duidelijk nog niet goed, want ik ben alleen en alléén voor PSV en dat zal ik ook altijd blijven. Maar ik baal wel behoorlijk van Reiziger ja...lijkt me ook niet gek, want dat is geen serieuze opvolger voor Bouma.
Westerhof belooft " fantastische spelers " en dat " het stadion straks vol zal lopen " en dan mag je betere opvolgers verwachten dan Reiziger, want laten we nou niet gaan doen alsof hij opeens weer heel goed is, want als hij in het Nederlands Elftal speelde ( vooral centraal in de verdediging of als linksback ) dan hielden we allemaal ons hart vast en zaten we allemaal op hem te schelden.
Bovendien ben ik vrijwel altijd positief, alleen sinds dat gezeik met Lee en Bouma en de opvolging tot nu toe niet nee...maar daar heb ik zo mijn redenen voor. Het is toch gewoon zo dat we nu wel heel veel kwaliteit inleveren als je de basiselftallen van vorig jaar en dit jaar naast elkaar zet?![]()
Sinds wanneer mag je niet meer naar voetbalwedstrijden in je woonplaats als wedstrijden van PSV geen optie zijn en je daar eens in de 2 weken een toen nog verhuurd toptalent kan zien spelen? Ik vind het leuk om af en toe daarheen te gaan, maar verder laat het me redelijk koud wat ze doenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
In een eerder topic had je het er nog over dat je Huntelaar wekelijks bij AGOVV zag spelen
Nu je er toch bent, ons aller vriend Steef weet natuurlijk meerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
In een eerder topic had je het er nog over dat je Huntelaar wekelijks bij AGOVV zag spelen
dr gaat vast nog wel meer komen, we zullen het morgen zien!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Westerhof meld in Studio Sport dat er spelers komen waarvoor het publiek naar het stadion komt. En dan komt hij met Reiziger aan zetten![]()
Stiekum heb ik zo nog een zwak voor Fortunaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:11 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je niet meer naar voetbalwedstrijden in je woonplaats als wedstrijden van PSV geen optie zijn en je daar eens in de 2 weken een toen nog verhuurd toptalent kan zien spelen? Ik vind het leuk om af en toe daarheen te gaan, maar verder laat het me redelijk koud wat ze doen![]()
Precies, en een klein beetje een zwak voor een andere club hebben vind ik heel goed kunnen, zeker als je kijkt naar het niveauverschil. AGOVV Apeldoorn en PSV bijt elkaar nou niet echtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Stiekum heb ik zo nog een zwak voor Fortuna
Maar ik woon er ook naast he en daarmee bedoel ik ookECHT naast,
Wat zal ik lachen als hij de winnende maakt tegen feyenoordquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik kan maar niet stoppen met lachen.. Reiziger![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk eens naar je eigen verdediging?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik kan maar niet stoppen met lachen.. Reiziger
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:22 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Precies, en een klein beetje een zwak voor een andere club hebben vind ik heel goed kunnen, zeker als je kijkt naar het niveauverschil. AGOVV Apeldoorn en PSV bijt elkaar nou niet echtEn als PSV tegen AGOVV Apeldoorn speelt hoop ik gewoon op een zo hoog mogelijke winst voor PSV, net als altijd
Je wilt toch niet zeggen dat jullie verdediging er met reiziger beter op wordquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:23 schreef Zapper het volgende:
[..]
Kijk eens naar je eigen verdediging?
Die van Heracles Almelo is beter.
Ik geloof niet dat jij ook maar enig idee hebt hoe goed of slecht Reiziger nog is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Je wilt toch niet zeggen dat jullie verdediging er met reiziger beter op word![]()
Opmerkelijk is het in ieder geval wel. Reiziger is goed als back-up maar kom niet aan met hem als vervanger voor Bouma, iets wat hij sowieso maar de helft van het seizoen zou kunnen, omdat hij de andere helft van de wedstrijden geblesseerd isquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik kan maar niet stoppen met lachen.. Reiziger![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is zeker wel een aanwinst voor PSV.quote:Michael Reiziger rond met PSV
PSV is het met Michael Reiziger eens geworden over de komst van de voormalig international naar de Eindhovense club.
Als de verdediger woensdag in Eindhoven medisch wordt goedgekeurd, zal hij een contract voor twee seizoenen tekenen.
Reiziger moet bij de landskampioen de leemte opvullen die is ontstaan door het vertrek van Wilfred Bouma naar Aston Villa. De 72-voudig international kwam eerder onder meer uit voor Ajax, AC Milan en FC Barcelona.
bron: www.nos.nl
Grappig dat jij dat allemaal al weet. Wat was de blessure van Reiziger doordat hij zo weinig speelde bij Boro dan het laatste jaar?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:26 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Opmerkelijk is het in ieder geval wel. Reiziger is goed als back-up maar kom niet aan met hem als vervanger voor Bouma, iets wat hij sowieso maar de helft van het seizoen zou kunnen, omdat hij de andere helft van de wedstrijden geblesseerd is
En omdat je niks meer van hem hoordquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:25 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij ook maar enig idee hebt hoe goed of slecht Reiziger nog is.
Jij oordeelt op het feit dat ie ex-ajacied is.
Dat zegt geen ene fuck.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En hij word niet meer opgeroepen voor het Nederlands elftal
Nee, want dat interesseert me geen f*ck..of hij nou een gebroken been had of een verstuikte pik, feit is dat hij erg veel geblesseerd is geweest de afgelopen 2 seizoenen, en dat je daarom er niet van uit kan gaan dat hij het hele jaar onafgebroken zal kunnen spelen. Iets was PSV tot nu toe dus wel lijkt te doen, want ze kopen alleen hoogstens nog een linksback, dus heb je alleen nog Addo over centraal achterin of je moet gaan schuiven met Ooijer of Simons, zodat je weer op andere plekken leemtes krijgtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Grappig dat jij dat allemaal al weet. Wat was de blessure van Reiziger doordat hij zo weinig speelde bij Boro dan het laatste jaar?
Als spelers zoals heijtinga met het niveau Top Oss wel worden opgeroepen en Reiziger niet dan wil dat wel wat zeggen over reiziger.quote:
Östlundquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat zal ik lachen als hij de winnende maakt tegen feyenoord
Van Bommel, Davids, Ooijer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Als spelers zoals heijtinga met het niveau Top Oss wel worden opgeroepen en Reiziger niet dan wil dat wel wat zeggen over reiziger.
Er komen dus nog 2 spelers, als bovenstaande waar is? Voor Reiziger ga ik niet naar het stadion. Ik ga over een paar weken wel naar Boroquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Westerhof meld in Studio Sport dat er spelers komen waarvoor het publiek naar het stadion komt. En dan komt hij met Reiziger aan zetten![]()
Wacht, ik bel Westerhof even.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:37 schreef Joenes het volgende:
Het valt me wel op dat de transfer van Lee nog steeds niet rond lijkt te zijn. Problemen? Of wordt er gewacht met de transfer rondmaken totdat Edman/Ziegler rond zijn?
De verrassing is dat Lee gewoon bij PSV blijft en dat Kalou alsnog komt, omdat we het geld van Bouma nu bij het eerdere bod op hebben gegooid. Daarom is Reiziger als opvolger van Bouma gehaald, zodat hij geen geld kostquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:37 schreef Joenes het volgende:
Het valt me wel op dat de transfer van Lee nog steeds niet rond lijkt te zijn. Problemen? Of wordt er gewacht met de transfer rondmaken totdat Edman/Ziegler rond zijn?
Misschien zijn er te weinig honden in Engelandquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:37 schreef Joenes het volgende:
Reiziger is gene opvolger van Bouma, Reiziger mag lekker de hoek in en Ooijer t centrum inquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:38 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
De verrassing is dat Lee gewoon bij PSV blijft en dat Kalou alsnog komt, omdat we het geld van Bouma nu bij het eerdere bod op hebben gegooid. Daarom is Reiziger als opvolger van Bouma gehaald, zodat hij geen geld kost![]()
Volgens mij is dit het, ik kan me niet voorstellen dat PSV morgen nog even 2 "grote" name presenteerd. Vlaar zou ik overigens een topaankoop vinden, maar is toch meer toekomst gericht.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:53 schreef rubbereend het volgende:
en wie zijn er inmiddels nog meer gecontracteerd![]()
mwah Vlaar kan er direct staan als hij fit is, maar idd hij wordt waarschijnlijk meer gehaald als opvolger van Alexquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:58 schreef PirE het volgende:
[..]
Volgens mij is dit het, ik kan me niet voorstellen dat PSV morgen nog even 2 "grote" name presenteerd. Vlaar zou ik overigens een topaankoop vinden, maar is toch meer toekomst gericht.
prima deal en dan mogen ze bij AZ in hun handen klappen aangezien Vlaar nog maar een jeugdcontractje heeftquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:09 schreef LuNaTiC het volgende:
Op de radio was vanavond nog een speculatie dat PSV om de tafel zou gaan zitten om Vlaar alsnog binnen te loodsen.. en dan Lamey als ruilmateriaal erbij te doen...
ben benieuwd of/wie er allemaal nog bijkomt/komen....
Hoe weet je dat nou??quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:32 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Nee, want dat interesseert me geen f*ck..of hij nou een gebroken been had of een verstuikte pik, feit is dat hij erg veel geblesseerd is geweest de afgelopen 2 seizoenen, en dat je daarom er niet van uit kan gaan dat hij het hele jaar onafgebroken zal kunnen spelen. Iets was PSV tot nu toe dus wel lijkt te doen, want ze kopen alleen hoogstens nog een linksback, dus heb je alleen nog Addo over centraal achterin of je moet gaan schuiven met Ooijer of Simons, zodat je weer op andere plekken leemtes krijgt
AZ kan Vlaar nooit tegenhouden aangezien Vlaar in een eventuele rechtzaak altijd gelijk krijgt (als Vlaar echt wil) en met Lamey krijgen ze gewoon veel terug voor dat contractjequote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:14 schreef F1Bas het volgende:
Voor dat kleine beetje geld wat AZ voor zijn jeugdcontractje krijgt kunnen ze hem beter zijn contract laten uitdienen, zoveel verschil is het niet met transfervrij weg laten gaan.
PSV heeft iets speciaals, vraag maar aan Kalouquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:21 schreef Dorus_ het volgende:
Feyenoord heeft het volgens mij ook al geprobeerd maar zijn daar toen mee gestopt om de goede verhouding met AZ niet te verstoren ofzoiets. Die konden hem toen ook als ze wilde voor dat jeugdcontract kopen...
Zou het wel vreemd vinden als ie nu wel naar psv gaat. Zie het ook niet gebeuren.
Die is er toch ook nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
PSV heeft iets speciaals, vraag maar aan Kalou
Dat zou echt super zijn als Vlaar zou komenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:09 schreef LuNaTiC het volgende:
Op de radio was vanavond nog een speculatie dat PSV om de tafel zou gaan zitten om Vlaar alsnog binnen te loodsen.. en dan Lamey als ruilmateriaal erbij te doen...
Dat zou inderdaad erg mooi zijn, maar ik vraag me af of Vlaar echt komt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:27 schreef The_M het volgende:
[..]
Dat zou echt super zijn als Vlaar zou komenAlleen wie gaat er nou links-back spelen? Misschien Reiziger wel, Lee was immers ook rechtsbenig.....Ben wel blij met Reiziger, goeie zet zo laat in de transferperiode. Wat dachten jullie van deze opstelling:
-----------------Gomes
Ooijer-----Alex------Vlaar------Reiziger
------------------Cocu
Vayrinnen-----Afellay---------Simons
-----------Farfan--------Kone
En dan een bank met: Lucius, VOH, Beasley, De Jong, Ferreyra, Carrizo......
Als het zo zou gaan kan Hiddink weer heel veel kanten op met PSVDus allemaal maar duimen dat Vlaar komt
![]()
krijgt PSV nu ook een verjaardagstopic in VBL?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad erg mooi zijn, maar ik vraag me af of Vlaar echt komt.
Trouwens we zijn vandaag (woensdag) 92 jaar geleden opgericht![]()
Geen idee, ik vond het alleen even de moeite waard het te meldenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
krijgt PSV nu ook een verjaardagstopic in VBL?
quote:PSV zoekt 'last-minute'-aanbiedingen
Met technisch directeur Guus Hiddink ver weg in een vliegtuig boven de Indische oceaan hoopt PSV de selectie op het laatste moment nog aan te vullen. Met de deadline voor internationale transfers in zicht, verloor de landskampioen deze week Wilfred Bouma en Young-Pyo Lee. Om de spelersgroep op niveau te houden, zoeken de Brabanders in allerijl naar 'last-minute'-aanbiedingen.
Een dag voordat het transfervenster weer op de knip gaat, versterkten de Eindhovenaren zich al met de jonge Argentijn Juan Carlos Carrizo en is de club dicht bij het aantrekken van Michael Reiziger. De 72-voudig international wordt woensdag nog medisch gekeurd en daarna ligt er hoogstwaarschijnlijk een tweejarig contract voor hem klaar.
Wilfred Bouma kwam dinsdag tot een definitief akkoord met Aston Villa. Na een uitgebreide medische keuring meldde de international zich later op de dag als speler van Villa bij het Nederlands elftal. De transfer van Bouma kwam voor PSV onverwacht. Eerder werd ook al duidelijk dat linksback Young-Pyo Lee uit Eindhoven vertrekt, waardoor de hele linkerkant van de succesvolle verdediging van vorig seizoen bloot komt te liggen.
Het waren echter niet de eerste voetballers die de Brabantse gemoedelijkheid verruilden voor het grote geld óf de grote roem in 's werelds belangrijkste voetbalmetropolen. Van Bommel trok naar Barcelona, Vogel naar AC Milan en voor de Zuid-Koreaan Park lag er in Manchester een lucratief contract klaar. Hiddink zei al eerder dat PSV het slachtoffer is geworden van de successen van vorig seizoen in de Champions League (halve finale).
Voorzitter Rob Westerhof wanhoopt nog niet. Hij verwacht dat nog voor het sluiten van de internationale transfermarkt één of twee nieuwe spelers aan de selectie van PSV kunnen worden toegevoegd. Dat technisch directeur Hiddink boven de oceaan vliegt omdat hij op weg is naar Australië - de trainer heeft als bijbaantje het bondscoachschap van het eiland geaccepteerd - noemt hij geen probleem. "Je kan tegenwoordig uit vliegtuigen gewoon bellen, dus dat doen we dan ook veelvuldig. Verder maakt het niet uit wie de onderhandelingen afrondt."
Dat Westerhof nog amper een dag de tijd heeft om de gewenste spelers naar Brabant te lokken, is ook al geen probleem. "We hebben vandaag al de jonge Argentijn Juan Carlos Carrizo (18) aangetrokken. Hij wordt woensdag gepresenteerd. Hopelijk kunnen we dan live, of per televisie ook nog een andere speler aan ons publiek voorstellen."
Westerhof gaat ervan uit dat de selectie - na het vertrek van vijf basispelers - bij elkaar blijft. Geruchten dat Alex nog zou overstappen naar Internazionale noemt hij onzin: "Alex blijft gewoon in Eindhoven."
Met Reiziger is PSV er in elk geval in geslaagd om één grote naam binnen te halen. Om de mokkende supportersschare helemaal tevreden te stellen, zal er waarschijnlijk woensdag nog meer gebeuren: "Ik verwacht dat er deze nacht nog van alles gebeurt. Laten we dat maar afwachten", aldus Westerhof.
Ik kom zelf niet op het netwerk. Welke namen worden er veelvuldig genoemd, of wordt er alleen maar voorkeuren genoemd. ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:12 schreef JustJunior het volgende:
Tering, er is daar in een paar uur op PSV-netwerk een heel topic volgepost omdat Westerhof stelt dat hij deze nacht nog één of twee namen zal presenteren waar "het stadion door volstroomt", aldus Westerhof op Radio één(*Klik*)
[..]
Niemand weet wat. Het is pure speculatie.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kom zelf niet op het netwerk. Welke namen worden er veelvuldig genoemd, of wordt er alleen maar voorkeuren genoemd. ?
Dat lijken me allemaal onrealistische spelers. De Boertjes zijn dan misschien het meest realistisch, maar nee dat lijken me voetballend gezien ook niet meer een versterking.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:17 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Niemand weet wat. Het is pure speculatie.
Namen die worden genoemd zijn Ronald de Boer, Frank de Boer, Jari Litmanen, Roberto Carlos, Pipo Inzaghi, Gago
Tuurlijk is het allemaal onzin. Die netwerkpubers zuigen dat uit hun duimquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat lijken me allemaal onrealistische spelers. De Boertjes zijn dan misschien het meest realistisch, maar nee dat lijken me voetballend gezien ook niet meer een versterking.
Gago laat ik buiten beschouwing omdat ik die alleen van naam ken.
Maar het zijn dus speculaties, laten we hopen dat de werkelijkheid ons betere namen brengt
Dat filmpje heb ik inderdaad gezien, hij is erg positief gestemd inderdaad. Ik ben benieuwd, maar als ik eerlijk ben, zal het me ook niet verbazen als er geen versterking bij komt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:34 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Tuurlijk is het allemaal onzin. Die netwerkpubers zuigen dat uit hun duim![]()
Niemand weet wat over een naam. Maar als je het filmpje op VIl bekijkt ("PSV krijgt fantastische spelers"), dan krijg je hoge verwachtingen. Die Westerhof glundert echt als hij heeft over een eventuele nieuwe aankoop
Gelul, want ze hebben gister al een Georgische rechtsback gecontracteerd. Ze hebben Lamey nu dus niet meer nodig.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:09 schreef LuNaTiC het volgende:
AZ heeft van vorig jaar geleerd dat ze een brede selectie moeten hebben, dus een ruil uitsluiten is wat voorbarig. We merken het vandaag, ik ben echt heel benieuwdquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:09 schreef MaxPower het volgende:
Als die georgische rechtsback van Rangers komt, heeft AZ Lamey niet meer nodig en lijkt me die ruil met Vlaar dus onzin.
Nog een PS'V'er naar het WKquote:Lamey kan Nigeriaans international worden
Michael Lamey wordt mogelijk Nigeriaans international. De rechtsback van PSV heeft een uitnodiging gekregen om zondag mee te spelen met de Super Eagles tegen Algerije.
Lamey komt in aanmerking omdat zijn moeder Nigeriaans is en hij buiten optredens voor Nederlandse jeugdselecties nog nooit voor het grote Oranje uitkwam. Met Nigeria zou hij een goede kans maken het WK te halen.
Naast Nigeria aast op AZ nog altijd op de 25-jarige Amsterdammer, die het afgelopen seizoen nauwelijks (vijf duels) in actie kwam voor de Eindhovenaren. Dit seizoen deed Lamey nog helemaal niet mee in de competitie.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:47 schreef F1Bas het volgende:
Jullie kunnen wel eens geluk hebben want volgens mij mag PSV na 31 augustus nog binnenlandse transfers(Vlaar) doen, dan hebben jullie nog even de tijd.
Het mooiste clublied van Nederlandquote:Oorsprong
De Eindhovense Voetbal Vereniging PSV wordt officieel opgericht op 31 augustus 1913. De officiële oprichting vindt plaats aan het eind van een groot Philips sportfeest, ter gelegenheid van de honderdste verjaardag van de Nederlandse onafhankelijkheid. PSV Voetbal start oorspronkelijk als één van de 19 sporttakken van de Philips Sport Vereniging. Het Philips Stadion staat nog immer op exact dezelfde locatie als waar in die jaren het PSV sportpark ontstond.
Sportief succes
Vanaf 1914 neemt PSV Voetbal deel aan de competitie. Al enkele jaren later kan PSV na een reeks promoties, toetreden tot de hoogste klasse van het Nederlandse voetbal. De club wordt voor het eerst Nationaal kampioen in 1929. De eerste KNVB beker wordt gewonnen in 1950. Vijf jaar later is PSV de allereerste Nederlandse club die meestrijdt in het officiële toernooi om de Coupe Européene, de toenmalige Europacup 1. In het seizoen '56/'57 schrijft Coen Dillen nationale voetbalgeschiedenis. Hij scoort in één seizoen 43 eredivisiegoals voor PSV. Tot op de dag van vandaag een onaantastbaar nationaal record.
De jaren '70
Midden jaren '70 beleeft PSV een gouden periode. Met voetballers als Willy van der Kuylen, de gebroeders Van de Kerkhof, Jan van Beveren, Jan Poortvliet, Harry Lubse en Huub Stevens wint PSV tweemaal de KNVB beker en drie nationale kampioenschappen. Bovendien beleeft PSV op 9 mei 1978 haar eerste grote Europese triomf. Na een geweldige thuiswedstrijd tegen Bastia, die met 3-0 door PSV wordt gewonnen, wint PSV de UEFA Cup.
Titels & 'the treble'
Na deze succesvolle periode wordt gebouwd aan een nieuw PSV. In de tweede helft van de jaren 80 ontstaat een selectie met vele internationale toppers. Bekende namen uit die periode zijn: Ruud Gullit, Ronald Koeman, Hans van Breukelen, Gerald Vanenburg, Wim Kieft, Sören Lerby, Frank Arnesen en Erik Gerets. Opnieuw beleeft PSV een periode van grote successen. Van 1986 tot 1992 wordt PSV maarliefst zeven seizoenen nationaal kampioen en wint het driemaal de KNVB beker. Het sportieve hoogtepunt beleeft PSV echter in 1988. PSV wint 'The Treble'. Na het winnen van de nationale titel en de KNVB beker, treedt PSV op 25 mei 1988 aan in de Europacup 1 finale. Na een bloedstollende wedstrijd en een slopende verlenging wordt tegenstander Benfica na penalty's verslagen. De Europacup 1 komt naar Eindhoven!
Braziliaans talent
Na de winst van de Europa Cup haalt PSV één van de grootste talenten ter wereld naar het Philips Stadion: Romario de Souza Faria. Begin jaren negentig is hij onmiskenbaar de ster van de Nederlandse voetbalvelden. Na zijn vertrek in 1993 wordt zijn positie overgenomen door een nieuw talent: Ronaldo Luiz Nazario de Lima. Opnieuw heeft het scouting apparaat van PSV zijn waarde bewezen. Ook Ronaldo blijkt een speler van absolute wereldklasse.
Eind jaren '90
In 1996 wint PSV voor de zevende maal de KNVB beker. In dat jaar wordt de Supercup omgedoopt tot "Johan Cruijffschaal" en het duel wordt vanaf dat jaar gespeeld in de Amsterdam ArenA. PSV wint in 1996 de Johan Cruijffschaal I. In 1997 wordt PSV voor de veertiende maal in haar bestaan Nationaal kampioen, bovendien wordt ook Johan Cruijffschaal II gewonnen. In 1998 kwalificeert PSV zich voor de strijd om de Johan Cruijffschaal en voor de derde keer op rij gaat de schaal in de spelersbus van PSV mee terug naar Eindhoven.
Seizoen 2001-2002
Met nagenoeg hetzelfde team is PSV een van de kans hebbers voor de titel. Onnodig puntenverlies is er de oorzaak van dat de derde landstitel op rij gemist wordt. Ook loopt de deelname aan de Champions League op een teleurstelling uit. Ondanks goede resultaten wordt wederom de 2e ronde niet gehaald. In het UEFA Cub-toernooi mist PSV op een haar na de halve finale. In het Amstel Cub-toernooi haalt PSV de halve finale! In de nationale competitie eindigt PSV op de 2e plaats. Door dit resultaat plaatst PSV zich direct voor deelname aan de UEFA Champions League. Aan het einde van seizoen 2001-2002 verlaat trainer Erik Gerets PSV.
Seizoen 2002-2003
PSV begint het seizoen met vrijwel dezelfde selectie aangevuld met Michael Lamey, Arjen Robben en Remco van der Schaaf. In de winterstop trekt PSV twee Zuid-Koreanen aan, Young-Pyo Lee en Ji-Sung Park. Trainer Erik Gerets is opgevolgd door Guus Hiddink, die reeds in de tachtiger jaren succesvol was bij PSV met als hoogtepunt het winnen van de Europacup I in 1988. De competitie loopt heel voortvarend, in de eerste seizoenshelft wordt alleen van Feyenoord verloren. Ook na de winterstop verliest PSV maar één wedstrijd, wederom van Feyenoord. PSV behaalt uiteindelijk op de laatste speeldag uit tegen FC Groningen het 17e landskampioenschap. Het lukt wederom niet om de tweede ronde Champions League te bereiken, ook gaan we niet door in het UEFA Cup-toernooi. In de Amstel cup verliezen we in de halve finale van FC Utrecht. Vanwege het kampioenschap plaatsen we ons direct voor het hoofdtoernooi van de Champions League.
quote:Voor Rood-Wit gezongen
vol man'lijke kracht
Een lied met ons allen
want eendracht maakt macht
Wij trekken ten strijde
een strijd vol van vree
Vooruit nu Rood-Witten
vooruit PSV.
Wat eens d'Oude Glorie
aan roem heeft gebracht
Dat geeft ons vertrouwen
de moed en de kracht
Om verder te bouwen
aan ons PSV
Vooruit nu Rood-Witten
vooruit PSV.
Wij houden voor ogen
de Rood-Witte vaan
Aan 't 'blauwdoek' meer sterren
de club bovenaan
Wij zullen steeds strijden
sportief en voor twee
Vooruit nu Rood-Witten
vooruit PSV.
En komen er tijden
van veel tegenslag
Dan zullen wij tonen
wat vriendschap vermag
De strijd zal ontbranden
eenieder vecht mee
Vooruit nu Rood-Witten
vooruit PSV.
Tot 0.00 vannachtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:07 schreef sjwjanssen het volgende:
tot 1900 vanavond toch?
Ik hoop op Winston.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:14 schreef WooZ het volgende:
In het ED staat dat PSV vandaag nog een linksback aantrekt, dus ik hou m'n hart vast
quote:'PSV bezig met Braziliaan'
Bij het programma Langs de Lijn werd gisterenavond gemeld dat PSV nog bezig is met een Braziliaan. Met de Braziliaan zou afgelopen nacht ergens op de wereld onderhandeld zijn. Meer informatie is daarover niet bekend.
Zaakwaarnemer Lee: vanmorgen contract getekend
Volgens de zaakwaarnemer van Young-pyo Lee heeft de Koreaan in de vroege uren vanmorgen een contract ondertekend bij de Spurs. Dat meldt persbureau Reuters zojuist. Hij werd gisteren medisch gekeurd. Na het verkrijgen van een werkvergunning zal hij officieel gepresenteerd worden.
Dat is inderdaad erg helderquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:21 schreef Suijk het volgende:
'Met de Braziliaan zou afgelopen nacht ergens op de wereld onderhandeld zijn'
Goed ingelicht...
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:21 schreef Suijk het volgende:
'Met de Braziliaan zou afgelopen nacht ergens op de wereld onderhandeld zijn'
Goed ingelicht...
toch gewoon vanwege versatel zodat ze top3 niet tegelijk speelt, bij canal+ speelde de top3 toch ook nooit gelijk?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:14 schreef WooZ het volgende:
Nee tot 7u vanavond
In het ED staat dat PSV vandaag nog een linksback aantrekt, dus ik hou m'n hart vast
Verder is de thuiswedstrijd tegen RBC verplaatst naar zondag, vanwege één of ander Talpa contract![]()
dat van Edman meldde Johan Derksen maandag al jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:36 schreef johannes1986 het volgende:
Snel in Football Manager zoeken op alle Brazilianen op linksback![]()
Joao Carlos schijnt te licht bevonden te zijn en Edman ook...
toch niet deze mag k hopen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:19 schreef Neoktheone het volgende:
Ik hoop op Taiwo, maar dat is niet reëel natuurlijk![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
toch niet deze mag k hopen?
[afbeelding]
Denk dat hij die Nigeriaanse linksback van het WK onder 20 bedoeld die nu overigens bij Olympique Marseille onder contract staat.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
toch niet deze mag k hopen?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:26 schreef PyTh het volgende:
[..]
Denk dat hij die Nigeriaanse linksback van het WK onder 20 bedoeld die nu overigens bij Olympique Marseille onder contract staat.
Las net op het netwerk forum trouwens dat Reiziger gehaald is omdat Ooijer ook nog vertrekt................
Had ik ook iets van begrepen, maar volgens Westerhof was dat toch weer niet zo...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:26 schreef PyTh het volgende:
[..]
Denk dat hij die Nigeriaanse linksback van het WK onder 20 bedoeld die nu overigens bij Olympique Marseille onder contract staat.
Las net op het netwerk forum trouwens dat Reiziger gehaald is omdat Ooijer ook nog vertrekt................
Que?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ut zal toch niet waar zijn.... Kut lampies. Nu gaan jullie zeker nog snel ff een rechtzaak aanspannen om Vlaar los te krijgen bij AZ ofniet?
Een enkele keer. Ik moet eigenlijk zeggen dat ik het best een fijn tijdstip vond, dat 16.30. Nog beter is een half uurtje eerder. In elk geval zie ik liever dat, dan die achterlijke ochtendwedstrijdenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
toch gewoon vanwege versatel zodat ze top3 niet tegelijk speelt, bij canal+ speelde de top3 toch ook nooit gelijk?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ut zal toch niet waar zijn.... Kut lampies. Nu gaan jullie zeker nog snel ff een rechtzaak aanspannen om Vlaar los te krijgen bij AZ ofniet?
Hij is ook onhaalbbaarquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:25 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
neej
Doe deze maar (en hij is linksback):
[afbeelding]
spelers zijn echter niet zo blij met de 16.30 wedstrijden, tenminste dat was wat ik begreepquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:29 schreef twi het volgende:
[..]
Een enkele keer. Ik moet eigenlijk zeggen dat ik het best een fijn tijdstip vond, dat 16.30. Nog beter is een half uurtje eerder. In elk geval zie ik liever dat, dan die achterlijke ochtendwedstrijden
noem ze eens allemaal dan de laatste 10 jaar....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jullie zijn er niet vies van![]()
Denk niet dan OM hem zomaar laat gaan. Hij speekt net 1 seizoen in de hoofdmacht..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:26 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik heb het over de laatste tijd (zaak Kalou)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
noem ze eens allemaal dan de laatste 10 jaar....
Feyenoord haalde iig Iwan via een rechtzaak
volgens mij heeft PSV meerdere keren duidelijk aangegeven daar geen juridische zaak van te maken (gelukkig!)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik heb het over de laatste tijd (zaak Kalou)
Dat is toch niet tot een rechtzaak gekomenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik heb het over de laatste tijd (zaak Kalou)
Als het aan jullie voorzitter had gelegen welquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:36 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Dat is toch niet tot een rechtzaak gekomen![]()
Nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:40 schreef showmelove het volgende:
Hee ff tussendoor he.. sinds wanneer is Reiziger een goede linksback
Hee ff tussendoor he.. sinds wanneer is Reiziger de vervanger van Leequote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:40 schreef showmelove het volgende:
Hee ff tussendoor he.. sinds wanneer is Reiziger een goede linksback
Dat denk ik ook niet Daggla.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Denk niet dan OM hem zomaar laat gaan. Hij speekt net 1 seizoen in de hoofdmacht..
LEZEN! waarschijnlijk de opvolger van Ooijer en anders kan hij in het centrum spelen ipv Boumaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:41 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Hee ff tussendoor he.. sinds wanneer is Reiziger de vervanger van Lee
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:42 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
LEZEN! waarschijnlijk de opvolger van Ooijer en anders kan hij in het centrum spelen ipv Bouma
hahaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:45 schreef JustJunior het volgende:
[..]![]()
![]()
Pot-verwijt-ketel-enzo. Kijk maar ff goed naar wat ik quotte
Reiziger kan ook linksback spelen, heeft hij meen ik bij Barca een hele poos gedaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:41 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Hee ff tussendoor he.. sinds wanneer is Reiziger de vervanger van Lee
Reiziger kan mooi op rechts en dan mag Ooijer weer het centrum in.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:42 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
LEZEN! waarschijnlijk de opvolger van Ooijer en anders kan hij in het centrum spelen ipv Bouma
Bedoel meer dat hij ook best weg zou willen. En ja, als hij buiten de basis zal belanden zou dat helemaal sneu zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:51 schreef du_ke het volgende:
Zou idd wel lullig zijn als Lucius nu weer butien de basis terecht komt.
tot nu heeft hij ook gespeeld en dat was met een complete selectie dus ik heb er alle vertrouwen in dat Lucius blijft spelenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:51 schreef du_ke het volgende:
Zou idd wel lullig zijn als Lucius nu weer butien de basis terecht komt.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:52 schreef twi het volgende:
[..]
Bedoel meer dat hij ook best weg zou willen. En ja, als hij buiten de basis zal belanden zou dat helemaal sneu schandalig zijn.
dat boek is wel dicht, Feyenoord wil niet dus dan houdt t opquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:10 schreef Kaap het volgende:
Vandaag laatste dag transferperiode, benieuwd of hinnik Kalou nog kan ronselen.
Kalou is al lang geen mogelijkheid meer.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:10 schreef Kaap het volgende:
Dat is allang over. En Kalou zou volgende maand ook nog gekocht kunnen worden, of die maand daarna, of die maand daarna.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:10 schreef Kaap het volgende:
Is toch niet te hopen dat Westerhof dit als "grote" aankoop beschouwt, net zo min als dat Reiziger een grote aankoop is.quote:Ook PSV heeft interesse voor Culina
ENSCHEDE - Blijft Jason Culina bij FC Twente of vertrekt hij naar een andere club? Donderdagnacht om twaalf uur sluit de transfermarkt en de dans om de aanvallende middenvelder wordt steeds spannender.
Borrusia Mönchengladbach toonde eerder deze week al interesse en inmiddels heeft ook PSV zich gemeld bij FC Twente. Pikant detail: PSV-trainer Guus Hiddink is sinds kort bondscoach van Australië en zat woensdag naast Culina in het vliegtuig op weg naar een interland tegen de Salomon Eilanden. PSV biedt twee spelers aan in ruil voor de begeerde middenvelder.
Die hadden ze bij Ajax weggejaagdquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Is toch niet te hopen dat Westerhof dit als "grote" aankoop beschouwt, net zo min als dat Reiziger een grote aankoop is.
Kan niet, KNVB moet de transferregels aanpassen van de FIFA dat in de tussenperiodes geen aankopen gedaan mogen worden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:16 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Dat is allang over. En Kalou zou volgende maand ook nog gekocht kunnen worden, of die maand daarna, of die maand daarna.
[/quote]quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Is toch niet te hopen dat Westerhof dit als "grote" aankoop beschouwt, net zo min als dat Reiziger een grote aankoop is.
Ja maar of er nou nog een beetje kwalitatief en kwanitatief goed elftal overblijft is maar zeer de vraag, het lijkt erop alsof de hele eredivisie dit jaar een flinke stap terug zet qua niveau, als je het even internationaal bekijkt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:27 schreef PyTh het volgende:
Je kan zeggen wat je wil maar PSV houdt het wel spannend![]()
![]()
Buitengewoon zielig ventje...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
CulinaHet moet niet gekker worden daar bij pisvlek
![]()
Je gaat er kwalitatief wel wat op achteruit maar dat is ook niet gek als er 5 basisspelers vertrekken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:30 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ja maar of er nou nog een beetje kwalitatief en kwanitatief goed elftal overblijft is maar zeer de vraag,
Denk inderdaad niet dat er dit jaar 2 clubs zijn die het internationaal tot de halve finale van een europees bekertournooi schoppen.quote:het lijkt erop alsof de hele eredivisie dit jaar een flinke stap terug zet qua niveau, als je het even internationaal bekijkt.
Reiziger als rechtsback is prima, centraal als reserve en als linksback om te huilen...alleen al die ene wedstrijd tegen Portugalquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je gaat er kwalitatief wel wat op achteruit maar dat is ook niet gek als er 5 basisspelers vertrekken.
De opstelling (met 6 Nederlanders) die ik net al poste is nog niet eens zo gek:
-------------Gomes-------------
Ooijer-Alex-Simons-Reiziger
---Lucius-Cocu-Farfan---
------------Afellay------------
---------Kone-VoH-----------
[..]
Denk inderdaad niet dat er dit jaar geen 2 clubs zijn die het internationaal tot de halve finale van een europees bekertournooi schoppen.
Maar denk dat het niveau van de Nederlandse competitie niet zo drastisch verslechterd is als dat jij wil doen voorkomen.
Even afwachten lijkt me....
Zielig voor jullie dat Westerhof dit als spelers bedoelt waarvoor je naar het stadion gaatquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:38 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Buitengewoon zielig ventje...![]()
Ik geloof dat het tijd is voor jou om op te rotten uit dit topic, zelden zo'n triest figuur meegemaakt hier.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
![]()
Van Mark Wotte, wordt je ook niet echt vrolijkquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zielig voor jullie dat Westerhof dit als spelers bedoelt waarvoor je naar het stadion gaat![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:42 schreef zjroentje het volgende:
Heeft Westerhof dat echt gezegd, dat er spelers gehaald zouden worden waarvoor je naar het stadion komt?
Ja gister in Studio Sportquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:42 schreef zjroentje het volgende:
Heeft Westerhof dat echt gezegd, dat er spelers gehaald zouden worden waarvoor je naar het stadion komt?
Het valt mij heel erg tegen inderdaad als we er niet nog 1 of 2 échte superaankopen bij krijgen..als 1 van de weinigen trouwensquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zielig voor jullie dat Westerhof dit als spelers bedoelt waarvoor je naar het stadion gaat![]()
Ja echt...........dus ben benieuwd.quote:
Dit soort uitspraken kan je toch ook niet waarmaken, zeker niet als je nog maar 1 dag hebt om een speler aan te trekken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:45 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ja echt...........dus ben benieuwd.
Als ie het niet waarmaakt kan ie echt beter oprotten![]()
Mogen jullie Nol Hendriks hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:45 schreef PyTh het volgende:
[..]
als hij nu niet gaat is hij volgend seizoen verkast naar het buitenland, hij zou gek zijn om dan naar ajax te gaanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kom toch niet, die gaat naar de joduh of naar het buitenland.
Kom op zeg.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
als hij nu niet gaat is hij volgend seizoen verkast naar het buitenland, hij zou gek zijn om dan naar ajax te gaan
Zo kan ik er ook wel een paarquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:54 schreef du_ke het volgende:
PSV zal misschien wel meer geld voor hem overhebben en hij komt in een meer ervaren selectie terecht met mannen waar hij een hoop van kan leren.
ga ergens anders trollen kakkerlakquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
![]()
Ik juist niet, hij had een prima relatie met Martin van Geel. En Alkmaar ligt dichter bij A'dam dan Eindhovenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie hem eerder naar PSV gaan dan naar Ajax.
Wat? Kom Zidane naar psv?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:42 schreef zjroentje het volgende:
dat zeg ik niet, maar potentie heeft hij wel, maar ik zie hem niet naar Ajax of PSV gaanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:55 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Kom op zeg.Je doet alsof Vlaar een wereldtopper is op dit moment, die jongen heeft 2 wedstrijden in het eerste van AZ goed gevoetbald, en een aardig jeugd WK, en that's it.
nog triester als ik?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:41 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ik geloof dat het tijd is voor jou om op te rotten uit dit topic, zelden zo'n triest figuur meegemaakt hier.
Het is een Ajacied en hij heeft vaak genoeg laten merken dat ie voor Ajax is.quote:
Precies, het zuigt gewoon dat hij Reiziger als opvolger voor Bouma haalt..ik eis nog 1 of 2 écht goeie aankopen en anders weten we dat we Westerhof nooit meer serieus hoeven te nemen..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:45 schreef PyTh het volgende:
[..]
ik kan er wel om lachen: ik projecteer gewoon een mental image van zo'n dikke hersenloze voormalige havenarbeider die met lawinepijlen naar het stadion gaat omdat dat 'stoer' is... dan is in een keer alles wat ie zegt grappigquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:55 schreef pascalheister het volgende:
ga ergens anders trollen kakkerlak![]()
Dat is natuurlijk geen verdienste van Westerhof. Dat stond gewoon in het contract van Bouma.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:03 schreef irestmycase het volgende:
Ik vind het wel een goeie zet dat hij nog zoveel geld voor Bouma heeft weten te vangen. Zoveel was hij absoluut niet waard.
Maar hij is tòch verkocht.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:04 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen verdienste van Westerhof. Dat stond gewoon in het contract van Bouma.
Volgens mij heeft hij zelf bedankt voor het Nederlands elftal. Bij Middelsbrough speelde hij dit seizoen elke wedstrijd.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:05 schreef DaYwALKuR het volgende:
Wat vinden jullie van Reiziger eigenlijk, volgens mij is het niet meer veel soeps?
Bij Middelsbrough was hij bankzitter? en Marco heeft ook geen behoefte aan hem?
Marco heeft hem nooit opgeroepen omdat hij heeft bedankt voor Oranjequote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:05 schreef DaYwALKuR het volgende:
Wat vinden jullie van Reiziger eigenlijk, volgens mij is het niet meer veel soeps?
Reiziger heeft vorig jaar een blessure gehad dus maar 18 wedstrijden gespeeld, dit seizoen alle 4 al, dus vaste krachtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:05 schreef DaYwALKuR het volgende:
da's waarquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
hij weet ook dat ie bij Ajax wat sneller in Oranje komt.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:12 schreef Neoktheone het volgende:
Het is overigens de bedoeling dat Reiziger in het centrum gaat spelen, aldus het parool
http://www.parool.nl/sport/2005/AUG/083105-1.html
die wordt vandaag toch ook even verkochtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]k vind dat Ooijer daar meer recht op heeft
Best wel inderdaad, alhoewel ik niet echt hoge verwachtingen hebquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:15 schreef Suijk het volgende:
't Is wel spannend he?
2 rechtsbenige centrumverdedigers?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:12 schreef Neoktheone het volgende:
Het is overigens de bedoeling dat Reiziger in het centrum gaat spelen, aldus het parool
http://www.parool.nl/sport/2005/AUG/083105-1.html
De andere rechtsbacks van Boro zijn geblesseerd op dit moment. Reiziger was de enige fitte rechtsback.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Reiziger heeft vorig jaar een blessure gehad dus maar 18 wedstrijden gespeeld, dit seizoen alle 4 al, dus vaste kracht
Ik ben er wel blij mee, ervaren Nederlandse verdediger
Wat is daar nou weer vreemd aan?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:18 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
2 rechtsbenige centrumverdedigers?
Ik begin nou toch wel heel erg benieuwd te worden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:30 schreef Dylan Dog het volgende:
De naam van De Clèr zingt weer rond...
Ja jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:31 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ik en met mij zijn daar geen voorstander van
Haha, geen goed nederlands. Ik bedoelde dat het niet verstandig is om 2 rechtsbenige centrum verdedigers te hebben.quote:
De Cler is niet eens zo heel slecht vind ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik begin nou toch wel heel erg benieuwd te worden.
De Clèr en Reizigers kun je toch met de beste bedoelingen van de wereld geen spelers noemen waarvoor je naar het stadion komt..........
Psv is dan ook een net-niet club.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:38 schreef DaYwALKuR het volgende:
De Cler vind ik ook zo'n net niet speler...
Misschien iets voor volgend seizoen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:41 schreef Garlic_Sauce het volgende:
De enige linksback waarbij ik o_O doe is Ashley Cole
Zelfs Chelsea kon em niet losweken bij Arsenal, dus lijkt me zo'n beetje de meest onhaalbare speler ter wereldquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:44 schreef DeTolk het volgende:
Misschien iets voor volgend seizoen?
Tsjaquote:Pedro Salazar over status onderhandelingen; mogelijk derde speler vandaag niet meer gepresenteerd
PSV woordvoerder Salazar was zojuist op radio 2 te horen in het programma van Frits Spits. Salazar gaf aan dat Carrizo over uur (15.00 uur) gepresenteerd zou kunnen worden. Voor wat betreft Reiziger komt pas tussen half vier en vier uur de uitslag van de medische keuring. Als die positief is, dan kan Reiziger daarna officieel gepresenteerd worden. Of dat tegelijkertijd zal gebeuren met Carrizo is niet geheel duidelijk geworden.
Volgens Salazar is PSV nog bezig om een derde speler te contracteren. Als dat lukt kan dat wel tot laat in de avonduren duren. Een presentatie van die speler verwacht hij dan ook niet meer vandaag. Salazar hield zich verder op de vlakte over de ontwikkelingen.
4 posts omhoog kijken, is te veel moeite voor jequote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:46 schreef appelsientje het volgende:
zeg wanneer wordt Reiziger voorgesteld?
Ik zie nog niks op de PSV site staan..
Volgens mij gaan er wel meer spelers weg aan het eind van het seizoen in 020quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:49 schreef DaYwALKuR het volgende:
Zou Ajax zitten te slapen met Reiziger? want Trabelsi is volgend seizoen weg
hahahaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
4 posts omhoog kijken, is te veel moeite voor je![]()
Waar slaat dat nou weer op...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:52 schreef ASSpirine het volgende:
enne, wanneer gaan de eerste trieste ajacieden weer kogelbrieven sturen naar Guus....
Waar zit je precies in Geldrop. Kunnen we meeten. Ik kan er over 2 minuten zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:24 schreef johannes1986 het volgende:
Hoi jongens! Ik zit hier lekker in het zonnetje tegenover het St. Annaziekenhuis...het is nogal druk hier; Ik heb Vlaar, Landzaat, Fernando Gago en Barreto al voorbij zien komen!![]()
Hé verrek, daar komt De Cler aangereden![]()
lijkt mij lastig, post in een vliegtuig bezorgen....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:52 schreef ASSpirine het volgende:
enne, wanneer gaan de eerste trieste ajacieden weer kogelbrieven sturen naar Guus....
Leuk gekopieerd van het Netwerk forum Johannesquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:24 schreef johannes1986 het volgende:
Hoi jongens! Ik zit hier lekker in het zonnetje tegenover het St. Annaziekenhuis...het is nogal druk hier; Ik heb Vlaar, Landzaat, Fernando Gago en Barreto al voorbij zien komen!![]()
Hé verrek, daar komt De Cler aangereden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |