Dat is natuurlijk geen verdienste van Westerhof. Dat stond gewoon in het contract van Bouma.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:03 schreef irestmycase het volgende:
Ik vind het wel een goeie zet dat hij nog zoveel geld voor Bouma heeft weten te vangen. Zoveel was hij absoluut niet waard.
Maar hij is tòch verkocht.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:04 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen verdienste van Westerhof. Dat stond gewoon in het contract van Bouma.
Volgens mij heeft hij zelf bedankt voor het Nederlands elftal. Bij Middelsbrough speelde hij dit seizoen elke wedstrijd.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:05 schreef DaYwALKuR het volgende:
Wat vinden jullie van Reiziger eigenlijk, volgens mij is het niet meer veel soeps?
Bij Middelsbrough was hij bankzitter? en Marco heeft ook geen behoefte aan hem?
Marco heeft hem nooit opgeroepen omdat hij heeft bedankt voor Oranjequote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:05 schreef DaYwALKuR het volgende:
Wat vinden jullie van Reiziger eigenlijk, volgens mij is het niet meer veel soeps?
Reiziger heeft vorig jaar een blessure gehad dus maar 18 wedstrijden gespeeld, dit seizoen alle 4 al, dus vaste krachtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:05 schreef DaYwALKuR het volgende:
da's waarquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
hij weet ook dat ie bij Ajax wat sneller in Oranje komt.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:12 schreef Neoktheone het volgende:
Het is overigens de bedoeling dat Reiziger in het centrum gaat spelen, aldus het parool
http://www.parool.nl/sport/2005/AUG/083105-1.html
die wordt vandaag toch ook even verkochtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]k vind dat Ooijer daar meer recht op heeft
Best wel inderdaad, alhoewel ik niet echt hoge verwachtingen hebquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:15 schreef Suijk het volgende:
't Is wel spannend he?
2 rechtsbenige centrumverdedigers?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:12 schreef Neoktheone het volgende:
Het is overigens de bedoeling dat Reiziger in het centrum gaat spelen, aldus het parool
http://www.parool.nl/sport/2005/AUG/083105-1.html
De andere rechtsbacks van Boro zijn geblesseerd op dit moment. Reiziger was de enige fitte rechtsback.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Reiziger heeft vorig jaar een blessure gehad dus maar 18 wedstrijden gespeeld, dit seizoen alle 4 al, dus vaste kracht
Ik ben er wel blij mee, ervaren Nederlandse verdediger
Wat is daar nou weer vreemd aan?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:18 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
2 rechtsbenige centrumverdedigers?
Ik begin nou toch wel heel erg benieuwd te worden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:30 schreef Dylan Dog het volgende:
De naam van De Clèr zingt weer rond...
Ja jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:31 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ik en met mij zijn daar geen voorstander van
Haha, geen goed nederlands. Ik bedoelde dat het niet verstandig is om 2 rechtsbenige centrum verdedigers te hebben.quote:
De Cler is niet eens zo heel slecht vind ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik begin nou toch wel heel erg benieuwd te worden.
De Clèr en Reizigers kun je toch met de beste bedoelingen van de wereld geen spelers noemen waarvoor je naar het stadion komt..........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |