Ja gister in Studio Sportquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:42 schreef zjroentje het volgende:
Heeft Westerhof dat echt gezegd, dat er spelers gehaald zouden worden waarvoor je naar het stadion komt?
Het valt mij heel erg tegen inderdaad als we er niet nog 1 of 2 échte superaankopen bij krijgen..als 1 van de weinigen trouwensquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zielig voor jullie dat Westerhof dit als spelers bedoelt waarvoor je naar het stadion gaat![]()
Ja echt...........dus ben benieuwd.quote:
Dit soort uitspraken kan je toch ook niet waarmaken, zeker niet als je nog maar 1 dag hebt om een speler aan te trekken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:45 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ja echt...........dus ben benieuwd.
Als ie het niet waarmaakt kan ie echt beter oprotten![]()
Mogen jullie Nol Hendriks hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:45 schreef PyTh het volgende:
[..]
als hij nu niet gaat is hij volgend seizoen verkast naar het buitenland, hij zou gek zijn om dan naar ajax te gaanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kom toch niet, die gaat naar de joduh of naar het buitenland.
Kom op zeg.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
als hij nu niet gaat is hij volgend seizoen verkast naar het buitenland, hij zou gek zijn om dan naar ajax te gaan
Zo kan ik er ook wel een paarquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:54 schreef du_ke het volgende:
PSV zal misschien wel meer geld voor hem overhebben en hij komt in een meer ervaren selectie terecht met mannen waar hij een hoop van kan leren.
ga ergens anders trollen kakkerlakquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
CulinaHet moet niet gekker worden daar bij pisvlek
![]()
Ik juist niet, hij had een prima relatie met Martin van Geel. En Alkmaar ligt dichter bij A'dam dan Eindhovenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie hem eerder naar PSV gaan dan naar Ajax.
Wat? Kom Zidane naar psv?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:42 schreef zjroentje het volgende:
Heeft Westerhof dat echt gezegd, dat er spelers gehaald zouden worden waarvoor je naar het stadion komt?
dat zeg ik niet, maar potentie heeft hij wel, maar ik zie hem niet naar Ajax of PSV gaanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:55 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Kom op zeg.Je doet alsof Vlaar een wereldtopper is op dit moment, die jongen heeft 2 wedstrijden in het eerste van AZ goed gevoetbald, en een aardig jeugd WK, en that's it.
nog triester als ik?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:41 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ik geloof dat het tijd is voor jou om op te rotten uit dit topic, zelden zo'n triest figuur meegemaakt hier.
Het is een Ajacied en hij heeft vaak genoeg laten merken dat ie voor Ajax is.quote:
Precies, het zuigt gewoon dat hij Reiziger als opvolger voor Bouma haalt..ik eis nog 1 of 2 écht goeie aankopen en anders weten we dat we Westerhof nooit meer serieus hoeven te nemen..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:45 schreef PyTh het volgende:
[..]
ik kan er wel om lachen: ik projecteer gewoon een mental image van zo'n dikke hersenloze voormalige havenarbeider die met lawinepijlen naar het stadion gaat omdat dat 'stoer' is... dan is in een keer alles wat ie zegt grappigquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:55 schreef pascalheister het volgende:
ga ergens anders trollen kakkerlak![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |