Dat is allang over. En Kalou zou volgende maand ook nog gekocht kunnen worden, of die maand daarna, of die maand daarna.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:10 schreef Kaap het volgende:
Vandaag laatste dag transferperiode, benieuwd of hinnik Kalou nog kan ronselen.

Is toch niet te hopen dat Westerhof dit als "grote" aankoop beschouwt, net zo min als dat Reiziger een grote aankoop is.quote:Ook PSV heeft interesse voor Culina
ENSCHEDE - Blijft Jason Culina bij FC Twente of vertrekt hij naar een andere club? Donderdagnacht om twaalf uur sluit de transfermarkt en de dans om de aanvallende middenvelder wordt steeds spannender.
Borrusia Mönchengladbach toonde eerder deze week al interesse en inmiddels heeft ook PSV zich gemeld bij FC Twente. Pikant detail: PSV-trainer Guus Hiddink is sinds kort bondscoach van Australië en zat woensdag naast Culina in het vliegtuig op weg naar een interland tegen de Salomon Eilanden. PSV biedt twee spelers aan in ruil voor de begeerde middenvelder.

Die hadden ze bij Ajax weggejaagdquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Is toch niet te hopen dat Westerhof dit als "grote" aankoop beschouwt, net zo min als dat Reiziger een grote aankoop is.

Kan niet, KNVB moet de transferregels aanpassen van de FIFA dat in de tussenperiodes geen aankopen gedaan mogen worden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:16 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Dat is allang over. En Kalou zou volgende maand ook nog gekocht kunnen worden, of die maand daarna, of die maand daarna.

[/quote]quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Is toch niet te hopen dat Westerhof dit als "grote" aankoop beschouwt, net zo min als dat Reiziger een grote aankoop is.

Ja maar of er nou nog een beetje kwalitatief en kwanitatief goed elftal overblijft is maar zeer de vraag, het lijkt erop alsof de hele eredivisie dit jaar een flinke stap terug zet qua niveau, als je het even internationaal bekijkt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:27 schreef PyTh het volgende:
Je kan zeggen wat je wil maar PSV houdt het wel spannend![]()
![]()

Buitengewoon zielig ventje...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
CulinaHet moet niet gekker worden daar bij pisvlek
![]()

Je gaat er kwalitatief wel wat op achteruit maar dat is ook niet gek als er 5 basisspelers vertrekken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:30 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ja maar of er nou nog een beetje kwalitatief en kwanitatief goed elftal overblijft is maar zeer de vraag,
Denk inderdaad niet dat er dit jaar 2 clubs zijn die het internationaal tot de halve finale van een europees bekertournooi schoppen.quote:het lijkt erop alsof de hele eredivisie dit jaar een flinke stap terug zet qua niveau, als je het even internationaal bekijkt.

Reiziger als rechtsback is prima, centraal als reserve en als linksback om te huilen...alleen al die ene wedstrijd tegen Portugalquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je gaat er kwalitatief wel wat op achteruit maar dat is ook niet gek als er 5 basisspelers vertrekken.
De opstelling (met 6 Nederlanders) die ik net al poste is nog niet eens zo gek:
-------------Gomes-------------
Ooijer-Alex-Simons-Reiziger
---Lucius-Cocu-Farfan---
------------Afellay------------
---------Kone-VoH-----------
[..]
Denk inderdaad niet dat er dit jaar geen 2 clubs zijn die het internationaal tot de halve finale van een europees bekertournooi schoppen.
Maar denk dat het niveau van de Nederlandse competitie niet zo drastisch verslechterd is als dat jij wil doen voorkomen.
Even afwachten lijkt me....

Zielig voor jullie dat Westerhof dit als spelers bedoelt waarvoor je naar het stadion gaatquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:38 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Buitengewoon zielig ventje...![]()

Ik geloof dat het tijd is voor jou om op te rotten uit dit topic, zelden zo'n triest figuur meegemaakt hier.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
![]()

Van Mark Wotte, wordt je ook niet echt vrolijkquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zielig voor jullie dat Westerhof dit als spelers bedoelt waarvoor je naar het stadion gaat![]()

quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:42 schreef zjroentje het volgende:
Heeft Westerhof dat echt gezegd, dat er spelers gehaald zouden worden waarvoor je naar het stadion komt?

Ja gister in Studio Sportquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:42 schreef zjroentje het volgende:
Heeft Westerhof dat echt gezegd, dat er spelers gehaald zouden worden waarvoor je naar het stadion komt?

Het valt mij heel erg tegen inderdaad als we er niet nog 1 of 2 échte superaankopen bij krijgen..als 1 van de weinigen trouwensquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zielig voor jullie dat Westerhof dit als spelers bedoelt waarvoor je naar het stadion gaat![]()

Ja echt...........dus ben benieuwd.quote:

Dit soort uitspraken kan je toch ook niet waarmaken, zeker niet als je nog maar 1 dag hebt om een speler aan te trekken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:45 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ja echt...........dus ben benieuwd.
Als ie het niet waarmaakt kan ie echt beter oprotten![]()

Mogen jullie Nol Hendriks hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:45 schreef PyTh het volgende:
[..]

als hij nu niet gaat is hij volgend seizoen verkast naar het buitenland, hij zou gek zijn om dan naar ajax te gaanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kom toch niet, die gaat naar de joduh of naar het buitenland.

Kom op zeg.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
als hij nu niet gaat is hij volgend seizoen verkast naar het buitenland, hij zou gek zijn om dan naar ajax te gaan

Zo kan ik er ook wel een paarquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:54 schreef du_ke het volgende:
PSV zal misschien wel meer geld voor hem overhebben en hij komt in een meer ervaren selectie terecht met mannen waar hij een hoop van kan leren.

ga ergens anders trollen kakkerlakquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
![]()

Ik juist niet, hij had een prima relatie met Martin van Geel. En Alkmaar ligt dichter bij A'dam dan Eindhovenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie hem eerder naar PSV gaan dan naar Ajax.

Wat? Kom Zidane naar psv?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:42 schreef zjroentje het volgende:

dat zeg ik niet, maar potentie heeft hij wel, maar ik zie hem niet naar Ajax of PSV gaanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:55 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Kom op zeg.Je doet alsof Vlaar een wereldtopper is op dit moment, die jongen heeft 2 wedstrijden in het eerste van AZ goed gevoetbald, en een aardig jeugd WK, en that's it.

nog triester als ik?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:41 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ik geloof dat het tijd is voor jou om op te rotten uit dit topic, zelden zo'n triest figuur meegemaakt hier.

Het is een Ajacied en hij heeft vaak genoeg laten merken dat ie voor Ajax is.quote:

Precies, het zuigt gewoon dat hij Reiziger als opvolger voor Bouma haalt..ik eis nog 1 of 2 écht goeie aankopen en anders weten we dat we Westerhof nooit meer serieus hoeven te nemen..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:45 schreef PyTh het volgende:
[..]

ik kan er wel om lachen: ik projecteer gewoon een mental image van zo'n dikke hersenloze voormalige havenarbeider die met lawinepijlen naar het stadion gaat omdat dat 'stoer' is... dan is in een keer alles wat ie zegt grappigquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:55 schreef pascalheister het volgende:
ga ergens anders trollen kakkerlak![]()

Dat is natuurlijk geen verdienste van Westerhof. Dat stond gewoon in het contract van Bouma.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:03 schreef irestmycase het volgende:
Ik vind het wel een goeie zet dat hij nog zoveel geld voor Bouma heeft weten te vangen. Zoveel was hij absoluut niet waard.

Maar hij is tòch verkocht.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:04 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen verdienste van Westerhof. Dat stond gewoon in het contract van Bouma.

Volgens mij heeft hij zelf bedankt voor het Nederlands elftal. Bij Middelsbrough speelde hij dit seizoen elke wedstrijd.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:05 schreef DaYwALKuR het volgende:
Wat vinden jullie van Reiziger eigenlijk, volgens mij is het niet meer veel soeps?
Bij Middelsbrough was hij bankzitter? en Marco heeft ook geen behoefte aan hem?

Marco heeft hem nooit opgeroepen omdat hij heeft bedankt voor Oranjequote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:05 schreef DaYwALKuR het volgende:
Wat vinden jullie van Reiziger eigenlijk, volgens mij is het niet meer veel soeps?

Reiziger heeft vorig jaar een blessure gehad dus maar 18 wedstrijden gespeeld, dit seizoen alle 4 al, dus vaste krachtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:05 schreef DaYwALKuR het volgende:

da's waarquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
hij weet ook dat ie bij Ajax wat sneller in Oranje komt.

quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:12 schreef Neoktheone het volgende:
Het is overigens de bedoeling dat Reiziger in het centrum gaat spelen, aldus het parool
http://www.parool.nl/sport/2005/AUG/083105-1.html

die wordt vandaag toch ook even verkochtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]k vind dat Ooijer daar meer recht op heeft

Best wel inderdaad, alhoewel ik niet echt hoge verwachtingen hebquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:15 schreef Suijk het volgende:
't Is wel spannend he?

2 rechtsbenige centrumverdedigers?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:12 schreef Neoktheone het volgende:
Het is overigens de bedoeling dat Reiziger in het centrum gaat spelen, aldus het parool
http://www.parool.nl/sport/2005/AUG/083105-1.html

De andere rechtsbacks van Boro zijn geblesseerd op dit moment. Reiziger was de enige fitte rechtsback.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Reiziger heeft vorig jaar een blessure gehad dus maar 18 wedstrijden gespeeld, dit seizoen alle 4 al, dus vaste kracht
Ik ben er wel blij mee, ervaren Nederlandse verdediger

Wat is daar nou weer vreemd aan?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:18 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
2 rechtsbenige centrumverdedigers?

Ik begin nou toch wel heel erg benieuwd te worden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:30 schreef Dylan Dog het volgende:
De naam van De Clèr zingt weer rond...

Ja jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:31 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ik en met mij zijn daar geen voorstander van

Haha, geen goed nederlands. Ik bedoelde dat het niet verstandig is om 2 rechtsbenige centrum verdedigers te hebben.quote:

De Cler is niet eens zo heel slecht vind ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik begin nou toch wel heel erg benieuwd te worden.
De Clèr en Reizigers kun je toch met de beste bedoelingen van de wereld geen spelers noemen waarvoor je naar het stadion komt..........

Psv is dan ook een net-niet club.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:38 schreef DaYwALKuR het volgende:
De Cler vind ik ook zo'n net niet speler...

Misschien iets voor volgend seizoen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:41 schreef Garlic_Sauce het volgende:
De enige linksback waarbij ik o_O doe is Ashley Cole

Zelfs Chelsea kon em niet losweken bij Arsenal, dus lijkt me zo'n beetje de meest onhaalbare speler ter wereldquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:44 schreef DeTolk het volgende:
Misschien iets voor volgend seizoen?

Tsjaquote:Pedro Salazar over status onderhandelingen; mogelijk derde speler vandaag niet meer gepresenteerd
PSV woordvoerder Salazar was zojuist op radio 2 te horen in het programma van Frits Spits. Salazar gaf aan dat Carrizo over uur (15.00 uur) gepresenteerd zou kunnen worden. Voor wat betreft Reiziger komt pas tussen half vier en vier uur de uitslag van de medische keuring. Als die positief is, dan kan Reiziger daarna officieel gepresenteerd worden. Of dat tegelijkertijd zal gebeuren met Carrizo is niet geheel duidelijk geworden.
Volgens Salazar is PSV nog bezig om een derde speler te contracteren. Als dat lukt kan dat wel tot laat in de avonduren duren. Een presentatie van die speler verwacht hij dan ook niet meer vandaag. Salazar hield zich verder op de vlakte over de ontwikkelingen.

4 posts omhoog kijken, is te veel moeite voor jequote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:46 schreef appelsientje het volgende:
zeg wanneer wordt Reiziger voorgesteld?
Ik zie nog niks op de PSV site staan..

Volgens mij gaan er wel meer spelers weg aan het eind van het seizoen in 020quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:49 schreef DaYwALKuR het volgende:
Zou Ajax zitten te slapen met Reiziger? want Trabelsi is volgend seizoen weg

hahahaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
4 posts omhoog kijken, is te veel moeite voor je![]()

Waar slaat dat nou weer op...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:52 schreef ASSpirine het volgende:
enne, wanneer gaan de eerste trieste ajacieden weer kogelbrieven sturen naar Guus....

Waar zit je precies in Geldrop. Kunnen we meeten. Ik kan er over 2 minuten zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:24 schreef johannes1986 het volgende:
Hoi jongens! Ik zit hier lekker in het zonnetje tegenover het St. Annaziekenhuis...het is nogal druk hier; Ik heb Vlaar, Landzaat, Fernando Gago en Barreto al voorbij zien komen!![]()
Hé verrek, daar komt De Cler aangereden![]()

lijkt mij lastig, post in een vliegtuig bezorgen....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:52 schreef ASSpirine het volgende:
enne, wanneer gaan de eerste trieste ajacieden weer kogelbrieven sturen naar Guus....

Leuk gekopieerd van het Netwerk forum Johannesquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:24 schreef johannes1986 het volgende:
Hoi jongens! Ik zit hier lekker in het zonnetje tegenover het St. Annaziekenhuis...het is nogal druk hier; Ik heb Vlaar, Landzaat, Fernando Gago en Barreto al voorbij zien komen!![]()
Hé verrek, daar komt De Cler aangereden![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |