volgens mij heeft PSV meerdere keren duidelijk aangegeven daar geen juridische zaak van te maken (gelukkig!)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik heb het over de laatste tijd (zaak Kalou)
Dat is toch niet tot een rechtzaak gekomenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik heb het over de laatste tijd (zaak Kalou)
Als het aan jullie voorzitter had gelegen welquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:36 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Dat is toch niet tot een rechtzaak gekomen![]()
Nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:40 schreef showmelove het volgende:
Hee ff tussendoor he.. sinds wanneer is Reiziger een goede linksback
Hee ff tussendoor he.. sinds wanneer is Reiziger de vervanger van Leequote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:40 schreef showmelove het volgende:
Hee ff tussendoor he.. sinds wanneer is Reiziger een goede linksback
Dat denk ik ook niet Daggla.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Denk niet dan OM hem zomaar laat gaan. Hij speekt net 1 seizoen in de hoofdmacht..
LEZEN! waarschijnlijk de opvolger van Ooijer en anders kan hij in het centrum spelen ipv Boumaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:41 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Hee ff tussendoor he.. sinds wanneer is Reiziger de vervanger van Lee
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:42 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
LEZEN! waarschijnlijk de opvolger van Ooijer en anders kan hij in het centrum spelen ipv Bouma
hahaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:45 schreef JustJunior het volgende:
[..]![]()
![]()
Pot-verwijt-ketel-enzo. Kijk maar ff goed naar wat ik quotte
Reiziger kan ook linksback spelen, heeft hij meen ik bij Barca een hele poos gedaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:41 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Hee ff tussendoor he.. sinds wanneer is Reiziger de vervanger van Lee
Reiziger kan mooi op rechts en dan mag Ooijer weer het centrum in.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:42 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
LEZEN! waarschijnlijk de opvolger van Ooijer en anders kan hij in het centrum spelen ipv Bouma
Bedoel meer dat hij ook best weg zou willen. En ja, als hij buiten de basis zal belanden zou dat helemaal sneu zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:51 schreef du_ke het volgende:
Zou idd wel lullig zijn als Lucius nu weer butien de basis terecht komt.
tot nu heeft hij ook gespeeld en dat was met een complete selectie dus ik heb er alle vertrouwen in dat Lucius blijft spelenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:51 schreef du_ke het volgende:
Zou idd wel lullig zijn als Lucius nu weer butien de basis terecht komt.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:52 schreef twi het volgende:
[..]
Bedoel meer dat hij ook best weg zou willen. En ja, als hij buiten de basis zal belanden zou dat helemaal sneu schandalig zijn.
dat boek is wel dicht, Feyenoord wil niet dus dan houdt t opquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:10 schreef Kaap het volgende:
Vandaag laatste dag transferperiode, benieuwd of hinnik Kalou nog kan ronselen.
Kalou is al lang geen mogelijkheid meer.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:10 schreef Kaap het volgende:
Vandaag laatste dag transferperiode, benieuwd of hinnik Kalou nog kan ronselen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |