Psv is dan ook een net-niet club.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:38 schreef DaYwALKuR het volgende:
De Cler vind ik ook zo'n net niet speler...
Misschien iets voor volgend seizoen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:41 schreef Garlic_Sauce het volgende:
De enige linksback waarbij ik o_O doe is Ashley Cole
Zelfs Chelsea kon em niet losweken bij Arsenal, dus lijkt me zo'n beetje de meest onhaalbare speler ter wereldquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:44 schreef DeTolk het volgende:
Misschien iets voor volgend seizoen?
Tsjaquote:Pedro Salazar over status onderhandelingen; mogelijk derde speler vandaag niet meer gepresenteerd
PSV woordvoerder Salazar was zojuist op radio 2 te horen in het programma van Frits Spits. Salazar gaf aan dat Carrizo over uur (15.00 uur) gepresenteerd zou kunnen worden. Voor wat betreft Reiziger komt pas tussen half vier en vier uur de uitslag van de medische keuring. Als die positief is, dan kan Reiziger daarna officieel gepresenteerd worden. Of dat tegelijkertijd zal gebeuren met Carrizo is niet geheel duidelijk geworden.
Volgens Salazar is PSV nog bezig om een derde speler te contracteren. Als dat lukt kan dat wel tot laat in de avonduren duren. Een presentatie van die speler verwacht hij dan ook niet meer vandaag. Salazar hield zich verder op de vlakte over de ontwikkelingen.
4 posts omhoog kijken, is te veel moeite voor jequote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:46 schreef appelsientje het volgende:
zeg wanneer wordt Reiziger voorgesteld?
Ik zie nog niks op de PSV site staan..
Volgens mij gaan er wel meer spelers weg aan het eind van het seizoen in 020quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:49 schreef DaYwALKuR het volgende:
Zou Ajax zitten te slapen met Reiziger? want Trabelsi is volgend seizoen weg
hahahaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
4 posts omhoog kijken, is te veel moeite voor je![]()
Waar slaat dat nou weer op...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:52 schreef ASSpirine het volgende:
enne, wanneer gaan de eerste trieste ajacieden weer kogelbrieven sturen naar Guus....
Waar zit je precies in Geldrop. Kunnen we meeten. Ik kan er over 2 minuten zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:24 schreef johannes1986 het volgende:
Hoi jongens! Ik zit hier lekker in het zonnetje tegenover het St. Annaziekenhuis...het is nogal druk hier; Ik heb Vlaar, Landzaat, Fernando Gago en Barreto al voorbij zien komen!![]()
Hé verrek, daar komt De Cler aangereden![]()
lijkt mij lastig, post in een vliegtuig bezorgen....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:52 schreef ASSpirine het volgende:
enne, wanneer gaan de eerste trieste ajacieden weer kogelbrieven sturen naar Guus....
Leuk gekopieerd van het Netwerk forum Johannesquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:24 schreef johannes1986 het volgende:
Hoi jongens! Ik zit hier lekker in het zonnetje tegenover het St. Annaziekenhuis...het is nogal druk hier; Ik heb Vlaar, Landzaat, Fernando Gago en Barreto al voorbij zien komen!![]()
Hé verrek, daar komt De Cler aangereden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |