mwah Vlaar kan er direct staan als hij fit is, maar idd hij wordt waarschijnlijk meer gehaald als opvolger van Alexquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:58 schreef PirE het volgende:
[..]
Volgens mij is dit het, ik kan me niet voorstellen dat PSV morgen nog even 2 "grote" name presenteerd. Vlaar zou ik overigens een topaankoop vinden, maar is toch meer toekomst gericht.
prima deal en dan mogen ze bij AZ in hun handen klappen aangezien Vlaar nog maar een jeugdcontractje heeftquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:09 schreef LuNaTiC het volgende:
Op de radio was vanavond nog een speculatie dat PSV om de tafel zou gaan zitten om Vlaar alsnog binnen te loodsen.. en dan Lamey als ruilmateriaal erbij te doen...
ben benieuwd of/wie er allemaal nog bijkomt/komen....
Hoe weet je dat nou??quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:32 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Nee, want dat interesseert me geen f*ck..of hij nou een gebroken been had of een verstuikte pik, feit is dat hij erg veel geblesseerd is geweest de afgelopen 2 seizoenen, en dat je daarom er niet van uit kan gaan dat hij het hele jaar onafgebroken zal kunnen spelen. Iets was PSV tot nu toe dus wel lijkt te doen, want ze kopen alleen hoogstens nog een linksback, dus heb je alleen nog Addo over centraal achterin of je moet gaan schuiven met Ooijer of Simons, zodat je weer op andere plekken leemtes krijgt
AZ kan Vlaar nooit tegenhouden aangezien Vlaar in een eventuele rechtzaak altijd gelijk krijgt (als Vlaar echt wil) en met Lamey krijgen ze gewoon veel terug voor dat contractjequote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:14 schreef F1Bas het volgende:
Voor dat kleine beetje geld wat AZ voor zijn jeugdcontractje krijgt kunnen ze hem beter zijn contract laten uitdienen, zoveel verschil is het niet met transfervrij weg laten gaan.
PSV heeft iets speciaals, vraag maar aan Kalouquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:21 schreef Dorus_ het volgende:
Feyenoord heeft het volgens mij ook al geprobeerd maar zijn daar toen mee gestopt om de goede verhouding met AZ niet te verstoren ofzoiets. Die konden hem toen ook als ze wilde voor dat jeugdcontract kopen...
Zou het wel vreemd vinden als ie nu wel naar psv gaat. Zie het ook niet gebeuren.
Die is er toch ook nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
PSV heeft iets speciaals, vraag maar aan Kalou
Dat zou echt super zijn als Vlaar zou komenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:09 schreef LuNaTiC het volgende:
Op de radio was vanavond nog een speculatie dat PSV om de tafel zou gaan zitten om Vlaar alsnog binnen te loodsen.. en dan Lamey als ruilmateriaal erbij te doen...
Dat zou inderdaad erg mooi zijn, maar ik vraag me af of Vlaar echt komt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:27 schreef The_M het volgende:
[..]
Dat zou echt super zijn als Vlaar zou komenAlleen wie gaat er nou links-back spelen? Misschien Reiziger wel, Lee was immers ook rechtsbenig.....Ben wel blij met Reiziger, goeie zet zo laat in de transferperiode. Wat dachten jullie van deze opstelling:
-----------------Gomes
Ooijer-----Alex------Vlaar------Reiziger
------------------Cocu
Vayrinnen-----Afellay---------Simons
-----------Farfan--------Kone
En dan een bank met: Lucius, VOH, Beasley, De Jong, Ferreyra, Carrizo......
Als het zo zou gaan kan Hiddink weer heel veel kanten op met PSVDus allemaal maar duimen dat Vlaar komt
![]()
krijgt PSV nu ook een verjaardagstopic in VBL?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad erg mooi zijn, maar ik vraag me af of Vlaar echt komt.
Trouwens we zijn vandaag (woensdag) 92 jaar geleden opgericht![]()
Geen idee, ik vond het alleen even de moeite waard het te meldenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
krijgt PSV nu ook een verjaardagstopic in VBL?
quote:PSV zoekt 'last-minute'-aanbiedingen
Met technisch directeur Guus Hiddink ver weg in een vliegtuig boven de Indische oceaan hoopt PSV de selectie op het laatste moment nog aan te vullen. Met de deadline voor internationale transfers in zicht, verloor de landskampioen deze week Wilfred Bouma en Young-Pyo Lee. Om de spelersgroep op niveau te houden, zoeken de Brabanders in allerijl naar 'last-minute'-aanbiedingen.
Een dag voordat het transfervenster weer op de knip gaat, versterkten de Eindhovenaren zich al met de jonge Argentijn Juan Carlos Carrizo en is de club dicht bij het aantrekken van Michael Reiziger. De 72-voudig international wordt woensdag nog medisch gekeurd en daarna ligt er hoogstwaarschijnlijk een tweejarig contract voor hem klaar.
Wilfred Bouma kwam dinsdag tot een definitief akkoord met Aston Villa. Na een uitgebreide medische keuring meldde de international zich later op de dag als speler van Villa bij het Nederlands elftal. De transfer van Bouma kwam voor PSV onverwacht. Eerder werd ook al duidelijk dat linksback Young-Pyo Lee uit Eindhoven vertrekt, waardoor de hele linkerkant van de succesvolle verdediging van vorig seizoen bloot komt te liggen.
Het waren echter niet de eerste voetballers die de Brabantse gemoedelijkheid verruilden voor het grote geld óf de grote roem in 's werelds belangrijkste voetbalmetropolen. Van Bommel trok naar Barcelona, Vogel naar AC Milan en voor de Zuid-Koreaan Park lag er in Manchester een lucratief contract klaar. Hiddink zei al eerder dat PSV het slachtoffer is geworden van de successen van vorig seizoen in de Champions League (halve finale).
Voorzitter Rob Westerhof wanhoopt nog niet. Hij verwacht dat nog voor het sluiten van de internationale transfermarkt één of twee nieuwe spelers aan de selectie van PSV kunnen worden toegevoegd. Dat technisch directeur Hiddink boven de oceaan vliegt omdat hij op weg is naar Australië - de trainer heeft als bijbaantje het bondscoachschap van het eiland geaccepteerd - noemt hij geen probleem. "Je kan tegenwoordig uit vliegtuigen gewoon bellen, dus dat doen we dan ook veelvuldig. Verder maakt het niet uit wie de onderhandelingen afrondt."
Dat Westerhof nog amper een dag de tijd heeft om de gewenste spelers naar Brabant te lokken, is ook al geen probleem. "We hebben vandaag al de jonge Argentijn Juan Carlos Carrizo (18) aangetrokken. Hij wordt woensdag gepresenteerd. Hopelijk kunnen we dan live, of per televisie ook nog een andere speler aan ons publiek voorstellen."
Westerhof gaat ervan uit dat de selectie - na het vertrek van vijf basispelers - bij elkaar blijft. Geruchten dat Alex nog zou overstappen naar Internazionale noemt hij onzin: "Alex blijft gewoon in Eindhoven."
Met Reiziger is PSV er in elk geval in geslaagd om één grote naam binnen te halen. Om de mokkende supportersschare helemaal tevreden te stellen, zal er waarschijnlijk woensdag nog meer gebeuren: "Ik verwacht dat er deze nacht nog van alles gebeurt. Laten we dat maar afwachten", aldus Westerhof.
Ik kom zelf niet op het netwerk. Welke namen worden er veelvuldig genoemd, of wordt er alleen maar voorkeuren genoemd. ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:12 schreef JustJunior het volgende:
Tering, er is daar in een paar uur op PSV-netwerk een heel topic volgepost omdat Westerhof stelt dat hij deze nacht nog één of twee namen zal presenteren waar "het stadion door volstroomt", aldus Westerhof op Radio één(*Klik*)
[..]
Niemand weet wat. Het is pure speculatie.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kom zelf niet op het netwerk. Welke namen worden er veelvuldig genoemd, of wordt er alleen maar voorkeuren genoemd. ?
Dat lijken me allemaal onrealistische spelers. De Boertjes zijn dan misschien het meest realistisch, maar nee dat lijken me voetballend gezien ook niet meer een versterking.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:17 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Niemand weet wat. Het is pure speculatie.
Namen die worden genoemd zijn Ronald de Boer, Frank de Boer, Jari Litmanen, Roberto Carlos, Pipo Inzaghi, Gago
Tuurlijk is het allemaal onzin. Die netwerkpubers zuigen dat uit hun duimquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat lijken me allemaal onrealistische spelers. De Boertjes zijn dan misschien het meest realistisch, maar nee dat lijken me voetballend gezien ook niet meer een versterking.
Gago laat ik buiten beschouwing omdat ik die alleen van naam ken.
Maar het zijn dus speculaties, laten we hopen dat de werkelijkheid ons betere namen brengt
Dat filmpje heb ik inderdaad gezien, hij is erg positief gestemd inderdaad. Ik ben benieuwd, maar als ik eerlijk ben, zal het me ook niet verbazen als er geen versterking bij komt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:34 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Tuurlijk is het allemaal onzin. Die netwerkpubers zuigen dat uit hun duim![]()
Niemand weet wat over een naam. Maar als je het filmpje op VIl bekijkt ("PSV krijgt fantastische spelers"), dan krijg je hoge verwachtingen. Die Westerhof glundert echt als hij heeft over een eventuele nieuwe aankoop
Gelul, want ze hebben gister al een Georgische rechtsback gecontracteerd. Ze hebben Lamey nu dus niet meer nodig.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:09 schreef LuNaTiC het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |