ik krijg nostalgische gevoelensquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:11 schreef saaw het volgende:
[..]
en alfred j kwak
en ovide en zijn vriendjes
ik zou bijna meedoenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:14 schreef brainster het volgende:
[..]
ik kreeg nostalgische gevoelens
pieter postquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:14 schreef brainster het volgende:
[..]
ik krijg nostalgische gevoelens
Warmquote:
foxkids heb ik nooit leuk gevondenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:16 schreef brainster het volgende:
[..]
Ja!!!
En later keek ik naar Fox kids, naar MASK en COPS enzo
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:17 schreef brainster het volgende:
[..]
Mijn volgende topic:
Imberr is een schat
In het begin was het leukquote:
poeeh daar vraag je me wat...ik begin helemaal te stralen door de naam, maar wat het was, geen flauw ideequote:
Dat was een kutprogrammaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Toen Tante Soesa weg ging was alles verpest![]()
Pizza Catsquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
In het begin was het leuk
Met de Pizza Cats enzo.
sassefrasquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
In het begin was het leuk
Met de Pizza Cats enzo.
Ovide was zo'n blauw vogelbekdierquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:20 schreef W8ezel het volgende:
[..]
poeeh daar vraag je me wat...ik begin helemaal te stralen door de naam, maar wat het was, geen flauw idee
en er was een grot enzo?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:22 schreef brainster het volgende:
[..]
Ovide was zo'n blauw vogelbekdier
*kijk uit malloot, een kokosnoot,
nanananananana nanananananana*
Smakelijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:25 schreef saaw het volgende:
[..]
jup
mijn ovenschotelgedoe is klaar
dag
lowlandsdepowlands is koellquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:26 schreef Boeman het volgende:
ik vond mn andere avatar toch maar niks
(met lowlands de powlands)
Jij was Saarah tochquote:
Nee want het gaat toch altijd wel goed met je, en anders zou je het toch niet vertellenquote:
Gokjequote:
Wat ga je eten danquote:
hhmnquote:
ja die lopen hier bij ons in friesland in het weiland achter huisquote:
afzagenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:52 schreef Boeman het volgende:
[..]
ja die lopen hier bij ons in friesland in het weiland achter huis
(alleen dat gewij/ei prikt zo)
met kersensmaak?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:55 schreef Chriz2k het volgende:
Ik eet kersenvlaai.
Limburgse vlaai isquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het smaakt minder dan Limburgse...
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:59 schreef Chriz2k het volgende:
Wtf loopt er voor geile negerin langs.
Yo Chris die kersenvlaai eet met uien smaakquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:56 schreef Chriz2k het volgende:
Hey, Maikel!
Kijk is niet zo naar m'n moeder hond!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:59 schreef Chriz2k het volgende:
Wtf loopt er voor geile negerin langs.
Zekerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:44 schreef B_BOY het volgende:
ik heb lekker gegete en jullie?
Is jouw moeder een negerin?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:01 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Kijk is niet zo naar m'n moeder hond!
mwa, noem er eens een paarquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Er bestaan mooie negerinnen, niet veel, maargoed.
Ik kwijl met je meequote:
Beyonce en Jessica Albaquote:
quote:
Ja ze verft zich elke dag voor de showquote:
Ze is nog net niet even wit als Michael Jackson maar veel scheelt het al niet meerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja ze verft zich elke dag voor de show![]()
Jaloers?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:46 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen je moeder ofzo
Kinky.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:53 schreef Gabry het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je er jeugdig uitziet![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:52 schreef Gabry het volgende:
[..]
Hey lieffie, lang niet gezien.. al 19 uur ofzo![]()
Doe maar, ik lust geen koffie maar het staat wel coolquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:55 schreef saaw het volgende:
iemand een kopje koffie?
watt ?!??!!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:57 schreef Gabry het volgende:
[..]
Doe maar, ik lust geen koffie maar het staat wel cool![]()
Omdat het naar koffie smaaktquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:57 schreef saaw het volgende:
[..]
watt ?!??!!!
waarm lust je geen koffie dan?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:55 schreef Gabry het volgende:
[..]
Kom, dan gaan we het samen in de hoek uithuilen![]()
dankjequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:00 schreef saaw het volgende:
* saaw geeft Imberr een kopje koffie aan en Gabry een kopje heet water
melk, suiker, theezakjes en lepeltjes staan op tafel *wijst*
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:00 schreef saaw het volgende:
* saaw geeft Imberr een kopje koffie aan en Gabry een kopje heet water
melk, suiker, theezakjes en lepeltjes staan op tafel *wijst*
*editquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:06 schreef Imberr het volgende:
[..]
neewe zijn samen om iemand aan t lachen
![]()
Dat hoort bij et forum, kijk alleen al naar de smiley's.. bijna allemaal gele hoofdenquote:
Ik ook, misschien zijn ze de ijsmeijs foto's aan het bekijkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:17 schreef freiss het volgende:
[..]
hmm ik zag nog voordat je het geedit had![]()
t gaat een beetje om een user enzo, en als die dit leest dan weet ie al dat we het over hem hebben!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:17 schreef freiss het volgende:
[..]
hmm ik zag nog voordat je het geedit had![]()
Nee, niet ijsmeis foto's.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:19 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik ook, misschien zijn ze de ijsmeijs foto's aan het bekijken![]()
Brainpower is een dichterquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:20 schreef Chriz2k het volgende:
Vinden jullie Brainpower ook zo'n gangster?
Hint! Hint!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:19 schreef Brechtje het volgende:
[..]
t gaat een beetje om een user enzo, en als die dit leest dan weet ie al dat we het over hem hebben!![]()
Mooie msn plaatje heb ik he?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:15 schreef Jaguarized het volgende:
Zo he, wat ziet mijn oog: Electro-Worm
neequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:25 schreef Jaguarized het volgende:
Zat Brechtje nou net een foto te posten van een andere user?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:25 schreef Jaguarized het volgende:
Zat Brechtje nou net een foto te posten van een andere user?
Maar Brechtje! Dat mag helemaal niet!quote:
uit http://forum.fok.nl/misc/faq/policyquote:# Het plaatsen van (user)foto's zonder toestemming van de eigenaar is niet toegestaan.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maar Brechtje! Dat mag helemaal niet!
[..]
uit http://forum.fok.nl/misc/faq/policy
![]()
![]()
Ja meid, dat mag niet he. Over en slotje.quote:
waar is maikel?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:38 schreef Imberr het volgende:
Maikel!! ik ben niet om jou aan t lachen!!![]()
Neee ik ook niet!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:38 schreef Imberr het volgende:
Maikel!! ik ben niet om jou aan t lachen!!![]()
Ik lach me wel een kapotje om die foto hoor.quote:
welke foto?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik lach me wel een kapotje om die foto hoor.![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:43 schreef Imberr het volgende:
[..]
stfudalijk denkt ie dat we wél aan t lachen zijn om hem
![]()
![]()
Van Elmaik0l.quote:
er zijn helemaal geen foto's van hemquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Van Elmaik0l.![]()
Zeg Breg, 2 posts achter elkaar kan natuurlijk niet he. Dat kan je best even editten.![]()
Maikel heeft anders hele mooie rode wangetjes hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Van Elmaik0l.![]()
Zeg Breg, 2 posts achter elkaar kan natuurlijk niet he. Dat kan je best even editten.![]()
Dan moet je Brechtje toevoegen op msn, ze heb hem als msn plaatje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:56 schreef freiss het volgende:
Hoe ziet die foto van Maikel er dan uit
Beter rooie wangetjes dan rare wenkbrauwenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:55 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Maikel heeft anders hele mooie rode wangetjes hoor.![]()
En nu zeg ik niets meer want hij is naar mijn mammie gegaan.![]()
nou, dan doe ik dat maar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dan moet je Brechtje toevoegen op msn, ze heb hem als msn plaatje.
whehehehehehehehehehehequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dan moet je Brechtje toevoegen op msn, ze heb hem als msn plaatje.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Beter rooie wangetjes dan rare wenkbrauwen![]()
Jij ook al? Heb je je boeken al gekaft?quote:
Hell no, dat plaatje op me msn ben ik niet hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
whehehehehehehehehehehe
BRECHTJE IS EEN MANNETJEEEE
Leuke scheve neus had je daar ook nogquote:
Ik moest me inhouden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Leuke scheve neus had je daar ook nog![]()
Welke foto dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:10 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Hell no, dat plaatje op me msn ben ik niet hoor.
scheve neus?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Leuke scheve neus had je daar ook nog![]()
Doet ik nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij ook al? Heb je je boeken al gekaft?![]()
Ik ook niet hoor, boeken kaften op het MBO en HBO is zo not donequote:
Laat s zien die foto dn, ik heb hem nog niet gezien?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:15 schreef Brechtje het volgende:
Ik zal trouwens me mond houden over jou.
En Jaguarized, verander je msn plaatje. Dalijk ziet heel nederland het nog.
Hoi mevrouw Heslinga.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:16 schreef yvonne het volgende:
Zeg dames en heren, doe es niet.
Ik bespaar het je.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Laat s zien die foto dn, ik heb hem nog niet gezien?
Moet je wel gaanquote:
Ik heb gewoon een rubberen eendje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:15 schreef Brechtje het volgende:
Ik zal trouwens me mond houden over jou.
En Jaguarized, verander je msn plaatje. Dalijk ziet heel nederland het nog.
Jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij is dus niet jouw type en lelijk enzo?
![]()
Ik Geert W. likkend aan een ijsjequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een rubberen eendje.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een rubberen eendje.![]()
![]()
En ik: Roy & Eva.quote:
dat ik een avatar van Geert W. likkend aan zijn ijsje hebquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:23 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
En ik: Roy & Eva.
And your point is?
Geil Mên!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:24 schreef freiss het volgende:
[..]
dat ik een avatar van Geert W. likkend aan zijn ijsje heb![]()
Haaaaiiii Yvonne!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:16 schreef yvonne het volgende:
Zeg dames en heren, doe es niet.
Oh ja, Brechtje is daarmee heel tolerant. Ze is ook ineens niet meer op msn. Zou Yvonne de stekker eruit getrokken hebben?quote:
Brecht, ik ben er stront flauw van, van je slechte moderatie!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh ja, Brechtje is daarmee heel tolerant. Ze is ook ineens niet meer op msn. Zou Yvonne de stekker eruit getrokken hebben?![]()
![]()
![]()
Inkoppertje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Brecht, ik ben er stront flauw van, van je slechte moderatie!
NU ACHTER DE PC WEG!
He, gelukkigquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:35 schreef Brechtje het volgende:
Ik ben er gewoon hoor.
Nee precies, dat mag ook gewoon. Ranja'tje dan maar?quote:
Nee, ik neem niets, maar ik weet wel zeker dat Brecht een ranjaatje met een beetje alcohol best lekker vind.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee precies, dat mag ook gewoon. Ranja'tje dan maar?
Nieuwe regel ofzoquote:
Dat mag niet meer van Conflict, twee keer achter elkaar posten, dan edit je hem maar in 1 post ofzo.quote:
Jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat mag niet meer van Conflict, twee keer achter elkaar posten, dan edit je hem maar in 1 post ofzo.
Er zal wel een note gezet worden ofzo en als het de spuigaten uitloopt....tsja.....dan weet ik het ook niet he.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:46 schreef B_BOY het volgende:
regel van conflict? je mag niet meer 2 of 3 of 4 keer achtermekaar posten?
wat is de straf als je het toch doet?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:46 schreef B_BOY het volgende:
regel van conflict? je mag niet meer 2 of 3 of 4 keer achtermekaar posten?
wat is de straf als je het toch doet?
Ken wel mensen die dat na 1 keer al met een ban moesten bekopen, maar soms kan het toch niet anders?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Er zal wel een note gezet worden ofzo en als het de spuigaten uitloopt....tsja.....dan weet ik het ook niet he.![]()
Yvonne.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:52 schreef B_BOY het volgende:
[..]
spanky spanky
van wie krijg ik de straf? erodrome?
Ik nomineer Duderinnetjequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:52 schreef B_BOY het volgende:
[..]
spanky spanky
van wie krijg ik de straf? erodrome?
Arme arme jongen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:46 schreef Jaguarized het volgende:
Ey Brechtje, speciaal voor jou draai ik nu Hollaback Girl van Gwen Stefani!![]()
Jaaaaaaaaa!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zeg het ze maar Brechtje.
Anders moeten we er Fastchat van maken
ik snap inderdaad ook wel waarom het gedaan worden. anders gaan mensen bij wijze van spreken elk woord van hun eigenlijke bericht in een ander bericht zitten. om zo posts op te krikken. maarja aan de andere kant vaak wil ik nog iets meer zeggen en schiet me het ineens te binnen en onderaan reageren is makkelijker dan je post editten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:52 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ken wel mensen die dat na 1 keer al met een ban moesten bekopen, maar soms kan het toch niet anders?
Jaa!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:56 schreef Gizmore het volgende:
Maar over dat ban-gedoe: ik heb bij GCSC regelmatig een viertal posts achter elkaar, als het rustig is en het topic is al een eind vol en ik ben me aan het inlezen. Dan kan dat toch makkelijk?
dat vind ik dus ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:56 schreef Gizmore het volgende:
Maar over dat ban-gedoe: ik heb bij GCSC regelmatig een viertal posts achter elkaar, als het rustig is en het topic is al een eind vol en ik ben me aan het inlezen. Dan kan dat toch makkelijk?
Ja verschrikkelijk maar gelukkig was het na 3 minuten alweer voorbijquote:
of gewoon als je meerdere reacties quote als je aan het teruglezen bent, lijkt me wel zo duidelijk om dat in verschillende posts te doen, anders heb je 1 lange post die toch niemand leestquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:56 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik snap inderdaad ook wel waarom het gedaan worden. anders gaan mensen bij wijze van spreken elk woord van hun eigenlijke bericht in een ander bericht zitten. om zo posts op te krikken. maarja aan de andere kant vaak wil ik nog iets meer zeggen en schiet me het ineens te binnen en onderaan reageren is makkelijker dan je post editten.
ik 1 uur informatica en 1 uur SKquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Idd dan heb ik sportdag
ja vooral bij terug lezen en dergelijke is het veel handiger. Ik denk alleen dat er dan niet zo moeilijk over word gedaan alleen als het de spuigaten uit loopt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
of gewoon als je meerdere reacties quote als je aan het teruglezen bent, lijkt me wel zo duidelijk om dat in verschillende posts te doen, anders heb je 1 lange post die toch niemand leest
Leuk man!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Idd dan heb ik sportdag
Mja maar stel dat er 10 reacties waarvan jij zegt: "Hier moet ik even op reageren!" Dan kan ik me voorstellen dat het nogal gek wordt, maar ik heb de mods van GC nog nooit echt hard op zien treden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:56 schreef Gizmore het volgende:
ja maar er kan altijd een gastmod komen toch????quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mja maar stel dat er 10 reacties waarvan jij zegt: "Hier moet ik even op reageren!" Dan kan ik me voorstellen dat het nogal gek wordt, maar ik heb de mods van GC nog nooit echt hard op zien treden.
Jup!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mja maar stel dat er 10 reacties waarvan jij zegt: "Hier moet ik even op reageren!" Dan kan ik me voorstellen dat het nogal gek wordt, maar ik heb de mods van GC nog nooit echt hard op zien treden.
Ja maar dan moet je wel hele rare dingen doen om dat ze te krijgen en wat ik gehoord heb van sommigen was het toch bij een aantal zoals ik zeiquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:58 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ja vooral bij terug lezen en dergelijke is het veel handiger. Ik denk alleen dat er dan niet zo moeilijk over word gedaan alleen als het de spuigaten uit loopt.
en ook smilie-post mogen niet. Ik heb trouwens net een TT bedacht voor het volgende topic.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:01 schreef B_BOY het volgende:
[..]
en ook smilie-post mogen niet. Ik heb trouwens net een TT bedacht voor het volgende topic.
Klopt, die zijn wat tolleranter en dat vind ik toch wel een stuk beter. Postopkrikken doe je maar in ONZ of TTK ofzo.. Niet in een ander subforum..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
en dat roept verwachtingen op. word christiaan trouwens uit de OP gehaald nu hij gebanned is (vanwege bagger)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
(ook al sta ik nu wel in de OP)
dan heb ik bierfeestquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Idd dan heb ik sportdag
waarom in TTK dat snap ik ff niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Klopt, die zijn wat tolleranter en dat vind ik toch wel een stuk beter. Postopkrikken doe je maar in ONZ of TTK ofzo.. Niet in een ander subforum..
Bierfeestquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:03 schreef Boeman het volgende:
[..]
dan heb ik bierfeest![]()
btw: die skittles reclame
Conflict kijkt toe ofzoquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:01 schreef B_BOY het volgende:
[..]
en ook smilie-post mogen niet. Ik heb trouwens net een TT bedacht voor het volgende topic.
Verwachtingen? Grapje zekerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:02 schreef B_BOY het volgende:
[..]
en dat roept verwachtingen op. word christiaan trouwens uit de OP gehaald nu hij gebanned is (vanwege bagger)
SMILIEPOST!quote:
De Pubers onder het strenge gezag van Conflictquote:
Eindelijk iemand die me opmerktquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
SMILIEPOST!
BAN!
PERMBAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mais non.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:05 schreef Renesite het volgende:
Istie al vooohooooooooool
Conflict streng?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:06 schreef B_BOY het volgende:
[..]
De Pubers onder het strenge gezag van Conflict
het tikt zo lekker door.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:06 schreef B_BOY het volgende:
[..]
De Pubers onder het strenge gezag van Conflict
(ik fok! trouwens weinig de laatste tijd bijna alleen slowchat. dat komt eigenlijk vooral door het gebrekj aan tijd maarja)
Doet het wel bij mij hoor. in eerste instantie niet maar bij een tweede poging wel.quote:
O, ik dacht dat je miepte over de drukte in de scquote:
Hier druk? Valt nu toch wel mee?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je miepte over de drukte in de sc
Drukte is goedquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je miepte over de drukte in de sc
2 achter mekaar mogen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Drukte is goed!
Maar smileyposts, hoiposts, 3-achterelkaarposts, blablabla en bla is niet goed hè.
ga je er ook tegen optreden net als ome Hugo?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Drukte is goed!
Maar smileyposts, hoiposts, 3-achterelkaarposts, blablabla en bla is niet goed hè.
blablablaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Drukte is goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |