de koningin mag ook een dakkapel aanlaten bouwen zonder vergunningen rompslompquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:53 schreef -Mo- het volgende:
Management & Organisatie.
En Conflict had net 2 posts achter elkaar...
koninginnen van tegenwoordigquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:55 schreef Boeman het volgende:
[..]
de koningin mag ook een dakkapel aanlaten bouwen zonder vergunningen rompslomp
vind ik nou ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:55 schreef Chriz2k het volgende:
Vet geil.
Oh dat kan best, ik herinner me dat niet meerquote:
dat probeerde ik maar te zeggen, maar wordt een beetje bangig voor conflictquote:
âquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat heet 'vroegah' met zo'n dakje op de a maar ik weet niet wat daar die code voor is![]()
![]()
daar zat ik ook al mee, dit was een noodoplossingquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat heet 'vroegah' met zo'n dakje op de a maar ik weet niet wat daar die code voor is![]()
![]()
Doet het bij mij niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:59 schreef MaRySe het volgende:
[alt] + [i], [a]
Eindelijk klaar met dat vakantie werkquote:
nou niet laten verbranden hé, is zonde van al dat werkquote:
50minuten ofzo, en mn wekkertje staat op 45 dus dan ga ik ff checkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:04 schreef W8ezel het volgende:
[..]
nou niet laten verbranden hé, is zonde van al dat werk![]()
het blijft erbijquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:02 schreef W8ezel het volgende:
[..]
zolang het daar bij blijft, niet nee![]()
ja had ik ook al door,majaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:05 schreef freiss het volgende:
Ow W8ezel, je hebt 2 posts na elkaar
edit: spuit elf heet zo iets.![]()
Hoe is het in Zwollequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:03 schreef -Mo- het volgende:
BONG, ZEG HOE GOED JE ME SHIT VIND MAN!
en alfred j kwakquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:10 schreef Boeman het volgende:
vroegâh, toen ik nog dommel keek, en boes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |