quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer je jarig bent!
Hij wordt elke 3 (?) maanden uitgegeven ofzo.
En ik mistte net het vorige blok dus, waardoor ik hem pas 1 oktober mag ophalen.
Hoi Knoekie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:52 schreef Knoekie het volgende:
Hoi Saarah.
Nog niet op deze pc staan en eigenlijk ook geen behoefte aan: onzin steedsquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:55 schreef spenky het volgende:
voiceclip op MSN Messenger 7.5 is leuk
is leuk!! en zit er ook handiger uit... ook voor op school, je hoeft niet steeds die wizard te doen.. zoals eerst!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nog niet op deze pc staan en eigenlijk ook geen behoefte aan: onzin steeds
Kablam dan maar?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:56 schreef Chriz2k het volgende:
KABOEM!
Jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:55 schreef spenky het volgende:
voiceclip op MSN Messenger 7.5 is leuk
kijk eerst wel een zooi screenshots, dan kijk ik wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:57 schreef spenky het volgende:
[..]
is leuk!! en zit er ook handiger uit... ook voor op school, je hoeft niet steeds die wizard te doen.. zoals eerst!
Ik ga denk zo ook nog evenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:00 schreef Knoekie het volgende:
Ik ga ff buiten zitten ofzo. Lekker weer.
hij stalkt mequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:01 schreef brainster het volgende:
Imberr duikt op, en niet veel later duikt Mo op
verdacht hoor!
Ja manquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:06 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Al lekker veel voice-clips opgenomen?![]()
In dat geval: koop een oudequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
dit is een nieuwe![]()
[..]
leuk toch? van mij wakker worden?![]()
![]()
volgens mij is der iets mis met dat ronde ding wat midden van t wiel zit zeg maar.. en dan daarínquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
In dat geval: koop een oudeOf laat m gewoon ff goed in de olie zetten
Goed idee, ik ga mn kamer verfenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
volgens mij is der iets mis met dat ronde ding wat midden van t wiel zit zeg maar.. en dan daarín.. moet ik maar es iemand die band los laten halen ofzo
![]()
i know...dat vorige was een geval van te snel klikken...heb ik af en toequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:31 schreef Conflict het volgende:
W8ezel als je graag nog iets zegt nadat je gepost hebt moet je daarvoor de editknop gebruiken.
schandalig is tquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:35 schreef Sventastic het volgende:
Erg snel zijn ze niet met unbannen.. Nou al langer dan 48 uur.
.
Is er dan opeens met mij wat aan de hand?quote:
ja maar ik heb hem niet geopend!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:41 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Is er dan opeens met mij wat aan de hand?
Het topic heet niet voor niks 'dan open ik hem wel', dus daar moeten we nu over praten.![]()
niks denk ik, had me net een beetje verdiept in dat breezah taaltje...en dit is wat ik bedacht heb, vind het zelf wel behoorlijk creatiefquote:
ik welquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:06 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Al lekker veel voice-clips opgenomen?![]()
Een stukje gaar?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:44 schreef Chanandler het volgende:
Zooo wat een lekker weertjeIk ben heelmaal gaar nu. Wil er iemand een stukje?
![]()
nou nou, wat een gamebabes hierquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:44 schreef MaRySe het volgende:
Haiii Imberr !
Heb jij gta de nieuwste?
nee, jij wel dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:44 schreef MaRySe het volgende:
Haiii Imberr !
Heb jij gta de nieuwste?
Gaar gaar saar gaarquote:
download danquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:46 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik geen msn 7.5 heb.
Ja, maar ik had niks verkeerd gedaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:38 schreef Ayaxola het volgende:
Haha, nog niet terugIk vind het wel lekker zonder Christiaan en Jaco90 eigenlijk
Mijn villa is kinda hard to miss actually.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:46 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Gaar gaar saar gaar![]()
Ik zag je huis vanaf mijn dak![]()
Nou omdat alalala-(moeilijkenaam) het wel hadquote:
pimpquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:47 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Mijn villa is kinda hard to miss actually.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:47 schreef W8ezel het volgende:
[..]
vind ik ook niet hoor...brainster moet weer heibel trappen![]()
ach ja, zo lang ken ik hem nog niet, maar erg lief komt ie niet over neequote:
Bewijs willen wequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:47 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Mijn villa is kinda hard to miss actually.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:50 schreef W8ezel het volgende:
[..]
ach ja, zo lang ken ik hem nog niet, maar erg lief komt ie niet over nee![]()
Mijn vader is loco-burgemeester.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:51 schreef Chanandler het volgende:
-Mo- jij woonde toch in dat gebouw naast het stadshuis? euh.. Kliko ofzo heet dat![]()
owhh hooow, die broertjes ook altijdquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:48 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nou omdat alalala-(moeilijkenaam) het wel had
en ik ook
alleen is ie zogenaamd van m'n broertje en kan ie niet op mijn computer en mag ik niet op zijn computer
leuk, denk ik, moet het natuurlijk wel leuke graffit zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:55 schreef saaw het volgende:
de zon schijnt
ik ga zo lekker buiten zitten
ohja even jullie mening
mijn kamer is vrij gekleurd [incl muren] en nu zat ik te denken om met witte grafiti wat dingen op de muren enzo te maken, leuk of niet?
sieligquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:53 schreef MaRySe het volgende:
Er maakt hier iemand promotie voor ajax en ola
Lijkt me leukquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:55 schreef saaw het volgende:
de zon schijnt
ohja even jullie mening
mijn kamer is vrij gekleurd [incl muren] en nu zat ik te denken om met witte grafiti wat dingen op de muren enzo te maken, leuk of niet?
je moet doen wat jij leuk vindtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:55 schreef saaw het volgende:
de zon schijnt
ohja even jullie mening
ik ga het ook gewoon doen hoor! maar vroeg me af of andere mensen het ook leuk lijktquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:59 schreef saaw het volgende:
[..]
ik ga het ook gewoon doen hoor! maar vroeg me af of andere mensen het ook leuk lijkt
Heb je er problemen meequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:53 schreef MaRySe het volgende:
uiteraardquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:00 schreef W8ezel het volgende:
heey jij bent ook naar lowlands geweest![]()
zijn dat niet concurrenten van elkaar?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:53 schreef MaRySe het volgende:
Oja jij wel weer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:05 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Die foto heb ik echt al veel te vaak voorbij zien komen.
Er is zelfs een topic over.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:05 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Die foto heb ik echt al veel te vaak voorbij zien komen.
Waar??quote:
Hoiquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:07 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenmiddag.
alleen dat woord doet al pijn aan je ogenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:10 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
In het BrEeZaH topic staan legio van dit soort mensen
hoiquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:07 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenmiddag.
Ik ga zo'n Lowlands de Powlands shirt bestellenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:00 schreef W8ezel het volgende:
heey jij bent ook naar lowlands geweest![]()
hoi hoiquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:07 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenmiddag.
goedzo beetje indikken die jaguarrizedquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:12 schreef Conflict het volgende:
Jaguarized, zou jij ook de editknop willen gebruiken? Twee posts achter elkaar is niet nodig, deze slowchatreeks gaat zo veel te hard.
Confict, vrind, ik ben het helemaal met je eens, daarom ben ik ook zo blij dat die Christaan en Jaco90 geband zijn, kutventjesquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:12 schreef Conflict het volgende:
Jaguarized, zou jij ook de editknop willen gebruiken? Twee posts achter elkaar is niet nodig, deze slowchatreeks gaat zo veel te hard.
Sorry hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:12 schreef Conflict het volgende:
Chanandler, jij ook aub.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:13 schreef spenky het volgende:
[..]
goedzo beetje indikken die jaguarrized!
waar? ik wilt ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:12 schreef Sventastic het volgende:
[..]
Ik ga zo'n Lowlands de Powlands shirt bestellen
Het geldt voor iedereen in PUB en niet alleen in het SC topic. Gewoon overal en vanaf nu zit ik er bovenop. Gewoon normaal meeposten. Alleen slowchat is trouwens toch niet de bedoeling, slowchatten doen we erbij...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:13 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Confict, vrind, ik ben het helemaal met je eens, daarom ben ik ook zo blij dat die Christaan en Jaco90 geband zijn, kutventjes
www.lowlandsdepowlands.nlquote:
oejquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:21 schreef Sventastic het volgende:
[..]
www.lowlandsdepowlands.nl
Maar er is nog niks bekend qua prijs/maten, ze kijken eerst hoeveel mensen geinteresseerd zijn.
Dit word nu al het 6e jaar dat ik bij nerds in de klas zitquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:25 schreef Imberr het volgende:dit word het 4e jaar dat ik dezelfde leraar voor geschiedenis heb..
das niet leuk
die vent kent me nu al veels te goed
![]()
![]()
komt me bekend voorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:26 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dit word nu al het 6e jaar dat ik bij nerds in de klas zit
Danku, * brainster geeft Xenwolfie een biertjequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:28 schreef Xenwolfie het volgende:
* Xenwolfie geeft brainster een kommetje tomatensoep.
merci, koffie?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:29 schreef Xenwolfie het volgende:
* Xenwolfie geeft W8ezel een kommetje tomatensoep.
haal die grimas van die smiley afquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Ben terug van eerste schooldag
Hoe was het?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Ben terug van eerste schooldag
Ik zit in de 5e, en ik heb 4 keer wiskunde, 3 keer scheikunde, 3 keer natuurkunde en 3 keer bio.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:33 schreef Imberr het volgende:
geen muziek meer dit jaarmaar wel tekenen
tekenen zuigt
en zingen niet
en 2 uur natuurkunde, 2 uur biologie maar 3 uur scheikundeben ik nou de enige die dat vaag vind?
![]()
Ik heb 6 uur wiskunde in de weekquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:35 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik zit in de 5e, en ik heb 4 keer wiskunde, 3 keer scheikunde, 3 keer natuurkunde en 3 keer bio.
Ik heb allemaal nieuwe leraren op dat zwamhoofd van Gorter (levensbeschouwing) na.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:25 schreef Imberr het volgende:dit word het 4e jaar dat ik dezelfde leraar voor geschiedenis heb..
das niet leuk
die vent kent me nu al veels te goed
![]()
![]()
het grim-gas van bassie en adriaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:35 schreef W8ezel het volgende:
[..]
kut lach, als je het zo schrijft tenminste![]()
best leukquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoe was het?
Ik heb overigens ook weer even mijn gezicht laten zien op school. Merk ik ineens dat ze geen 100mbit poortjes meer hebben.![]()
![]()
toch nog eet smakelijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:37 schreef saaw het volgende:
ik ga koken![]()
nja, aardappels schillen en een pot aardappel-anders eroverheen kiepen en dan wachten tot de oven zegt dat het klaar is
kostuum? in nederland? op wat voor school zit jij?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:37 schreef the_legend_killer het volgende:
En ik moet ook met kostuum lopen op schooken ik heb dan een voorbeeld functie op andere leerlingen
Arcus College in Heerlen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:39 schreef W8ezel het volgende:
[..]
kostuum? in nederland? op wat voor school zit jij?
Das ook lekkerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:37 schreef saaw het volgende:
ik ga koken![]()
nja, aardappels schillen en een pot aardappel-anders eroverheen kiepen en dan wachten tot de oven zegt dat het klaar is
ooh ok...schrok alquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Arcus College in Heerlen.
Ik doe beveiliging dus dat heeft ermee te maken
Waarom dat nu weer?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:40 schreef the_legend_killer het volgende:
BTW ik met kostuum op de fiets in de trein naar school
Wijven vallen engszins tegen bij m'n nieuwe klas.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
best leuk
klas van 30 man waarvan ik niemand van ken dus veel nieuwe gezichten.
En veel wijven op mijn school
Jij, ik, maryse, saarah iets vergelijkbaars, wie nog meer?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:41 schreef Imberr het volgende:
doet iedereen hier nou NT ofzo?(t profiel dus)
E&M.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:41 schreef Imberr het volgende:
doet iedereen hier nou NT ofzo?(t profiel dus)
EMquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:43 schreef brainster het volgende:
[..]
Jij, ik, maryse, saarah iets vergelijkbaars, wie nog meer?
ik nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:43 schreef brainster het volgende:
[..]
Doen die allemaal N&Tquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:43 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik heb E+M gedaan met in het vrije deel Frans 2, Duits 1 en Informatica.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:43 schreef brainster het volgende:
[..]
ik ga N&G doen met EC1+2 en WB2quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:43 schreef brainster het volgende:
[..]
Die van mijn klas zijn ook niks.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:42 schreef Eix het volgende:
[..]
Wijven vallen engszins tegen bij m'n nieuwe klas.
Maar mn vorige klas ook.Dichter bij de hemel kom ik nooit meer.
Maar ik moet eten, byebye.![]()
je zit er écht bovenop he?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:45 schreef Conflict het volgende:
TLK, ook voor jou, geen dubbele posts achter elkaar!
Slimme vrouwenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:45 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ik ga N&G doen met EC1+2 en WB2
Heb havo diploma E&M M&O en BIO
ok..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:45 schreef Conflict het volgende:
TLK, ook voor jou, geen dubbele posts achter elkaar!
Maar M&O is zo lief en schattig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:48 schreef brainster het volgende:
Ik ben de enige uit mijn klas die M&O gaat doen
mag ik het zeggen, mag het???quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ok..
maar hun posten te langzaam
Ik ook.. Maar weet niet zeker of ik gaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:32 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga vanavond BBQ-en. Mag ook wel weer een keer met dit warme weer.
da's ook de bedoeling bij SLOWchat lieverd!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ok..
maar hun posten te langzaam
jij ook geen dubbele posts achter elkaar!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:49 schreef MaRySe het volgende:
m&o is een paupervak veuls te makkelijk
Waar vraag is, is aanbodquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:31 schreef Ayaxola het volgende:
Maryse, die shirts in jou fotoboek he, zijn die nou ook echt te koop?
wat is een alcholist?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Het mensen ik ben even eten
Waar heb je het overquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:50 schreef Conflict het volgende:
[..]
jij ook geen dubbele posts achter elkaar!
Moet ik nu iedereen apart gaan vragen?
*gewacht tot iemand na mij heeft gepost*quote:
de koningin mag ook een dakkapel aanlaten bouwen zonder vergunningen rompslompquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:53 schreef -Mo- het volgende:
Management & Organisatie.
En Conflict had net 2 posts achter elkaar...
koninginnen van tegenwoordigquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:55 schreef Boeman het volgende:
[..]
de koningin mag ook een dakkapel aanlaten bouwen zonder vergunningen rompslomp
vind ik nou ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:55 schreef Chriz2k het volgende:
Vet geil.
Oh dat kan best, ik herinner me dat niet meerquote:
dat probeerde ik maar te zeggen, maar wordt een beetje bangig voor conflictquote:
âquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat heet 'vroegah' met zo'n dakje op de a maar ik weet niet wat daar die code voor is![]()
![]()
daar zat ik ook al mee, dit was een noodoplossingquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat heet 'vroegah' met zo'n dakje op de a maar ik weet niet wat daar die code voor is![]()
![]()
Doet het bij mij niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:59 schreef MaRySe het volgende:
[alt] + [i], [a]
Eindelijk klaar met dat vakantie werkquote:
nou niet laten verbranden hé, is zonde van al dat werkquote:
50minuten ofzo, en mn wekkertje staat op 45 dus dan ga ik ff checkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:04 schreef W8ezel het volgende:
[..]
nou niet laten verbranden hé, is zonde van al dat werk![]()
het blijft erbijquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:02 schreef W8ezel het volgende:
[..]
zolang het daar bij blijft, niet nee![]()
ja had ik ook al door,majaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:05 schreef freiss het volgende:
Ow W8ezel, je hebt 2 posts na elkaar
edit: spuit elf heet zo iets.![]()
Hoe is het in Zwollequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:03 schreef -Mo- het volgende:
BONG, ZEG HOE GOED JE ME SHIT VIND MAN!
en alfred j kwakquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:10 schreef Boeman het volgende:
vroegâh, toen ik nog dommel keek, en boes
ik nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:11 schreef Boeman het volgende:
wie opent de volgende?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |